Vapaa kuvaus

Aloituksia

0

Kommenttia

775

1. Tässähän+on+perinteinen+ja+niin+paheksuttu+naisen+seksuaalinen+herääminen+tapahtunut.+Mutta+minunkin+mielestä+ensin+pitäisi+erota+ja+sitten+vasta+rynnätä+rietastelemaan.+On+älytöntä+kärvistellä+vuosikausia+suhteessa,+jossa+seksi+ei+toimi,+ei+siinä+silloin+toimi+mikään+muukaan.
  2. Minun+elämänasennettani+ja+kirurgin+työtä+ei+voi+verrata+toisiinsa,+jos+kirurgi+ei+suhtaudu+työhönsä+vakavasti,+hän+ei+pitkään+ole+kirurgi.+Mutta+työn+ulkopuolella+hänelläkin+voi+olla+samanlainen+asenne+kuin+minulla+vastoinkäymisiin.+Ei+kirurgikaan+välttämättä+jää+märehtimään+viikkokausiksi+saamiaan+rukkasia,+alkaahan+se+vaikuttaa+jo+työhönkin.+Hän+voi+olla+hyvin+pedantti+töissä,+muttei+stressaa++sitä,+miksei+ole+päässyt+parisuhteeseen.+Monen+mielestä+varmasti+olenkin+kylmä+ja+itsekeskeinen,+kun+en+ymmärrä,+miksi+pitää+joutavista+asioista+tehdä+suurta+draamaa.+Menneet+on+menneitä+ja+katse+kohti+tulevaisuutta.+Jos+joku+sanoo+minua+rumaksi/tyhmäksi,+hänellä+on+siihen+oikeus,+jokaisella+on+omat+mielipiteensä,+en+minä+siitä+mieltäni+pahoita.+Mutta+juuri+nämä+mielensäpahoittajat+vouhkaa,+miten+on+koulukiusattu,+masennusta+ja+muuta+pääntautia+ollut,+eikä+parisuhdettakaan+saa.+Jauhetaan+ja+jauhetaan,+mutta+ei+tehdä+kuitenkaan+mitään,+että+asiat+muuttuisivat+parempaan+suuntaan,+mikään+ei+riitä+vaan++pitää+kaikki+saada+heti+ilman+vaivannäköä.+Nimenomaan+oma+asenne+vaikuttaa+ratkaisevasti+siihen,+saako+katkeruuden+selätettyä.+Jos+hakee+vain+empatiaa+ja+hyväksyntää,+mutta+ei+itse+tee+asian+eteen+mitään,+niin+onko+ihme,+ettei+mitään+tapahdu?+Ei+kukaan+jaksa+kuunnella+sitä+voivottelelua+ja+nillittämistä+loputtomiin,+paitsi+toinen+samanlainen+voivottelija.+Siinä+sitten+vuoronperään+säälitään+itseään+ja+ollaan+niin+hemmetin+empaattisia.+Itse+olen+nämä+tunnesyöpöt+ja+katkeruuden+kyllästämät+ihmiset+karsinut+pois+elämästäni+ja+vietän+aikaa+positiivisessa+seurassa.+Sekä+miehistä+että+naisista+löytyy+näitä+raskaita+ihmisiä,+valitetaan,++miten+minulla+aina+on+kaikki+huonommin+kuin+muilla,+vaikka+elämässä+moni+asia+olisi+paljon+paremmin+kuin+kuuntelijalla,+mutta+kun+ei+osata+iloita+siitä+mitä+on,+keskitytään+vain+siihen+mikä+just+sillä+hetkellä+puuttuu+oli+se+sitten+parisuhde,+raha,+työpaikka+tms.+Jos+terveys+menee,+niin+sen+ymmärrän,+että+katkeruus+nostaa+päätään.
  3. Suora+lainaus+"Itse+en+osta+viallista+autoa+vaan+tilaan+sen+aina+suoraan+tehtaalta".+Että+ihmettelen+vaan,+saahan+sitä+rahalla+kunnollisenkin+auton.