Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
darknessin
profiilit
darknessin
darknessin
Vapaa kuvaus
Olen juuri sellainen kuin miltä näytänkin. NOT! . . .
Aloituksia
87
Kommenttia
2148
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Ei tuntuisi miltään.
Ei merkitsisi mitään minulle.
Tämä sinkut palsta on ehkä huonoin mitä täältä löytyy, mutta oletan että koko suomi24 loppuisi jos joku loppu tälle tulisi. Ei silti vaikuttaisi mitenkään.
Poislukien omat kirjoitukseni, en ole täällä nähnyt yhtään mitään merkittävää tai mielenkiintoista. Ja käytän näitä vain egoistisiin tarkoituksiin, luen täältä omia kirjoituksiani.
07.05.2024 18:00
Kerrankin olen samaa mieltä (feministin kanssa?). Kyllä samat säännöt pitäisi olla kaikille. Siis myös kaikessa muussakin, ei vaan tässä yhdessä asiassa.
Itse kyllä oikein mielelläni näkisin kun naiset kävelevät kadulla tissit ja p*rse paljaana... mikä nyt voisi olla enää sen parempaa... tässä asiassa kyllä ajan naisten oikeuksia ihan täysillä...
07.05.2024 17:19
Kirjoituksesi on lähtökohdiltaan asti väärin, "maailmantilanne" ei vaikutat sinun suhteisiisi yhtään mitenkään. "Vain yksi elämä" on klise joka ei ollenkaan pidä paikkaansa, "lyhyt" mistä tiedät sen etukäteen? entäs jos elät 101 vuotiaaksi.
Minusta tämä elämä on toivottoman pitkä, jo nyt tässä vaiheessa missä olen menossa. Muutamia satoja vuosia sitten elinaikaodote oli noin 40 vuotta. Nyt se on 80 vuotta, aivan järjetöntä, siinä on puolet liikaa.
Nyt itse asiaasi; jos mietit jotain toista, et ole tyytyväinen siihen mitä sinulla nyt on. Ehkä vain "haaveilet", mutta mieti sitä tarkkaan että miksi haaveilet, mistä syystä, mistä se johtuu.
Hoida se oma asiasi ensin ja mikäli eroat niin sitten ota yhteyttä siihen toiseen.
Nyt vaikuttaa vaan siltä että haluat keräillä useampia "kumppaneita".
07.05.2024 17:06
>>> Taidan kuitenkin pelätä sitä että miten tarina tulee päättymään jo ensi alkuun että mietin onko vain parempi tyytyä sinkun kohtaloon ja elää parhaiten sen mukaan >>>
Juuri tuo sama ajatusmalli minullakin on, täsmälleen sama ajattelukuvio. Ja minulla siihen on selkeä syy miksi noin on. Mielikuvissani pääsen hyvin alkuun, ihastumiseen ja läheisyyteen jne... mutta siitä eteenpäin on vain tyhjää, en näe minkäänlaista tulevaisuutta. Sen takia olisi järjetöntä alkaa yhtään mihinkään kenenkään kanssa. En edes viitsi sanoa yhtään mitään kenellekään, vaikka huomaisin että joku on minusta kiinnostunut. Pysyttelen aina tietyn etäisyyden päässä, ts. henkisesti etäisenä.
Tuo miksi en näe tulevaisuutta, johtunee siitä koska itselläni ei ole tulevaisuutta. On vain tämä mitä nyt on, eikä se siitä miksikään muutu. Elämä tulee olemaan loppuun asti tätä samaa. Ja se ei naisille riitä, pitää olla suuria suunnitelmia pitkälle tulevaisuuteen, perheen perustamisia... ja koirat ja kissat ja kesämökit, ulkomaanmatkat, sukujuhlat... Mitään noita ei minulla ikinä tule olemaan. En usko että nainen suostuisi elämään tällä tavoin, ilman suuria tavoitteita elämässään (tai siis sellainen nainen mitä minä pitäisin viehättävänä..).
07.05.2024 16:38
En tiedä voisinko olla rakastunut keneenkään ikinä. En oikein usko siihen. Ihastumaan toki pystyn, mutta se on vain hetkellistä. Näen ihmisistä aika pian mitä ne oikeasti ovat.
