Muistatteko aikaa jolloin olitte nuoria ja kauniita:)

Anonyymi-ap

Aika menee kiihtyvällä tahdilla eteenpäin, kohta huomaamme kirjoittelevamme palstalle auringon paistaessa ulkona täydeltä terältä ja olemme taas neljä kuukautta vanhempia.

Olemme taas vanhempia, mutta ehkä komeempia ja kauniimpia mitä nyt:)
Uskon ja luulen näin olevan.

https://www.youtube.com/watch?v=scBcbh8I9e4

AV

29

455

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Joo, muistan, kai...

      Nuo muistot ovat niin kauniisti patinoituneet ajan myötä, että en tiedä, voiko niihin enää luottaa.
      Peilikuva ainakin komistuu vanhetessa, kun näkö huononee.

      • Anonyymi

        :)

        Tuo käy meille kaikille, tai tulee se valikoiva näkö ja on vain itse tyytyväinen itseensä:)
        Ja, sehän on tärkeintä.

        AV


      • Anonyymi

        Mulla näkö huononee niin hyvin, etten erota piirteitäni. Ellen laita silmälaseja päähän. 😂

        Ymmärrettävää miksen katsele peiliin, en näe siellä mitään.

        Jasu


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mulla näkö huononee niin hyvin, etten erota piirteitäni. Ellen laita silmälaseja päähän. 😂

        Ymmärrettävää miksen katsele peiliin, en näe siellä mitään.

        Jasu

        Peilikuvaa katsellessa olen todennut, että olen paremman näköinen ilman rillejä.
        Rillit ei tosiaan sovi mun ihanaan imagoon ja vaimokin näyttää paremmalta. 😊


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Muistan olleeni nuorempi, mutten kauniimpi. Vain nuorempi. 😄

      Jasu

    • Anonyymi

      Muistan toki. Nyt olen vanhempi ja kaunis :)

      - Sheena

    • Anonyymi

      En mä ollut nuorena kaunis. Se aika tuli vasta paljon myöhemmin.

    • Anonyymi

      En pitänyt itseäni nuorena kauniina. Sievänä kuten kaikki nuoret tyttöt.
      Kamalan ujo. Pysykää loitolla -asenne.
      Vilma

      • Anonyymi

        Mä en ollut edes sievä.


    • Olen edelleen.

      • Anonyymi

        Kuva kehiin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kuva kehiin.

        Ei.


    • Anonyymi

      Joo, muistan. Nyt olen vanha ja komea.

    • Voi muistan. Muistan myös sen epävarman nuoren naisen, jolla oli kyllä valkoinen hymy ja vähemmän rasvaa kehossaan ja joka ei silti ollut tyytyväinen itseensä. Mikä siinä onkin, että ikä tuo armeliaisuutta, vaikka sen luulisi menevän päinvastoin, ottaen huomioon elämän realiteetit.

      • Anonyymi

        Noin se usein menee, mutta olet nyt joissain asioissa viisaampi mitä aikaisemmin.
        Ikääntyminen tuo myös tahatonta taantumusta, koska ei sitä asioista aina iloitse kuten tulisi iloita. On paljon hyvää, ja vähän huonoa...

        AV


    • Anonyymi

      hmm niin Nokian 4G on kyllä aivan omansa käyttöjärrjestelmä Inbu nyuataajaswbu bunu iOnpi.

      Mini-Opera selainkin on mutta pieni ruutu näppärä ja kevyt kyllä Ibou jyjyieu jyub hirtaub guukujyurya,

    • Anonyymi

      hulluksi muutenkin menee jos älypuhelimet ov tietosanakirjan kokoisia raahattaaqvia monumentteja.

    • Anonyymi

      Voi tokkiinsa... niin se aika vierii.

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Hah:)

        AV


    • Anonyymi

      oikeasti minua huvittaakin noiden grafiikkakiihdyttimien valmistajien taistelu AMD vs nVidia... kummalla paremmat olen ohjelmoinut kumpiakin, mielestäni AMD:lla parempi kuvan laatu nVidia oikaaisee jutuissa kuva suttuisempi.

    • Anonyymi

      ,, suus buub nuekestöbu his gakyat kaatya ista AND:n näyttis, jos sen sijaan haluat tehoa osta nVidia näyttis.

      jagta et saa tjsu vakurtse

    • Anonyymi

      Tekisin koko homman uudestaan isommalla skaalalla palstagubbe plus muut

    • Tietenkin muistan, ei siitä nyt ihan niin kauan aikaa ole 😄 Aika menee eteenpäin ja se tietenkin vaikuttaa ihmiseen, keneen enemmän, keneen vähemmän. Joitain asioita kaipaan nuoruudesta, mutta paljon enemmän on asioita, joista pidän itsessäni ja elämässäni nykyään enemmän. Vatsa ei ole yhtä timmi kuin aikoinaan, mutta osaan kuitenkin nauttia kehostani syvemmin. Ehkä se on jonkinlaista arvostusta elämää kohtaan, ymmärtää mikä aidosti on tärkeää ja mitkä ne omat ilon ja nautinnon aiheet ovat. Nuorena sitä teki paljon kaikenlaista, kun kuvitteli että niin kuuluu tehdä. Nykyään ei enää välitä tuollaisista 😊

      • Anonyymi

        Sinun teksteistäsi saa sen kuvan missä olet löytäyt eri asioille "oikean laatikon", ei tarvi sitten etsiä enää niin paljon mitä tarvitsee, jos tarvitsee.

        AV


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sinun teksteistäsi saa sen kuvan missä olet löytäyt eri asioille "oikean laatikon", ei tarvi sitten etsiä enää niin paljon mitä tarvitsee, jos tarvitsee.

        AV

        Se mahtavuus vuosien karttumisessa on, että tiedostaa ja tunnistaa asioita paremmin. Osaa asettaa asioita oikeisiin mittasuhteisiin ja luottaa itseensä enemmän. Enää ei tosiaan tarvitse niin paljon etsiä. Paitsi ehkä sitten joskus sitä miestä 😄


    • Anonyymi

      Täytyy odottaa vielä 10 tai 20 vuotta et tulis muistettavaa toivoo teini pojan kloppi tai pojan koltiainen

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      165
      1606
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      931
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      753
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      17
      618
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      159
      497
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      429
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      188
      428
    Aihe