Vapaa kuvaus

Aloituksia

0

Kommenttia

676

  1. Huomasin+eilen,+että+2.Moos.+3:13-15+sisältää+myös+profetian+tulevasta+Messiaasta.+Tässä+Yahushua+puhuu+Moosekselle+palavasta+pensaasta+ja+ilmoittaa+Nimekseen+אהיה+אשר+אהיה+”EHJEE+ASHER+EHJEE”,+joka+tarkoittaa+”MINÄ+OLEN+OLEVA+SE+JOKA+MINÄ+OLEN+OLEVA”+Tämä+on+futuuri+-muodossa,+jota+Cronin+ei+mainitse+jostain+syystä.+Tämä+ei+ole+Isän+Jumalan+alkuperäinen+Nimi,+vaan+Yahushua+ilmoittaa+tässä+Nimekseen+”EHJEE”,+koska+haluaa+ilmoittaa+itsensä+ihmisille+Isän+vertaisena+Jumalana+ja+tulevana+Messiaana.+אֶהְיֶה+EHJEE+viittaa+aina+eteenpäin.+Se+on+siis+futuuri+-muoto,+kuten+Zew+sanoo.+Tämän+täyttymys+oli+Yahushuassa.+Siksi+Hän+voi+sanoa+UT:n+puolella+אֲנִי+הוּא+ANI+HUU+’MINÄ+[olen]+HÄN’.MINÄ+OLEN+HÄN++-->+Joh.+4:26,+5:43,+8:24,+28,+58+13:19.+Elämän+leipä,+Maailman+valo,+Ovi,+Hyvä+paimen,+Ylösnousemus+ja+elämä,+Tie+totuus+ja+elämä,+Juutalaisten+kuningas.+Kaikissa+näissä+kohdissa+Hän+viittaa+tuohon+tapahtumaan,+jolloin+Hän+puhui+palavasta+pensaasta+Moosekselle.+Näin+hän+itse+todisti+olevansa+Jumala.+Hän+ei+kuitenkaan+sanonut+olevansa+Isän+paikalla+Isänä,+mutta+Hän+ilmoitti+itsensä+meille+ihmisille+Jumalana.+Hän+on+ainoa+tie+Isän+tykö.+Hän+on+uuden+liiton+Välimies.Sitten+tämä+yleisempi+Jumalan+nimen+perusmuoto++י+ה+ו+ה+(Yahuah)+esiintyy+lähes+7000+kertaa+Raamatun+hepreankielisessä+osassa.+Nimi+merkitse+"Hän+saattaa+tulemaan+(joksikin)"+tai+kuten+Cronin+sanoo+“Hän+on”.+Tämä+on+siis+se+yleisin+heprean+Tanakhissa+käytetty+Nimi+Jumalasta.+Kuinka+voit+sanoa,+että+tämä+ei+ole+Jumalan+Nimi?
  2. Minä+en+odota+maanpäällistä+1000+vuotis+kautta.+Enkä+ole+rakentamassa+3.+temppeliä.+Jos/kun+se+rakennetaan,+se+on+antikristuksen+temppeli.+Tämän+osoittaa+todeksi+nuo+lainaamasi+Raamatun+paikat+++monet+monet+muutkin+paikat.Odotan+taivaallista+Jerusalemia,+kuten+Aabraham.+Siellä+ei+edes+ole+temppelirakennusta.+Yahushua+ja+pelastuneet+ihmiset+muodostavat+siellä+ikuisen+temppelin.+Ilm.3:12,+1.+Piet.+2:5