Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Rakkautta_ja_sporttia
profiilit
Rakkautta_ja_sporttia
Rakkautta_ja_sporttia
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
47
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Kiitos!+😊+Samoin+ilmeisesti+myös+sinulle!+😊
25.07.2019 08:42
Kiitos!+😊+Tuo+positiivinen+elämänasenne+on+myös+itselleni+hyvin+tärkeä.+
Syy+siihen+miksi+olen+halunnut+olla+yksin,+käsitellä+asioita+ja+oppia+olemaan+onnellinen+yksinkin,++on+siinä,+että+haluan+olla+aidosti+ehjä,+hyvä+ja+rakastava+ihminen,+joka+on+valmis+parisuhteeseen,+kun+oikea+ihminen+osuu+kohdalle.+Se+ei+silti+tarkoita+sitä,+etteikö+molempien+tarvitsisi+tehdä+jatkossakin+töitä+parisuhteen+eteen.+Suhteen+perusta+on+kuitenkin+kunnossa+ja+vahva,+kun+molemmat+ovat+jo+valmiiksi+tehneet+työtä+itsensä+kanssa+ja+ovat+valmiita+molempia+suuresti+tyydyttävään+parisuhteeseen.+
Mukavaa+päivää+sinulle+ja+muille+ketjuun+kirjoittaneille!+😊
25.07.2019 08:25
Ymmärsit+viestini+väärin,+mutta+se+on+on+varsin+ymmärrettävää,+kun+yrittää+mahduttaa+paljon+asioita+muutamaan+kappaleeseen.+😊+En+aio+vastata+kovin+pitkästi,+mutta+toivottavasti+tämä+avaa+asiaa+edes+hieman+tarkemmin.
Avioero+tapahtui+yhteistuumin+ja+olemme+edelleen+ystäviä,+vaikkakin+nykyään+melko+vähän+tekemisissä.+Jälkimmäisessä+suhteessa+oli+molemmissa+omat+vikansa.+Itse+olisin+halunnut+puhua+kaikesta,+mutta+mies+ei+halunnut.+Mykkäkoulu,+asioiden+ulkopuolelle+sulkeminen+ja+muut+asiat,+joista+en+halua+tässä+mainita,+eivät+ole+asioita,+joita+olisin+enää+valmis+hyväksymään+parisuhteessa.+
En+ole+tehnyt+listaa+ihmisen+ominaisuuksista,+jonka+haluaisin.+Se+on+kuitenkin+helppo+ja+nopea+tehdä.+Ne+asiat+ovat:
-+aito+molemminpuolinen+rakkaus,+kunnioitus+ja+arvostus
-+aito+keskusteluyhteys+(voidaan+puhua+kaikesta+mahdollisista+asioista,+myös+niistä+vaikeista+asioista)
-+vahva+fyysinen+ja+henkinen+yhteys.
Nuo+ovat+ne+tärkeimmät+asiat.+Astmaatikkona+toivon+lisäksi+miehen+olevan+tupakoimaton.+Lisäksi+toivon+hänen+omaavan+terveelliset+elämäntavat.+Ihan+vain+sen+vuoksi,+että+olisi+mukavaa+harrastaa+liikuntaa+yhdessä.+Lisäksi+toivon+vielä+pitkää+yhteiselämää+yhdessä.+😊
25.07.2019 08:02
En+saa+jostain+syystä+unta,+joten+päädyin+lukemaan+kirjoituksesi.+
Itselläni+aikanaan+erottuani+oli+suuri+tarve+todistaa+itselleni,+että+oikeasti+kelpaan+vielä+jollekin.+Niinpä+kävin+treffeillä+joidenkin+miesten+kanssa+ja+lopulta+päädyin+myös+parisuhteeseen+puoli+vuotta+eron+jälkeen.+Rakastuin+voimakkaammin+kuin+koskaan.+Suhteessa+oli+paljon+sekä+ylä-+että+alamäkiä.+Suhde+päättyikin+jo+vajaan+vuoden+kuluttua+ja+olin+tosi+rikki+siitä.+
