Miltä tuntuisi jos palsta loppuisi kokonaan?

Mietin tuota kysymystä eilen itsekseni ja minusta tuntuisi, jos niin kävisi, että olisin menettänyt hyvän ystävän.

En koe olevani addiktoitunut palstaan itsessään, vaan ennemminkin täällä oleviin erilaisiin ihmisiin.

Olen tätä kautta tutustunut ihmisiin joita arvostan ja ehkä voisin jopa sanoa välittäväni heistä. Tuiki tuntemattomia tai ventovieraita ovat lähestulkoon kaikki.. paria poikkeusta lukuunottamatta, mutta silti tämän palstan vakiotyypit ovat päässeet ihoni alle.

On allekirjoittaneita ja rekattuja, joita pidän ihan mahtavina tyyppeinä. Pari anoakin on jäänyt matkan varrella mieleen.

Tämä vakava bottihyökkäys kuitenkin sai minut ajattelemaan, mitä jos palstaa ei enää olisikaan. Ja se suretti minua. Elämästäni katoaisi huipputyyppejä, joita en edes tunne.

Ja en tarkoita, että minun tulisi tuntea kaikki palstalaiset vaan sanon, että elämäni on rikastunut palstan myötä ihan näin vain keskustellessa.

Kyllä minulle jäisi ikävä palstaa ja sen yhteisöllisyyttä jos tämä loppuisi.

217

1099

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Eikö sinulla ole ystäviä irl?

      • On.


      • Anonyymi

        Minulle palsta on hetkellistä hupia. En ole palstaan tai palstalaisiin kiikuttunut mitenkään. Maailmani ei kaatuisi palstaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minulle palsta on hetkellistä hupia. En ole palstaan tai palstalaisiin kiikuttunut mitenkään. Maailmani ei kaatuisi palstaan.

        Ei minun maailmani kaatuisi.. olisin vain surullinen.


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Ei minun maailmani kaatuisi.. olisin vain surullinen.

        Sama täällä..


      • Anonyymi

        Onko sinulla yhtään, tao sois miksi kyselet tältä useina eri naisina esiintyvältä äijältä näitä läpinäkyviä kysymyksiäsi?🤭


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko sinulla yhtään, tao sois miksi kyselet tältä useina eri naisina esiintyvältä äijältä näitä läpinäkyviä kysymyksiäsi?🤭

        Tai siis* autocorrect puhuu japania, mutta eihän se muutosvastarintaisiin vaikuta vaikka kuinka selkokieltä tavaisi hänelle


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tai siis* autocorrect puhuu japania, mutta eihän se muutosvastarintaisiin vaikuta vaikka kuinka selkokieltä tavaisi hänelle

        Tärkeä juttu vissiin ja kunnianhimoinen tavoite maalittaa yksi yksilö kaikkien miehen pykääminen hahmojen taakse


    • Anonyymi

      Ainakin väite, että olisin ätmi, loppuisi.

      • Mitä sinä välität mitä muut sanoo..


      • Anonyymi

        Yrität vain olla jotenkin hauska yksin väittelyinesi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yrität vain olla jotenkin hauska yksin väittelyinesi.

        Niin kai sitten.


      • Anonyymi

        Et kestä totuutta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yrität vain olla jotenkin hauska yksin väittelyinesi.

        Saahan tuo gubbe vissiin janoamaansa huomiota noinkin, vai mitä sanoo maalittaja?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saahan tuo gubbe vissiin janoamaansa huomiota noinkin, vai mitä sanoo maalittaja?

        On muuten työtä erottaa nämä kaks, eli rahvas röhkijä ja wannabeeliitti


    • Mietin tuota asiaa myös itse eilen. Mitä jos🥺

      Eihän minulla ole edes kaikkien yhteystietoja ja olisi siis välillä kiva vaihtaa kumminkin kuulumisia. 🤗

      Eli palsta ja sen henkilöt ovat jotenkin tulleet tärkeiksi ja rikastuttamaan omaa elämääni… Välillä toiset aloitukset/kommentit laittaa oikeasti miettimään.. mitä nyt ei ehkä muuten miettisi.🤔 se on mielestäni just hyvä…

      Mä kyllä pidän teistä kaikista🥰

      • Voih.. olet suloinen.

