Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Jani-36
profiilit
Jani-36
Jani-36
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
51
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Eihän+tytöille+jutella,+niitä+korkeintaan+puhutellaan.+Sitten+kun+"jutellaan"+niin+se+on+dialogi+mikä+on+valmiiksi+käsikirjoitettu.+Parhaiten+toimii+kun+ensimmäiseen+dialogiin+ottaa+sanelukoneen+ja+seuraavassa+keskustelussa+toistaa+omat+nauhoitetut+sanat.+Tytöt+kun+juttelevat+keskenään,+alkaa+aivosolut+tekemään+itsemurhaa+yksi+kerrallaan.+;)
24.10.2019 16:44
Hyvä+homma,+onneksi+en+ole+itsekään+ollut.
16.10.2019 15:14
Taitaa+riippua+miehestä+ja+naisesta.+Kysymyksen+voisi+suoraan+kääntää,+tekeekö+nainen+itsensä+onnelliseksi+vai+onnettomaksi+miehellä?+
Tuleeko+nainen+onnelliseksi+vai+onnettomaksi+mitä+enemmän+mies+tottelee+oikkuja+ja+tekee+temppuja?+:P
17.09.2019 07:07
Tavat+joilla+murhaajat+kiduttivat+eläimiä+poikkeavat+oleellisesti+metsästysharrastuksesta.+Metsästystä+harrastava+poika+ei+käynyt+sytyttämässä+majavaa+tuleen,+saati+värjännyt+sitä+spraymaalilla+siniseksi.+Ne+pienet+murhaajat+ovat+kepillä+tökkimässä+siilinpoikasia+tai+heittelevät+niitä+kivillä+tai+käyttävät+jalkapallona,+mikäli+omaavat+tulenteko+välineen+niin+sytyttävät+niitä+tuleen.+Tuleva+murhaaja+nautti+siitä+ensimmäisestä+kepin+iskusta+aina+sen+siilin+viimeiseen+hengenvetoon+asti+eikä+tunne+katumusta+teostaan.
16.09.2019 14:37
Monia+viisauksia+on+kirjoitettu+ennen+ja+jälkeen+kun+ihminen+lähti+laskemaan+aikaa,+pahemmin+en+uskonnosta+perusta+mutta+Matteus+varmaankin+kiteytti+hyvin:+"Kaikki+minkä+tahdotte+ihmisten+tekevän+teille,+tehkää+te+heille"
Tuolta+pohjalta+Karman+opit+seuraa+hyvin+syytä+ja+seurausta.+Jos+olen+kuin+kokovartalodidlo,+minua+kohdellaan+kuin+kokovartalodildoa.+:)+Mikäli+en+halua+olla+kokovartalo...+voin+vaikuttaa+omaan+käytökseeni.+
Ainakin+Heta+osui+kohdassa,+viestittelyssä+on+helppo+ymmärtää+väärin.
12.09.2019 15:52
Täytyy+tutustua+aiheeseen+ajan+kanssa,+olen+oppinut+välttämään+mediaa+ja+suodattamaan+sieltä+lähestulkoon+90%+pois.+Monet+käyttävät+sosiaalista+mediaa+hyväkseen+Twitter,+Facebook+mitä+näitä+nyt+on.+Noilla+yksityishenkilöillä+ei+ole+muodollisia+toimituksellisia+vastuita+joten+kunhan+jokin+sopii+omiin+tarkoitusperiin+ja+mielipiteisiin+sitä+on+hyvä+käyttää+välineenä+joka+sitten+kerää+samanhenkiset+vahvistusvinoumasta+kärsivät+yksilöt+suoriutumaan+samoin+sen+tarkemmin+miettimättä+kuinka+uskottava+edes+lähde+on+tai+mitä+tarkoitusperiä+itse+aihe+ajaa.
