Vapaa kuvaus

Aloituksia

0

Kommenttia

47

1. Kiitos!+😊+Samoin+ilmeisesti+myös+sinulle!+😊
  2. En+saa+jostain+syystä+unta,+joten+päädyin+lukemaan+kirjoituksesi.+Itselläni+aikanaan+erottuani+oli+suuri+tarve+todistaa+itselleni,+että+oikeasti+kelpaan+vielä+jollekin.+Niinpä+kävin+treffeillä+joidenkin+miesten+kanssa+ja+lopulta+päädyin+myös+parisuhteeseen+puoli+vuotta+eron+jälkeen.+Rakastuin+voimakkaammin+kuin+koskaan.+Suhteessa+oli+paljon+sekä+ylä-+että+alamäkiä.+Suhde+päättyikin+jo+vajaan+vuoden+kuluttua+ja+olin+tosi+rikki+siitä.+Ajan+myötä+opin+kuitenkin+näkemään,+etten+ollut+vielä+valmis+uuteen+suhteeseen+ja+että+kaikella+on+tarkoituksensa.+Omalla+kohdallani+tuo+tarkoitti+sitä,+että+minun+tulisi+oppia+rakastamaan+aidosti+itseäni.+Aiemmin+annoin+kohdella+itseäni+toisin+kuin+olisin+halunnut.+En+osannut+asettaa+rajoja,+vaan+olin+liian+kiltti+ja+nielin+kaiken.+Tajusin,+että+minun+tulisi+oppia+olemaan+aidosti+onnellinen+yksin,+jotta+voisin+olla+onnellinen+myös+aikanaan+jonkun+toisen+kanssa.+Avioerosta+on+jo+7+vuotta,+enkä+ole+seurustellut+tuon+eroa+seuranneen+parisuhteen+jälkeen+kenenkään+toisen+kanssa.+Käsittelin+ajan+kanssa+kaikki+asiat,+opin+olemaan+sinut+itseni+kanssa+ja+nykyään+voin+todeta+olevani+aidosti+onnellinen+yksin.+Uskon+kuitenkin+myös+siihen,+että+olen+vihdoin+valmis+kohtaamaan+miehen,+jota+olen+tavallaan+odottanut+koko+elämäni.+Ja+kun+aika+on+oikea,+tulen+kohtaamaan+hänet.+Nykyään+tiedän+millaisen+ihmisen+haluan+ja+olen+valmis+odottamaan+häntä.+😊Vaikka+ap+sinun+elämäntarinasi+on+toinen,+suosittelen,+ettet+pidä+kiirettä+uuden+suhteen+etsimisessä.+Opettele+olemaan+yksin,+opettele+iloitsemaan+elämän+pienistä+asioista,+opettele+olemaan+aidosti+onnellinen.+Kun+sen+saavutat,+olet+onnellinen+myös+parisuhteessa+ja+osaat+arvostaa+kumppaniasi+aivan+uudella+tavalla.+Tsemppiä+sinulle!+😊
  3. "Rakasta+Herraa,+Jumalaasi,+koko+sydämestäsi+ja+koko+sielustasi,+koko+voimallasi+ja+koko+ymmärrykselläsi,+ja+lähimmäistäsi+niin+kuin+itseäsi.""Vaikka+minä+puhuisin+ihmisten+ja+enkelien+kielillä,+mutta+minulla+ei+olisi+rakkautta,+olisin+minä+vain+helisevä+vaski+tai+kilisevä+kulkunen.+Ja+vaikka+minulla+olisi+profetoimisen+lahja+ja+minä+tietäisin+kaikki+salaisuudet+ja+kaiken+tiedon,+ja+vaikka+minulla+olisi+kaikki+usko,+niin+että+voisin+vuoria+siirtää,+mutta+minulla+ei+olisi+rakkautta,+en+minä+mitään+olisi.+Ja+vaikka+minä+jakelisin+kaiken+omaisuuteni+köyhäin+ravinnoksi,+ja+vaikka+antaisin+ruumiini+poltettavaksi,+mutta+minulla+ei+olisi+rakkautta,+ei+se+minua+mitään+hyödyttäisi.+Rakkaus+on+pitkämielinen,+rakkaus+on+lempeä;+rakkaus+ei+kadehdi,+ei+kerskaa,+ei+pöyhkeile,+ei+käyttäydy+sopimattomasti,+ei+etsi+omaansa,+ei+katkeroidu,+ei+muistele+kärsimäänsä+pahaa,+ei+iloitse+vääryydestä,+vaan+iloitsee+yhdessä+totuuden+kanssa;+kaikki+se+peittää,+kaikki+se+uskoo,+kaikki+se+toivoo,+kaikki+se+kärsii.+Rakkaus+ei+koskaan+häviä;+mutta+profetoiminen,+se+katoaa,+ja+kielillä+puhuminen+lakkaa,+ja+tieto+katoaa.+Sillä+tietomme+on+vajavaista,+ja+profetoimisemme+on+vajavaista.+Mutta+kun+tulee+se,+mikä+täydellistä+on,+katoaa+se,+mikä+on+vajavaista.+Kun+minä+olin+lapsi,+niin+minä+puhuin+kuin+lapsi,+minulla+oli+lapsen+mieli,+ja+minä+ajattelin+kuin+lapsi;+kun+tulin+mieheksi,+hylkäsin+minä+sen,+mikä+lapsen+on.+Sillä+nyt+me+näemme+kuin+kuvastimessa,+arvoituksen+tavoin,+mutta+silloin+kasvoista+kasvoihin;+nyt+minä+tunnen+vajavaisesti,+mutta+silloin+minä+olen+tunteva+täydellisesti,+niin+kuin+minut+itsenikin+täydellisesti+tunnetaan.+Niin+pysyvät+nyt+usko,+toivo,+rakkaus,+nämä+kolme;+mutta+suurin+niistä+on+rakkaus."+(1.+Kor.+13.+luku)
  4. Siis+*ilman...+😁
  5. Olen+joskus+Sarina+(ilan+nyt+käyttämääni++nimimerkkiä)+kommentoinut+ystävällisesti+ja+asiallisesti+jotain+S-naiselle+osoitetettua+viestiä+ja+olen+heti+saanut+vastaavan+tyyppisen+ryöpytyksen+mm.+viestien+omimisesta.+Toivoisin,+että+kaikki+muistaisivat,+että+samalla+kirjaimella+alkavia+ja+samannimisiä+ihmisiä+on+useampia+palstalla.+Sama+ihminen+ei+siis+"omi"+niitä+kaikkia+viestejä.+Olen+saanut+myös+kohteliaisiin+ja+asiallisiin+viesteihini+syytöksiä+mm.+mielenterveysongelmista,+narsismista+ja+puhelimen+tutkimisesta.+Jos+joku+Sari+on+oikeasti+sellainen,+ei+se+tarkoita,+että+kaikki+Sarit+olisivat+samanlaisia+tai+että+kyseinen+Sari+olisi+kirjoittanut+kaikki+Sari-nimiseltä+naiselta+tulleet+viestit.Maalaisjärkeä+kannattaa+käyttää+niin+täällä+kuin+reaalimaailmassa+muistaen+kohteliaat+käytöstavat+ja+ystävällisyyden.++😊+Hyvää+yötä+kaikille!+😴