        Minä en todellakaan pidä kaikista palstalaisista, mutta arvostan monia heistäkin joista en pidä.

        Siksipä juuri tämä on niin minulle tärkeä alusta kun täältä saa välillä jäävettä niskaan. Irl.. olen niin omilla ehdoillani elävä, ettei minua haasteta. Täällä haastetaan. Ja siitä tykkään.

        Juuri siksi olen tykästynyt palstaan, kun erilaisuudet kohtaavat täällä. Saan vaihtaa ajatuksia ihmisten kanssa myös niitä eriäviä mielipiteitä.

        Toki täälläkin on niitä jästipäitä, jotka luulevat, että eriävä mielipide on riidan haastamista. Jotka luulevat olevansa aina ja kaikessa oikeassa. Ei sellaisen kanssa synny aitoa keskustelua.

        Mielipiteiden vaihtamiseen kuuluu eriävät mielipiteet ja sitä kunnioitan.

        Omat läheiseni eivät haasta minua. Heille on jo omintakeisuuteni ja epäsosiaalisuuteni tuttua.
        En halua olla oikeassa, vaan haluan ajattelemisen aiheita. Ja täältä niitä saa.


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Voih.. olet suloinen.

        Minä en todellakaan pidä kaikista palstalaisista, mutta arvostan monia heistäkin joista en pidä.

        Siksipä juuri tämä on niin minulle tärkeä alusta kun täältä saa välillä jäävettä niskaan. Irl.. olen niin omilla ehdoillani elävä, ettei minua haasteta. Täällä haastetaan. Ja siitä tykkään.

        Juuri siksi olen tykästynyt palstaan, kun erilaisuudet kohtaavat täällä. Saan vaihtaa ajatuksia ihmisten kanssa myös niitä eriäviä mielipiteitä.

        Toki täälläkin on niitä jästipäitä, jotka luulevat, että eriävä mielipide on riidan haastamista. Jotka luulevat olevansa aina ja kaikessa oikeassa. Ei sellaisen kanssa synny aitoa keskustelua.

        Mielipiteiden vaihtamiseen kuuluu eriävät mielipiteet ja sitä kunnioitan.

        Omat läheiseni eivät haasta minua. Heille on jo omintakeisuuteni ja epäsosiaalisuuteni tuttua.
        En halua olla oikeassa, vaan haluan ajattelemisen aiheita. Ja täältä niitä saa.

        Noh pahus pitää ehkä hieman tarkentaa.. siis lähinnä nyt ainakin niistä kenen kanssa olen jutellut😁 Toki on kyllä niitäkin jotka saa edes vähän niskakarvat pystyyn🙈 mutta muuten tulen kyllä toimeen melko erilaisten hahmojen kanssa. Esim välis on siitä hauska, on niin menossa mukana ja yhtäkkiä kääntää kelkkaa ja tulee turpaan.😅 ei siis tiedä itkeäkö vai nauraa🤣

        Sepä se kun niitä eri mielipiteitä saa ja pitää olla.. eikä siitä todellakaan pidä suuttua jos toinen on eri mieltä kuin toinen..


      • Anonyymi
        Haaveilija39 kirjoitti:

        Noh pahus pitää ehkä hieman tarkentaa.. siis lähinnä nyt ainakin niistä kenen kanssa olen jutellut😁 Toki on kyllä niitäkin jotka saa edes vähän niskakarvat pystyyn🙈 mutta muuten tulen kyllä toimeen melko erilaisten hahmojen kanssa. Esim välis on siitä hauska, on niin menossa mukana ja yhtäkkiä kääntää kelkkaa ja tulee turpaan.😅 ei siis tiedä itkeäkö vai nauraa🤣

        Sepä se kun niitä eri mielipiteitä saa ja pitää olla.. eikä siitä todellakaan pidä suuttua jos toinen on eri mieltä kuin toinen..

