Ihan ok telkka jossa hyvä kuva mutta... TV:n käyttö kaukosäätimellä on todella hankalaa ja vanhanaikaisen oloista. TV:n manuaali on todella puutteellinen ja huonosti tehty. Julkaistu ennen oikolukua! Nettiä selaamalla j…
Jos toimii, niin millä ohjelmalla ja mistä latasit sen? Ainakaan Google play ei tarjoa muuta kuin eri eri yritysten e-kirjoja. Mistä siis Suomen kuntien kirjastojen e-kirjasto?
Mielestäni hyvä idea eduskunnan ympäristövaliokunnalta. Ongelma tuon sallimisessa on EU:n lintudirektiivi. Toivottavasti saamme nykyisten valko- ja kanadanhanhen lisäksi tuon velkoposken meidän merilinnustajien saalisva…
Käytännössä asiakkaalla ainut vaihtoehto on viedä auto merkkiliikkeen huoltoon ja ostaa merkkiliikkeen uudet akut. Tuo on aikas kallista. Käytännössä tuo on siis yli 55 000€ maksava läjä standardi 18650 3.6V akkuja jotk…
Olimme miettineet putkiston sukitusta ja kysyneet jo tarjouksiakin. Hinta toistakymmentä tonnia kerättiin kasaan ja tilasimme sukituksen ja tarkastuksen. Kosteutta löytyi melkoisen paljon. Sukitus tehtiin. Yhteys vakuut…
Meillä on nyt myös maailman erityisesti kaipaamia sähköautojen akkujen valmistukseen tarvittavia luonnonvaroja, malmeja entisten kulta- ja hopeaesiintymien lisäksi. Tänne saa tulla kuka tahansa tekemään varauksia ja per…
Nyt sen hallinto ja ylläpito on venäläisillä ilman länsimaista apua ja länsimaisia varaosia. Venäjä-neuvostoliitto-venäjä-aikana eivät saaneet miljoonien ihmisten jätevesiä putsattua. Sitten Suomi ja Ruotsi kustansivat …
Olen siinä uskossa, että puun omistaa se joka omistaa maan jolla puun kanto on. Vai omistaako puun se joka omistaa maan jolle se puu on kaatunut? Kun puu kaatuu kaupungin maalle ja tukkii lenkkipolun, niin onko puun poi…
Perhe ja minä olemme olleet huolissamme muistini kunnosta. Unohdan usein tärkeitäkin asioita. Muisti ei vaan aina toimi. Menin sitten kunnalliseen lääkäriin juttelemaan asiasta. Käytännössä ensin lääkäriin ja sitten kak…
Onko Suomessa joku yhdistys joka voisi auttaa viemään näitä koiria ja mahdollisesti ohjaajia tuonne maanjäristysalueille. Siellä on huutava pula rescue koirista jotka etsisivät ihmisiä runioista ja jäljittäisivät paniik…
Tämä on ainut asia jossa olen Persujen kanssa samalla linjalla. Mielestäni on käsittämätöntä, että tämä on paikka johon voit tulla missä vaan ja valtio takaa sinulle asunnon, ruuan, terveydenhuollon ja kaiken mukaanluki…
Tämä on asia joka on ärsyttänyt minua jo pitkään. Meillähän on esimerkkejä kun tänne on tultu tekemään valtaus ja sitten on porattu, kaivettu ja louhittu. Malmit ja jalostett on viety mihin lienee kunhan kassa vaan kili…
Uutisissa oli juttua ja kuvamateriaalia 7.6 voimakkuuden maanjäristyksen seuraamuuksista. Paljon ihmisiä kuoli. Itse olin raivoissani kun näin sortuneen kerrostalon rauniot. Raunioissa oli lattioita ja seiniä jotka oliv…
Nyt on länsimaiselle raideleveydelle tarvetta varsinkin pohjoisessa. Teollisuus, maanpuolustus ja ihmisten liikkuvuus tarvitsevat tätä. Onko siis mahdollista rakentaa tämä lisäämällä kolmas kisko olemassaoleviin raiteis…
Meillä ovat eduskunta ja hallitus kansan äänestyksellä valitut. Nyt osa ammattiliitoista on sitä mieltä, että demokraattisesti valitut toimijat ovatkin vääriä ihmisiä, heidän vaaleissa ilmoittavat asiat vääriä ja liitoi…
Tuolla muutoksella säästäisi käyttömaksuja yli 300€/vuosi. Käsittääkseni helppo homma jonka voi hoitaa takapenkkien poistolla. Miten sitten saisi melua karsittua? Jos nyt ajaa takakontin suojaverho auki, niin takakontti…
Noita, varsinkin niitä uusia liikennemerkkejä näkyy riksussa todella vähän. Nyt talvella nuo vähäiset suojatien 2-osainen maalaus eivät oikein näy edes siellä missä ne on tehty. Ainut tapa tunnistaa pyörätien jatke lien…
On käynnissä prosessi jonka päämääränä on muodostaa Asovanmeresttä sisämeri Venäjälle ja korjata USA:n mineraalivaje. Eli kaksi rosvoa Ukrainan, raadon kimpussa. Pitää vaan toivoa, että tapahtuu kuin luonnossakin jossa …
Tämä AY-liikkeen hallitusta ja eduskuntaa vastaan suunnattu lakkoilu on suunnattu viime vaaleissa väärin äänestänyttä kansaa vastaan. Kansa valitsi väärät kansanedustajat ja sitä kautta saimme väärän hallituksen. Nyt ka…
Juttelin illalla ennen nukkumaan menoa politiikasta, Ukrainan tilanteesta ja Berlusconin hatajaisista. Joskus aamuyöllä syvässä unessa olinkin vakoilemassa Berlusconin hautajaisia oikein kiikarien kanssa. Eräällä kujall…