Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
elämänpeli1
profiilit
elämänpeli1
elämänpeli1
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
775
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Tässähän+on+perinteinen+ja+niin+paheksuttu+naisen+seksuaalinen+herääminen+tapahtunut.+Mutta+minunkin+mielestä+ensin+pitäisi+erota+ja+sitten+vasta+rynnätä+rietastelemaan.+On+älytöntä+kärvistellä+vuosikausia+suhteessa,+jossa+seksi+ei+toimi,+ei+siinä+silloin+toimi+mikään+muukaan.
28.01.2018 20:38
Asenne+ratkaisee,+silloinkin+kun+tuntuu,+että+peli+on+pelattu.+Pekka+Hyysalo+on+hyvä+esimerkki+siitä,+että+toivoa+ei+saa+menettää.+Ei+voi+muuta+kuin+hattua+nostaa+hänenlaiselleen+ihmiselle,+itse+tuskin+kykenisin+samaan.+
Tunnekylmä,+tai+realisti,+ymmärtää,+ettei+vouhottamalla+pitkälle+pääse.+Toiset+taas+ei+muuta+osaa+kuin+yrittää+provosoida+muita+ja+aina+löytyy+joku+pöljä,+joka+astuu+miinaan.+Kummankaan+tyypin+kanssa+ei+voi+keskustella+järkevästi.
28.01.2018 20:07
Luultavasti+monikin+elättelee+toivetta+sutinasta,+jos+aktiivista+ystävyyttä+tarjoat.+Kun+ei+heti+onnistunut,+ehkä+onnistuu+väsyttämällä+ja+ajan+kanssa+tulet+huomaamaan,+mitä+menetit.+Ystävyys+onnistuu,+jos+kummankaan+puolelta+ei+ole+ollut+seksuaalista+vetovoimaa,+mutta+kuvaamasi+tilanne+melko+varmasti+aiheuttaa+kiusallisia+tilanteita,+jos+tapailu+jatkuu.
26.01.2018 12:40
Aivan,+mutta+kun+voi+voi+ja+yhyy,+kun+ei+voi+valita,+pitää+ottaa+se,+minkä+sattuu+saamaan.+Unohtuu+siinä+se+tosiasia,+ettei+se+toinen+välttämättä+ole+yhtä+epätoivoinen,+vaikka+olisikin+ollut+sinkku+ties+miten+pitkään.+On+helpompi+uskotella+itselleen,+että+hän+onkin+narsisti.+Minä+en+usko+rakkauteen+ensisilmäyksellä,+ihastua+voi,+mutta+parisuhde+vaatii+paljon+syvempää+tutustumista.
26.01.2018 12:28
Näitä+nalleja+putkahtelee+esiin+joka+kulman+takaa,+en+viitsisi+käyttää+energiaani+yhden+mollaamiseen.+Loppupeleissä+siitä+ei+ole+mitään+hyötyä,+mutta+saahan+sitä+yrittää.+Mutta+hyvät+on+lääkkeet,+kun+jaksat+intoilla+yhden+vatipään+takia+tällä+tavalla.
26.01.2018 08:30
Luonne+pesii+vanhoissa+kuukkelin+pesissä.
26.01.2018 08:24
Heti+alkoi+ruikutus+siitä,+ettei+voi+valita.+Kyllä+voi,+joko+lihava+tai+yksin.+Minäkin+mieluummin+olen+yksin,+jos+tuossa+on+vaihtoehdot.