        Sun pitäis multinikkimies lyöttäytyä yksiin niiden eksyneiden sialujen kanssa, jotka jaksaa nähdä vaivaa näistä hahmosistasi, ovat selvösti yksinäisiä ja ymmärrystä vailla varsinkin yksäri ja kake


    • Ymmärrän sinua suht hyvin, kun oon nähnyt ja jutelkut täällä ja tuolla...

      Mä diggaan pirusti muutamasta tyypistä täällä...voin nimetä sun lisäksi vaikka Xlinerin ja Trollikan. Harmiskin on hiton jees..mutta en mä jäis kaipailee...diggaan puikkaristakin, mutta hän ei hotsais mitään minusta...touhuis omia hommiaan kuten ennenkin. 😄 Vetää donitseja kalsareissaan ja pelaa lätkää...halaa puita wte. 😄

      Mut nää kaikki on minun tunteita muista...ei muiden tunteita minusta...

      Enkä mä tietäisi muiden tunteita palstalta, jos tämä tähän loppuis...

      Se vaan loppuis. Mulle jäis vaan minun tunteet...

      • Niin.. minä luulen et sä hiffaat minua. Kyll mäkin joskus hiffaan sinua. En toki aina, sillä sun ajatuksenjuoksusi joskus vähän hypähtelee, mut mä osaan kyllä jo sanoa sulle, et hidasta vähän ja selitä.

        Mä en lähde nimeämään palstalaisia erikseen, mut tiedät että olen sun faniklubin pj.. :D


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Niin.. minä luulen et sä hiffaat minua. Kyll mäkin joskus hiffaan sinua. En toki aina, sillä sun ajatuksenjuoksusi joskus vähän hypähtelee, mut mä osaan kyllä jo sanoa sulle, et hidasta vähän ja selitä.

        Mä en lähde nimeämään palstalaisia erikseen, mut tiedät että olen sun faniklubin pj.. :D

        No nyt et ssno, että hidasta ja selitä. 😄


      • Disseisback kirjoitti:

        No nyt et ssno, että hidasta ja selitä. 😄

        Ja mun pompahtelut mä ainakin ymmärrän sillä, että keksin sanoituksissa eroja...

        On suuri merkitys, onko kusella, vai kusessa. 😁

        Kun elää hetkessä, ei osaa aina (mä en ainakaan) sanoittaa kaikkea oikein heti...sit pitää hakea...😄


      • Disseisback kirjoitti:

        Ja mun pompahtelut mä ainakin ymmärrän sillä, että keksin sanoituksissa eroja...

        On suuri merkitys, onko kusella, vai kusessa. 😁

        Kun elää hetkessä, ei osaa aina (mä en ainakaan) sanoittaa kaikkea oikein heti...sit pitää hakea...😄

        Tuo on totta. En mäkään aina osaa sanoa sitä mitä tarkoitan.

        Sun persoonalliseen tyyliisi kuuluu sellainen lennokas hypähtely asiasta viidenteentoista..😬 mut ei haittaa.


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Tuo on totta. En mäkään aina osaa sanoa sitä mitä tarkoitan.

        Sun persoonalliseen tyyliisi kuuluu sellainen lennokas hypähtely asiasta viidenteentoista..😬 mut ei haittaa.

        Aikuisiälle karannut adhd, tai jotain. 😃

        Mut jos pslataan aiheeseen...

        Kaipaisin sua, jos en olisi muuten kuin palstan kautta suhun yhteydessä... mut eläisin silti...ja tietäisin, että säkin eläisit...

        Ei tää ole kuin ohut seitti, mikä hetkeksi yhdistää...aina se voi katketa ja tiedät varsin hyvin itsekin. Ja hyväksyt sen lopulta...luulin, että viimeisemmäksi sä sen perään itkeskelisit...tosin oot se toinen ehkä joka myöntäis sen "ääneen". 😄


      • Disseisback kirjoitti:

        Aikuisiälle karannut adhd, tai jotain. 😃

        Mut jos pslataan aiheeseen...

        Kaipaisin sua, jos en olisi muuten kuin palstan kautta suhun yhteydessä... mut eläisin silti...ja tietäisin, että säkin eläisit...

