Hassuin teille tapahtunut sattuma töissä?

Anonyymi-ap

Toki niitä on paljon, mutta eräs juttu syöpyi muistiini.
Pakkausrobotti lopetti kaiken tekemisen ja näyttöön tuli ilmoitus, että olisi kiva, jos olisi tekemistä.

Työpari huusi robotille, että olisihan siinä tekemistä, jos vain tekisit jotain. 😆

Nooh, kun tutkimme asiaa, niin yksi valosilmä oli reppanalla ihan vinossa. Laitoimme sen suoraan ja käynnistimme mokoman uudelleen.

Hirmu iloisena robotti puursi loppuvuoron ajan. Kyllä teollisuusrobotitkin voidaan inhimmillistää. Sen ison paskiaisen nimi oli/on Emma.

>simiti<

16

457

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ABB IRB?

      • Willi veikkaus: ABB yhtiön valmistama teollisuusrobotti (Industrial RoBot)?


      • tosi.typy kirjoitti:

        Willi veikkaus: ABB yhtiön valmistama teollisuusrobotti (Industrial RoBot)?

        Oikein arvattu.
        Minulla on yksi museoikäinen odottamassa kunnostusta (tekniikan museossa on samanlainen), mutta projekti on hankala, sillä puuttuu ohjekirjoja.
        (aion käydä kyselemässä, onko museolla niitä ja saanko kopioida)
        ((mutta ei taida olla aikaa tuohon vielä pitkään aikaan))


      • tosi.typy kirjoitti:

        Willi veikkaus: ABB yhtiön valmistama teollisuusrobotti (Industrial RoBot)?

        Nyt se vinyylileikkuri alkoi toimia ja tekstikin on jo sommiteltu, mutta jätän lopun homman huomiselle.
        (sen leikkurin terän asettelussa ja oikean leikkuuvoiman testauksessa menee aikaan ja nyt jo väsyttää)


      • buddy-love kirjoitti:

        Oikein arvattu.
        Minulla on yksi museoikäinen odottamassa kunnostusta (tekniikan museossa on samanlainen), mutta projekti on hankala, sillä puuttuu ohjekirjoja.
        (aion käydä kyselemässä, onko museolla niitä ja saanko kopioida)
        ((mutta ei taida olla aikaa tuohon vielä pitkään aikaan))

        Mikäli kiinnostaa, on ABB:llä nettikirjasto ja siellä on ohjekirjoja pdf muodossa.

        En tiedä, löytyykö juuri oikeaa ohjekirjaa, mutta kannattaa käydä katsomassa. Tosin, nuo saattavat olla liian uusia malleja ja systeemejä?

        ABB Library - Robotics
        https://library.abb.com/r?cid=9aac910011


      • buddy-love kirjoitti:

        Nyt se vinyylileikkuri alkoi toimia ja tekstikin on jo sommiteltu, mutta jätän lopun homman huomiselle.
        (sen leikkurin terän asettelussa ja oikean leikkuuvoiman testauksessa menee aikaan ja nyt jo väsyttää)

        Mukavia hetkiä kylttien tekemiseen, nyt kun vihdoinkin sait sen leikkurin toiminaan.


      • tosi.typy kirjoitti:

        Mikäli kiinnostaa, on ABB:llä nettikirjasto ja siellä on ohjekirjoja pdf muodossa.

        En tiedä, löytyykö juuri oikeaa ohjekirjaa, mutta kannattaa käydä katsomassa. Tosin, nuo saattavat olla liian uusia malleja ja systeemejä?

        ABB Library - Robotics
        https://library.abb.com/r?cid=9aac910011

        Harmillisesti vempeleeni on sitä noiden tekemää (tai varsinaisesti se oli silloin vielä Asea:n tehdas) ensimmäistä versiota, eikä siitä enää löydy tuolta mitään. Edes ohjelmointikielen oppaita ei löydy, vaikka sitä käytettiin monissa myöhemmissä versioissa (ARLA-kieli).


      • tosi.typy kirjoitti:

        Mukavia hetkiä kylttien tekemiseen, nyt kun vihdoinkin sait sen leikkurin toiminaan.

        Yksi kyltti oli jo lähes valmis, mutta sitten tuli informatiivinen ongelma ja projekti jäi siksi kesken. Muut saavat nyt hoitaa sen, miten asiat voi juridiikan takia ilmoittaa niin, että ne ovat varmasti oikein.

        Huomenna pitäisi lähteä pohjoiseen hoitamaan ihan muita asioita ja siellä menee monta päivää. Onneksi yksi lähtee mukaan apukuskiksi, niin ei tarvitse itse ajaa koko matkaa.


    • Anonyymi

      Nykyinen työpaikkani on äärimmäisen virallinen, ei siellä saa tapahtua mitään hassua.

      - Sheena

      • Anonyymi

        Niinhän ne mt-kuntouttavat "työpaikat" kuulemma ovat 🤭


    • Kaikki mitä olen itse töissä möhlinyt, olen pitänyt salassa ja korjannut nopeasti hölmöilyni .
      Virallisen tiedon mukaan en ole koskaan törppöillyt mitään.

      En tunnusta!

    • Anonyymi

      Noh joo, mun mielestäni oli hirmuhassua kun tiputin avonaisen kolmilitraisen maaliastian kaverin niskaan, en tiedä miksi suuttui kun maalikin oli vesiliukoista eikä värjännyt kuin puolet miehestä valkoiseksi...toinen puolisko jäi vielä ihan puhtaaksi.

      No ei hän siitä onnellisemmaksi muuttunut vaikka selitin hänelle että kato nyt tuokin kohta on vielä ihan puhdas ja tuo värillinenkin osuus on vain valkoista, kumma tyyppi ei minkäänlaista huumorintajua tai positiivisen näkökulman häivääkään 🤣

    • Anonyymi

      No, kyllä se on edelleen se, kun pitkikset repesivät perssaumasta pyllistäessäni eli kenties noukin klemmaria lattialle. Sivuääni muistutti erehdyttävästi....
      Vilma

    • En tiedä onko hauskin, mutta tuli mieleen heti. Palvelukodin ruokatilausta purkaessa aina käytiin tilauslista läpi samalla. Listaan oli tullut pieni kirjoitusvirhe, oltiin tilattu 20prk pillumehua.

    • Anonyymi

      Pakkausrobotti hyökkää asiakkaiden kimppuun

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1323
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      841
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      650
    4. 50
      567
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      11
      481
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      454
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      150
      422
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      397
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      368
    Aihe