Nainen kumpi parempi

Anonyymi-ap

1 maitosuklaa vai 2 tummasuklaa ja toinen kysymys mikä on lemppari suklaasi eli jos mies tuo sitä niin mies saa varmasti seksiä

17

307

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

En myy seksiä.

• Anonyymi

Minun kaivattu on jo tarpeeksi herkullinen 🫠

• Anonyymi

Seksuaaliset ahdistelijat kuten sinä eivät mitään suklaata ansaitse.

🦄

• Anonyymi

Mieheni tietää millaisesta suklaasta pidän. Hän tietää myös, etteivät seksi ja suklaa liity mitenkään toisiinsa.

• Anonyymi

Olen mies, mutta vastaan kuitenkin. Itse pidän turkinpippuri fazerin sinisestä.

Toinen heikko kohtani on Hotmix karamellipussi. Harvoin enää tulee karkkia syötyä, mutta nuo kaksi ovat suosikkejani.

Tokikaan itse tehtyä porkkanaperunamuusia (kermalla) ja sienillä höystettyä mureketta ei yksikään karamelli voita.

>simiti<

• Anonyymi

Suklaa toimii seksin korvikkeena, hassu mies. Tuo mieluummin tummanpunaisia ruusuja. Ehkäpä jälkeenpäin voit tarjota fazerin sinistä, jos et jaksa montaa kierrosta :D

• Anonyymi

Mutta eikö molempi ole parempi eli sais suklaata ja seksiä

• 1. Maitosuklaa, Fazerin suklaat on lempisuklaata. Ei suklaan tuominen kuitenkaan mitään seksiä takaa.

• Anonyymi

Näin on, kaikki miehet on sikoja.

• Olen yrittänyt pitää tummastasuklaasta, mutta en tykkää kaikista. Jotkut ovat liian voimakkaan makuisia. Ainakin Fazerin sininen maitosuklaa on parempaa kuin moni tummasuklaa. Vähän vaikea sanoa, kumman valitsisin?

Sitä paitsi, emme elä vaihdatataloudessa, eikä seksiä osteta suklaalla.

Olen ollut syyskuun alusta karkkilakossa, joten suklaan ja sokeristen herkkujen nauttiminen on toistaiseksi bannassa.

• Anonyymi

Naisen vastaus...
      Oot TYHMÄ...🤣

• Anonyymi

Suklaalla eikä muullakaan lahjonnalla tai idioottimaisuudella saa seksiä

- Sheena

• Anonyymi

jos tuo suklaata niin saa keksin eli sseksin?

• Anonyymi

Maitosuklaa kelpaa mutta valkosuklaa on parasta. Saa seksiä vaikkei tuo mitään muuta kun ittensä.

• Anonyymi

Tumma minttusuklaa.

• Anonyymi

Vanhankaupungin suklaa on kyllä ihan kelpoa tavaraa. En myisi itseäni sen takia mutta anoppia ehkä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      68
      4490
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      105
      3749
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      111
      3377
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      23
      1919
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      69
      1911
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      87
      1175
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      90
      929
    8. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      55
      895
    9. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      125
      892
    10. Mikä homma?

https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä
      Saarijärvi
      25
      807
    Aihe