Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Prinsessasi
Prinsessasi
Prinsessasi
Vapaa kuvaus
Sellaista se on.
Aloituksia
12
Kommenttia
8885
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Siis esiin minkä?
25.02.2025 18:30
Ai sanoivat telkkarissa niin? eivät taida sit mitää jättää kertomatta😆
25.02.2025 18:26
Varmasti tuohonkin, että on upporikas ja hukkuu rahaan, liittyy niitä nurjia puolia. Kuten kaikkeen, kaikella on kääntöpuolensa.
25.02.2025 17:47
En ole kateellinen. Kenenkään elämä ei ole täydellistä ruusuilla tanssimista, vaikka miten olisi upea ja rikas. Olen myös satavarma siitä, ettei heidän elämänsä ole niin mahtavaa ja täydellistä, miltä se televisiossa näyttää. Näihin liittyy usein todella paljon feikkiä ja kulissia, mistä katsovat eivät edes tiedä.
25.02.2025 17:23
1. ”Aloitetaan puhtaalta pöydältä” mulle tulee heti mieleen valkoinen pöytä, josta on vedetty tavarat pois. Valkoinen varmaan siksi, että mun ajatuksissa se kuvastaa puhtautta. Mutta entä jos se pöytä on likainen, voiko siinä aloittaa sitten mitään?
2. Tuo on muuten outo sanonta. Tai oikeastaan aika hauska. ”Tulla kaapista ulos” tai ”olla vielä kaapissa” Lapsena on varmaan tullut mentyä kaappiin piiloon, tai muuten vaan.
25.02.2025 00:39
Ihan normaalia että olen tähän aikaan hereillä.
25.02.2025 00:20
Kiitos kysymästä, jaksan ihan hyvin tänään. Tuntuu, että varjot alkavat väistyä pois tieltäni😊 hyvää alkanutta viikkoa sinnekin.
24.02.2025 17:55
Hotellihuoneessa ainoastaan se on ok. Iljettävää ja itsekästä tehdä sitä jossain ihmisten keskuudessa. Jos nauttii siitä, että muut katselee, niin eikös sellaisia tapahtumia järjestetä tai kuvaisivat vaikka jotain livee johonkin.
23.02.2025 17:21
Vai niin… erikoiset käsitykset sulla.
23.02.2025 16:59
Onko sulle ihan käsittämätön asia ymmärtää, että täällä kirjoittelee myös naisia, ihan oikeasti NAISIA, miesten lisäksi?
23.02.2025 13:42
Suunnittelen avun hankkimista, mutta mitään vainoharhoja tai muitakaan harhoja ei ole mulla. Sen suhteen olen terve kyllä.
23.02.2025 12:54
Lopeta mun viestien seuraaminen ja turhanpäivänen
💩jauhantasi, mua ei kiinnosta yhtään.
23.02.2025 11:50
Ota yhteyttä nollalinja.fi
Soita ja kerro tilanteestasi vaikka silloin, kun puolisosi ei ole kotona. Voit soittaa hätänumeroonkin. Jos et saa tilaisuutta, mene vaikka vessaan ja laita ovi lukkoon, soita sieltä.
23.02.2025 11:29
Kukahan sinä mahdat olla?😊
23.02.2025 08:54
Susi kirjottais kyllä nimimerkillään varmasti jos mulle moikkaisi, uskoisin. Mukavaa sunnuntaita😊
23.02.2025 08:52
Hei sinnekin👋🏻😊
22.02.2025 22:55
En olettanutkaan tämän aloituksen olevan mulle.
22.02.2025 22:16
Ei siinä minusta ole mitään noloa. Miksi se olisi noloa? et voi tietää, vaikka hän toivoisi sinun laittavan viestiä. Jos hän ei ilahdu, niin ainakin olet yrittänyt lähestyä.
22.02.2025 22:14
En haluaisi tuhdissa humalassa olevaa miestä viereeni.
22.02.2025 22:08
Ruotsissa, ehkä. Osaan jonkiverran maan kieltäkin. Kulttuurishokki ei olisi niin suuri, kun se on samankaltainen maa kuin Suomi. Toisaalta, olisi mielenkiintoista kokea joku aivan muu maa kulttuurineen kaikkineen. Ja osaahan mä englantia melko hyvin.
22.02.2025 17:47
13 / 445