Nainen oletko kateellinen

Anonyymi-ap

The real housewife suomi ohjelman naisille täydellisiä naisia on rahaa ja tietää ja osaavat miten ansaitaan rahaa ja rahaa ja yks on malli ja näyttelijä yksi on missi ja yksi entinen jääkiekkoilijan vaimo ja yksi luxus asiantuntija ja tietäjä onko heillä täydellinen elämä ja täydelliset miehet

48

352

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

En. He ovat raukat julkisuudessa ja se on taatusti kamalaa.

• Anonyymi

He nauttii siitä ja kaikki naiset kadehtii heitä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ovat supernaisia ja rikkaita

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä maailman masokistejakin mahtuu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ovat supernaisia ja rikkaita

Saavat he tietenkin sun idoleitasi olla. 🙂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä maailman masokistejakin mahtuu.

He tietää kaikki muut naiset haluaisivat olla he eli täydellisii naisii alfa naaraita

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

He tietää kaikki muut naiset haluaisivat olla he eli täydellisii naisii alfa naaraita

Minä olen nainen, enkä halua. Sinä olet miesoletettu ja sinä selvästi haluaisit. He ovat siis miesten mieleen. Turhaan sinä heitä naisille tyrkytät.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä olen nainen, enkä halua. Sinä olet miesoletettu ja sinä selvästi haluaisit. He ovat siis miesten mieleen. Turhaan sinä heitä naisille tyrkytät.

Naiset ovat heistä kateellisia ja nyt ei kysytty miehiltä mitään

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Naiset ovat heistä kateellisia ja nyt ei kysytty miehiltä mitään

Eivät ole. Sinä et ole nainen. Minä taas olen nainen, enkä lainkaan kateellinen heille.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eivät ole. Sinä et ole nainen. Minä taas olen nainen, enkä lainkaan kateellinen heille.

Jokainen nainen ja tyttö on sitä mieltä että heillä täydelliset vartalot ja saavat miehen kuin miehen he haluais olla kuten ne naiset on kaikki on luksusta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jokainen nainen ja tyttö on sitä mieltä että heillä täydelliset vartalot ja saavat miehen kuin miehen he haluais olla kuten ne naiset on kaikki on luksusta

Sinä et ole nainen, etkä tyttö. Minä taas olen. Eli eivät ole, eivätkä halua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinä et ole nainen, etkä tyttö. Minä taas olen. Eli eivät ole, eivätkä halua.

Mutta nyt on käytävä tupakil ja hetki sitten valmistunut keitto on jäähtynyt eli keittoa syömään

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta nyt on käytävä tupakil ja hetki sitten valmistunut keitto on jäähtynyt eli keittoa syömään

Niinhän sun aina. Mene ihmeessä välillä rauhoittelemaan hermojasi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niinhän sun aina. Mene ihmeessä välillä rauhoittelemaan hermojasi.

Miettii teinkö liian vähän keittoa joutu syömään ruisleipää keiton mukana kyl maha täyteen tuli mut menee tänäänkin ajoissa nukkumaan olis saanut jäädä vähän ylimääräistä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miettii teinkö liian vähän keittoa joutu syömään ruisleipää keiton mukana kyl maha täyteen tuli mut menee tänäänkin ajoissa nukkumaan olis saanut jäädä vähän ylimääräistä

Sinäpä sulle mietittävää. Mun on mahdoton todeta tuohon mitään, mutta kai se sulle jossain kohtaa selviää, että oliko tarpeeksi vai ei.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinäpä sulle mietittävää. Mun on mahdoton todeta tuohon mitään, mutta kai se sulle jossain kohtaa selviää, että oliko tarpeeksi vai ei.

Täytyis mennä tästä tupakille ruoka tupakille

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jokainen nainen?? Mistä sinä kenenkään mielipiteistä tiedät et ole ajatustenlukija. Jos haluaa rikkautta ja kaikenlausta diipadaapaa eli hyvin hyvin pinnallista elämää niin siitä vaan sitten. Kaikki ei kuitenkaan halua. Piste.

Älä sinäkään tyrkytä tuollaisia ajatuksia kaikkien mielipiteinä. Mietippäs sitä kun elämässä tulee vastaan asioita joita ei rahalla saa kuten vaikkapa rakkaus. Sitä ei voi ostaa!! Jos saa naisen jota raha kiinnostaa niin se on just se raha siinä se houkutin ei mies!! Ja jos sairastuu vakavasti niin raha ei merkitse mitään siinä vaiheessa. Jos joku mies olisi rikas niin kiertäisin kaukaa. Todennäköisesti hyvin pinnallinen jolla täysin erilaiset elämänarvot kuin itsellä. Että ei kiitos!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jokainen nainen?? Mistä sinä kenenkään mielipiteistä tiedät et ole ajatustenlukija. Jos haluaa rikkautta ja kaikenlausta diipadaapaa eli hyvin hyvin pinnallista elämää niin siitä vaan sitten. Kaikki ei kuitenkaan halua. Piste.