En jaksaisi tuollaista kuvailemaasi naisten vaihtelua, tai miksi sitä sanotaankaan. En menisi sanomaan että naisten iskeminen olisi helppoa, vaan vaativaa ja pitkäjänteistä työtä. Sitäkään en oikeastaan jaksaisi tehdä, tai en viitsisi, eikä ole siihen aikaakaan.
Sanoin vähän huolimattomasti sen että saisin naisen jos haluaisin, vaikka varatun sellaisen... tarkoitin siis että se vaatisi paljon suunnitelmallisuutta ja pitkäjänteisyyttä, huomattavasti huomiotani, ja harkittuja puheita ja eleitä ja tekoja, suurin osa siitä kävisi kyllä ihan luonnostaan, mutta suunnitelmallisuuttakin tarvittaisiin, ja harkintaa. Se veisi todellakin kaiken aikani, eikä minulla sellaista aikaa todellakaan ole käytettävissäni.
En taida kuitenkaan olla niin kiinnostunut naisista että tuollaiseen jaksaisin alkaa.
En oikeastaan tiedä olenko yleensäkään kovinkaan kiinnostunut naisista (muuten kuin ulkoisesta kauneudesta), jotenkin vaan kun tiedän niistä jo kaiken mahdollisen, ei ole mitään salaisuutta tai mysteeriä enää olemassa mikä niissä voisi kiinnostaa.
Mutta nyt kyllä menen nukkumaan.
07.05.2024 02:29
Toinen ongelmani on se että en oikeasti osaa arvostaa naisia.... arvostan vain ainoastaan sitä viehättävää ulkonäköä ja naisellisia eleitä ja ääntä... en muuta. Tiedän mitä ne ajattelee, miten ne ajattelee ja mitä ne haluaa ja miten ne toimii elämässään. En vaan pysty sellaista arvostamaan yhtään. Jos alkaisin parisuhteeseen naisen kanssa niin pitäisi valehdella todella paljon, miltei kaikesta. Enkä ole valmis tekemään niin.
07.05.2024 02:04
Minulla sitä itsetuntoa tuntuu riittävän vaikka muille jakaa... mutta siitä huolimatta minulla ei ole ollut todellista parisuhdetta koskaan. Ongelmani ovat monimutkaisempia. En oikeasti edes osaa sanoa mikä ongelmani onkaan, tai onko edes mitään ongelmaa todellisuudessa ollenkaan. Aika varmasti saisin naisen jos vaan menisin juttelemaan sille mukavia, ja jos se olisi sinkku. Naiset mitä tapaan eivät sitä koskaan ole. Taitaisin kyllä saada vaikka varatunkin naisen jos vaan yrittäisin, mutta sellainen taas ei olisi kovinkaan reilua peliä.
Ongelmani on se että ajattelen aina 10 -20 vuoden päähän tulevaisuuteen, että olisiko suhden johonkin naiseen kestävällä pohjalla, ja aina totean että se ei todellakaan olisi niin. Ja tämä tekee kaikesta mahdotonta.
07.05.2024 02:01
Olet tosi rohkea ihminen kun kerrot tunteesi avoimesti. Erittäin harva uskaltaa sanoa noin suoraan ja tunteella ajatuksensa. Ehkä voisit löytää kavereita jotka ajattelevat ja tuntevat samalla tavoin kuin sinä itse. Tuomalla itsesi esiin, laittamalla oman itsesi peliin, voit hyvinkin löytää niitä ystäviä jotka todella ymmärtävät sinua.
Olet tosi nuori vielä. Suunnilleen sinun ikäisenäsi minä aloitin henkisen matkani kohti täydellisyyttä, ja jo muutamissa vuosissa saavutin mahtavia asioita. Ensimmäisenä muutin itseni, en enää halunnut olla herkkä ja ahdistunut ja pelokas ja arka ja särkyvä ja kaipauksen vallassa, ja se onnistui, itseasiassa heti yhdessä hetkessä kunhan olin siihen valmis. En edes voinut uskoa sitä todeksi, kaikki tuo oli vaan poissa, alle sekunnissa. Mutta jotta muutos on pysyvää se edellyttää jatkuvaa kontrollointia, sen oppii vuosien kuluessa, tärkeintä on se alku, sen jälkeen tietää että se on mahdollista. Ja mikä muu on mahdollista jos tuo siihen asti uskomaton asia onkin mahdollinen. Sitä alkaa etsimään uusia rajoja itselleen.
