Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
CigarettesAfterRun
CigarettesAfterRun
CigarettesAfterRun
Vapaa kuvaus
Aloituksia
9
Kommenttia
408
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
En tykännyt mentoolista. Pastillit pastilleina.
27.12.2023 14:48
Mukavempi lenkkeillä ja tuprutella sen jälkeen. Molempi parempi. Tuplanautinto.
27.12.2023 02:22
Minulla menee yöunet, jos tupruttelen punaisia tupakkeja illalla. Yksi sininen ei pilaa unia, rentouttaa vain.
26.12.2023 21:19
Voisin tarjota käsikirjoituksen: ketjupolttajasta sub 6min 1500m.
25.12.2023 01:47
Minäkin tupruttelen aina välillä ja juoksen rennosti kuitenkin. Ei hauskan pito ja juokseminen pois sulje toisiaan.
17.12.2023 20:40
Mie yhistin juoksemisen tupakin ja viinan. Miksi pitäisi lopettaa muut nautinnot juoksun tieltä? Juoksu on silti hyväksi.
16.12.2023 22:09
Vaatii itsekuria pitää tupakointi savukkeessa päivässä lenkin jälkeen. 3-4 savuketta on jo liikaa.
16.12.2023 18:29
Retkahin. Aski kessua meni viikossa vaan että humpsista. Nyt lakko taasen.
15.12.2023 23:47
Juu. Viina ja kessut rento yhistelmä.
15.12.2023 23:42
Tupakkiaski maksaa kympin. Seittemän askia kuussa jättää pois, sillä saa joka kuukausi uudet lenkkarit.
04.12.2023 08:16
Hyvin olisin minäkin voinut kirjoittaa aloituksen.
03.12.2023 21:51
Espoonmies täällä hei. Hyvin pyyhkii!
03.12.2023 19:54
Vaikea sanoa, onko nikotiinista hyötyä juoksuun. Siitä on jo vuosia, kun tupruttelin ennen lenkkiä. Onhan se voimakas piriste verrattuna kahviin, mutta tiedä sitten.
03.12.2023 18:14
En käytä enää nikotiinia lainkaan. En edes sähkötupakkaa. Savukkeet olivat niitä poltellessa sinisiä.
28.11.2023 22:55
Saako maanantailenkin jälkeen polttaa tupakin parkkipaikalla?
28.11.2023 21:21
Miula tavo nolla kessua ennen Vantaa 2024.
28.11.2023 20:31
Miula melkein sama. Olen tupakkilakossa, mutta kisan jälkeinen tupruttelu motivoi lenkille.
23.11.2023 18:01
Juu lenkkeilen eli siis juoksen. En polta enää, mutta lupasin itselleni, että juoksukilpailun jälkeen saa tuprutella juhlan merkiksi.
20.11.2023 00:20
Hyvin sujuu lakko. Se on vain huono tapa. Koiraa voi kusettaa ilman tupakkiakin.
07.11.2023 04:58
Nyt miulla tupakkilakko. Alkoi palamaan liikaa niin piti viheltää peli poikki. Lopetus helppoa, ei osta uutta askia.
03.11.2023 07:28
10 / 21