Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
SAI
profiilit
SAI
SAI
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
676
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
No+onko+Jeesus+sinulle+Jumala???
11.01.2019 18:30
Siis+nimimerkki+Rakastetulle+oli+osoitettu+tuo+edellinen+viestini.
11.01.2019 18:26
Olen+pääpiirteittäin+samaa+mieltä+kanssasi+näistä+ajatuksista+ja+hyvin+olit+Raamatulla+ajatuksesi+perustellut.+Isä+on+Poikansa+synnyttänyt+sanallaan.+Yhtä+asiaa+et+kuitenkaan+sanonut.
Uskotko,+että+Yahushua,+Jumalan+Poika+on+yhtä+korkea+Jumala,+kuin+Isä?+Tuomas+ainakin+tunnusti+Hänet+Jumalaksi+ja+niin+teen+myös+minä.
Tuomas+vastasi+ja+sanoi+hänelle:+"Minun+Herrani+ja+minun+Jumalani!"+Jeesus+sanoi+hänelle:+"Sentähden,+että+minut+näit,+sinä+uskot.+Autuaat+ne,+jotka+eivät+näe+ja+kuitenkin+uskovat!"+Joh.+20:28,+29
11.01.2019 18:12
Uskot+siis+sellaista+tutkijaa,+joka+ei+usko+Yahushuan+olleen+olemassa,+ennen+maailman+luomista+ja+joka+ei+usko+Messiaaseen+muutenkaan+ristiin+naulittuna.+Tämä+kaverihan+se+vääntää+Pyhät+Kirjoitukset+mielensä+mukaisiksi.+Hänelle+ei+UT+ole+ilmeisesti+Jumalan+Sanaa.
Kaikki+on+saanut+syntynsä+hänen+kauttaan,+ja+ilman+häntä+ei+ole+syntynyt+mitään,+mikä+syntynyt+on.+Hänessä+oli+elämä,+ja+elämä+oli+ihmisten+valkeus.+Joh.+1:3,+4
Tämä+Cronin+voi+olla+huippu+juutalaisuuden+tuntija,+mutta+ei+osaa+ajatella+asioita+ollenkaan+siten,+että+näkisi+Messiaan+jo+VT:n+puolella,+koska+ei+usko+Häneen+Jumalana.+Kuten+ei+usko+Adviskaan.+Uskotko+sinäkään?+Uskotko?
Voi+teitä+maailman+viisaat+!
11.01.2019 17:25
Eipä+ole+äpäriä,+koska+Yahushua+oli+naimisissa+Vanhan+Liiton+juutalaisuuden+kanssa.+Hän+antoi+myöhemmin+kuitenkin+erokirjan+ensimmäiselle+vaimolleen.+Katso,+Jer.+3:8+!
Porton+lapsia+ne+Hoosean+lapsetkin+on,+mutta+ei+äpäriä.+Olihan+Hoosea+naimisissa+Gomerin+kanssa.+Tämä+on+Israel-portto,+tämä+Gomer.+Älä+sekoita+äiti+porttoon,+joka+on+katolinen+kirkko.+Raamatussa+on+nämä+kaksi+eri+porttoa.
11.01.2019 16:34
Huomasin+eilen,+että+2.Moos.+3:13-15+sisältää+myös+profetian+tulevasta+Messiaasta.+Tässä+Yahushua+puhuu+Moosekselle+palavasta+pensaasta+ja+ilmoittaa+Nimekseen+אהיה+אשר+אהיה+”EHJEE+ASHER+EHJEE”,+joka+tarkoittaa+”MINÄ+OLEN+OLEVA+SE+JOKA+MINÄ+OLEN+OLEVA”+Tämä+on+futuuri+-muodossa,+jota+Cronin+ei+mainitse+jostain+syystä.+Tämä+ei+ole+Isän+Jumalan+alkuperäinen+Nimi,+vaan+Yahushua+ilmoittaa+tässä+Nimekseen+”EHJEE”,+koska+haluaa+ilmoittaa+itsensä+ihmisille+Isän+vertaisena+Jumalana+ja+tulevana+Messiaana.+אֶהְיֶה+EHJEE+viittaa+aina+eteenpäin.+Se+on+siis+futuuri+-muoto,+kuten+Zew+sanoo.+Tämän+täyttymys+oli+Yahushuassa.+Siksi+Hän+voi+sanoa+UT:n+puolella+אֲנִי+הוּא+ANI+HUU+’MINÄ+[olen]+HÄN’.
