Eikö tyhminkin ihminen tiedä sitä, että kevätjuhlassa lauletaan suvivirsi. Miksi sitten mennä sinne tahallaan, jos ei tahdo kuunnella suvivirttä. Saiko poika nyrhämän tästä laulusta ja joutui sairastamaan nyrhämää viikkoja. Voi poika parkaa.

Jos minä en halua mennä kuuntelemaan jotain jorinaa, minä en mene sinne ja jos menen, niin se on minun päänsärkyni, enkä voi kinuta rahaa siitä.

Mies taitaa olla rahanahne ja käyttää tätä tilannetta hyväksi, että saa rahaa toisilta veronmaksajilta ja nauraa itsekseen, että saihan vedettyä ilmaista rahaa.

Kun katsoin sitä miestä, taitaa olla aikamoinen kehveli. Totinen torvensoittaja, joka haluaa saada itselleen kuuluisuutta. On ainakin lehtien palstoille päässyt. Upeaa.
Raamattu on Jumalan sanaa ja se on meille annettu, että voisimme elää toistemme kanssa.

Mutta, kun ihmiset eivät osaa olla toistensa kanssa. Aina riidellään ja mätkitään toisia päähän. Aina itse on oikeassa ja toiset väärässä. Ihmisissä korostuu se, että he ovat korottaneet itsensä Jumalan vertaiseksi. Ihmiset ajattelevat, että heillä ainoastaan on koko totuus, eikä kenelläkään toisella. Ihmiset ovat itserakkaita, pöyhkeitä, riitaisia, pahaa tekeviä ja vain omaa napaansa tuijottavia änkyröitä. Minä, minä kaikuu vain ihmisen suusta ja muut ovat hänen jalkojensa alla roskaa. Itsensä korottaminen on ihmisen suurin onni, kun saa paistatella toisten ihmisten ihailujen keskellä.

Olemme me kauheita, Emme osaa keskustella rakentavasti. Haluamme vain loukata toisiamme. Lyömme sanoilla toisiamme ja ymmärrämme tahallamme, mitä toinen sanoo. Vielä kerran sanon, että ihminen on paha.