Juu, nainen haluis suomeen +45 asteen helteet

Anonyymi-ap

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/euroopassa-karvistellaan-jopa-45-asteen-hirmuhelteissa/9178738
"Eurooppaa on koetellut viikonloppuna helleaalto. Ensi viikolla lämpötila voi nousta osassa mannerta tukalimmillaan 45 asteeseen.
Euroopassa on kärvistelty viime päivinä helteen kourissa, eikä tilanne näytä helpottavan kaikkialla alavalla viikollakaan.
Erityisen lämmintä on ollut ja tulee lähipäivinä olemaan Espanjassa, kertoo MTV Uutisten meteorologi Liisa Rintaniemi."

Juu videolla käy selväksi milaista säätä nainen haluaisi suomeen +45 asteen kuumuutta.
Sen todistaa naisen lausahdus, kun Pekka Pota lupaa sateista, niin nainen tuhahtaa "Et semosta" eli vähättelee suomen mukavaa viileää säätä.
Tuollainen "Et semmosta" asennevastaus on suomen viileän sään halveksuntaa ja halua tukahduttavaan +45 asteen kuuumuuteen.

11

180

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lähtekööt etelän lämpöön. Itse tykkään juurikin viileästä kelistä.

    • Anonyymi

      Eihän tokikaan tämän kylmyyden ja 40 asteen helteiden väliin mahdu yhtään mukavampaa säätä.

    • Anonyymi

      Ei ole kovin kivaa nukkuakkaan jossain kosteassa noin +50 asteisessa tahmeassa kosteassa meri-ilmastossa... yöpukukin liimautuu ihoon kiinni kuin.....

      rätti jonka heittää tupakkahuoneen seinään, tarttuu tervatahmaan kiinni se rättiö.

    • Anonyymi

      ...niin jos tosiaan joku kostea merellinen ilmasto, niin oikei bakteerit möllöävät vetisessä ilmamössössä odottaen seuraavaa mahdollisuuttaan hyökätä kimppuusi suun kautta kun hengität happea keuhkoihin..

    • Anonyymi

      Jaa mun täytyy sanoa tuohon että motolla vesisateessa kastuminen on huomattavasti mukavampi tapahtuma silloin kun lämpötila on korkeampi kuin viimeksi tänään 16 astetta 😑, sade etuajassa pari tuntia jiihaa

      • Anonyymi

        sade on vähän eriasia kuin kostea bakteerinen paikallaan pysyvä ilmamassa.

        Kerran sade yllätti, olin sivaunussa kyydissä silloin, vain noin 135km oli matkamme pituus, mutta mahtui vesisade siihen: nahkatakki kastui hyvin, ei tullut valkoisia läikkiä kun kuivasin ja ruokaäöljyllä vähän pyyhin..


      • Anonyymi

        Eiks motossa ole ilmastointi, tosin eihän se mikään mukava työskentelypaikkao le aurongon paisteella, kun metsässä on yleensä lämpimämpää, kuin kaupungissa ja merenrannalla, varsinkin, jos metsä on kuivaa, niin se oikein ritisee.
        Juu, meikäläinen meni perkaamaan taimikkoa silloin, kun vesisadetta luvattiin.
        Olin myös yhtenä lämpimänä puolipilvisenä päivänä taimikossa ja oli mäkäräispilvi, paarmat kimpussa, aurinko paistoi, hiostava olo ja ei mukava tehdä töitä metsässä.
        Vaikka välillä meni aurinko pilveen, niin heti oli paarmoja, kun aurinko alkoi paistamaan.
        Vesisateella kesäkuussa olin taimikossa, eikä ollut itikoita kimpussa ja rauhassa sai tehdä hommia.
        Eikä vesisade haitannut, kun oli sadevaatteet ja mukavan vilpoisaa, tosin työsormikkaat kastuivat, en arvanut ottaa kumisia käsineitä mukaan.
        Ei auta mäkäräisiä, eikä paarmoja vastaan mitkään itikkamyrkyt, eikä hyttyshattu.
        Mäkäkäräiset mönkii sinne hyttyshatun sisään ja sitten myös purevat kaulalle hyttyshatun ja kiristys kohtaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eiks motossa ole ilmastointi, tosin eihän se mikään mukava työskentelypaikkao le aurongon paisteella, kun metsässä on yleensä lämpimämpää, kuin kaupungissa ja merenrannalla, varsinkin, jos metsä on kuivaa, niin se oikein ritisee.
        Juu, meikäläinen meni perkaamaan taimikkoa silloin, kun vesisadetta luvattiin.
        Olin myös yhtenä lämpimänä puolipilvisenä päivänä taimikossa ja oli mäkäräispilvi, paarmat kimpussa, aurinko paistoi, hiostava olo ja ei mukava tehdä töitä metsässä.
        Vaikka välillä meni aurinko pilveen, niin heti oli paarmoja, kun aurinko alkoi paistamaan.
        Vesisateella kesäkuussa olin taimikossa, eikä ollut itikoita kimpussa ja rauhassa sai tehdä hommia.
        Eikä vesisade haitannut, kun oli sadevaatteet ja mukavan vilpoisaa, tosin työsormikkaat kastuivat, en arvanut ottaa kumisia käsineitä mukaan.
        Ei auta mäkäräisiä, eikä paarmoja vastaan mitkään itikkamyrkyt, eikä hyttyshattu.
        Mäkäkäräiset mönkii sinne hyttyshatun sisään ja sitten myös purevat kaulalle hyttyshatun ja kiristys kohtaan.

        ilmastointi hyvinkin ja vähän liiankin hyvin toimiva vaatteet märkänä 80kmh 😁, kaksipyöräinen moto kyseessä. Tankin päältä munaskuihin valuva kylmä vesi tuntuu erityisen nautinnolliselta 🙂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        sade on vähän eriasia kuin kostea bakteerinen paikallaan pysyvä ilmamassa.

        Kerran sade yllätti, olin sivaunussa kyydissä silloin, vain noin 135km oli matkamme pituus, mutta mahtui vesisade siihen: nahkatakki kastui hyvin, ei tullut valkoisia läikkiä kun kuivasin ja ruokaäöljyllä vähän pyyhin..

        Juu, nämä tixtex puvut kuivuvat aika nopeasti, nahka tosiaankin saattaa jäädä vähän koppuraiseksi ilman lisähoivaa


    • Ongelmahan on nyt, kun ilmamassa ei pääse sekoittumaan. Etelä kärventyy, pohjoinen jäätyy. Euroopan keskilämpötilahan on tällä hetkellä ihanteellinen. Eihän nukkuminenkaan missään sissiteltassa oo kivaa. Kun jalat on kaminan vieressä tulessa ja pää jäätyy ulkokehällä, vaikka teltassakin keskilämpötila ois mukavat 15 astetta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      79
      2322
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      137
      1481
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1452
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      154
      1193
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      108
      1013
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      373
      927
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      774
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      724
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      684
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      683
    Aihe