Älä sinäkään tyrkytä tuollaisia ajatuksia kaikkien mielipiteinä. Mietippäs sitä kun elämässä tulee vastaan asioita joita ei rahalla saa kuten vaikkapa rakkaus. Sitä ei voi ostaa!! Jos saa naisen jota raha kiinnostaa niin se on just se raha siinä se houkutin ei mies!! Ja jos sairastuu vakavasti niin raha ei merkitse mitään siinä vaiheessa. Jos joku mies olisi rikas niin kiertäisin kaukaa. Todennäköisesti hyvin pinnallinen jolla täysin erilaiset elämänarvot kuin itsellä. Että ei kiitos!

Välis on tollanen ääripäiden yksilö. Se on hänelle aina joko kaikki tai ei kukaan. 🙂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kirjoittaja on todella kesken kasvuinen.
        Heissä ei ole mitään kadehdittavaa.

• En ole kateellinen. Kenenkään elämä ei ole täydellistä ruusuilla tanssimista, vaikka miten olisi upea ja rikas. Olen myös satavarma siitä, ettei heidän elämänsä ole niin mahtavaa ja täydellistä, miltä se televisiossa näyttää. Näihin liittyy usein todella paljon feikkiä ja kulissia, mistä katsovat eivät edes tiedä.

• Anonyymi

Ei heillä ole muuta ongelmaa kuin et rahaa tulee liikaa ja omaisuutta on liikaa niin paljon tulee rahaa ettei pysty enään sijoittamaan ja miehilleen täydellisiä vaimoja

• Anonyymi kirjoitti:

Ei heillä ole muuta ongelmaa kuin et rahaa tulee liikaa ja omaisuutta on liikaa niin paljon tulee rahaa ettei pysty enään sijoittamaan ja miehilleen täydellisiä vaimoja

Varmasti tuohonkin, että on upporikas ja hukkuu rahaan, liittyy niitä nurjia puolia. Kuten kaikkeen, kaikella on kääntöpuolensa.

• Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

Varmasti tuohonkin, että on upporikas ja hukkuu rahaan, liittyy niitä nurjia puolia. Kuten kaikkeen, kaikella on kääntöpuolensa.

Totta sanovat että koko ajan pimppi märkä ja kiihottunut ja rahaa tulee lisää ja kiihotus jatkuu kuulemma raha on rakkaus

• Anonyymi kirjoitti:

Totta sanovat että koko ajan pimppi märkä ja kiihottunut ja rahaa tulee lisää ja kiihotus jatkuu kuulemma raha on rakkaus

Ai sanoivat telkkarissa niin? eivät taida sit mitää jättää kertomatta😆

• Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

Ai sanoivat telkkarissa niin? eivät taida sit mitää jättää kertomatta😆

Kertovat totuuden ja miten asiat oikeasti on niin raha kiihottaa ja saa pimppiin eloa

• En todellakaan. Olen ennemmin joku nobody jossain korpikuusen kannon alla kuin julkisuuden henkilö. Tykkään ehkä laulaa ja tanssia, mutta siihen mun "esiintymishalut" jäävätkin.

Kouluaikaiset PowerPoint-sulkeiset saavat edelleen otsalleni hikikarpalon taikka kaksi.

Tästä tulikin mieleen yksi huono puujalkavitsi:
      "Mitä espanjalainen sanoi nähtyään laadukkaan PowerPoint esityksen? - Buenos dias.

• Anonyymi

Sehän oletkin toi gubbemies,esiinnyt nytten naisena!

• Anonyymi kirjoitti:

Ai, kiitos uudesta lempinimestä. Niitähän onkin jo kiitettävästi...

• Anonyymi

Niin sanoi yksi heistäkin kun pyydettiin ohjelmaan eli sanoi hän on tottunut olemaan kameran takana ohjaamassa suunnittelemassa ohjelmia mut pyydettiin kun naiset haluais olla kuten hän ja haluais saman elämän eli on naisten tyttöjen idoli ja luksus nainen eli barbi ja prinsessa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin sanoi yksi heistäkin kun pyydettiin ohjelmaan eli sanoi hän on tottunut olemaan kameran takana ohjaamassa suunnittelemassa ohjelmia mut pyydettiin kun naiset haluais olla kuten hän ja haluais saman elämän eli on naisten tyttöjen idoli ja luksus nainen eli barbi ja prinsessa

Raukka on sitten vielä harhainenkin kaiken muun lisäksi. Sellaista se julkisuus kai sitten teettää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Raukka on sitten vielä harhainenkin kaiken muun lisäksi. Sellaista se julkisuus kai sitten teettää.

Niin hän iltasanomissa väitti ja jokainen tyttö toivoo että hän olis heidän äitinsä ja isänsä vaimo

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin hän iltasanomissa väitti ja jokainen tyttö toivoo että hän olis heidän äitinsä ja isänsä vaimo

Sellasta se on. Kyllä iltapäivälehdissä noita harhaisia selittäjiä riittää.