        Ei tää ole kuin ohut seitti, mikä hetkeksi yhdistää...aina se voi katketa ja tiedät varsin hyvin itsekin. Ja hyväksyt sen lopulta...luulin, että viimeisemmäksi sä sen perään itkeskelisit...tosin oot se toinen ehkä joka myöntäis sen "ääneen". 😄

        Niin.. olen sitoutumaton ja ymmärrän, että ihmiselot saattavat ristetä hetkellisesti tai kulkea jopa rinnakkain, mutta kaikki on vain ohikiitävää.

        Jos palsta menisi kii.. kaipaisin näitä ihmisiä, mutta en itkisi perään. Ymmärrän, ettei näin heikko seitti kanna.

        Mutta tunteellisena oliona myönnän, että olisin surullinen. En kiellä sitä.

        Suru ja surullisuus on kauniita tunteita. En epäröi surra jos surun aihetta on.

        Suorana ihmisenä, en myöskään pelkää myöntää, että palstan loppuminen aiheuttaisi minussa tunteita.
        Pölvästit saavat vääntää siitä vitsiä ihan niin paljon kuin haluavat, se ei muuta sitä että surisin asiaa.

        Elämäni ei kaatuisi asiaan, mutta tunteita se minussa herättäisi.


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Niin.. olen sitoutumaton ja ymmärrän, että ihmiselot saattavat ristetä hetkellisesti tai kulkea jopa rinnakkain, mutta kaikki on vain ohikiitävää.

        Jos palsta menisi kii.. kaipaisin näitä ihmisiä, mutta en itkisi perään. Ymmärrän, ettei näin heikko seitti kanna.

        Mutta tunteellisena oliona myönnän, että olisin surullinen. En kiellä sitä.

        Suru ja surullisuus on kauniita tunteita. En epäröi surra jos surun aihetta on.

        Suorana ihmisenä, en myöskään pelkää myöntää, että palstan loppuminen aiheuttaisi minussa tunteita.
        Pölvästit saavat vääntää siitä vitsiä ihan niin paljon kuin haluavat, se ei muuta sitä että surisin asiaa.

        Elämäni ei kaatuisi asiaan, mutta tunteita se minussa herättäisi.

        No nyt kuullostaa Pirpanalle 110%. 🙂

        Tottakai niin kävisi kuin sanot...sä tiedät ja olet suora...🙂

        Kuka se toinrn olisi sinun lisäksi? 🤔


      • Disseisback kirjoitti:

        No nyt kuullostaa Pirpanalle 110%. 🙂

        Tottakai niin kävisi kuin sanot...sä tiedät ja olet suora...🙂

        Kuka se toinrn olisi sinun lisäksi? 🤔

        "Kuka se toinrn olisi sinun lisäksi? 🤔"

        Ny en ymmärtänyt.. selventäisitkö?
        Kuka toinen ja kenen mielestä?


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        "Kuka se toinrn olisi sinun lisäksi? 🤔"

        Ny en ymmärtänyt.. selventäisitkö?
        Kuka toinen ja kenen mielestä?

        No minä, pöhkö! 🤣

        Minä ikävöin jo monia ihania tyyppejä täältä...

        Eivät ehkä enää itse nähneet järkeä täällä kirjoittelusta. On vihatiputipunen, nsinen ruuduntakaa, nainen39vee ja vaikka Trollikka...hänen kirjoituksien takia tänne hönöydyin alkuun...😃

        Sit törmäsin janskuun, xlineriin mikä veteli pitkin korvia ja kohta tuli Wuppis, mitä yllytin siihen ja tähän ja se oli kuin pikkumyy, mutta osoitti mulle mun biisin, mikä on aina mulle rakas...kas tämä:

        https://youtu.be/uhbsZqrStkc?si=j5D3mbM0PZbceKO4

        Mun biisi...😍


      • Disseisback kirjoitti:

        No minä, pöhkö! 🤣

        Minä ikävöin jo monia ihania tyyppejä täältä...

