Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Keto.neilikka
profiilit
Keto.neilikka
Keto.neilikka
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
208
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Ei+tietenkään,+kaikki,+mikä+netissä+lukee,+on+täyttä+totta.
07.05.2018 21:14
Noin+kaikki+nysäkullit+sanoo.+Löysyys+kun+johtuu+vaan+liian+pienestä+pilistä.
07.05.2018 14:38
Ja+silti+jäät+ilman+pillua,+mahtaa+harmittaa.
07.05.2018 10:01
Luin+jostakin+jutun,+jossa+erityisherkkä+kertoi,+miten+hän+aistii+ihmisten+tunnetiloja+niin+paljon+herkemmin+kuin+muut.+Esimerkiksi+hän+aistii+pariskuntien+välisen+jännitteen+jne.+Kuka+tahansa+normaali+ihminen+pystyy+aistimaan+ihmisten+välisen+jännitteen,+jos+keskittyy+muuhunkin+kuin+oman+navan+kaivamiseen.+Ja+aloituksen+jutussa+oli,+että+joka+neljäs+ihminen+on+erityisherkkä,+kyllä+se+vähän+liioittelulta+kuulostaa.
07.05.2018 06:33
Kyllä+on,+tutkimus+löytyy+hesarista.
07.05.2018 06:20
Mitäs+hyötyä+siitä+minulle+olisi?
07.05.2018 06:18
Seksi+kuuluu+parisuhteeseen+ja+molempien+pitäisi+nauttia+siitä+ilman+häpeää+tai+peittelyä.+Minusta+miehesi+vain+pari+kertaa+viikossa+purkaa+paineensa+ja+jos+sinä+häpeät+vartaloasi,+tuskin+pystyt+nauttimaan+hommasta.+Vaivautuuko+miehesi+tyydyttämään+sinut+vaiko+vain+itsensä?+Jos+toista+rakastaa,+häntä+arvostaa,+olipa+sitten+kropassa+minkäläisia+kauneusvirheitä+tahansa.+Kun+toista+rakastaa,+seksikin+on+vapautunutta+ja+siinä+ei+ole+tarvetta+sammutella+valoja+tai+peitellä+toisen+vartaloa+peitolla.
06.05.2018 18:22
Mulle+kelpaa+omantasoiseni+mies,+vahinko+vain+niitä+joka+mutkassa+ole,+täällä+palstalla+ei+ainakaan+ole+yhtään.
06.05.2018 18:05
Mutta+usein+osuu+oikeaan,+koska+palstan+pojista+on+90+%+nysäkulleja.
06.05.2018 17:59
En+ainakaan+nylkyttäisi+itseäni+reittä+vasten.+Kokeileppa+ja+tule+sitten+kertomaan,+miten+tajunnan+räjäyttävän+orgasmin+koit.
05.05.2018 15:43
Ja+heti+ketjuun+ilmestyikin+mies+todistamaan,+miten+oikeassa+aloittaja+onkaan.++Asioista+kun+voi+keskustella,+vaikka+olisikin+eri+mieltä,+mutta+jos+heti+aletaan+halventamaan+aloittajaa,+kertoo+se+vain+kommentoijan+omasta+vähäisestä+älykkyydestä.+Jos+ei+osaa+ottaa+kritiikkiä+vastaan,+ei+tarvitsisi+tulla+haukkumaankaan.+Ja+ihan+huomio!+Kommenttisi+ei+ole+kritiikkiä,+se+on+silkkaa+haukkumista.
05.05.2018 06:37
Tarkoitan,+että+kannattaa+kokeilla,+miten+helposti+orgasmi+irtoaa+itseään+reittä+vasten+nylkyttämällä.
05.05.2018 06:10
Ei+nainen+ainakaan.+Kokeilepa+nylkyttää+itteäsi+jonkun+reittiä+vasten,+miten+nopeesti+laukeat.
04.05.2018 17:05
Sitten+ei+muuta+kuin+deiteille,+siitä+se+selviää,+miten+naisesi+suhtautuu.+Olen+siis+sitä+mieltä,+että+kannattaa+ottaa+puheeksi.+Joku+voi+pitää+yhtä+suurena+esteenä+seurustelulle+kuin+liian+lyhyitä+housun+puntteja,+mutta+normaalilla+järjellä+varustettu+ihminen+osaa+asian+käsitellä,+jos+muuten+kemiat+kohtaa.