• Anonyymi kirjoitti:

No kaikella kunnioituksella, niin en lähtisi, vaikka pyydettäisiin. Olen elämässä kokenut sellaisia asioita, että julkisuus ei vain kiinnosta yhtään. Elämänkokemus on opettanut näin, mutta tämähän on vain minun mielipide.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi että kun ne antaa haastatteluja lehtiin, ett ne saa niistä rahaa kun kaikki rahat on loppu. Mitähän nekin naiset osaa tehdä, ei mitään. Ilman meikkiä ja ehostusta näyttävät piruilta.
        Ja kuinka monet leikkauksesta käyneet läpi. Hyi. En haluais olla niiden housuissa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hah hah et sitten yhtään tuedä kuka on gubbe!😅

• Anonyymi

En ole kateellinen. Kenenkään elämä ei ole täydellistä.

• Anonyymi

Kuka niistä muka on miss Suomi?

• Anonyymi

Kai niistä joku on sitten tyyliin miss sipoonkorpi tmv.

• Anonyymi

Anitra ahtola

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Anitra ahtola

Ei ole miss Suomi.

• Anonyymi

En. Ihan viihdyttävää katsottavaa. Mut mikään jetset elämäntyyli ei sovi minulle.

• Anonyymi

En osaa olla kateellinen muille naisille mistään. Miehille oon ollu joskus kateellinen siitä, ettei niillä ole kuukautisia ja hitonmoisia kipuja sen takia. Ja kehokateutta oli teininä hetken aikaa.

Enää en keksi oikein mitään kadehdittavaa, kun kaikilla on omat murheensakin ja tottunu tekee elämääni itse semmoiseksi, missä viihdyn. En viihtyisi tuossa asetelmassa jota tarjoat.

Jasu

• Anonyymi

Voihan se olla, että kadehtisin muita naisia jollen tietäisi mitä on olla nainen.

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voihan se olla, että kadehtisin muita naisia jollen tietäisi mitä on olla nainen.

Jasu

Ja noi rikkaudetkin, jos ne on jonkun toisen rahoja ja rikkauksia ei ne mulle kuulu, enkä koe niitä omikseni. Miehen tienaamat rahat, joo ei ne mun rikkauksia ole. Ne on miehen, voihan hän niitä muhunkin käyttää jos niin tahtoo, mutten minä ole se rikas, vaan se kenen ne on. Monen housewifen kohdalla se on mies kenen rikkauksia pitävät ominaan.

Jasu

• Anonyymi

En ole kateellinen minkään vertaan. Kyseinen ohjelma ei sovi arvomaailmaani.

- Sheena

• Anonyymi

En katso kyseistä ohjelmaa.
      Turha ohjelma.
      Yhtä turha kuin nykyajan kaikki youtubettajat ja muut. Kopioivat toinen toistaan ja esittävät hyvää ja kaunista. Tosiasiassa niillä ei mee ees niin hyvin.
      Teatteria koko homma.
      Jokus oli Johanna ja Renny Harlin, naiselle todennäköisesti maksetaan, ett siinä näyttelee Rennyn vaimoa ja ah kun kaikki oli aina vaan niin i ha naaa.
      Mitään aitoa ei siinäkään ollut.
      Saahan sitä olla rahaa ja ulkonäköä, botoxia huulissa ja teko teko teko kaikkea...odotellaan kun ne akat vanhenee, on ne varmaan kauniita siten, ja niiden ukot käyttää ties mitä aineita.
      Ei käy kateeksi.
      Valmiiksi käsikirjoitettu ohjelma.

• Anonyymi

En tiedä, en ole katsonut kyseistä ohjelmaa enkä tunne julkkiksia ollenkaan. En usko, että olisin kateellinen. Tykkään omasta elämästäni näin. Varakaskin olen.

• Anonyymi

Nooh, kyllä sellaiselle joka tietää miten ansaitaan rahaa voisi olla vähän kateellinen. Ensin pitäisi kyllä jaksaa katsoa tuota.

Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ketä tietää

Missä ammuttiin pyssyllä.
      Kotka
      44
      5795
    2. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      45
      5305
    3. Onko kaipaamallasi

Naisella silikonit 🤔
      Ikävä
      48
      3698
    4. Näytitpä taas niin hyvältä!

Nautit tilanteesta täysin rinnoin. Sinä olet kuin
      Tunteet
      13
      3653
    5. Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?

Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise
      Vimpeli
      90
      3211
    6. Veikeä Satu

Tuu jutteleen, kaipaan sua. Oot kuuma nainen.
      Ikävä
      31
      3126
    7. Oletko nyt

Onnellinen mies naisesi kanssa?
      Ikävä
      59
      2874
    8. Rakastatko?

Ala kertomaan se ja heti
      Ikävä
      57