Tytön+asioilla+vellominen+ei+varmastikaan+aiheuta+helpotusta+itse+tytössä,+taatusti+aiheuttaa+enemmän+harmia,+päänvaivaa,+pelkotiloja,+ahdistusta,+tapahtumasta+toipumisesta,+mikäli+sellaisesta+voi+koskaan+täysin+toipua.
12.09.2019 15:23
Tämä+on+totta,+luotetaan+liikaa+renkaisiin+ja+tämän+jälkeen+itseensä.+Luottavaisin+mielin+tullaan+hyvää+vauhtia+mutkaan+jossa+ei+edes+ketjuilla+pysähdytä+tielle.+Kehä-3:sen+sisäpuolella+on+muutama+liittymäkohta+johon+pakkautuu+liukasta+moskaa+suolauksesta+huolimatta.+Nastoilla+tai+kitkoilla+pito+on+yhtä+hyvä+kuin+kesärenkailla.
12.09.2019 14:56
Se+on+joidenkin+yksilöiden+tapa+elää+virtuaalista+elämää,+helpompi+kommunikoida,+nopeammin+ja+impulsiivisemmin.+Yleisö+on+suurempi+ja+identiteetti+pysyy+salassa.+
Voit+olla+oman+itsesi+suodatin+ja+pysytellä+hereillä+kun+luet+ja+kirjoittelet+verkossa.+
Täällä+tuskin+käyttäjien+tarve+on+objektiiviselle,+todenmukaisille+ja+neutraalille+tiedolle+vaan+lähemmäksi+ne+kävijämäärät,+tykkäykset,+huomio+ja+hyöty+minkä+tästä+kukin+nyt+irti+saakaan.+
Sinäkin+nyt+sait+sitä+huomiota+mitä+olit+hakemassa.+:)
12.09.2019 12:58
Mahdollista+on+että+1%+on+löytänyt+5%+ja+11%+sen+1%+yhdestä+teltasta.+Oulussa+sika+astuu+miestä+ja+Porissa+hevonen+naista+niin+vaikea+tietää+minkälaista+seksiseuraa+kukakin+on+mistäkin+löytänyt.
12.09.2019 12:17
Tuo+on+niin+totta.+Saatamme+myös+ottaa+vaikutteita+tai+antaa+muiden+vaikuttaa+näkemyksiimme,+jotkut+saattavat+ottaa+paineita+siitä+kuinka+toiset+asian+ottavat+ja+minkälaista+vastakaikua+kyseiselle+asialle+tulee.+Veskun+tapauksessa+varmasti+pienet+mehukkaat+paljastukset+lisäävät+myyntiä,+ihmiset+kun+rakastavat+pureskella+muiden+asioita+ja+tapahtumia,+useat+janoavat+kyltymättömänä+lisää.
12.09.2019 11:36
Kyllä,+parisuhteessakin+voi+olla+enemmän+yksin+kuin+sinkkuna.+Vaikea+ikinä+täysin+päätellä+kuinka+kukakin+sinkku+tai+parisuhteessa+oleva+asiansa+hoitaa,+sen+on+huomannut+että+jotkut+ovat+yksin+yhdessä.+Tottuneet+jakavansa+saman+talouden+ja+kulut,+mitään+muuta+eivät+olekaan+jakaneet+vuosiin.+:)
Yksilöllistä+miten+kukin+näkee+tyytymättömyyden,+joku+toinen+voi+olla+tyytymätön+tai+olettaa+toisen+olevan+sitä+vaikka+kyseinen+henkilö+itse+ei+olisi+saati+kokisi+jostakin+tyytymättömyyttä.+Mikä+vain+parantaa+tai+kohentaa+elämänlaatua+on+hyvä+syy,+kunhan+sen+tarkoitus+ei+ole+ainoastaan+vahingoittaa+ja+satuttaa+muita.
12.09.2019 10:44
Taiteilija+yksin+tietää+kuinka+paljon+on+väriliituja+käytetty+kirjan+myynnin+parantamiseksi+jotta+se+päättyy+"bestselleriksi"+pukinkonttiin+jokaiselle+lahjaksi.