        Eivät ehkä enää itse nähneet järkeä täällä kirjoittelusta. On vihatiputipunen, nsinen ruuduntakaa, nainen39vee ja vaikka Trollikka...hänen kirjoituksien takia tänne hönöydyin alkuun...😃

        Sit törmäsin janskuun, xlineriin mikä veteli pitkin korvia ja kohta tuli Wuppis, mitä yllytin siihen ja tähän ja se oli kuin pikkumyy, mutta osoitti mulle mun biisin, mikä on aina mulle rakas...kas tämä:

        https://youtu.be/uhbsZqrStkc?si=j5D3mbM0PZbceKO4

        Mun biisi...😍

        Mutta, että tälläinen juttu mun elämässä yksi kaksi vaan häviäisi..

        Ei se häviä mun muistoista....

        Mä keksin jo paria ihmistä 110% rakastaessani, ettei minun ikinä tarvitse sitä rakkautta kuopata, hävittää, poistaa... vaan ne elää omaa elämää minussa loppuun asti. Sanoipa ja/tai tekipä kuka mitä tykkää...🙂


      • Anonyymi

        Entäs senssu?


    • Anonyymi

      Joiden elämä on palstalla,niin varmaan olisi musertavaa... muille kenties aivan yks lysti.

      • En jaksa uskoa, että kenenkään elämä on palstalla.. tämä on vain hieno elämän sivujuonne.


    • En taida suhtautua kovinkaan tunnepitoisesti täällä pyörimiseen, ajanvietettä pääosin.
      Paikka missä ponit voi päästää laukkaamaan...tai no ainakin kevyttä ravia hölkkäämään 🙂

      • No kauakos ponit on sulla ravannut täällä?


      • Meinaan vaan, että osa porukasta on ollut täällä jo vuosia tai vuosikymmeniä..


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        No kauakos ponit on sulla ravannut täällä?

        Tulisikohan ensi syksyllä/loppukesästä pari vuotta 🤔, taitavat laiduntaa laiskana pääosin suurimman osan ajasta, omapäisiä otuksia 😁


      • E-Lukka kirjoitti:

        Tulisikohan ensi syksyllä/loppukesästä pari vuotta 🤔, taitavat laiduntaa laiskana pääosin suurimman osan ajasta, omapäisiä otuksia 😁

        Niille pitää antaa raippaa, että oppivat.. 😂

        Noh...
        Leikki leikkinä.

        Miten olen saanut sinusta kuvan, että olet verrattain uusi tulokas.. olitko ano vai muilla palstoilla?


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Niille pitää antaa raippaa, että oppivat.. 😂

        Noh...
        Leikki leikkinä.

        Miten olen saanut sinusta kuvan, että olet verrattain uusi tulokas.. olitko ano vai muilla palstoilla?

        Ano ensin enkä tunkenut pahemmin mukaan ketjuihin muutenkaan, nykyään jo vähän enemmän...kaltaisiaan kai tuli etsittyä.
        Ponit juu 🙂, kolme asiaa saavat ne eloon, lukee tuolla mun profiilissakin.
        Raipoittelusta tulee kaviota takaisin 😁


      • E-Lukka kirjoitti:

        Ano ensin enkä tunkenut pahemmin mukaan ketjuihin muutenkaan, nykyään jo vähän enemmän...kaltaisiaan kai tuli etsittyä.
        Ponit juu 🙂, kolme asiaa saavat ne eloon, lukee tuolla mun profiilissakin.
        Raipoittelusta tulee kaviota takaisin 😁

        Auts!
        Ponisi taisi just potkasta minua persaukselle!

        Joskus olisi kiva jutella sun kanssa noista burgereista.. muistelin että sulla oli sellainen. Mut ei ny.

        Mä sit varoitan sua.. mä olen hidas hiffaamaan. Siks olenkin aika vakavamielinen. Sä olet sellainen keveyteen taipuvainen, et onkohan meidän järkevää edes yrittää keskustella yhtään mistään..

        No, hitot siitä. Joku kerta mä ajan sut nurkkaan ja laitan sut vartaaseen hidasta grillausta varten. 🤪


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Auts!
        Ponisi taisi just potkasta minua persaukselle!