Ajan+myötä+opin+kuitenkin+näkemään,+etten+ollut+vielä+valmis+uuteen+suhteeseen+ja+että+kaikella+on+tarkoituksensa.+Omalla+kohdallani+tuo+tarkoitti+sitä,+että+minun+tulisi+oppia+rakastamaan+aidosti+itseäni.+Aiemmin+annoin+kohdella+itseäni+toisin+kuin+olisin+halunnut.+En+osannut+asettaa+rajoja,+vaan+olin+liian+kiltti+ja+nielin+kaiken.+Tajusin,+että+minun+tulisi+oppia+olemaan+aidosti+onnellinen+yksin,+jotta+voisin+olla+onnellinen+myös+aikanaan+jonkun+toisen+kanssa.+
Avioerosta+on+jo+7+vuotta,+enkä+ole+seurustellut+tuon+eroa+seuranneen+parisuhteen+jälkeen+kenenkään+toisen+kanssa.+Käsittelin+ajan+kanssa+kaikki+asiat,+opin+olemaan+sinut+itseni+kanssa+ja+nykyään+voin+todeta+olevani+aidosti+onnellinen+yksin.+Uskon+kuitenkin+myös+siihen,+että+olen+vihdoin+valmis+kohtaamaan+miehen,+jota+olen+tavallaan+odottanut+koko+elämäni.+Ja+kun+aika+on+oikea,+tulen+kohtaamaan+hänet.+Nykyään+tiedän+millaisen+ihmisen+haluan+ja+olen+valmis+odottamaan+häntä.+😊
Vaikka+ap+sinun+elämäntarinasi+on+toinen,+suosittelen,+ettet+pidä+kiirettä+uuden+suhteen+etsimisessä.+Opettele+olemaan+yksin,+opettele+iloitsemaan+elämän+pienistä+asioista,+opettele+olemaan+aidosti+onnellinen.+Kun+sen+saavutat,+olet+onnellinen+myös+parisuhteessa+ja+osaat+arvostaa+kumppaniasi+aivan+uudella+tavalla.+Tsemppiä+sinulle!+😊
25.07.2019 02:05
Pakko+komentoida+tätä+näin+sinkkunaisena.+Itse+katson+kaikkia+ihmisiä+yleensä+silmiin.+Minusta+se+on+vain+kohteliasta.+Lisäksi+olen+ylipäätään+kiinnostunut+muista+ihmisistä.+😊
Valitettavasti+jotkut+naimisissa+olevat+miehet+ottavat+tämän+ilmeisesti+flirttailuna+ja+vaimonsa+läsnäolosta+huolimatta+osoittavat+kiinnostustaan+varsin+selvästi.+Tämän+vuoksi+vältän+nykyään+katsomasta+miehiä+liian+pitkään+silmiin.+Miehen+ollessa+yksin+liikkeellä,+ei+voi+olla+varma+kuka+on+vapaa+ja+kuka+varattu.+En+halua+antaa+vääriä+signaaleja+varatuille,+mutta+en+myöskään+miehelle,+josta+en+ole+kiinnostunut.+Jos+joku+mies+todella+herättää+kiinnostukseni+ja+näyttää+olevan+minusta+myös+kiinnostunut+(eikä+vaikuta+varatulta),+katselen+kyllä+häntä+pidempään+silmiin.+😊
20.07.2019 09:29
Kiitos+nimipäiväonnitteluista,+vaikka+tuskin+minulle+olivatkaan.+😊
Hyvää+yötä+ap:lle+ja+myös+muille!+😊
19.07.2019 00:00
"Rakasta+Herraa,+Jumalaasi,+koko+sydämestäsi+ja+koko+sielustasi,+koko+voimallasi+ja+koko+ymmärrykselläsi,+ja+lähimmäistäsi+niin+kuin+itseäsi."