26.01.2018 08:22
Minun+elämänasennettani+ja+kirurgin+työtä+ei+voi+verrata+toisiinsa,+jos+kirurgi+ei+suhtaudu+työhönsä+vakavasti,+hän+ei+pitkään+ole+kirurgi.+Mutta+työn+ulkopuolella+hänelläkin+voi+olla+samanlainen+asenne+kuin+minulla+vastoinkäymisiin.+Ei+kirurgikaan+välttämättä+jää+märehtimään+viikkokausiksi+saamiaan+rukkasia,+alkaahan+se+vaikuttaa+jo+työhönkin.+Hän+voi+olla+hyvin+pedantti+töissä,+muttei+stressaa++sitä,+miksei+ole+päässyt+parisuhteeseen.+
Monen+mielestä+varmasti+olenkin+kylmä+ja+itsekeskeinen,+kun+en+ymmärrä,+miksi+pitää+joutavista+asioista+tehdä+suurta+draamaa.+Menneet+on+menneitä+ja+katse+kohti+tulevaisuutta.+Jos+joku+sanoo+minua+rumaksi/tyhmäksi,+hänellä+on+siihen+oikeus,+jokaisella+on+omat+mielipiteensä,+en+minä+siitä+mieltäni+pahoita.+Mutta+juuri+nämä+mielensäpahoittajat+vouhkaa,+miten+on+koulukiusattu,+masennusta+ja+muuta+pääntautia+ollut,+eikä+parisuhdettakaan+saa.+Jauhetaan+ja+jauhetaan,+mutta+ei+tehdä+kuitenkaan+mitään,+että+asiat+muuttuisivat+parempaan+suuntaan,+mikään+ei+riitä+vaan++pitää+kaikki+saada+heti+ilman+vaivannäköä.+Nimenomaan+oma+asenne+vaikuttaa+ratkaisevasti+siihen,+saako+katkeruuden+selätettyä.+Jos+hakee+vain+empatiaa+ja+hyväksyntää,+mutta+ei+itse+tee+asian+eteen+mitään,+niin+onko+ihme,+ettei+mitään+tapahdu?+Ei+kukaan+jaksa+kuunnella+sitä+voivottelelua+ja+nillittämistä+loputtomiin,+paitsi+toinen+samanlainen+voivottelija.+Siinä+sitten+vuoronperään+säälitään+itseään+ja+ollaan+niin+hemmetin+empaattisia.+Itse+olen+nämä+tunnesyöpöt+ja+katkeruuden+kyllästämät+ihmiset+karsinut+pois+elämästäni+ja+vietän+aikaa+positiivisessa+seurassa.+Sekä+miehistä+että+naisista+löytyy+näitä+raskaita+ihmisiä,+valitetaan,++miten+minulla+aina+on+kaikki+huonommin+kuin+muilla,+vaikka+elämässä+moni+asia+olisi+paljon+paremmin+kuin+kuuntelijalla,+mutta+kun+ei+osata+iloita+siitä+mitä+on,+keskitytään+vain+siihen+mikä+just+sillä+hetkellä+puuttuu+oli+se+sitten+parisuhde,+raha,+työpaikka+tms.+Jos+terveys+menee,+niin+sen+ymmärrän,+että+katkeruus+nostaa+päätään.
25.01.2018 17:43
No+voi+voi,+kun+takerrut+sanavalintaan.+Ei+pidä+olettaa,+että+minulla+olisi+kymmenittäin+tarjokkaita,+ei+pidä+olettaa,+että+minä+olisin+yhtään+sen+paremman+näköinen+kuin+sinäkään.+Se+ero+meissä+kahdessa+on,+että+minä+en+valita+ja+ruikuta,+enkä+takerru+kiinni+keneenkään.+Minä+suhtaudun+asioihin+positiivisesti+ja+huumorilla,+enkä+jurota+tuppisuuna+nurkassa.+
Ja+mietippä+omalle+kohdalle,+jos+sulla+on+edessäsi+kaksi+ihmistä,+toinen+tavallisen+näköinen,+mutta+kaikin+puolin+hauskaa+seuraa+ja+toinen+on+ulkoisesti++täydellinen,+mutta+vähän+yksinkertainen,+riidanhaluinen+ja+katkera+jurottaja,+niin+kumman+kanssa+mieluummin+viettäisit+aikaa+ja+haluaisit+kenties+parisuhteeseenkin,+jos+valitsemaan+pääsisit?+
Jokaisella+on+valinnan+mahdollisuus,+jos+ei+muuta,+niin+voi+valita,+miten+itse+suhtautuu+asioihin.+Katkeruudella+ja+epätoivolla+vaiko+"no,+näitähän+sattuu"+asenteella.+Itse+olen+valinnut+jälkimmäisen+vaihtoehdon,+kun+selvisin+nuoruuden+epätoivoisesta+parin+etsinnästä+ja+huomasin,+etten+kuole,+vaikka+olisin+sinkkukin.
