Aktivisti

Aloituksia
45
Kommenttia
523
Finlux QLED 4k 65" android TV 2024
Ihan ok telkka jossa hyvä kuva mutta... TV:n käyttö kaukosäätimellä on todella hankalaa ja vanhanaikaisen oloista. TV:n46902Toimiiko kenelläkään e-kirjasto?
Jos toimii, niin millä ohjelmalla ja mistä latasit sen? Ainakaan Google play ei tarjoa muuta kuin eri eri yritysten e-ki71352Valkoposkihanhi ehkä metsästettämäksi?
Mielestäni hyvä idea eduskunnan ympäristövaliokunnalta. Ongelma tuon sallimisessa on EU:n lintudirektiivi. Toivottavast93757Sähköautojen akkujen korjaaminen?
Käytännössä asiakkaalla ainut vaihtoehto on viedä auto merkkiliikkeen huoltoon ja ostaa merkkiliikkeen uudet akut. Tuo21504Perussuomalaisten tavoite on sosiaaliturvan sitominen Suomen kansalaisuuteen.
Tämä on ainut asia jossa olen Persujen kanssa samalla linjalla. Mielestäni on käsittämätöntä, että tämä on paikka johon56315Yksityismetsän puu tukkii kaupungin lenkkipolun
Olen siinä uskossa, että puun omistaa se joka omistaa maan jolla puun kanto on. Vai omistaako puun se joka omistaa maan4297Suomessa paljon rescue koiria. Nyt iso tarve niille Turkissa ja Syyriassa
Onko Suomessa joku yhdistys joka voisi auttaa viemään näitä koiria ja mahdollisesti ohjaajia tuonne maanjäristysalueille4264Pietarin länsimainen jätevedenpuhdistamo
Nyt sen hallinto ja ylläpito on venäläisillä ilman länsimaista apua ja länsimaisia varaosia. Venäjä-neuvostoliitto-venäj9264Nyt tuli iso kosteusvaurio.
Olimme miettineet putkiston sukitusta ja kysyneet jo tarjouksiakin. Hinta toistakymmentä tonnia kerättiin kasaan ja tila5246Diesel farmari C5 iii pakuksi
Tuolla muutoksella säästäisi käyttömaksuja yli 300€/vuosi. Käsittääkseni helppo homma jonka voi hoitaa takapenkkien pois4228Viisaat miehet vs demokratia
Meillä ovat eduskunta ja hallitus kansan äänestyksellä valitut. Nyt osa ammattiliitoista on sitä mieltä, että demokraatt15225Ovatko meidän luonnonvarat kaivoksissa maailman omaisuutta?
Meillä on nyt myös maailman erityisesti kaipaamia sähköautojen akkujen valmistukseen tarvittavia luonnonvaroja, malmeja21222Tarinaa ikämuistista
Perhe ja minä olemme olleet huolissamme muistini kunnosta. Unohdan usein tärkeitäkin asioita. Muisti ei vaan aina toimi.5222Näin viime yönä unta....
Juttelin illalla ennen nukkumaan menoa politiikasta, Ukrainan tilanteesta ja Berlusconin hatajaisista. Joskus aamuyöllä0219Turkin maanjäristys
Uutisissa oli juttua ja kuvamateriaalia 7.6 voimakkuuden maanjäristyksen seuraamuuksista. Paljon ihmisiä kuoli. Itse oli22216SAK korjaa suomalaisten virheitä
Tämä AY-liikkeen hallitusta ja eduskuntaa vastaan suunnattu lakkoilu on suunnattu viime vaaleissa väärin äänestänyttä ka14214Venäläisten ydinosaaminen yhdellä sanalla
Jälleen siltaräjähdyksen jälkeen se on: RYSSIMINEN9208Ammattiliitot etsivät itselleen uusia töitä?
Mielenkiintoinen vääntö käynnissä kun ammattiliitot laajentavat toimialuettaan sisäpolitiikkaan perinteisten työ- ja pal5203Ovatko meidän luonnonvarat kaivoksissamme maailman omaisuutta?
Tämä on asia joka on ärsyttänyt minua jo pitkään. Meillähän on esimerkkejä kun tänne on tultu tekemään valtaus ja sitten8198Unisex vessoista
On fakta, että eturauhanen vaikeuttaa ikääntyvien miesten virtsaamista. Ikääntyneen miehen on erittäin hankalaa tai jopa1198