HaapavesiVastattu 17 v

Älkää nolatko

Suomen Keskustan Haapaveden kunnallisjärjestön nokkamiehiä/naisia,sillä heidän herkkä nahka saattaa kärventyä kesäisen auringon paahteessa.Älkää herjatko heitä,sillä he saattavat nostaa syytteen pienistäkin asioista.Täm…
HaapavesiVastattu 20 v

Dressmann

miesten pukineliike olisi hyvä saada Haapavedelle ja nyt kun J Kärkkäinen laajentaa IIHIN,niin Haapavedelle olisi saatava Kärkkäisen tai Keskisen myymälä?
HaapavesiVastattu 20 v

Missä oli eilisen konsertin

yleisö,kun sitä oli vähiten mitä minä olen koskaan nähnyt?Eikö haapavetisiä enään kiinnosta Puhallinorkesterin musisointi?Tietynlainen kuppikuntaisuus vallitsee tällä hetkellä Haapaveden konserttiyleisöä.
HaapavesiVastattu 19 v

Poltetaanko

tulevaisuudessa Oulaisten puhdistamon lietteet Haapavedellä,kun PYHÄJOKISEUTU-lehdessä oli siihen viittaava juttu?
HaapavesiVastattu 10 v

Ei saanut Ranta-Antti

ministerin paikka,vaikka niin kovasti halusi sitä. Hannes Manniselta lähti myös kuntaministerin pesti pois,joten lappilaiset menettivät ainoan ministerinsä hesalaiselle. Hyvä oli tämä Vanhas-Matti jakamaan ministeripaik…
Maailman menoaVastattu 21 v

Uhkailijoita

palsta täynnä,joten eiköhän ylläpidolla pitäisi olla tarkempi seulaa näissä kirjoitusten läpäisyssä. Ei ole normaalin ihmisen käytöstä,että aletaan aivan asiattomasti uhkailemaan toisia kommentoijia.
HaapavesiVastattu 20 v

Rekatkaa

nikit te kasvottomat.Olishan se kiva kun tietäis kenen kanssa täällä juttua väntää.Keksikää itsellenne sopiva nikki ja tulkaa vasta sen jälkeen minun kanssa keskustelemaan.Helppohan se on anonyymin asussa toisille herja…