25.01.2018 07:22
Kyllä+se+seksuaalinen+vetovoima+muodostuu+ulkonäön+perusteella.+En+voisi+kuvitella+himoitsevani+kiimaisesesti+ihmistä,+joka+on+mielestäni+lihava+ja+ruma.++Voihan+sitä+päättää,+että+tuon+kanssa+yritän+olla+parisuhteessa,+mutta+jos+alkaa+kuvottaa,+kun+hän+tulee+lähelle,+niin+eihän+se+toimi.+Ulkonäön+pitää+miellyttää+minua,+se+on+fakta.+Ymmärrän+myös,+etten+itse+välttämättä+sytytä+jokaista,+josta+olen+itse+kiinnostunut.+Mutta+parisuhdemielessä+en+valitsisi+sitä+parhaan+näköistä+vaan+nimenomaan+sen+minulle+sopivimman.+Että+ulkonäkö+kriteerit+pitää+olla,+vain+epätoivoiselle+kelpaa+kaikki.+Pitää+vain+muistaa,+ettei+miellyttävä+ulkonäkö+takaa+miellyttävää+luonnetta.
24.01.2018 19:11
Jos+vankilaan+olisit+joutunut,+niin+olisit+automaattisesti+kaikkien+naisten+ihailema+jännämies.+Naisia+olisi+riittänyt+ja+ei+edes+olisi+tarvinnut+etsiä,+ihan+väkisin+olisivat+itseään+tehneet+tykö.+Mutta+sinusta+tulikin+kiltti+ja+kunnollinen,+joka+ei+naista+saa,+mutta+onneksi+työ+ja+harrastukset+vie+niin+paljon+aikaa,+ettei+edes+ole+aikaa+etsiä+naista.+Mutta+koska+olet+omillasi+toimeen+tuleva,+et+kitise+ja+ruikuta+vaan+ihan+faktana+ilmoitat,+että+eipä+ole+naista+saatu.
24.01.2018 12:05
Ihan+tämän+palstan+juttujen+perusteella+olen+muodostanut+käsitykseni+kilteistä+ja+kunnollisista.+Jännämiehiä+en+palstalta+ole+löytänyt,+mutta+heillä+onkin+kiire+panna+90%+naitavista+naisista+(loput+10%+on+niitä+puhkinaituja+lorttoja,+jotka+pääsi+naimisiin+kiltin+ja+kunnollisen+aisurin+kanssa).+Oikein+kiltti+ja+kunnollinen+mies+ei+naisiin+sorru,+hän+pärjää+yksinkin.+Hän+osaa+maksaa+laskunsa+ajallaan+ja+ajaa+uudehkolla+autolla+ja+maksaa+yksiöstään+ylihintaa,+koska+hän+pystyy.+Naiset+taas+ovat+elättäjää+itselleen+etsiviä+loisia,+joita+jännämiehet+panee+paksuksi+niin+että+immenkalvot+vaan+kesäyössä+poksahtelee.+Olen+luullut+aina,+että+immenkalvo+on+kertakäyttökamaa,+mutta+sekin+harhaluulo+on+korjattu+tällä+palstalla.
24.01.2018 09:13
Mutta+oma+rumuus+kiinnostaa+sitäkin+enemmän+ja+se,+miten+muut+saa+naista+ja+itse+ei.+Mutta+ne,+jotka+saa+naista,+onkin+jännämiehiä,+ne+saa+aina.
