Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Aktivisti
Aktivisti
Aktivisti
Vapaa kuvaus
Aloituksia
48
Kommenttia
536
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Siis vasemmisto jota tämä puheenjohtaja edustaa ilmaisi vasemmiston mielipiteen asioista.
Täällä puolestaan vasemmisto yrittää kääntää tämänkin mielipiteen faktaksi.
14.03.2024 11:16
Puhujana oli EU:n vasemmiston puheenjohtaja. Suomen mepit ovat tietty samassa porukassa muiden vassarien kanssa.
Lienee selvää, että palavereissa päättävät kimpassa mitä tehdään missäkin tilanteessa.
14.03.2024 11:14
AY-herrat elävät eri elämää kuin duunarit joiden asiaa he "puolustavat"
11.03.2024 21:32
Poliittisen lakon tarkoitus on varoittaa meitä äänestäjiä sen varalle, että emme seuraavissa vaaleissa äänestä yhtä huonoa eduskuntaa.
05.03.2024 14:29
Kalastus
05.03.2024 14:10
Se on vähän siitäkin kiinni mistä tykkää. Kaljakuppiloita löytyy ihan kotimaastakin. Samoin noita suomalaisia porukoitakin täällä on,.
Espanjasta löytyy upeita naisia joilla on ihanat, lämpöiset ruskeat silmät, upea lantioliike, iloinen ja seurallinen mieli, kyky ja osaaminen tanssia...........
Ovat upeeta seuraa illanvietossa. Kun kutsuvat yökylään, niin sitten se hauskuus vasta alkaa.
Avain kaikkeen tuohon on hyvä käytös, kielitaito ja hyvä, fiksu käytös ja olemus.
26.02.2024 16:13
Upottaa mieluummin venäjälle öljysatamaan menossa olevan lastia hakevan tankkerin.
22.02.2024 13:14
AY-politrukit lähtivät yhteisistä neuvotteluista joissa yritettiin etsiä ratkaisua hallituksen, työnantajien ja työntekijöiden yhteisessä palaverissa.
Nyt SAK ja SDP ovat keksineet uuden ratkaisun. Pitää neuvotella.
21.02.2024 12:03
"Mitään tarvetta ei ole, sillä palkansaajat haluaa että tuosta hallituksesta otetaan selkävoitto! "
Kuten tiedät, niin eduskuntavaalit on paikka jossa suomen kansa valitsee haluamansa eduskunnan joka puolestaan valitsee hallituksen. Tiedät senkin, että kansallinen käytäntö on se, että vaalien voittaja on ensimmäinen hallituksen muodostaja.
Nyt AY-liike sotii siis tätä vastaan.
21.02.2024 11:56
Kyllä saa. Juuri nyt USA:ssa saisi vetytehtaalle ehkä 10-kertaisen tuen Suomeen verrattuna.
21.02.2024 10:55
Siihen uskotaan koska se on fakta.
20.02.2024 13:49
Eikös tuo Navalnyi taistellut oman maansa puolesta?
20.02.2024 13:25
Me suomalaiset olemme olleet saamattomia lasten tekijöitä.
Onneksi on noita tulijoita paikkaamassa tätä saamattomuuttamme.
Terveisin komen muksun isä.
18.02.2024 14:25
Jotkut ovat sitä mieltä, että NATO on hyökännyt Ukrainaan. Nato vissiin palkkasi venäjän armeijan tekemään hommat?
Putler vaan yrittää omia tuon NATOn hyökkäyksen omiin nimiinsä.
07.02.2024 11:44
Lounais-Suomen miekka- ja kilpihautauksista on päätelty, että suomalaisia liikkui palkkasotureina Manner-Euroopassa 400 ja 500 luvulla.
Entäs 900-luku kun Suomalaisia oli Viikinkien idäntiellä ja palkkasotureina menivät Mustalle merelle asti.
Ei tässä siis ihan kaikkia sotia olla hävitty.
Nyt jos tuo Itä-naapuri alkaisi sotia meitä vastaan, niin luulen, että Suomi ja Nato voittaisivat noin 6-0
07.02.2024 09:23
Nyt markkinoille tulee paljon kiinalaisia sähköautoja.
Jos investoit isot rahat sähköautoon, niin OSTA EUROOPPALAINEN SÄHKÖAUTO ei kiinalaista.
07.02.2024 09:11
Kysy Putinilta, hän osaa vastata tapatettuaan taas 300 000 venäläistä Ukrainassa.
07.02.2024 09:03
Katso vaikkapa tilastokeskuksen käyrää ikäjakaumastamme. Saat vastauksen pohdintoihisi.
11.01.2024 14:13
Olisikohan mahdollista nopeuttaa vainajien tuhkaamista?
Noista lehtijutun vainajista vain pienellä osalla on tarve tulla säilytetyksi esimerkiksi tutkimuksia varten.
11.01.2024 14:11
Tuo oli fiksu laki. Perustelen tätä sillä, että tuolla rahalla hoivattaisiin tuota elättiä alle 2 kk ja sen jälkeen tuo sama 5300€ minisi useamman kerran vuodessa hänen elättämuiseensä.
Mikä tässä meni edellisen anonyymin mielestä pieleen?
09.01.2024 14:48
12 / 27