07.05.2024 01:53
No tuota... täytyy sanoa että kyllähän ne nuoret naiset ainakin aika miellellään kanssani juttelevat... en sitten tiedä tekisivätkö mitään muuta. Mutta ehkä se riippuu ihan keskustelutaidoista ja itseluottamuksesta, eikä niinkään henkilön iästä. Varmaankin aika paljon itseluottamuksesta joka näkyy päällepäin. Tiedätkö, kun puhuu nuoren naisen kanssa, ja keskeyttää sen naisen puheen ja puhuu oman asiansa sen päälle... se itseasiassa tekee vaikutuksen, se hieman näpäyttää naisen itsetuntoa, mutta hetkeä myöhemmin nainen ihailee sinua koska olet niin itsevarma että keskeytät nuoren ja nätin naisen puheen.. siihen ne eivät ole tottuneet ollenkaan.
Sitten taas niistä vanhemmista naisista, kun muutamia vuosia sitten juttelin paljon ulkomaalaisten naisten kanssa, etelänmaalaisten, niin oli jopa 50 vuotiaita jotka näyttivät todella hyvältä, he eivät vanhene ollenkaan samalla tavoin kuin suomalaiset naiset, eivät muutu yhtäkkiä harpuiksi. Eräskin oli 49 vuotias, ja aivan uskomattoman näköinen! En ole koskaan nähnyt sellaisia muotoja... siis suomessa. Harmi vaan kun se taisi vaan yrittää huijata rahojani, halusi että lähettäisin sille rahaa... olisi tietysti pitänyt jotain tajuta kun ne vaatteet lähti niin nopeasti päältä pois siltä... mutta oli se kyllä näky.. en edes osaisi kuvitella lähellekään sellaista mielikuvituksessanikaan. Sen naisen olisin kyllä ottanut heti, ei yhtään väliä minkä ikäinen oli.
07.05.2024 01:42
Aa niin joo, tosiaan. Voi se aikuisellekin olla vaikeaa toki, totta. En aina osaa niin ajatella miltä jokin tuntuu. Olen toki itsekin ollut nuori ja herkkä ihminen. Kauan sitten. En oikein muista enää.
Näistä ala-arvoisista kirjoittajista osa saattaa hyvinkin olla itse nuoria, täysin mahdollista. Kun jos joku ihminen on saasta, niin se on sitä pienestä pitäen, ei se yllättäen muutu sellaiseksi jossain vaiheessa. Asia on huomattavasti monimutkaisempi ja monitahoisempi, yksinkertaiset keinot eivät tässä toimi.
Jos sopii kommentoida sitä nuorta kaivattuasi vielä hetken verran, tai noin yleisellä tasolla siis, niin sanoisin että on täysin normaalia että mies haluaa nuoren naisen, se on oikeasti NORMI, ja kaikki muu on jotain kieroutunutta ja väärää. Jos nyt näin biologian ja logiikan kannalta asiaa tarkastelee. Ja tämä näkyy kun on korkea-arvoisia ja rikkaita miehiä, heillä on yleensä aina nuoret vaimot/naiset. Tai jos on iäkkäämpi vaimo niin sitten on nuoria tyttöystäviä... no, kukin tavallaan.
Jotain vikaa on ihmisessä joka väittää ettei nuori nainen ole kauniimpi ja viehättävämpi ja haluttavampi kaikin mahdollisin tavoin kuin joku vanha (noita)akka.
07.05.2024 01:28
Käsittääkseni sinun "kaivattusi" oli liian nuori?
Muuten tuli mieleeni että tännehän saattaa tulla nuoria kirjoittajia ensimmäistä kertaa kertomaan jotain asiaa mikä on sydämellään, ja he joutuvat heti hyökkäyksen kohteeksi. Sillä voi olla kauheat seuraukset. Suomi24:jän pitää estää nuorten pääsy palstalle kokonaan mikäli palsta jatkuu tämän tasoisena kuin nyt on.
Ymmärtääkseni me molemmat olemme jo "vanhoja ukkoja" ja pystymme ottamaan vastaan monenlaista soopaa, ja varmasti olemme jo elämässämme ottaneetkin. Mutta kun ajattelee että joku nuori tulee tänne odottaen ehkä myötätuntoa tai neuvoja, ja saa osakseen sitä pelkkää soopaa. Ei hyvä seuraa.