24.01.2018 05:30
Rumuus+ja+kauneuskin+ovat+katsojan+silmässä,+mutta+jokin+syyhän+siihen+pitää+keksiä,++miksei+parisuhdemarkkinoilla+ole+vipinää.+Ulkonäkö+on+hyvä+syy,+koska+kiltti+ja+kunnollinen+ei+vaan+näe+mitään+vikaa+omassa+käytöksessään.+Siinä+taitaakin+olla+suurin+ero+jännän+ja+kiltin+miehen+välillä,+jännä+kun+vähät+välittää,+mitä+muut+hänestä+ajattelevat+ja+itsevarmuudellaan+kaatavat+naista+mennen+tullen.+Kiltit+taas+kitisevät+kotona+naisettomuuttaan,+mutta+vahingossakaan+eivät+tee+mitään,+mikä+saattaisi+muuttaa+tilannetta.+Koska+olisihan+se+aivan+turhan+vaivalloista,+kun+joutuisi+naisen+kanssa+ehkä+jopa+neuvottelemaan+jostakin.+Rumuuden+taakse+on+hyvä+menmä+piiloon,+ettei+tarvitse+olemattomia+sosiaalisia+taitojaan+käytännössä+harjoitella.+Ja+kun+ottaa+asenteen,+että+on+niin+ruma,+ettei+kukaan+kuitenkaan+huoli,+ei+tule+turhia+pettymyksiäkään,+kun+ei+kannata+edes+yrittää.
24.01.2018 05:29
Mutta+nykytenavat+on+jotenkin+erityisiä+vähän+joka+toinen.+Kyllä+minunkin+nuoruudessa+oli+erityisopetusta+tarvitsevia,+mutta+näistä+erityisherkistä+ei+kukaan+ollut+kuullutkaan.+Jokunen+vuosi+sitten+joka+toisen+tutun+tenavalla+diagnosoitiin+adhd+tai+joku+muu+hcwc,+mitä+niitä+onkaan.+Valehtelematta+yksi+ehkä+oli+ylivilkas+niistä+pennuista+ja+muuten+haluttiin+vaan+tekosyy+omalle+laiskuudelle,+kun+ei+viitsitty+tenavien+kanssa+puuhastella.+Nyt+on+keksitty+erityisherkkyys,+kun+mä+itse+olen+ja+niin+on+lapsikin,+tarvitaan+erityiskohtelua.+Perseelle+potkimista+vain+tarvittaisiin.+Ja+eiköhän+jo+sylivauvoille+aleta+diagnosoida+masennusta+ja+stressiä,+kun+on+niin+hektinen+maailma.
23.01.2018 21:39
Ei+suinkaan,+näitähän+riittää.+Suurimman+huvin+saan+siitä,+ettet+sinä+hokannut.
23.01.2018 21:18
Suora+lainaus+"Itse+en+osta+viallista+autoa+vaan+tilaan+sen+aina+suoraan+tehtaalta".+Että+ihmettelen+vaan,+saahan+sitä+rahalla+kunnollisenkin+auton.
23.01.2018 21:04
Miksi+sinä+tilaat+viallisen+auton+suoraan+tehtaalta??+Ei+mitenkään+älykästä+touhua!
23.01.2018 20:37
Kriisi+on+yleensä+kriisi+vain+kokijalle+itselleen.+Pitää+vain+keksiä+keino+selvitä++ja+eikun+tuulta+päin+vaan!
23.01.2018 20:19
Kommenttisi+kertoo+vain+järjen+köyhyydestä+ja+luetun+ymmärtämisen+puutteesta.+En+ole+yrittänyt+provosoida+ketään,+hauskaa+kuitenkin,+että+sinä+olet+ymmärtänyt+asian+niin.+Kirjoitin+vain+ajatuksen,+joka+tuli+mieleen+tuosta+turvallisuushakuisuudesta.+En+kerro,+mitä+nainen+tai+mies+haluaa,+enkä+syyttele+ketään.+Mutta+jos+koet+itsesi+marttyyriksi,+syytönhän+minä+siihen+olen.
23.01.2018 20:17
12 / 39