myyty loppuun.Tarvitaanko lisäpainos?
Suomen Keskustan Haapaveden kunnallisjärjestön nokkamiehiä/naisia,sillä heidän herkkä nahka saattaa kärventyä kesäisen auringon paahteessa.Älkää herjatko heitä,sillä he saattavat nostaa syytteen pienistäkin asioista.Täm…
miesten pukineliike olisi hyvä saada Haapavedelle ja nyt kun J Kärkkäinen laajentaa IIHIN,niin Haapavedelle olisi saatava Kärkkäisen tai Keskisen myymälä?
Pyhäjokiseudun yleisönosastossa,jossa hän toi esille Siikalatvan kuntien,Kärsämäen ja Haapaveden kuntaliitoksen.
Folkeilla?
paras hakija teknillisen johtajan virkaan näistä kolmesta ehdolla olevasta? Minun mielestäni Pelkonen on paras.
itsestään julkkiksen PYHÄJOKISEUTU-lehden kautta
yleisö,kun sitä oli vähiten mitä minä olen koskaan nähnyt?Eikö haapavetisiä enään kiinnosta Puhallinorkesterin musisointi?Tietynlainen kuppikuntaisuus vallitsee tällä hetkellä Haapaveden konserttiyleisöä.
tulevaisuudessa Oulaisten puhdistamon lietteet Haapavedellä,kun PYHÄJOKISEUTU-lehdessä oli siihen viittaava juttu?
ensimmäisen koulun?Montako vuotta Haapaveden ensimmäisen koulun perustamisen jälkeen?
luennoi Haapaveden opistolla tiistaina 28.10.2008. Mennäänkö kuuntelemaan hänellä on sanottavaa.
ministerin paikka,vaikka niin kovasti halusi sitä. Hannes Manniselta lähti myös kuntaministerin pesti pois,joten lappilaiset menettivät ainoan ministerinsä hesalaiselle. Hyvä oli tämä Vanhas-Matti jakamaan ministeripaik…
palsta täynnä,joten eiköhän ylläpidolla pitäisi olla tarkempi seulaa näissä kirjoitusten läpäisyssä. Ei ole normaalin ihmisen käytöstä,että aletaan aivan asiattomasti uhkailemaan toisia kommentoijia.
nikit te kasvottomat.Olishan se kiva kun tietäis kenen kanssa täällä juttua väntää.Keksikää itsellenne sopiva nikki ja tulkaa vasta sen jälkeen minun kanssa keskustelemaan.Helppohan se on anonyymin asussa toisille herja…
tullut ALKON ovella näitä L-positiivisia?
NÄKÖTORNI Haapavedelle?
Haapavedellä kunnon LATOTANSSIT?
Hyvin siellä Vasuri-Esko pärjäsi käräjillä,joten toivottakaa hänelle onnea huomiseksi.
kassajonossa.
Vasuri-Eskosta uusi sivistysjohtaja?