Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
kotipaju2
profiilit
kotipaju2
kotipaju2
Vapaa kuvaus
Aloituksia
7
Kommenttia
1609
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Toinen kuolema on tulinen järvi sinne joutvat sekä kuolema. Kuolema ja Tuonela heitettiin tuliseen järveen. Tämä on toinen kuolema: tulinen järvi. Ilm.20:14.
Vihollisista viimeisenä kukistetaan kuolema. 1.Kor 15:26
Mutta kun katoava pukeutuu katoamattomuuteen ja kuolevainen kuolemattomuuteen, silloin toteutuu kirjoitusten sana: -- Kuolema on nielty ja voitto saatu jae 54.
Kuolema on nielty ainiaaksi. Herra Jumala pyyhkii kaikkien kasvoilta kyyneleet ja vapauttaa kansansa alennuksesta ja häpeästä kaikkialla maan päällä. Näin on Herra puhunut.
13.01.2024 09:07
Sana jonka minä sanos se tuomitsee,sinut elämään tai helvettiin, kaikki olemme kerran tuo istuinen edessä kuulemassa tuomiomme, on siis kaksi joukkoa Raamatun kielellä vuohet ja lampaat.
13.01.2024 09:01
Kysymyksi joihin ei taida löytyä vastausta, Israel on tämän maaiman viini puu vertauskuvallisesti, sen rikkomukset vuosi satojen kukuessa, herran tiedossa jonka tarkoistusta emme ymmärrä.
Se on ainkain varma, mitä on Raamatun sivulle kirjoitettu, valtio joka kiroaa Israelin kansaa se kansa on myös kirouksen alasiena, valtiot jota suuntaava välivallan sitä kansaa kohtaa ovat kiroiusen alaisia tässä maaimassa.
Kansa joka siunaa israelisa sitä siunaa Jumalankin, koska hän ei peru kantaansa.
12.01.2024 09:35
Oikea seurakunta on Jossa Jeesus on sen kaitsijana, hengen jotama seurakunta ei mikään uskonollisuus on vain miten opetetaan evankeljumin julistamista tehkää parannus ette hukuisi synteihinne, vielä on armon aika sekin päättyy aikanaan.
11.01.2024 09:28
Tuliseen järveen hetetään vasta kun viimein tuomoi on tapahtunut.
Kuolema ja Tuonela heitettiin tuliseen järveen. Tämä on toinen kuolema: tulinen järvi. Ilm.20:14
Jolla on korvat, se kuulkoon, mitä Henki sanoo seurakunnille. Siihen, joka voittaa, ei toinen kuolema kajoa. Ilm.2:11
Autuaita ja pyhiä ovat ne, jotka pääsevät osallisiksi ensimmäisestä ylösnousemuksesta! Heihin ei toisella kuolemalla ole valtaa, vaan he ovat Jumalan ja Kristuksen pappeja ja hallitsevat Kristuksen kanssa tuhat vuotta. Ilm 26:6.
10.01.2024 18:33
Täätäkun ihminen siirtyy ijankaikkisuuteen, on se mielen terveyttä, ei ole sielu lähtee pois tästä majasta uskova siirtyy uuteen elämään, jumalaton menee tuonelaa odottamaan viimeistä tuomiota.
10.01.2024 18:24
Rahoitus laitos voi viedä,jos maksu erät jäävät maksamatta.
10.01.2024 13:55
Mitkä ovat sinut tekosi,Jeesusta kohtaan on lähmiäisen rakkautta kerroto Jeesusen pelastukseta toisille, maaiman ihmisenä et kerro kos pidät hullutena sanasta risi joka ei ola ristiään ja seuraan minua ei ole sovelias minulle. Joka ei ota ristiään ja seuraa minua, se ei kelpaa minulle. Matt.10:38.
Jeesus sanoi opetuslapsilleen: "Jos joku tahtoo kulkea minun jäljessäni, hän kieltäköön itsensä, ottakoon ristinsä ja seuratkoon minua. Matt.16:24
07.01.2024 15:53
Usko ilman teko on kuoutu, siitä on kirjoitettu Raamatussa useassa kohtaa.
Veljet, mitä hyötyä siitä on, jos joku sanoo uskovansa mutta häneltä puuttuvat teot? Ei kai usko silloin voi pelastaa häntä? Jaak.2:14
07.01.2024 15:47
Harjoitus on eri asia kun usko Jeesuseen harjoitu ei pelasta, elle elä sen mukaan kun on kirjoitteu.
07.01.2024 15:42
Meille se on pelastus jotaka uskomme häneen, maaima sitä ei usko.
07.01.2024 09:44
Hokeminen ei pelasta vaan se jota tekee mimun taivaalisen Isäni tahdon mukaiseti, mitä se tarkoitta usko hänen poikansa sovitus työhön. Joka uskoon minuun sillä on ijankaikkinen elämä,
avaamaan heidän silmänsä ja saattamaan heidät pimeydestä valoon ja Saatanan vallasta Jumalan luo. He saavat syntinsä anteeksi, kun uskovat minuun, ja heillä on oleva paikkansa niiden joukossa, jotka Jumala on pyhittänyt.' Apt 26:18
07.01.2024 09:40
Lihan himot tuottava synitä kuolemalle,Silloin kun vielä olimme turmeltuneen luontomme vallassa, ruumiissamme vaikuttivat lain herättämät syntiset himot ja me kannoimme hedelmää kuolemalle. Room.7:5
07.01.2024 09:34
Juutalaiset eivättunne kirjoituksia, kuten Jeesus on mainut elämänsä aikana etksytte kun ette tunne kirjoutuksia.
07.01.2024 09:28
Alkuaineet sulavat vasta tuhansien asteiten kuumuudessa,polltto haustauksen lämö ei sulata edes koruja, koska no ottavat pois vainajalta.
07.01.2024 09:22
Kuka diagnsoi henkilö uskonsa puolesta, jotka uskovat Jeesuskseen, eivät sitä tajua että Jeesuseen uskovat pelastuvat tästä maaimasta, muut joutuvat tuomiolle siitä mitä ovat jättäneet tekemättä.
07.01.2024 09:19
Paahan puhumisella ei tule pelastusta, se oma vanhurskautta sei riitä mihinkään, on kuin saastainen vaate joka tulessa palaa.
Missä vietät ihäisyystesi,tarkoitaa ikuisuutta.
06.01.2024 09:11
Kadotuseen menijöille sana rististä on hulluutta, meille jotka pelastumme on Jumalan voima tähän on uskominen,ristin luona on paraspaikka syntisellä.
06.01.2024 09:08
Haaviston valitaa ei ole kirjitettu vielä mihinkään, jota häntä äänestävä se heidän asiansa.
05.01.2024 18:42
Jeesuksen pitäis kuulua kaikkiin uskotoihin.
05.01.2024 10:06
7 / 81