Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Jumalaanluottava
profiilit
Jumalaanluottava
Jumalaanluottava
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
40
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Olisi+sinunkin+hyvä+jo+lukea+raamatun+opetusta+ylistyksestä,+kun+noin+ala-arvoisesti+puhut+siitä.
24.06.2018 23:57
Minä+näen+tärkeänä,+että+on+ylistystä,+eikä+niin+paljon+esittävää+kuorolaulua,+kun+silloin+väki+vain+istuu+eikä+osallistu++ja+istuu+vieläpä+apaattisen+näköisenä,+ei+se+ainakaan+ketään+innosta,++Kun+täällä+puhutaan+jostain+ulinasta,+kun+mainitaan+ylistys,+niin+silloin+ei+tunneta+raamattua+ja+mitä+se+opettaa.+Petri+Mäkilän+puhe+oli+todella+hyvä+ja+uskomme,+että+hänen+valintansa+tuohon+RV:n+päätoimittajan+tehtävään+oli+oikea+valinta.
24.06.2018 23:53
Minun+mielestä+juuri+nuorten+tilaisuudessa+sai+nähdä+sitä+että+oltiin+tosissaan+ja+ylistettiin+Jumalaa,+koska+Hänhän+on+sen+arvoinen+ja+raamattu+myös+opettaa+selvästi,+että+se+meille+uskovaisille+kuuluukin!
24.06.2018 23:42
No+hedelmistäänhän+puukin+tunnetaan,+sillä+hajaannusta+ja+sekasortoa+hän+on+saanut+aikaan+seurakunnissa+kun+monet+heikot+ja+uskossaan+heikot+jopa+uskovat+mitä+hän+opettaa+kun+pitäisi+viedä+evankeliumia+eteenpäin+,+parantaa+sairaita+yms..jota+Jeesus+käski+meidän+tehdä.+Näin+se+sielujemme+vihollinen+saa+ohjattua+kun+on+susia+lammasten+vaatteissa+meidän+keskellämme!
13.08.2017 00:25
Ai+Mauno+Mattilako+on+se,+joka+pystyy+paljastamaan+ja+varoittamaan++kun+hänet+on+jo+paljastettu+monelta+taholta+riidanhaluiseksi+ja+taistelevansa+itse+Jumalaa+vastaan.+Hän+herjaa+muita+Jumalan+omia+työmiehiä+ja+naisia,+mutta+niinhän+Jeesustakin+syytettiin++kun+Hän+teki+ihmeitä+jne...
10.08.2017 00:07
On+se+kummallista,+että+kaikkialla+missä+Jumala+toimii+niin+se+on+menestyteologiaa+ja+kielletään+kaikki+Pyhän+Hengen+toiminta+sillä+lailla+!+Jos+kukaan+niin+Mauno+Mattila+ja+he+jotka+yhtyvät++hänen++toimintaansa+nousta+kaikkia+Jumalan+suuria+Pyhän+Hengen+täyttämiä+julistajia+ja+opettajia+vastaan+ovat+tehneet+Pyhän+Hengen+pilkan+vaikka+täällä+niin+jotkut+kirjoittavat,+että+ne+jotka+nousevat+Mauno+Mattilaa+vastaan+ovat+sen+tehneet.
08.08.2017 23:59
Se+että+Miettinen+teki+yhteistyössä+tämän+naisen+kanssa,+jonka+kautta+henkivallat+vaikuttavat+kertoo+siitä,+että+kirjaa+ei+voi+ottaa+täydestä.+Siis+kummankin+hengellinen+näkökyky+on+sellainen+johon+ei+voi+luottaa.+Myös+ihmetyttää+se,+että+tietolähteenä+on+käytetty+Iltasanomat+/Iltalehtiä+ja+Seiska+lehden+kaltaisia+juorulehtiä.
16.04.2017 15:47
Mitä+täällä+kirjoitetaan,että+Seinäjoen+Helluntaiseurakunta+on+hajonnut,+sehän+on+valhetta,+Seinäjoen+Helluntaiseurakunta+on+toimiva+seurakunta+ja+voi+hyvin+vaikka+täällä+jotkut+yrittävät+toista+puhua!