MINÄ+OLEN+HÄN++-->+Joh.+4:26,+5:43,+8:24,+28,+58+13:19.+Elämän+leipä,+Maailman+valo,+Ovi,+Hyvä+paimen,+Ylösnousemus+ja+elämä,+Tie+totuus+ja+elämä,+Juutalaisten+kuningas.+Kaikissa+näissä+kohdissa+Hän+viittaa+tuohon+tapahtumaan,+jolloin+Hän+puhui+palavasta+pensaasta+Moosekselle.+Näin+hän+itse+todisti+olevansa+Jumala.+Hän+ei+kuitenkaan+sanonut+olevansa+Isän+paikalla+Isänä,+mutta+Hän+ilmoitti+itsensä+meille+ihmisille+Jumalana.+Hän+on+ainoa+tie+Isän+tykö.+Hän+on+uuden+liiton+Välimies.
Sitten+tämä+yleisempi+Jumalan+nimen+perusmuoto++י+ה+ו+ה+(Yahuah)+esiintyy+lähes+7000+kertaa+Raamatun+hepreankielisessä+osassa.+Nimi+merkitse+"Hän+saattaa+tulemaan+(joksikin)"+tai+kuten+Cronin+sanoo+“Hän+on”.+Tämä+on+siis+se+yleisin+heprean+Tanakhissa+käytetty+Nimi+Jumalasta.+Kuinka+voit+sanoa,+että+tämä+ei+ole+Jumalan+Nimi?
11.01.2019 16:07
Kiitos,+että+annat+odottamisen+rauhan.+Shalom,+myös+sinulle.
11.01.2019 15:18
Todella+hyviä+kommentteja+kaikki+tähän+asti.+
Kerettiläiselle+vastaus:+Vanhan+Liiton+Israel+eli+syntyperäinen+juutalaisuus+eli+Hoosean+uskoton+vaimo+luulee+olevansa+hedelmätön.+Mutta+sillä+onkin+nuo+kolme+lasta,+Hoos.+1.+Jumala+armahtaa+tätä+ensimmäistä+vaimoaan+aikojen+lopussa.+
Jes.+54:7+
Vähäksi+silmänräpäykseksi+minä+hylkäsin+sinut,+mutta+minä+kokoan+sinut+jälleen+suurella+laupeudella.
11.01.2019 15:13
Kysymyksesi+on+väärin+aseteltu.+Ei+Israel+ole+hedelmätön,+vaan+se+luulee+olevansa.+
Todellisuudessa+Israelin+jälkeläiset+ovat+lukuisat.+Ja+nämä+jälkeläiset+eivät+ole+äiti+porton+poikia,+joita+ihan+oikein+kavahdat.
.+.+.Sillä+yksinäisellä+on+paljon+lapsia,+enemmän+kuin+sillä,+jolla+on+mies."+Jes.+54:1
11.01.2019 11:54
Kyllä+minunkin+mielestäni+viimeaikoina+on+poistettu+tosi+paljon+viestejä.+Tämä+on+jo+nyt+hankaloittanut+keskustelua.+Nooh.+.+.+Taistelu+jatkuu+.+.+.
11.01.2019 08:05
Hyvä.+Tee+juuri+noin+ystäväni.+Kaivetaan+se+Totuus+tänne+esiin+vaikka+väkisin.+
Itse+opin+eilen+uutta+tuosta+nimi+-asiasta+ja+suuri+kiitos+siitä+kuuluu+sinulle+:)
11.01.2019 07:59
Enpä+ole+itsekään+tuollaisiin+karkeloihin+ihan+heti+lähdössä.+Sairasta.
Toinen+eilen+postaamasi+viesti+poistettiin.
11.01.2019 07:47
Olen+myös+kuullut+joitain+puheita,+että+saatanan+palvojat+käyttäisivät+Jumalan+Nimeä+menoissaan.+No+ei+se+heitä+autuaaksi+tee,+päinvastoin,+kirouksen+vetävät+niskaansa.+Fakta+on+kuitenkin,+että+alkuperäisissä+hepreankielisissä+Kirjoituksissa+Isän+Nimi+kirjoitetaan+ilman+vokaalipisteitä++י+ה+ו+ה
heh,+waw,+heh,+yod+-->+Y,+H,+W,+H+=+Y-AH-U-AH+=+YAHUAH=+MINÄ+OLEN
Ja+Poika+hepreaksi
י+ה+ו+ש+ו+ע
ayin,+waw,+shin,+waw,+heh,+yod+-->+Y-AH-U-SH-U-A+=+MINÄ+OLEN+PELASTUS
Sitten,+viimeistään+keskiajalla,+ehkä+jo+ennenmminkin,+rabbit+lisäilivät+pyhiin+alkuteksteihin+vokaalipisteet+Jumalan+Nimeen+ja+silloin+saatiin+muoto+Jehova,+ja+monia+muitakin.+Vokaalisointu,+onko+se+Yah,+Yes+vai+Jeh+alkuinen+saadaan+vai+muuttelemalla+vokaali+pisteitä.+Pyhien+kirjoitusten+muokkaaminen+on+tietenkin+vakava+rikos.