        Joskus olisi kiva jutella sun kanssa noista burgereista.. muistelin että sulla oli sellainen. Mut ei ny.

        Mä sit varoitan sua.. mä olen hidas hiffaamaan. Siks olenkin aika vakavamielinen. Sä olet sellainen keveyteen taipuvainen, et onkohan meidän järkevää edes yrittää keskustella yhtään mistään..

        No, hitot siitä. Joku kerta mä ajan sut nurkkaan ja laitan sut vartaaseen hidasta grillausta varten. 🤪

        Höpöhöpö mikään hidas olet 🙂, Keveys on seurausta siitä mitä niistä joskus mainituista sirpaleista kasaantui rikkimenon jälkeen. Kolikolla on myös toinen puoli.
        Ei se mun järjenjuoksuni niin erilaista ole, et vain osaa nähdä läpi siitä...vielä, siinäpähän grillailet 😁


      • E-Lukka kirjoitti:

        Höpöhöpö mikään hidas olet 🙂, Keveys on seurausta siitä mitä niistä joskus mainituista sirpaleista kasaantui rikkimenon jälkeen. Kolikolla on myös toinen puoli.
        Ei se mun järjenjuoksuni niin erilaista ole, et vain osaa nähdä läpi siitä...vielä, siinäpähän grillailet 😁

        No,no...
        Minulla on hahmotushäiriö. Joskus en pysy kärryillä sitten millään.. varsinkin kun toisen ponit on laukalla.. 😃

        Juu.. nyt ymmärrän paremmin sinua.. tai luulen niin.. olet rikotusta peilistä tehty kubistinen taideteos, joka ei ole vielä saanut lopullista muotoaan.

        Metamorfoosisi on vielä käynnissä. Särjetystä ehjäksi.
        Mut hei.. olet löytänyt eheytymisen ikuisen lähteen.. suomi24 sinkut palstan. Minä olen jo vuosia eheyttänyt itseäni täällä, enkä muuten ole ainoa.


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        No,no...
        Minulla on hahmotushäiriö. Joskus en pysy kärryillä sitten millään.. varsinkin kun toisen ponit on laukalla.. 😃

        Juu.. nyt ymmärrän paremmin sinua.. tai luulen niin.. olet rikotusta peilistä tehty kubistinen taideteos, joka ei ole vielä saanut lopullista muotoaan.

        Metamorfoosisi on vielä käynnissä. Särjetystä ehjäksi.
        Mut hei.. olet löytänyt eheytymisen ikuisen lähteen.. suomi24 sinkut palstan. Minä olen jo vuosia eheyttänyt itseäni täällä, enkä muuten ole ainoa.

        Kyllähän tämä 24 on eräänlaisena kainalosauvana toiminut kieltämättä...
        Taideteoksesta taidan olla aika kaukana mutta ehkä minusta joskus vielä ihminen tulee 🙂


      • E-Lukka kirjoitti:

        Kyllähän tämä 24 on eräänlaisena kainalosauvana toiminut kieltämättä...
        Taideteoksesta taidan olla aika kaukana mutta ehkä minusta joskus vielä ihminen tulee 🙂

        Höh.. jokainen meistä on uniikki taideteos. Myös sinä.


      • E-Lukka kirjoitti:

        Kyllähän tämä 24 on eräänlaisena kainalosauvana toiminut kieltämättä...
        Taideteoksesta taidan olla aika kaukana mutta ehkä minusta joskus vielä ihminen tulee 🙂

        Sinä olet enemmän ihminen kuin pikku-pirpana se väänsi minulle, että en saa harmistua muiden tunteita ja puolustaa x-lineriä. olet rakas älä sekaannu tuohon pikku pirpanaa.


      • valtakunta kirjoitti:

        Sinä olet enemmän ihminen kuin pikku-pirpana se väänsi minulle, että en saa harmistua muiden tunteita ja puolustaa x-lineriä. olet rakas älä sekaannu tuohon pikku pirpanaa.