07.05.2024 01:13
Minusta tuntuu että tuo on hyvä idea, ottaen huomioon olosuhteet missä jamassa nämä palstat ovat. Ehkä täällä ei ole mitään syytä olla minkäänlaista järkevää kirjoittelua. Seurauksena tämä koko systeemi tulee romahtamaan ja järjevät kirjoittajat sekä lukijat siirtyvät johonkin muualle.
Itse asiassa olen viime aikoina korjannut kirjoitustyyliäni enemmän muita huomioivaksi, mikäli minun kohdallani mahdollista... mutta näköjään se on ollut täysin turhaa työtä. Voi olla parempi että koko paikka romahtaa omaan saastaansa, ja nämä tietyt kirjoittajat jotka pilaavat palstaa jäävät täysin yksin.
07.05.2024 00:44
Nyt muuten huomasin taas että viestini oli poistettu toiselta palstalta. Näköjään sananvapaus on nyt tälläinen, eriäviä mielipiteitä ei saa enää ilmaista. Ala-arvoista ja alatyylistä ja vajaaälyistä kirjoittelua kyllä saa ilmaista vapaasti, mutta järkeviä ja perusteltuja mielipiteitä (vakavasti otettavia) ei saa enää kirjoittaa/ilmaista, ne poistetaan heti saman tien. Voi olla että poistot perustuvat vain ainoastaan minun henkilööni, en ole yleisesti pidetty henkilö täällä kun en puhu mukavia.
07.05.2024 00:17
On täysin mahdotonta estää tuota tapahtumasta, mikäli pidetään anonymiteetista kiinni. Tai vaikka näistä nimimerkeistäkin, ei näitä kukaan tarkasta. Aina tulee olemaan ihmisiä joilla on huonot aikeet, kaikissa mahdollisissa paikoissa ja aiheissa.
katselen tässä muuten haastattelua missä kaksi hyvin kontroversaalia henkilöä keskustelee... Piers Morganilla on erittäin huono maine, mutta vaikuttaa oikeinkin asialliselta ainakin tuossa haastattelussa, en tiedä onko loppuun asti niin.
Jordan Peterson’s FULL Interview With Piers Morgan
06.05.2024 23:56
Näköjään poistivat taas viestini, nyt vissiin jo kolmesta keskustelusta on poistettu viestini, tai en edes tiedä miten monesta kun en niitä ole katsonut. Eipä nyt oikeen huvita enää kirjoittaa tänne kun viestini vaan katoavat hetken päästä. Roskabottirobotin viestit kyllä pysyy ja muut roskakirjoittajien viestit myös, ainoastaan minun viestini poistetaan koska olen "väärää mieltä".
En muista mitä siinä sanoin, muuta kun sen että muutama anonyymi-palsta tarvitaan alaikäisiä varten jotka eivät uskalla kirjautuneena kirjoittaa. Muut voisivat olla vain kirjautuneille.
En innostu noista alter-egoista yhtään, niitä kyllä tuntuu olevan melko paljon täällä.
06.05.2024 22:23
Mielenkiintoista.... monta merkittävää ideaa yhdessä viestissä, en muista nähneeni täällä pitkään aikaan vastaavaa.
Jos antikristuksella nyt viitataan saatanaan joka ensiintyy ihmishahmossa (myönnän että en ole kovin hyvin tutustunut antikristus-mytologiaan), niin sitä olettaisi että se olisi erittäin vaikutusvaltainen henkilö, ja salaisi todellisen minänsä ulkopuolisilta. Olisko tuo henkilö ylipäätään julkisuudessa, vai toimisiko taustalla vältellen liikaa huomiota. Johtaisi maailmaa piilossa kulisseissa, aiheuttaisi sotia ja kriisejä (Jostain syystä juuri tuollaiselta tilanne nyt kyllä näyttää kovasti...)
Mikä idea on pahuudessa? Jos siinä ei olisi mitään ideaa niin miksi kukaan ikinä olisi paha?
Sillä saavutetaan jotain mitä halutaan. Kyse on aina halusta, ei mistään järkevästä, koska järkevä ihminen ei tarvitse mitään perusasioita kummempaa elämäänsä.