Todennäköisesti+opettaja+ei+ole+elossa+kumoamassa+tapahtumia+tai+jos+on+niin+ei+enää+muista+olleensa+laulunopettaja.+
Hyväksikäyttöhän+tuo+on,+saat+laulutunteja+kun+tyydytät+seksuaaliset+tarpeeni,+vaihtoehtosi+on+vähissä+sillä+muuten+et+pääse+haluamaasi+kouluun.
12.09.2019 10:15
Onko+sinkkuna+yksin,+kaksin+vai+kolmisin?
Motivaatiota+ei+tarvitse+löytää,+se+tulee+ihan+itsestään+kunnes+yksilö+on+riittävän+tyytymätön+johonkin.+Ensin+pitäisi+haluta+jotakin,+että+siihen+voisi+katsoa+tarvitseeko+siihen+erikseen+motivaatiota.+Tähän+viestiin+vastaamiseen+ei+kauheasti+motivaatiota+tarvittu.+:)
Olen+oppinut+nauttimaan+olemattomista+ja+pienistä+asioista,+joten+vastoinkäymiset+eivät+kauheasti+lannista.+Kun+etsimällä+etsii+kaikesta+hyviä+asioita+niin+kauheasti+ei+voi+lannistua.
Vai+löydätkö+itse+itsestäsi+tarpeeksi+motivaatiota+parantaa+vaikka+liikkumista,+syömistä+ja+muita+elämäntapoja?
Tarvitsetko+onnistumisia,+että+motivaatio+pysyy,+vai+nostatko+selän+heti+kun+joku+epäonnistuu?
12.09.2019 10:03
En+osaa+sanoa,+mutta+varmasti+ylimitoitetut+odotukset+aiheuttavat+ahdistuneisuutta+kun+odotukset+ja+todellisuus+ei+kohtaa+ja+niitä+jää+vatvomaan+mieleensä.+Mielensä+ruokkiminen+asioilla+ja+niihin+suhtautuminen+taitaa+aiheuttaa+sen+ahdistumisen.
30.12.2018 20:29
Päivä+kerrallaan+platonisesti+pessimistisellä+asenteella+näkien+asioista+ne+valoisat+puolet.+Vähään+tyytyväinen+olemattomilla+odotuksilla.+;)
30.12.2018 19:44
Eivät+ne+kestäkään,+siksi+täytyy+joskus+jaloitella+tai+hiukan+oikoa+jäseniä.+Näyttöpäätetyöskentely+kangistaa+mukavasti,+työt+eivät+jatku+kotona,+mutta+ruutuaika+jatkuu.+;)
Ehkä+se+vuosien+takainen+hyperaktiivisuus+pitää+ruumista+vielä+tovin+kasassa.+Laiskuus+ja+mukavuudenhalu+iskenyt.
30.12.2018 19:19
Et+ole+tullut+vanhaksi.+Vanhaksi+olet+tullut+silloin+kun+juhlimisen+sijasta+ekana+mieleen+tulee+Emmerdale.++Kun+naiset+pyytävät+mukaansa+laulamaan+karaokea,+mutta+valitsetkin+sen+Emmerdalen,+silloin+olet+tullut+vanhaksi.
30.12.2018 19:09
En+juhli,+teen+tylsästi+työtä+millä+ei+ole+merkitystä.+Jos+juhlin,+se+on+merkityksetön+päivämäärä+ja+kellonaika.
30.12.2018 19:04
Ei+tule+sanaa,+kiukkua+tai+kitinää+mutta+samoissa+asennoissa+on+kyllä+tullut+rötköteltyä+päivästä+päivään+ja+viikosta+viikkoon.+Hiukan+joutuu+asentoa+muuttamaan+kun+muuten+ruumis+jää+jumiin.+:)
30.12.2018 19:01
Puhelimen+autocorrect,+mun+vika.+Eeliähän+minä+tarkoitin.
11.11.2018 21:17
1 / 3