12.04.2017 11:33
Ihmettelen+tätä+"avointa+kirjettä"+kun+siinä+ei+ole++ollenkaan+kirjoitettu,+että+Saalemiin+liitetään+jatkuvasti+niin+siirtotodistuksilla+kuin+kasteen+kautta+uusia+jäseniä,+kun+kirjoitetaan+vain+niistä+jotka+ovat+lähteneet?+Eikö+kirjoittaja+tiedä,+että+seurakunnista+joskus+lähtee+ihmisiä+erinäisistä+syistä+ja+se+jopa+joskus+koituu+seurakunnalle+parhaaksi,+kun+kapinamieliset+lähtevät+ja+tapahtuu+puhdistusta.+Me+seuraamme+usein+Saalemin+kokouksia+netistä+ja+iloitsemme+ihanasta+elävästä+seurakunnasta+ja+ihanasta+seurakunnan+johtajasta+ja+koko+johtotiimistä!+Yleensähän+se+on+niin,+että+missä+Jumala+toimii+niin+siellä+nousee+myös+vastustusta+koska+vihollinen+ei+siitä+pidä+ja+sen+voimme+todistaa+tutkien+seurakuntien+toimintaa+vuosikymmeniä+taaksepäin.
07.04.2017 23:54
Siellä+keskusteltiin+niistä+kielilläpuhumisista,+että+"helluntailaiset+uskovat+että+ne+ovat+oikeita+kieliä".+Se+pitää+paikkansa+kun+seurakunnassa+johon+kuulun+niin+siellä+eräs+meidän+seurakunnan+vanhempi+mies+(joka+on+nyt+jo+kylläkin+kuollut)+hän+puhui+usein+niin+puhdasta+englantia+kuin+vain+voi+puhua,+eikä+osannut+yhtään+sitä+kieltä+eikä+ollut+koskaan+mitään+kieliä+edes+lukenutkaan.+Olen+kuullut+montakertaa+ihan+ymmärrettäviä+kieliä+ja+se+on+niin+mahtavaa.+Mutta+sehän+ei+olekaan+tärkeintä+vaan+se+mitä+se+kielillä+puhuminen+oikeastaan+on,+silloin+uskova+rakentaa+itseään+ja+puhuu+salaisuuksia+Jumalan+kanssa.+Lukekaa+nyt+hyvät+ystävät+raamattua.Kyllä+täällä+höpötetään+niin+paljon+valheita,+joilla+ei+ole+mitään+todellisuuden+perää.
14.02.2017 00:05
Saalemissa+on+aivan+mahtavia+kokouksia,+joita+katson+aika+paljon+netin+kautta.+Siellä+näyttää+tulevan+ihmisiä+uskoon+ja+kastetaan+aika+usein.+Lisäksi+on+niitä+jotka+haluavat+liittyä+seurakuntaan.+Siellä+on+erittäin+hyvä+opetus+näiden+monien+pastoreiden+kautta,+joten+täytyy+todeta,+että+on+erittäin+hyvä+seurakunta!
23.11.2016 10:30
En+ole+koskaan+pitänytkään+itseäni+opettajana,+vaan+olen++lukenut+raamatun+tekstiä+sellaisena+kuin+se+on+enkä+ota+sieltä+pois+jakeita,+jotka+eivät+minua+miellytä+niinkuin+sinä+teet+näköjään!
23.11.2016 00:21
No+voi,+voi+kun+sattuikin+olemaan+ihan+sinulle+tarpeellista+raamatuntekstiä,+kun+se+koskettaa+näköjään+noin+paljon!++Sen+huomaa,+että+et+ole+tutkinut+sanaa+ja+sen+opetusta+vaan+teet+päätöksiä+ihan+oman+tuntemuksen+mukaan.+Hylkää+ne+ja+käänny+Jumalan+puoleen+ja+pyydä+apua!
22.11.2016 10:05
Lue+esim.+Ps+34:2+Daavid+huudahtaa:+"+Minä+kiitän+Herraa+joka+aika,+Hänen+ylistyksensä+on+minun+suussani"
Ps++149:6+"+Jumalan+ylistys+on+heidän+suussansa+ja+heidän+kädessään+on+kaksiteräinen+miekka"
2+Kun+3:15-16+"+Tuokaa+minulle+kanteleensoittaja....Tässä+kertomuksessa+profeetta+Elisalta+pyydetään+apua+(+että+lähteäkö+sotaan+vai+ei)+Niin+ensimmäinen+asia+mitä+hän+pyytää+on+kanteleensoittajaa+ja+kun+hän+alkaa+soittaa+niin+siellä+sanotaan,+että+Herran+käsi+laskeutuu+profeetan+ylle+(+Elisa+oli+yksi+vanhanliiton+väkevimpiä+profeettoja+ja+oli+oppinut++että+voideltu+musiikki+on+suuri+apu.
