Vapaa kuvaus

Kristuksessa, rehellinen ja koko sydämestä uskossa.

Kotisivu. http://www.kolumbus.fi/pentti.toikkanen

Linkit: http://www.kolumbus.fi/pentti.toikkanen

Koulutus: ---

Ammatti: Muu

Siviilisääty: Varattu

Lapset: ---

Email: [email protected]

Hakusanat: Usko, Jeesus, Kristus, Raamattu, pelastus, Pyhä Henki, Kirkko. Jumala

Aloituksia

96

Kommenttia

455

• Uusimmat aloitukset
  • Suosituimmat aloitukset
  • Uusimmat kommentit
  1. Näin+tulee+tapahtumaan,+sillä+täm'ä+sanoma+on+raamatun+sanoma,+eli+Jumalan+sanoma+ja+se+ei+voi+raueta+tyhjiin.Jesaja:+19:1+Ennustus+Egyptistä.+Katso,+Herra+ajaa+nopealla+pilvellä+ja+tulee+Egyptiin.+Silloin+vapisevat+Egyptin+epäjumalat+hänen+edessään,+ja+sydän+raukeaa+Egyptin+rinnassa.+>>+Jakeen+lisätiedot19:2+Minä+kiihoitan+Egyptin+Egyptiä+vastaan,+niin+että+he+keskenänsä+sotivat,+ystävä+ystävää+vastaan,+kaupunki+kaupunkia+vastaan,+valtakunta+valtakuntaa+vastaan.19:3+Egyptiltä+katoaa+rohkeus+rinnasta,+ja+minä+hämmennän+hänen+neuvonsa;+ja+he+kysyvät+epäjumalilta,+henkienmanaajilta,+vainaja-+ja+tietäjähengiltä.19:4+Minä+annan+Egyptin+tylyn+herran+käsiin,+ja+kova+kuningas+on+hallitseva+heitä,+sanoo+Herra,+Herra+Sebaot.19:5+Vedet+virrasta+loppuvat,+joki+ehtyy+ja+kuivuu.19:6+Joet+levittävät+löyhkää,+Egyptin+kanavat+mataloituvat+ja+ehtyvät,+ruoko+ja+kaisla+lakastuvat.19:7+Ruohostot+Niilivirran+varsilla,+virran+suussa,+ja+kaikki+Niilivirran+kylvömaat+kuivuvat,+kuihtuvat+ja+häviävät.19:8+Kalastajat+valittavat+ja+murehtivat;+kaikki,+jotka+heittävät+onkea+virtaan+ja+laskevat+verkkoa+veteen,+nääntyvät.19:9+Häpeään+joutuvat,+jotka+häkilöityjä+pellavia+pitelevät+ja+jotka+kutovat+pellavakankaita.19:10+Maan+peruspylväät+murskataan,+ja+kaikki+palkkalaiset+ovat+murheellisella+mielellä.19:11+Hulluina+ovat+Sooanin+päämiehet+kaikki,+viisaimmat+faraon+neuvonantajista+ovat+neuvossaan+tyhmistyneet.+Kuinka+voitte+sanoa+faraolle:+"Olen+viisaitten+poika,+muinaisajan+kuninkaitten+jälkeläinen"?19:12+Missä+ovat+viisaasi?+Ilmoittakoot+sinulle+-+hehän+sen+tietävät+-+mitä+Herra+Sebaot+on+Egyptin+osalle+päättänyt.19:13+Sooanin+päämiehet+ovat+typertyneet,+Noofin+päämiehet+ovat+pettyneet.+Egyptiä+horjuttavat+sen+sukukuntain+kulmakivet;19:14+Herra+on+vuodattanut+sen+keskuuteen+sekasorron+hengen,+ja+niin+he+saattavat+Egyptin+horjumaan+kaikissa+menoissansa,+niinkuin+juopunut+horjahtaa+oksennukseensa.19:15+Eikä+menesty+Egyptille+mikään+teko,+tekipä+sen+pää+tai+häntä,+palmunlehvä+tai+kaisla.19:16+Sinä+päivänä+Egypti+on+oleva+naisten+kaltainen;+se+vapisee+ja+pelkää+Herran+Sebaotin+käden+heilutusta,+kun+hän+heiluttaa+kättään+sitä+vastaan.19:17+Ja+Juudan+maa+on+oleva+Egyptille+kauhuksi;+niin+usein+kuin+sitä+sille+mainitaan,+pelkää+se+Herran+Sebaotin+päätöstä,+jonka+hän+siitä+on+päättänyt.19:18+Sinä+päivänä+on+viisi+kaupunkia+Egyptin+maassa+puhuva+Kanaanin+kieltä+ja+vannova+valan+Herralle+Sebaotille.+Yhtä+mainitaan+nimellä+Iir-Heres.19:19+Sinä+päivänä+on+oleva+Herran+alttari+keskellä+Egyptin+maata+ja+sen+rajalla+Herran+patsas.19:20+Ja+se+on+oleva+merkkinä+ja+todistuksena+Herralle+Sebaotille+Egyptin+maassa;+sillä+he+huutavat+Herraa+sortajain+tähden,+ja+hän+lähettää+heille+vapauttajan+ja+puolustajan,+joka+pelastaa+heidät.19:21+Ja+Herra+tekee+itsensä+tunnetuksi+egyptiläisille,+ja+egyptiläiset+tuntevat+Herran+sinä+päivänä+ja+palvelevat+häntä+teuras-+ja+ruokauhreilla,+ja+he+tekevät+Herralle+lupauksia+ja+täyttävät+ne.19:22+Herra+lyö+egyptiläisiä,+lyö+ja+parantaa;+he+palajavat+Herran+tykö,+ja+hän+kuulee+heidän+rukouksensa+ja+parantaa+heidät.19:23+Sinä+päivänä+on+oleva+valtatie+Egyptistä+Assuriin,+ja+Assur+yhtyy+Egyptiin+ja+Egypti+Assuriin,+ja+he,+Egypti+ynnä+Assur,+palvelevat+Herraa.19:24+Sinä+päivänä+on+Israel+oleva+kolmantena+Egyptin+ja+Assurin+rinnalla,+siunauksena+keskellä+maata,19:25+sillä+Herra+Sebaot+siunaa+sitä+sanoen:+"Siunattu+olkoon+Egypti,+minun+kansani,+ja+Assur,+minun+kätteni+teko,+ja+Israel,+minun+perintöosani."
  2. Raamattu+on+täynnä+Jumalan+viisautta+ja+salaisuuksia+ja+ne+on+kerrottu+vertauskuvin,+ettei+ihmiset+tekisi+syntiä+pilkatessaan+Jumalaa.+Tässä+linkissä+on+muiden+tekemiä+kirjoituksia,+missä+tulee+ilmi+Raamatun+ihmeellinen+yliluonnollinen+viisaus.http://www.kolumbus.fi/pentti.toikkanen/