Aika menee kiihtyvällä tahdilla eteenpäin, kohta huomaamme kirjoittelevamme palstalle auringon paistaessa ulkona täydeltä terältä ja olemme taas neljä kuukautta vanhempia.
Olemme taas vanhempia, mutta ehkä komeempia ja kauniimpia mitä nyt:)
Uskon ja luulen näin olevan.
https://www.youtube.com/watch?v=scBcbh8I9e4
AV
Muistatteko aikaa jolloin olitte nuoria ja kauniita:)
31
395
Vastaukset
Joo, muistan, kai...
Nuo muistot ovat niin kauniisti patinoituneet ajan myötä, että en tiedä, voiko niihin enää luottaa.
Peilikuva ainakin komistuu vanhetessa, kun näkö huononee.- Anonyymi
:)
Tuo käy meille kaikille, tai tulee se valikoiva näkö ja on vain itse tyytyväinen itseensä:)
Ja, sehän on tärkeintä.
AV - Anonyymi
Mulla näkö huononee niin hyvin, etten erota piirteitäni. Ellen laita silmälaseja päähän. 😂
Ymmärrettävää miksen katsele peiliin, en näe siellä mitään.
Jasu Anonyymi kirjoitti:
Mulla näkö huononee niin hyvin, etten erota piirteitäni. Ellen laita silmälaseja päähän. 😂
Ymmärrettävää miksen katsele peiliin, en näe siellä mitään.
JasuPeilikuvaa katsellessa olen todennut, että olen paremman näköinen ilman rillejä.
Rillit ei tosiaan sovi mun ihanaan imagoon ja vaimokin näyttää paremmalta. 😊
- Anonyymi
Kesä on aina aktiivista aikaa, sitä odotellessa. A film for the future.
https://www.youtube.com/watch?v=cFI1wZoG6tE
AV - Anonyymi
Muistan olleeni nuorempi, mutten kauniimpi. Vain nuorempi. 😄
Jasu - Anonyymi
Muistan toki. Nyt olen vanhempi ja kaunis :)
- Sheena - Anonyymi
En mä ollut nuorena kaunis. Se aika tuli vasta paljon myöhemmin.
- Anonyymi
En pitänyt itseäni nuorena kauniina. Sievänä kuten kaikki nuoret tyttöt.
Kamalan ujo. Pysykää loitolla -asenne.
Vilma- Anonyymi
Mä en ollut edes sievä.
On siitä jo kauan aikaa.
JeroP kirjoitti:
Onhan siitä, mutta ainakin muistaa. Mutta mihin tää viimeset 20 vuotta on hävinnyt.
Se on ainakin itsellä hävinny lapsiarkeen ja muihin elämän käänteisiin kuten avioeroon ja työntekemiseen. Ei ole ollut enää sellaista huoletonta elämä, niin kuin se nuorena oli.
Olen edelleen.
- Anonyymi
Kuva kehiin.
- Anonyymi
Joo, muistan. Nyt olen vanha ja komea.
Voi muistan. Muistan myös sen epävarman nuoren naisen, jolla oli kyllä valkoinen hymy ja vähemmän rasvaa kehossaan ja joka ei silti ollut tyytyväinen itseensä. Mikä siinä onkin, että ikä tuo armeliaisuutta, vaikka sen luulisi menevän päinvastoin, ottaen huomioon elämän realiteetit.
- Anonyymi
Noin se usein menee, mutta olet nyt joissain asioissa viisaampi mitä aikaisemmin.
Ikääntyminen tuo myös tahatonta taantumusta, koska ei sitä asioista aina iloitse kuten tulisi iloita. On paljon hyvää, ja vähän huonoa...
AV
- Anonyymi
hmm niin Nokian 4G on kyllä aivan omansa käyttöjärrjestelmä Inbu nyuataajaswbu bunu iOnpi.
Mini-Opera selainkin on mutta pieni ruutu näppärä ja kevyt kyllä Ibou jyjyieu jyub hirtaub guukujyurya, - Anonyymi
hulluksi muutenkin menee jos älypuhelimet ov tietosanakirjan kokoisia raahattaaqvia monumentteja.
- Anonyymi
Voi tokkiinsa... niin se aika vierii.
- Anonyymi
Muistan kyllä, eikä välitä ihmeemmin muistella 🤭
Pysyköön siellä 🙃
https://youtu.be/3skJTP8frZo- Anonyymi
Hah:)
AV
- Anonyymi
oikeasti minua huvittaakin noiden grafiikkakiihdyttimien valmistajien taistelu AMD vs nVidia... kummalla paremmat olen ohjelmoinut kumpiakin, mielestäni AMD:lla parempi kuvan laatu nVidia oikaaisee jutuissa kuva suttuisempi.
- Anonyymi
,, suus buub nuekestöbu his gakyat kaatya ista AND:n näyttis, jos sen sijaan haluat tehoa osta nVidia näyttis.
jagta et saa tjsu vakurtse - Anonyymi
Tekisin koko homman uudestaan isommalla skaalalla palstagubbe plus muut
Tietenkin muistan, ei siitä nyt ihan niin kauan aikaa ole 😄 Aika menee eteenpäin ja se tietenkin vaikuttaa ihmiseen, keneen enemmän, keneen vähemmän. Joitain asioita kaipaan nuoruudesta, mutta paljon enemmän on asioita, joista pidän itsessäni ja elämässäni nykyään enemmän. Vatsa ei ole yhtä timmi kuin aikoinaan, mutta osaan kuitenkin nauttia kehostani syvemmin. Ehkä se on jonkinlaista arvostusta elämää kohtaan, ymmärtää mikä aidosti on tärkeää ja mitkä ne omat ilon ja nautinnon aiheet ovat. Nuorena sitä teki paljon kaikenlaista, kun kuvitteli että niin kuuluu tehdä. Nykyään ei enää välitä tuollaisista 😊
- Anonyymi
Sinun teksteistäsi saa sen kuvan missä olet löytäyt eri asioille "oikean laatikon", ei tarvi sitten etsiä enää niin paljon mitä tarvitsee, jos tarvitsee.
AV Anonyymi kirjoitti:
Sinun teksteistäsi saa sen kuvan missä olet löytäyt eri asioille "oikean laatikon", ei tarvi sitten etsiä enää niin paljon mitä tarvitsee, jos tarvitsee.
AVSe mahtavuus vuosien karttumisessa on, että tiedostaa ja tunnistaa asioita paremmin. Osaa asettaa asioita oikeisiin mittasuhteisiin ja luottaa itseensä enemmän. Enää ei tosiaan tarvitse niin paljon etsiä. Paitsi ehkä sitten joskus sitä miestä 😄
- Anonyymi
Täytyy odottaa vielä 10 tai 20 vuotta et tulis muistettavaa toivoo teini pojan kloppi tai pojan koltiainen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1848475
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264588- 504138
- 543632
- 513146
- 502910
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262616- 382394
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382073- 292056