Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Prinsessasi
profiilit
Prinsessasi
Prinsessasi
Vapaa kuvaus
Sellaista se on.
Aloituksia
12
Kommenttia
8859
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Sinä olet kateellinen. Se selittää tuollaisen vihan ja katkeruuden. Olisi mielenkiintoista tietää, mistä tuollainenkin on saanut alkunsa.
14.06.2025 20:49
Muuttaisin isompaan ja viihtyisämpään kämppään, enkä vain muuttaisi, vaan ostaisin sen. En kävisi töissä, lomailisin ja matkustelisin vaan, tekisin ihan mitä milloinkin haluan. Ostaisin kaikkea, mitä haluan. Lahjoittaisin rahaa myös perheelleni ja hyväntekeväisyyteen. Ostaisin lahjoja perheelleni.
14.06.2025 00:48
Ei ole tänään sattunut mitään ikävää. Päinvastoin, minulla on ollut kiva päivä.
14.06.2025 00:40
Tiedän mitä tarkoitat kämäisellä biisillä. Niitä on ja paljon, lupaan laittaa tähän kun tulee sellainen mieleen tai vastaan.
31.05.2025 13:19
Näin juuri. Kahvinkeitto nyt on pikkujuttu ja sen kanssa jotain. Kokkaamaan en ala, menkööt ruokatauolle muualle.
30.05.2025 17:58
Eikä ole. Vai onko mies niin vieraskorea, että kun on minun kotiini tullut, niin ei kehtaa mennä keittiöön kahvinkeittoon? sitten rohkaisen, keitä vaan ja suodatinpussit sekä kahvi ovat keittimen yläpuolella olevassa kaapissa.
30.05.2025 17:53
Suomalaiset on sen luonteisia. Ei haluta tungetella tai häiritä ketään. Täällä ihmiset keskittyvät omiin asioihinsa, ja minusta se on tavallaan mahtavaa.
En itse yhtään pitäisi siitä, jos olisin ravintolassa ja joku tulisi utelemaan kuka olen ja mistä kotoisin. Voisin todeta vaan, että en halua seuraa.
30.05.2025 15:24
Kotona olin varmaan.
30.05.2025 15:14
Mies saa keittää itse kahvit, jos hän sitä kahvia tahtoo. Miksi minun pitäisi keittää, jos mies ilmaisee, että hänellä sitä kahvia tekee mieli? sitäpaitsi minulla elokuvan katsominen kesken.
30.05.2025 15:03
On sanottu. Kasvoja on sanottu kauniiksi, samoin hiuksia ja hymyä on sanottu viehättäväksi.
28.05.2025 00:56
Siis Erikan, en seikan 🙂
22.05.2025 14:37
Olen itsekin nainen ja olen samaa mieltä seikan esityksestä ja kappaleesta. Kappale on älyttömän huono ja esitys lähinnä herätti myötähäpeää. Olin ihan Ruotsin puolella viisuissa.
Sen vaan sanon, että vaikka Suomen edustaja olisi ollut mies, olisin silti samaa mieltä.
22.05.2025 14:36
Minusta kuitenkin stringit, joista kivekset pursusivat ulos Euroviisulavalla, on aivan eri asia kun tissivako ja paljaat pakarat. Windows95manilla meni aivan yli ja oli todella noloa.
22.05.2025 14:32
Saisi kieltää Suomessakin. Sisällöntuottajista valtaosa on mt- ja päihdeongelmista kärsiviä naisia, joilla ei ole muuta keinoa ansaita rahaa. Kuvitelkaa, mitä tämä tekee Suomen jo valmiiksi kuormittuneille mielenterveyspalveluille. Kärjistetysti olen itse sitä mieltä, että yksikään Onlyfansia tekevä nainen ei mentaalisesti voi hyvin. Sitten rahan kiilto silmissä suostutaan kaikenlaiseen ja myöhemmin itketään traumoja.
20.05.2025 20:03
Siinähän ryystää mehujansa, eipä kiinnosta. Juon kahvini sitten yksin.
20.05.2025 19:54
En tuota Vikmanin asua nyt seksiasuksi kutsuisi. Mikä on seksiasu? paljastava kylläkin. On se minusta rohkeutta ja tavallaan tasa-arvoakin, että pukeutuu noin viisuesityksessään. Onko Käärijä ja Windows95man sitten jotain mieshu*ria, kun esiintyivät myös puolialasti? Miksi alastomuus edes on niin iso asia? ja miksi vain naisten vähäpukeisuudesta tehdään suuri haloo?
20.05.2025 19:48
Olispa astianpesukone. Joskus tiskiä kertyy niin, että menee jopa tunteja päivästä pestä ne.
Kyllä, hampaiden harjaaminen ja suihkussa käyminen todellakin tuntuu joskus siltä, että siihen ei vaan pysty.
16.05.2025 21:03
Siis kuikuilen muualle ennen, kuin siirryn suojatietä ylittämään. Suojatien edessä seison ja katselen muualle odottaen, että auto ajaa ohi eikä jää minua odottamaan.
16.05.2025 14:21
Hiton ärsyttävää on myös se, kun olen menossa suojatielle ja näen, kun autot lähestyy ja vauhti on liian kova pysähtyäkseen siihen. Minä odotan, että auto ajaa ohi, koska huomaan, että tuo ei kyllä aio pysähtyä. No autoilija tekee äkkijarrutuksen suojatien eteen?! Miksi pitää pysähtyä, jos jalankulkija vartavasten odottaa sitä autoa että menisi ohitse.
Välillä tahallani kuikuilen muualle, että autoilija luulisi, etten huomaa häntä ja näin auto ajaa ohi. Se tilanne on niin ärsyttävä, kun siinä sitten pälyillään, että kumpi menee ja viitotaan että mene vaan.
16.05.2025 14:18
Välillä sitä ei halua tehdä mitään muuta kuin nukkua. Pääsee joksikin aikaa pois todellisuudesta, eikä tarvitse miettiä ja pohtia mitään, kun koko elämä ahdistaa.
16.05.2025 13:12
2 / 443