+Jossain+paikassa+sanotaan,+että+heidän+palvellessaan+Herraa+ja+paastotessaan+Pyhä+Henki+puhui+(+engl.+"worship+"+=+ylistää)
Ps+50:23+"+Joka+kiitosta++(+towdah)+uhraa+se+kunnioittaa+minua,+joka+ottaa+tiestänsä+vaarin,+sen+minä+annan+nähdä+Jumalan+autuuden"+(+sana+merkitsee+käden+ojentamista+ja+palvontaa)+Englantilaisessa+käännöksessä+on+ylistys+sana+yli+400+kertaa,+joten+älä+väitä,+että+se+on+vain+spontaania,+vaan+siitä+sana+opettaa!
Voisin+jatkaa+tähän+vaikka+kuinka+paljon+raamatusta+opetusta+tästä+tärkeästä+asiasta+mutta+tämä+nyt+riittää+tällä+kertaa!
22.11.2016 01:11
Juuri+se+näyttää,+että+ovat+Seurakunnan+Herran+edessä+olleet+näkyy+siellä+seurakunnan+toiminnassa.+Lisäksi+se,+että+näin+kovasti+sinä+hyökkäät+sitä+kaikkea+vastaan+todistaa+myös+sen+koska+vihollinen+ei+siitä+pidä,+että+Jumalan+seurakunta+on+elävä+ja+voimallinen+seurakunta,+jossa+tulee+ihmisiä+uskoon+ja++täyttyy+Pyhällä+Hengellä.+Lisäksi+sinä+et+näköjään+siedä+Jumalan+ylistystä,+sitähän+vihollinen+vihaakin+ja+olisi+hyvä+sinun+lukea+raamatusta+tästä+niin+tärkeästä+asiasta+kun+taivaassa+me+ylistämme+jatkuvasti+ja+se+meille+kuuluu+jo+täällä+alhaalla!+Lue+nyt+raamattuasi+ohjeeksi,+jos+et+ole+kuunnellut+siitä+opetusta!
21.11.2016 23:41
No+nyt+taas+tuli+valhe,+olen+kuullut+itse+ihan+omilla+korvilla,+että+siellä+julistetaan+ihan+oikeaa+evankeliumia,+josta+tulee+esille+juuri+tuo+mitä+sinä+etä+ole+kuullut.+Paljolti+riippuu+siitä+millä+korvilla+me+kuunnellaan,+taitaapa+olla+asenne+väärä+jo+sinulla,että+et+pysty+kuulemaankaan.
21.11.2016 11:30
No+tuoko+on+sitten+oikea+tapa+mitä+sinä+teet,+että+mustaat+ja+hajoitat+Jumalan+seurakuntaa+täällä+median+kautta+,+ihan+järkyttävää!+Minä+olen+vain+seurannut+Saalemin+kokouksia+ja+tunnen+joitain+heidän+työntekijöistään,+että+ovat+ihania+Jumalan+Valtakunnan+työntekijöitä!
Et+näköjään+tunne+raamattua,+kun+teet+tätä+mitä+teet+täällä+somessa!
21.11.2016 11:26
No,+jos+on+oltu+yhteydessä+niin+silloin+se+haukkuminen+on+hyvä+lopettaa+tähän.+Luuleeko+nämä+parjaajat,+että+tehdään+jokaisen+mielihalun+mukaan,+sehän+on+mahdotonta.+Uskon,+että+Saalemin+pastorit+ja+johto+ovat+Herransa+edessä+ja+tekevät+sen+mikä+on+juuri+nyt+parasta+seurakunnalle+ja+seurakunnan+eteenpäin+menemiseksi+niin+että+sielut+pelastuu+jne...+Sehän+on+juuri+nähtykin+Saalemin+toiminnassa,+että+sieluja+pelastuu+ja+on+erittäin+hyvä+opetus+pastoreilla.+Itsekin+seuraan+viikottain+sen+netin+kautta,+kun+omassa+seurakunnassa+ovat+tilaisuus+myöhemmin.
21.11.2016 11:21
Tämä+kommentti+kertoo+jo+hyvin+paljon+sinusta+,+että+vääristelet+valhetellen+tätä+kirjoitustakin,+en+ole+missään+kirjoittanut+seksuaalivähemmistöstä.+Olet+kyllä+niin+hukassa,+että+tee+parannus!
20.11.2016 12:37
Onneksi+on+johtajia,+jotka+ajattelevat+tuleviakin+sukupolvia+eikä+anna+seurakuntien+rappeutua+niin+että+siellä+ajatellaan+vain+vanhempaa+sukupolvea+ja+näin+seurakunnat+kuihtuisivat+ja+se+olisi+lopuksi+vain+"saattohoitoa".+Meidän+täytyy+nähdä+seurakunnissa+tuevaisuuskin+ja+vanhemmat+voivat+olla+avuksi+siunaamassa+ja+tukemassa+!
20.11.2016 11:07
1 / 2