Etten koskaan käytä rintaliivejä ja nännit välillä näkyvät selvästikin?
Haittaako sua
53
656
Vastaukset
- Anonyymi
Ei minulta. 🫢
- Anonyymi
Eikä multa🤣 kamalan näköstä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikä multa🤣 kamalan näköstä
Oikeasti. Mitä rumaa on naisen nänneissä mutta miehen ei.
Kamalaa naisvihaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kamalaa naisvihaa.Koska olen nainen. En itse halua että tissini heiluu ja nännit paistaa paidan alta. Eri asia autoa pestessä kesällä🤔 silloin voi hieman napaa ja selän lihaksia esitellä. Laittaa farkkushortsit jalkaan ja pestä autoa. Kiusata omaa ukkoa mutta muuten ei.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koska olen nainen. En itse halua että tissini heiluu ja nännit paistaa paidan alta. Eri asia autoa pestessä kesällä🤔 silloin voi hieman napaa ja selän lihaksia esitellä. Laittaa farkkushortsit jalkaan ja pestä autoa. Kiusata omaa ukkoa mutta muuten ei.
Okei, mielestäni omat naisen rintani eivät ole luonnostaan yhtään enemmän seksuaalinen ruumiinosa kuin miehenkään. Kulttuurisesti meidät on opetettu niin ajattelemaan niin. Mielestäni rintani ovat tarpeeksi kauniit ja niissä ei ole mitään häpeämistä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kamalaa naisvihaa.Just näin ätmi- erittäin tärkeä aihe joka päivä pitäisi olla tissienläpsyttelumob
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koska olen nainen. En itse halua että tissini heiluu ja nännit paistaa paidan alta. Eri asia autoa pestessä kesällä🤔 silloin voi hieman napaa ja selän lihaksia esitellä. Laittaa farkkushortsit jalkaan ja pestä autoa. Kiusata omaa ukkoa mutta muuten ei.
Ja tukea ne pienetkin tarvitsee, hyvä huomio naisena esiintyvä gubbe, ei kiva sporttailla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Okei, mielestäni omat naisen rintani eivät ole luonnostaan yhtään enemmän seksuaalinen ruumiinosa kuin miehenkään. Kulttuurisesti meidät on opetettu niin ajattelemaan niin. Mielestäni rintani ovat tarpeeksi kauniit ja niissä ei ole mitään häpeämistä.
Juuri näin ätmi- äitikin saattaa tulla mieleen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et sitten yhtään stereotyyppisempaa luritusta keksinyt ätmijessica
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin naisissa naisviha /misogynia, on yhtä yleistä kuin miehissä.
Anonyymi kirjoitti:
Massiivirinnat eivät ole seksikkäät, vaan seksikkyyden vastakohta.
Mutta pikkuiset tisut ovat ihan mykistävän seksikkäät ja kauniit.- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kamalaa naisvihaa.No en mä pidä sitäkään mitenkään kivan näköisenä, jos miehen nännit nöpöttävät näkyvästi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Okei, mielestäni omat naisen rintani eivät ole luonnostaan yhtään enemmän seksuaalinen ruumiinosa kuin miehenkään. Kulttuurisesti meidät on opetettu niin ajattelemaan niin. "
Naaraan rinnat+nännit ovat ryhmässä toissijaiset seksuaaliset elimet, se on biologinen fakta eikä mikään kulttuuriopetus. Ja uros on kiinnostunut naaraan kaikista em. elimistä, se on neurobiologinen fakta.
Ikänaisten mielestä mikään kehon osa ei enää ole seksuaalinen.
- Anonyymi
Mä laitan huomenna ohuen paidan niin näet
Ap- Anonyymi
Odotan innolla.
- Anonyymi
Se on mies hyvin tyypillistä meille naisille vaikka viima vähän irvistyttäisi. Oot gubbe banaali
- Anonyymi
Sulla on nännit kuin pistoolipiiput😀
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Odotan innolla.
Poliisiasi a tämä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Poliisiasi a tämä
Nämä pitkän sadetakin vilauttelijat on tyypillinen ilmiö urbaanissa ympäristössä, ei niitä kaikkia voi keräillä talteenkaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Poliisiasi a tämä
Nii o!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Poliisiasi a tämä
Ja mitenkähän millä perustelet
- Anonyymi
Ok dude 🙄
- Anonyymi
Älä viitsi edes kertoa...Olen jo tulessa
- Anonyymi
Putkareissu
- Anonyymi
Taksilla olet tulessa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Putkareissu
Siellä voi hikoilla ekat reflat kelle ajankohtaista, mulle ei enkä edes jupassa eli juoppoputkassa ole koskaan ollut tällä temperamentilla, mikä on tavallaan suoranainen ihme, toisaalta joopa joo
Siellä voi tulla vilu pelkässä t-paidassa. Nännit nöpöttää tietysti söpösti sitten.
- Anonyymi
Rinnat eivät sojota maahan vaan terhakkaasti pystyssä eli ei maan vetovoima koettele
Ap- Anonyymi
Viekää hullujen huoneelle tuo!