"Vaikka+minä+puhuisin+ihmisten+ja+enkelien+kielillä,+mutta+minulla+ei+olisi+rakkautta,+olisin+minä+vain+helisevä+vaski+tai+kilisevä+kulkunen.+Ja+vaikka+minulla+olisi+profetoimisen+lahja+ja+minä+tietäisin+kaikki+salaisuudet+ja+kaiken+tiedon,+ja+vaikka+minulla+olisi+kaikki+usko,+niin+että+voisin+vuoria+siirtää,+mutta+minulla+ei+olisi+rakkautta,+en+minä+mitään+olisi.+Ja+vaikka+minä+jakelisin+kaiken+omaisuuteni+köyhäin+ravinnoksi,+ja+vaikka+antaisin+ruumiini+poltettavaksi,+mutta+minulla+ei+olisi+rakkautta,+ei+se+minua+mitään+hyödyttäisi.+Rakkaus+on+pitkämielinen,+rakkaus+on+lempeä;+rakkaus+ei+kadehdi,+ei+kerskaa,+ei+pöyhkeile,+ei+käyttäydy+sopimattomasti,+ei+etsi+omaansa,+ei+katkeroidu,+ei+muistele+kärsimäänsä+pahaa,+ei+iloitse+vääryydestä,+vaan+iloitsee+yhdessä+totuuden+kanssa;+kaikki+se+peittää,+kaikki+se+uskoo,+kaikki+se+toivoo,+kaikki+se+kärsii.+Rakkaus+ei+koskaan+häviä;+mutta+profetoiminen,+se+katoaa,+ja+kielillä+puhuminen+lakkaa,+ja+tieto+katoaa.+Sillä+tietomme+on+vajavaista,+ja+profetoimisemme+on+vajavaista.+Mutta+kun+tulee+se,+mikä+täydellistä+on,+katoaa+se,+mikä+on+vajavaista.+Kun+minä+olin+lapsi,+niin+minä+puhuin+kuin+lapsi,+minulla+oli+lapsen+mieli,+ja+minä+ajattelin+kuin+lapsi;+kun+tulin+mieheksi,+hylkäsin+minä+sen,+mikä+lapsen+on.+Sillä+nyt+me+näemme+kuin+kuvastimessa,+arvoituksen+tavoin,+mutta+silloin+kasvoista+kasvoihin;+nyt+minä+tunnen+vajavaisesti,+mutta+silloin+minä+olen+tunteva+täydellisesti,+niin+kuin+minut+itsenikin+täydellisesti+tunnetaan.+Niin+pysyvät+nyt+usko,+toivo,+rakkaus,+nämä+kolme;+mutta+suurin+niistä+on+rakkaus."+(1.+Kor.+13.+luku)
15.07.2019 23:52
Ihminen+on+valmis+rakastavaan+parisuhteeseen,+kun+on+oppinut+aidosti+ja+pyyteettömästi+rakastamaan+itseään.+Vasta+sitten+voi+pyyteettömästi+rakastaa+muita.+Sen+eteen+ihmisen+täytyy+itse+tehdä+töitä.+Silloin+on+itsellä+varma+ja+kevyt+olo+sydämessä.
15.07.2019 09:44
Miksi+olet+ottanut+nimimerkin+eripariaolevat+hampaisiisi?+Eikö+täällä+ole+jokaisella+oikeus+sanoa+mielipiteensä,+kunhan+se+tapahtuu+ketään+loukkaamatta.++Minusta+on+todella+loukkaavaa+sanoa+ihmiselle,+jota+et+oikeasti+tunne,+että+häneltä+puuttuisi+parisuhdetaitoja.+Viestisi+eivät+anna+kovinkaan+mairittelevaa+kuvaa+omista+ihmissuhdetaidoistasi+ja+empatiakyvystäsi.+🤔
Mukavaa+päivää+kuitenkin+molemmille!+😊
12.07.2019 09:01
En+tiedä+yhtään+kuka+olet+ja+millainen+tilanteesi+on.+Kerroit+suurimman+työsi+olevan+parisuhteessa,+ja+etenkin+itsesi+rakastamisessa+ja+arvostamisessa+tuossa+parisuhteessa.+Näin+ulkopuolisena+kuulostaa+siltä,+ettet+vielä+ole+oppinut+aidosti+rakastamaan+itseäsi.+Opettele+se+ensin...+YKSIN,+ilman+parisuhdetta.+Opettele+olemaan+onnellinen+myös+yksin.+Etsi+vasta+sen+opittuasi+se+oikea+parisuhde,+jossa+molemmat+rakastavat,+arvostavat+ja+kunnioittavat+toisiaan.+Itsesi+rakastamisen+myötä+osaat+asettaa+itsellesi+terveet+rajat,+etkä+solmi+parisuhdetta+ihmisen+kanssa,+jonka+koet+kohtelevan+sinua+jollain+tavoin+huonosti.+
Tsemppiä!
