Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Catfish617
profiilit
Catfish617
Catfish617
Vapaa kuvaus
Aloituksia
14
Kommenttia
341
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Tämä. Mulle riittää ihan normi arki elämä haasteineen, eikä tartte mitään ihmeellistä olla. Realismia vähän kehiin.
29.01.2023 09:26
No ihan järkevää sinänsä, että jalat maan pinnalla. Olen jo keski-ikäinen, enkä havittele kuuta taivaalta.
Tasapainoinen, fiksu ja empaattinen. Pitää itsestään ja ulkonäöstään huolta, mielellään normi painoinen.
En halua alko tai mt-ongelmaista riippakiveksi.
Ammatilla tai varallisuudella ole väliä.
29.01.2023 09:23
Eipä tuo vienti näytä vetävän saman ikäisillä miehilläkään😁 Maria Kuusiluoma saanut paljon tykkäyksiä Tinderissä, joten aika moni haluaa koskea 53v naiseenkin, upea nainen muuten ja kelpais mullekkin.
25.01.2023 17:06
No en minä ainakaan ole, eikä mulle ole parin tunnin välimatka ongelma. En mä odota, että joku tulis nurkan takaa
23.01.2023 14:01
Pikemminkin lotto voittokin mahdollinen, kuin löytää hyvä kumppani, niin on jo jackpotti löytää hyvä loppu elämän kumppani.
Vänkääminen, arkuus edes tutustua kehenkään, mt-ongelmat jne jne.
Olen kyllä viestitellyt ihanien naisten kanssa, mutta monet asuvat ihan liian kaukana, ettei pidemmän päälle tulis jutusta yhtään mitään.
Pitäkää hyvästä kumppanista kiinni, jos semmoisen olette löytäneet.
22.01.2023 10:57
Asutteko miten isoissa kaupungeissa tai edes toinen? Luulis että helppo isomassa mestassa työllistyä tai sitten vaan edetä rauhassa, kunnes toinen työllistyy. En ainakaan itse tekis hätäisiä liikkeitä. Lomilla vois toisen luona viettää pidemmän ajan. Oletteko miten kauan aikaa tunteneet toisenne?
16.01.2023 12:50
Uinti on hyvä harrastus varsinkin talvella, jos ei voi oikein lähtee liukkailla keleillä lenkillekkään.
13.01.2023 12:48
Eiköhän meistä moni halua sen oikean elämänkumppanin ja sitoutua suhteeseen, mutta tulevaisuutta ei voi ennustaa, että miten käy loppupeleissä,
Deittisovelluksissa on profiileja joka lähtöön, eikä kaikki ole pintaliitoa.
Tunnetaitoisia ja sitoutuvia lesboja kyllä riittää.
13.01.2023 12:45
Tietty harmittaa, kun näin meni, mutta ei voi mitään. En olisi silloin vielä ollut valmis muuttamaan yksiin ja minä ainakin tarvitsen aikaa.
Totta että elämässä on vaan otettava riskejä, muuten ei saa mitään.
Mutta mutta itse ainakin sun tilanteessa odottaisin vähän aikaa, että alkuhuuma menee ohi ja mites suhde kestää arjen.
12.01.2023 17:21
Itsellä ollut vuosia sitten sama tilanne, mutta en vaan ollut valmis muuttamaan toisen paikkakunnalle, tosin mulla ala jossa työllistyy helposti.
Nämä on niin hankalia asioita päättää, kun kuitenkin toinen joutuu luopumaan niin paljon kaikesta tutusta ja turvallisesta. Sitten varmaan miettii, jos suhde ei kestäkkään ja jää tavallaan tyhjän päälle.
Kyllä minä ainakin pari vuotta katsoisin, ennenku muuttaisin yhteen.
12.01.2023 16:36
Ei mitään erikoisia harrastuksia, eikä mitään verenmaku suussa treenaamisia. Toki treffeillä kiva puhua harrastuksista ym. Yhdellä deitillä oli harrastuksena astrologia, ihan mielenkiintoinen asia sinänsä.
09.01.2023 22:23
Just näin, koska kaikkien kanssa ei vaan huumorintaju/ kemiat kohtaa.
09.01.2023 22:18
Aika pitkälti riippuu työpaikasta ja työkavereista, voiko heittää läppää yms.
Joissakin työpaikoissa täytyy olla korrekti ja asiallinen,mutta ilman huumoria ei kyllä jaksais.
09.01.2023 22:17
En ole vaan naisellinen ja vaalea, ehkä siks Shane on hottis.
08.01.2023 10:42
Joo minäkin odotellut kolmatta kautta, ihan huippu sarja. Shannen on tosi kuuma🔥
07.01.2023 14:31
Työkavereiden ja ystävien kesken ihan normaalia halata. Halaus vähentää stressiä, antaa itseluttamusta ja antaa voimaa. En ilman lähempää tuttavuutta menis hivelemään käsivarsia, reittä ym se on jo intiimimpää ja kuuluu parisuhteeseen.
05.01.2023 13:37
Olis ihan mahtava idea nukkua tulen räiskeessä tähtitaivaan alla🎆 mutta kylmä yö on luvassa🥶
05.01.2023 09:11
Tais sun teoriat nyt kusta pahemman kerran🙈
02.01.2023 13:19
Itsekästä on olla huomioimatta deittiä, ehkä uutta elämänkumppania puhumalla eksistä, kun voisi kiinnittää huomion jo tulevaisuuteen. Aika ristiriitaiset ajatukset sulla, jos ei kerro eksistään, niin on valehtelija tai salailija? Outoa kertakaikkiaan. Ihan ok, jos eksään on asialliset välit.
02.01.2023 09:57
Välit eksään ovat liian lämpimät, jos ne haittaavat uutta parisuhdetta ja eksä voi käyttää valtaa ja yrittää vaikuttaa ex-puolison elämään. Tottakait, jos on lapsia niin yhteydenpito eksään on pakollistakin sopia asioista.
02.01.2023 09:49
2 / 18