En oikein arvaa sanoa ihan kaikkea mitä ajattelen, tai koitan sanoa toisella tavalla. Mutta pahuuden tekoja tekemällä voit saavuttaa huomiota joltain taholta, ja voit saada haluamiasi asioita elämääsi, saavuttaa jotain suurta.
Tästä esimerkkinä lukuisat kuuluisat muusikot, esim. Bob Dylan, joka kitaraa rämpyttämällä ja laulamalla epävireisiä juoppo-lauluja saavutti suuren suosion, mikä on täysin käsittämätöntä. Hän on nyt muutamia vuosia sitten haastattelussa julkisesti myöntänyt tehneensä sopimuksen paholaisen kanssa.
06.05.2024 18:16
Kiitoksia analyysistäsi, käytitkö montakin tuntia tuon loppupäätelmän muodostamiseen?
Osoittaisin kritiikkiä pariin kohtaan tuossa analyysissäsi, ensinnäkin en vihaa naisia. Pidän siitä miten kauniita naiset ovat (pieni osa niistä) ja pidän siitä kimeästä äänestä millä ne puhuvat, se kuullostaa huvittavalta.. ja viehättävältä. Ja tietysti arvostan sitä kaunista ulkomuotoa joka heillä (pienellä osalla) on. Ja jos on pitkät hiukset laitettu hyvin niin on todella nättiä. Just tänäänkin juttelin kahden oikein nätin naisen kanssa, oli erittäin miellyttävää kyllä. Ja siis olen miltei joka päivä usean eri naisen kanssa tekemisissä, miten voisin tulla niiden kanssa toimeen jos niitä jotenkin vihaisin.
Sotket tähän asiaan feministit, joita en lue naisiksi ollenkaan.
Toiseksi noin yleisesti ottaen kaikki kuolee ja mätänee, sinunkin ympäriltäsi, huomaat sen vielä joskus.
06.05.2024 17:15
Itseasiassa en ymmärrä. Voisitko selventää asiaa minulle?
Mikä mielestäsi tuossa viestissäni oli ns. "typerää"?
06.05.2024 17:04
Katsoin mystic tea partyn videon, ei se ihan huono ollut, alku oli kyllä hyvä... kertosäe oli melko huono, liiallista positiivisuutta tuossa laulussa, en pidä siitä, tai tarkemmin sanottuna en ymmärrä sitä. Muuten kuullosti melkein kuin massive attackilta. Ymmärsinkö oikein että oletko kenties jotenkin ihastunut tuohon naiseen joka laulaa siinä? Onhan se ihan hyvän näköinen, sellainen tyypillinen mallinainen.
Vastaan musiikkiisi tällä:
Lamb of God - Laid to Rest (Official HD Video)
Ja selventäisin heti sille anonyymille trollille joka sanoo että tämä on nuorison musiikkia, että ei ole, nämä soittajat/laulaja ovat noin 50-vuotiaita ukkoja. Ja tämä laulaja on todella vakavasti otettava henkilö, hän on harvoja maailmassa, tai ehkä jopa ainoa, joka on tappanut keikan aikana lavalle riehumaan tulleen fanin.
Toinen bändi ja hieman kevyempi, tai ainakin melodisempi, erittäin hieno sävel (tätä täytyy kuunnella täysillä)
ARCH ENEMY – Poisoned Arrow (OFFICIAL VIDEO)
06.05.2024 01:58
Sanoisin kyllä niin että jos ei kolmekymppisenä ole jo älyllisesti ainakin jonkinverroin kehittynyt, niin ei kyllä tule olemaankaan ikinä. Sellainen perusta älylle pitäisi olla saavutettu jo siinä vaiheessa, siitä neljäänkymppiin ja ylöspäin sitä vain hiotaan paremmaksi. Voisi sanoa että ne kirjat pitää kyllä olla luettu siihen kolmeenkymppiin mennessä, tai niillä main.
Kun aivojen rappeutuminen alkaa heti kolmenkympin jälkeen ja vain kiihtyy loppua kohti, niin jos sitä perustaa älykkyydelle ei saavuta jo nuoruudessaan niin sitä ei enää tulekaan tämän elämän aikana.
06.05.2024 01:37
75 / 108