- Anonyymi
Juho, Juho. Kyllä häiritsee. Eikö löytynyt riittävän suurella ympärysmitalla?
- Anonyymi
Jopa sillä isot pecksit on
- Anonyymi
Ei kyllä tää ole mikään juho, ei haittaa, vaikka pukisikin mitä haluu, mut toi väkivaltainen käytös, valehtelu ym. Rikokset.......
- Anonyymi
Edgegurl2000.
- Anonyymi
Ota ranskattarilta mallia ja pue mustat liivit valkoisen paitapuseron alle ja hieman nappia auki.
- Anonyymi
Yleensä urheiluliivit arjessa mutta kyllä sitä tukea tarvitsee kauluspaitojen alla jne. Ennen kyllä pystyi kuleksimaan ilmankin.
- Anonyymi
Hakasten avaamisen äänestä, viivytysten padon murtuessa, silkin kosketuksesta, vaatekappaleiden pudotessa kovalle puulattialle ...
- Anonyymi
Oletko sä hullujen huone kamaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko sä hullujen huone kamaa
Mitäpä luulet, kun on tollai latautunut mies kuten esim
- Anonyymi
Ei koska saat tehdä mitä vaan. Ansaitset kultaa.
Eli en ole kiinnostunut lortosta.- Anonyymi
Onko tämä surrealismi tässä miehekkäässä yksinpuhelussasi aloittajamies tulkittavissa siten, että kasvoit kielteisessä esimerkiksi uskonnollisessa ympäristössä ja puit naisten asusteita jo pienenä? Mä voin pistää malliks priimaa ku on jopa varaa siihen
- Anonyymi
Ahistaa naisen kotiinsa, ei pysty töihin meneen, ei mihinkään lähes aina vainooja perässä! Näköään muuttelee..... Auttakaa mut pois täältä, ei ole enää tolokkuu täs hommas!
- Anonyymi
Miksi se ketään haittaisi? Tuleeko siitä sitten mustasukkaiseksi?
- Anonyymi
Manboobs ja nännit kovana!
- Anonyymi
Ei haittaa. Itsekin teen niin. Toki nyt vähän vähemmän kun ohi ajavat autot vilkutteli laittaa lyhyt päälle.
On se pahan näköistä jos kyseessä on massiivirinnat.
- Anonyymi
Ovat selvästi ilahtuneet nähdessään minut.
- Anonyymi
Toivottavasti ei haittaa.
Minusta on niim väärin, että pikkutytöt joutuvat ostaa liivit rannalle mutta pojat eivät. Joutuvat oppia että heidän kuuluu peittää enemmän.
Ja naiset on seksualisoitu ja miehiä ei.
Ja jos ei osta topattuja liivejä vaan ohutta kangasta/ pitsiä, liiveistä ja kaikista paidoista mukaan lukien neule, huolimatta nännit saattaa olla nähtävissä. Kaikilla kun on erilainen anatomia.
Ei ole kivaa jos seksualisoidaan, jollei pidä yllään jotain haarniskaan verrattavaa vaan haluaa tuntea olonsa rennoksi. Kuppikokokaan ei välttämättä kun eroa miesten kuppikoosta. A.Kerrankin olen samaa mieltä (feministin kanssa?). Kyllä samat säännöt pitäisi olla kaikille. Siis myös kaikessa muussakin, ei vaan tässä yhdessä asiassa.
Itse kyllä oikein mielelläni näkisin kun naiset kävelevät kadulla tissit ja p*rse paljaana... mikä nyt voisi olla enää sen parempaa... tässä asiassa kyllä ajan naisten oikeuksia ihan täysillä...
- Anonyymi
Ei haittaa suurestikaan, tosin hissillä mentäessä voi olla vaikea valita oikeaa painiketta :)
- Anonyymi
Miksi se ketään haittas haittaako sua että herkimmät pojat saattaa jo senkin takia laueta housuihinsa
- Anonyymi
Ei haittaa vaikka laukee housuihin, sekin on luonnollista ja sitä ei voi välttämättä estää
Ap - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei haittaa vaikka laukee housuihin, sekin on luonnollista ja sitä ei voi välttämättä estää
ApTs, haluakaan estää.
- Anonyymi
Tämä ei ole minulta. En käytä minäkään kuin pakon edessä ja nännit saa näkyä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1413182
Juniorivalmennus Jokereissa..
Mitä hittoa siellä seurassa oikein tapahtuu?? Tämän kauden U14 ikäluokkaan on mahdutettu kaksi päävalmentajaa. Tälle kau582572Ammuskelua taas
Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.292019- 1301657
- 751474
Seksikkäin asu mikä päällä olet nähnyt kaivattusi ?
Seksikkäin asu mikä yllä olet nähnyt kaivattusi ?801463Introverttinä osastolla
Yhdellä lääkäritapaamisella hoitaja valitti lääkärille etten tee mitään muuta kuin makaan ja ulkoilen. Kävin kuitenkin s3651425- 891115
- 901069
- 841065