"Minä+todistan+jokaiselle,+joka+tämän+kirjan+profetian+sanat+kuulee:+Jos+joku+panee+niihin+jotakin+lisää,+niin+Jumala+on+paneva+hänen+päällensä+ne+vitsaukset,+jotka+ovat+kirjoitetut+tähän+kirjaan;+ja+jos+joku+ottaa+pois+jotakin+tämän+profetian+kirjan+sanoista,+niin+Jumala+on+ottava+pois+sen+osan,+mikä+hänellä+on+elämän+puuhun+ja+pyhään+kaupunkiin,+joista+tässä+kirjassa+on+kirjoitettu."+Ilm.+22:18,+19
10.01.2019 16:46
Samoista+Hoosean+lapsista+noissakin+antamissasi+R+paikoissa+puhutaan.+Pakanakin+voi+siis+olla+todellinen+Aabrahamin+jälkeläinen,+kun+pyrkii+noudattamaan+lakia,+Room.+2:25-29.
Jumala+on+kuintenkin+säätänyt+niin+tiukan+lain,+että+meistä+kukaan+ei+pysty+sitä+pitämään.+Tällöin+meidän+on+kaduttava+syntiämme+ja+silloin+Jumala,+joka+on+oikeamielinen+ja+suuri+armossaan+antaa+meille+anteeksi.+Näin,+armon+kautta+meistä+tulee+taivaskelpoisia.+
Olet+kere+nyt+lopultakin+löytänyt+pelastavan+totuuden.+HalleluYAH+!
10.01.2019 12:28
Juurikin+näin,+juuri+näin+on+kaikki,+mitä+kerroit+tuosta+"Ehjee+Aser+Ehjee"+-asiasta+ja+erämaavaelluksesta.+Hän,+tuleva+Messias+Kuningas+oli+erämaassa+mukana.
On+todella+outoa,+että+vaikka+VT+on+täynnä+symboliikkaa+ja+profetioita+tulevasta+Messiaasta,+juutalaisten+enemmistö+ei+tunnistanut+Kuningastaan.+Eivätkä+tunnista+vieläkään+:(
10.01.2019 12:15
Ja+millä+tavalla+Zew+opettaa+eri+tavoin+tassä+asiassa+kuin+Cronin?
Futuuri,+mikä+futuuri.+Petusmuoto+on+YAHUAH.+Poika+tuli+Isänsä+Nimessä,+eli+YAHUshua.+Ehjeessä+ei+esiinny+Isän+perusmuotoa+tai+Pojan+Nimeä+ollenkaan.+Eli+tämän+vuoksi+käytän+YAH.
10.01.2019 12:02
Voisitko+tiivistää+minulle+suomeksi+tuon+kirjan+pääsanoman+ja+tutkielman+lopputuloksen?
10.01.2019 11:52
Israelia+sanotaan+siksi+hedelmättömäksi,+koska+se+itse+niin+luulee.+Todellisuudessa+sillä+on+3+lasta.+Tarkemmin+sanottuna+lapsiryhmää,+jotka+ovat+kasvaneet+pakanakansojen+seassa.+Hoos.+1,+Jes.+49:16-26+!
10.01.2019 08:20
Hä?+.+.+.+Miksi+tästä+poistetaan+näin+paljon+viestejä?+K.n,+sinunkin+viestisi+minulle+sai+lähteä?+Laittaisitko+uudestaan?
10.01.2019 08:07
Minä+en+odota+maanpäällistä+1000+vuotis+kautta.+Enkä+ole+rakentamassa+3.+temppeliä.+Jos/kun+se+rakennetaan,+se+on+antikristuksen+temppeli.+Tämän+osoittaa+todeksi+nuo+lainaamasi+Raamatun+paikat+++monet+monet+muutkin+paikat.
Odotan+taivaallista+Jerusalemia,+kuten+Aabraham.+Siellä+ei+edes+ole+temppelirakennusta.+Yahushua+ja+pelastuneet+ihmiset+muodostavat+siellä+ikuisen+temppelin.+Ilm.3:12,+1.+Piet.+2:5
10.01.2019 08:00
13 / 34