1 maitosuklaa vai 2 tummasuklaa ja toinen kysymys mikä on lemppari suklaasi eli jos mies tuo sitä niin mies saa varmasti seksiä
Nainen kumpi parempi
16
299
Vastaukset
- Anonyymi
En myy seksiä.
- Anonyymi
Minun kaivattu on jo tarpeeksi herkullinen 🫠
- Anonyymi
Seksuaaliset ahdistelijat kuten sinä eivät mitään suklaata ansaitse.
🦄 - Anonyymi
Mieheni tietää millaisesta suklaasta pidän. Hän tietää myös, etteivät seksi ja suklaa liity mitenkään toisiinsa.
- Anonyymi
Olen mies, mutta vastaan kuitenkin. Itse pidän turkinpippuri fazerin sinisestä.
Toinen heikko kohtani on Hotmix karamellipussi. Harvoin enää tulee karkkia syötyä, mutta nuo kaksi ovat suosikkejani.
Tokikaan itse tehtyä porkkanaperunamuusia (kermalla) ja sienillä höystettyä mureketta ei yksikään karamelli voita.
>simiti< - Anonyymi
Suklaa toimii seksin korvikkeena, hassu mies. Tuo mieluummin tummanpunaisia ruusuja. Ehkäpä jälkeenpäin voit tarjota fazerin sinistä, jos et jaksa montaa kierrosta :D
- Anonyymi
Mutta eikö molempi ole parempi eli sais suklaata ja seksiä
1. Maitosuklaa, Fazerin suklaat on lempisuklaata. Ei suklaan tuominen kuitenkaan mitään seksiä takaa.
- Anonyymi
Näin on, kaikki miehet on sikoja.
Olen yrittänyt pitää tummastasuklaasta, mutta en tykkää kaikista. Jotkut ovat liian voimakkaan makuisia. Ainakin Fazerin sininen maitosuklaa on parempaa kuin moni tummasuklaa. Vähän vaikea sanoa, kumman valitsisin?
Sitä paitsi, emme elä vaihdatataloudessa, eikä seksiä osteta suklaalla.
Olen ollut syyskuun alusta karkkilakossa, joten suklaan ja sokeristen herkkujen nauttiminen on toistaiseksi bannassa.- Anonyymi
Naisen vastaus...
Oot TYHMÄ...🤣 - Anonyymi
Suklaalla eikä muullakaan lahjonnalla tai idioottimaisuudella saa seksiä
- Sheena - Anonyymi
jos tuo suklaata niin saa keksin eli sseksin?
- Anonyymi
Maitosuklaa kelpaa mutta valkosuklaa on parasta. Saa seksiä vaikkei tuo mitään muuta kun ittensä.
- Anonyymi
Tumma minttusuklaa.
- Anonyymi
Vanhankaupungin suklaa on kyllä ihan kelpoa tavaraa. En myisi itseäni sen takia mutta anoppia ehkä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi
Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.244515Tehomaksu rankaisisi normaalista sähkönkäytöstä
Energiaviraston valmistelema tehomaksumalli herättää aiheellista huolta erityisesti tavallisten kotitalouksien näkökulma1003119Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"
sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni2062964Ahdistelu ongelmaa vain vasemmistossa - ei oikeiston edustajissa
Mutta demarit ovat tunnetusti sivistymättömiä, ja vähemmän fiksuja.542570- 801338
Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies
Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk651086Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?
Työmatkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotellisurmasta tie261020- 119956
Orpo pihalla kuin lumiukko
Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA50828Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten
Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril115820