02.05.2018 20:54
Ai+nainen+hieroo+miehen+reittä+vasten+itselleen+orgasmin+ja+sitten+vielä+antaa+miehelle+orgasmin.+Mies+vaan+möllöttää+siinä+tekemättä+mitään,+mutta+saa+silti+orgasmin.+Joopa+joo,+fiksumpi+nainen+hommais+hieromasauvan+ja+pistäis+tuommosen+ukon+pihalle,+ei+tarviisi+haisevia+mällejä+pestä+enää+ja+seksielämä+piristyisi+heti.
02.05.2018 20:37
Koska+mies+on+niin+tumpelo,+ettei+seksistä+yksinkertaisesti+pysty+nauttimaan+hänen+kanssaan.+Tai+miehen+toiveet+ja+halut+menee+niin+ristiin+omien+kanssa,+ettei+hommasta+yksinkertasesti+tule+mitään.+Kerran+tapailin+hetken+aikaa+miestä,+joka+kertoi+hyvin+tarkasti,+mitä+hän+haluaa+naiselta,+mutta+itse+hän+ei+ollut+valmis+tekemään+pienintäkään+myönnytystä+minulle.+Hän+vaati+posliinia+jälkoväliin,+mutta+omasta+7-lukulaisesta+pöheiköstään+hän+ei+karvaakaan+suostunut+katkaisemaan.+Hän+halusi+hoikan+ja+isorintaisen+naisen+ja+itse+oli+lihava+tuppikulli.+Hän+halusi+seksiä+useita+kertoja+päivässä,+mutta+homma+oli+muutaman+minuutin+nylkytystä+ilman+esileikkejä,+koska+hänellä+seisokki+kesti+ehkä+max+minuutin.+Sitten+hän+ihmetteli,+miksei+sitä+tuusulaa+heru,+vaikka+hän+kaikkensa+tekee+minun+nautinnon+eteen.+Tiedän+että+hän+netissä+etsii+vieläkin+seuraa,+kaikki+naiset+vain+ovat+mielenterveysongelmaisia,+siksi+on+vuosikaudet+joutunut+yksin+olemaan.
02.05.2018 20:29
Naisellinen+nainen+on+aina+samaa+mieltä+kuin+palstan+miehet+ja+vähän+tyhmä,+että+jaksaa+hihitellä+poikien+jutuille.++Se+on+niin+ihq+ja+söpistä.
02.05.2018 20:16
Jos+olette+tavanneet+jo+kolme+kertaa,+miten+olet+salannut+vammasi+tähän+asti?+Pitämällä+kättä+taskussa+koko+ajan?+Jos+homma+kaatuu+siihen,+että+hän+saa+tietää+vammastasi,+ei+se+suhde+olisi+toiminut+terveellä+kädelläkään.+Kannattaa+lyödä+faktat+tiskiin+nyt,+kun+syvempiä++tunteita+ei+ole+vielä+ehtinyt+muodostumaan,+mahdollinen+ero+kirpaisee+vähemmän.
02.05.2018 20:11
Jokainen+vähänkin+elämää+nähnyt,+ymmärtää,+että+jokainen+on+yksilö+ja+vapaa+valitsemaan+omien+mieltymystensä+mukaan.+Jos+menee+vain+toisten+mukana,+käy+kuten+peruspalstaurpon++käy,++jää+yksin+kitisemällä.
01.05.2018 20:27
Kovasti+täällä+jaksetaan+jauhaa+tasoista,+mutta+kuka+sen+määrittelee,+minkä+tasoinen+kukakin+on?+Jokainen+määrittelee+itsensä+ja+muut+omien+mieltymystensä+mukaan.+Toisten+mielestä+ruma+on+kaunis+ja+toisten+mielestä+tavallinen+ja+joku+pitää+ihan+kauheana+ilmestyksen.+Makuasioita,+joista+ollaan+ikuisesti+eri+mieltä.
01.05.2018 18:09
8 / 11