08.07.2019 09:58
Sama+myös+minulla.+Olen+aidosti+onnellinen+yksinkin.+Uskon+kuitenkin+rakkauteen+ja+myös+siihen,+että+kohtaan+kumppanini,+kun+molemmat+ovat+valmiita+siihen.+Eli+molemmat+ovat+oppimaan+rakastamaan+itseään+ja+siten+myös+toisiaan+pyytettömästi.+Enkä+pelkästään+usko+tuohon,+vaan+sydämessäni+on+varma+tieto+asiasta.+😊
06.07.2019 15:13
Itse+olen+samaa+mieltä.+Onnellisuus+tulee+myös+siitä,+että+vaikeuksienkin+keskellä+yrittää+löytää+elämästä+positiivisia+asioita.+Ja+aina+niitä+silloinkin+löytyy...+vaikka+saattavatkin+silloin+olla+pienen+pieniä...+🤗
02.07.2019 23:26
Kauniita+sanoja.+Miksi+et+lähettäisi+niitä+suoraan+hänelle...+😊
Hyvää+yötä+sinulle+ap+ja+muille+palstalaisille.+😊
02.07.2019 23:22
Kokonaisvaltainen+rakkaus+ei+voi+koskaan+olla+täysin+epäitsekästä.+Rakastaakseen+toista+ihmistä+kokonaisvaltaisesti,+ihmisen+täytyy+ensin+oppia+rakastamaan+itseään+aidosti.+Tähän+itsensä+rakastamiseen+kuuluu+myös+terveiden+rajojen+asettaminen+itselleen.+Kaikkea+ei+siis+tule+hyväksyä.+
Vasta,+kun+ihminen+aidosti+rakastaa+itseään,+voi+hän+pyyteettömästi+rakastaa+toista+ihmistä.+Rakastaa+siis+ilman,+että+pyytää+tai+haluaa+mitään+vastineeksi+rakkaudestaan.+Pyyteetöntä+rakkautta+on+myös+antaa+toisen+mennä,+jos+toinen+niin+haluaa+ja+toivoa+toiselle+kaikkea+hyvää+myös+mahdollisesti+jonkun+toisen+kanssa.+
Aito,+kokonaisvaltainen+rakkaus+löytää+ihmisen,+kun+rakkauden+molemmat+osapuolet+ovat+oppineet+rakastamaan+itseään+ja+toista+pyyteettömästi.+
Tähän+siis+itse+uskon.+😊
02.07.2019 09:32
Siis+*ilman...+😁
26.06.2019 23:56
Olen+joskus+Sarina+(ilan+nyt+käyttämääni++nimimerkkiä)+kommentoinut+ystävällisesti+ja+asiallisesti+jotain+S-naiselle+osoitetettua+viestiä+ja+olen+heti+saanut+vastaavan+tyyppisen+ryöpytyksen+mm.+viestien+omimisesta.+
Toivoisin,+että+kaikki+muistaisivat,+että+samalla+kirjaimella+alkavia+ja+samannimisiä+ihmisiä+on+useampia+palstalla.+Sama+ihminen+ei+siis+"omi"+niitä+kaikkia+viestejä.+Olen+saanut+myös+kohteliaisiin+ja+asiallisiin+viesteihini+syytöksiä+mm.+mielenterveysongelmista,+narsismista+ja+puhelimen+tutkimisesta.+Jos+joku+Sari+on+oikeasti+sellainen,+ei+se+tarkoita,+että+kaikki+Sarit+olisivat+samanlaisia+tai+että+kyseinen+Sari+olisi+kirjoittanut+kaikki+Sari-nimiseltä+naiselta+tulleet+viestit.
Maalaisjärkeä+kannattaa+käyttää+niin+täällä+kuin+reaalimaailmassa+muistaen+kohteliaat+käytöstavat+ja+ystävällisyyden.++😊+Hyvää+yötä+kaikille!+😴
26.06.2019 23:55
Sinulla+on+kovin+katkeran+oloisia+nämä+kirjoitukset+kaivatullesi.+Toivottavasti+pääset+yli+hänestä.+Tsemppiä+ja+mukavaa++juhannusta+kuitenkin+sinullekin!+😊
-+Joku+muu+S-nainen
21.06.2019 12:46
Kiitos+samoin+sinulle!+😊
21.06.2019 09:39
Kiitos+ja+mukavaa+kesää+sinullekin.+😊
20.06.2019 21:24
Pahoittelut,+kommenttini+tuli+väärään+kohtaan.+Tarkoitukseni+oli+kommentoida+viestiä+"Ei+kannata+lähettää.+Häpäiset+vain+itsesi."
20.06.2019 18:56
2 / 3