Onko kuumeita päällä?

Anonyymi-ap

Matkakuume, autokuume, talokuume, vauvakuume jne? Mikä auttaa kuumeisiin?

36

349

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Muijakuumetta pukkaa aina näin keväisin🤔

    • Anonyymi

      Burana alentaa lämpöä ja on samalla tulehduskipulääke.

      • Anonyymi

        Buranaa eräässä apteekissa aikoinaan mainostettiin mot huvudvärk ja på finska kuukautiskipuihin.
        Vilma


    • Anonyymi

      Ei ole. Oikeastaan enemmän silleen päinvastoin. Vähän jonkinmoista kuumetta kaipailisi, kun on silleen turhankin tasasta. Mainituista kuumeista tosin korkeintaan matkakuume voisi kelvata. Sekin tosin vähän ajatuksena blääh just nyt, mutta jos kesää kohti jotain sellaistakin ajatusta heräisi. Mistäköhän sen kuumeen kehittäisi?

      • Anonyymi

        Tutki nudistirantoja netistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tutki nudistirantoja netistä.

        Sulle sellaset voi herättää jotain kuumetta, mutta mulle ne on kyllä täysin yhdentekeviä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tutki nudistirantoja netistä.

        Kuka nude nyt helmikuussa erityisrannalla? Kohta korkeintaankuovi tai viklo.
        Vilma


    • Anonyymi

      Luin onko huumeita päällä? Meinasin vastata ettei juuri nyt, mutta voin kysellä. 😉

      >simiti<

    • Ei ole mitään noista, eikä muunkaanlaista kuumetta.

      • Anonyymi

        Eli olet juuri lauennut ja saanut muutaman orgasmin eli olet nyt tyytyväinen


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eli olet juuri lauennut ja saanut muutaman orgasmin eli olet nyt tyytyväinen

        ?????


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli olet juuri lauennut ja saanut muutaman orgasmin eli olet nyt tyytyväinen

        Sä kuulostat ihan rikkinäiseltä levysoittimelta.


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        ?????

        Välis tuo ikisinkku pervosetämies siellä taas pissii palstalle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Välis tuo ikisinkku pervosetämies siellä taas pissii palstalle.

        Ja esiintyy tällä nicillä prinsessasi, jotta voi peevoilla itsensä kanssa


    • Anonyymi

      Uusi lemmikki tietenkin

    • Anonyymi

      Ei oo muutakun myyräkuume.

      • Tota mä oon aina pelännyt, töissä kun joutuu tonkiin vähän kaikenlaisia paikkoja, missä vaikka myyriä ja näätä on käyny. Ei onneks haisunäätä kuitenkaan.


    • Anonyymi

      Ei kuumeita eikä intohimoja, paitsi eilen irstailin syömällä karkkipussin himokkaasti yhtä soittoa. Hengissäpysymisen ylläpitotoiminnat päällä siinä kaikki

    • Anonyymi

      Minusta tuntuu, että on maisemankatselukuume. Niiiin harmaata, ettei mikään huvita.
      Heikottaa.
      Vilma

      • Anonyymi

        Maisemia luonnossa


    • Kuumeisiin auttaa yleensä että hommaa kaikki noi edellä mainitut asiat.

      Nyt juuri ei oo mikään kuume noista. Näillä pärjää mitä jo on.

    • Anonyymi

      Viina jos et muuta keksi

    • Ei toki.. ei mitään kuumeita, mutta lasketaanko kuumat aallot..? :)

    • Anonyymi

      Kunnon kännit auttaa noihin kaikkiin. Kännissä niitä ei voi tehdä.

      • Anonyymi

        Mä luulen, että aika monikin vauvakuume on saanut ratkaisunsa kännissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä luulen, että aika monikin vauvakuume on saanut ratkaisunsa kännissä.

        Ei oo sitten ollut kunnon kännissä kuten sanoin.


    • Anonyymi

      Mieskuume jotenkin nousemassa. Ihan vakavasti. Ehkä kesällä iskee. Ja pitää iskee.

      • Anonyymi

        Ei mulla ole sellaistakaan kuumetta!


    • Anonyymi

      Työkuume, ei muuta! Pieniä hoitamaan!

    • Anonyymi

      Hiirivauvakuume. Pari viikkoa ja piipittää. 😍

      Jasu

    • Anonyymi

      Mieskuume minullakin. Ei sillä etteikö olisi heitä tarjolla muutama, mutta kun on vähän sielu vanhassa kiinni, pitää runollisesti ilmaisten sydän, se särkynyt ruukku korjaantua.

      • Anonyymi

        Jarilla bumzibum


    • Anonyymi

      iloista kuulin naapurin äänen jotain puhui puhelimeen onneksi henkgissä joku muerojuttu jne...

      nimien arvausjuttu mlhikaupan myyjien kanssa... kokeieilwen srvsta nimiä..

      ,,kwujju,,,

    • Onhan noita kuumeita jos jonkinmoisia. Matkakuume, talokuume, sisustuskuume, kissakuume, ja vaikka mitä.. Eihän ne kuumeet ohi mene kuin joko psyykkaamalla itsensä luopumaan kuumeesta tai sitten tyydyttää kuumetarpeet.

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      165
      1606
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      931
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      753
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      17
      618
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      159
      497
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      429
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      188
      428
    Aihe