        Varmaankin sarja väärinkäsityksiä, sopu sijaa antaa, ☮


      • E-Lukka kirjoitti:

        Varmaankin sarja väärinkäsityksiä, sopu sijaa antaa, ☮

        Ei ollut. Kyllä se tietää että harmistuin häntä keutsuttiin x-lineriksi oikeassa elämässä ja asian mainitsi disseydent miksi pikku-pirpana alkoin vääntää etten saa harmistua siitä. Tiedät x-liner on pahin kiusaajistani ollut. Ja toi tukee sitä🤕 ai niin oli sitten selvinnyt kun minua kiusattiin tuolla” onko valtakunnassa kaikki hyvin” yhdelle palstalaiselle meni niin sanoo ja toinen sano” ettei se ole valtakunta”

        Eli lähtenyt tuollaiselle kiusaamis asenteelle. En oikeasti usko pikku-pirpanaa hyväksi enää tuon jälkeen enää. Niin juu en saa harmistua kuulemma kun väännetään nimimerkkejä halventavaan muotoon.


      • E-Lukka kirjoitti:

        Varmaankin sarja väärinkäsityksiä, sopu sijaa antaa, ☮

        Varoitus on hyvä hänestä, eikä edes tapahdu selän takana ihan suoraan päinnäköä tässäkin.

        Kannattaa muistaa ettei se nyt lähde samoin tekemään eikä se myötä toiset jää kiinni ennen pitkää kun suojelee tuollaisia henkilöitä kuin. x-lineriä, jotka kuraa heittää niskaa tahallaan vaikeassa elämässä olevia kohtaa.

        Harmaaritari onneksi ymmärsi tämä oli minulle sosiaalinen väline tarvita vähän tunteita puskea pois kun on väärin elämässä vastoinkäymisiä.


      • E-Lukka kirjoitti:

        Varmaankin sarja väärinkäsityksiä, sopu sijaa antaa, ☮

        Pyrkii tekemään pyhimystä x-lineriä ja tiedät varmasti tuollaiset on pahimpia tukijoita henkisen väkivallantekijöille.

        Sellaiset ihmiset on vaarallisia kun toisen ahdingosta antaa luvan kiusata tukemalla. Esittää että teksti ei muka satuttaisi, olen näyttänyt hänellekin x-linerin jututtuja. Se totuus syntyi hänen vähättelyiden kautta kun on tuki joukkona x-linerille ja olen iloinen että disseydent sanoi minua rehelliseksi sellaisesta on vaikea olla pitämättä vaikka ei se tykkää minusta. Eikä lähde puskailmaan.


      • E-Lukka kirjoitti:

        Varmaankin sarja väärinkäsityksiä, sopu sijaa antaa, ☮

        Muutenkin enkä ihmettelisi, vaikka paljastuisi itse häneksi. 😁


      • valtakunta kirjoitti:

        Ei ollut. Kyllä se tietää että harmistuin häntä keutsuttiin x-lineriksi oikeassa elämässä ja asian mainitsi disseydent miksi pikku-pirpana alkoin vääntää etten saa harmistua siitä. Tiedät x-liner on pahin kiusaajistani ollut. Ja toi tukee sitä🤕 ai niin oli sitten selvinnyt kun minua kiusattiin tuolla” onko valtakunnassa kaikki hyvin” yhdelle palstalaiselle meni niin sanoo ja toinen sano” ettei se ole valtakunta”

        Eli lähtenyt tuollaiselle kiusaamis asenteelle. En oikeasti usko pikku-pirpanaa hyväksi enää tuon jälkeen enää. Niin juu en saa harmistua kuulemma kun väännetään nimimerkkejä halventavaan muotoon.

        Noh, tämä on nyt onneksi vain palsta missä poristaan toisinaan vähän mitä sattuu ja joskus väärillä asenteillakin, ei kannata jättää hampaankoloon. Katse eteenpäin ☮


      • E-Lukka kirjoitti:

        Noh, tämä on nyt onneksi vain palsta missä poristaan toisinaan vähän mitä sattuu ja joskus väärillä asenteillakin, ei kannata jättää hampaankoloon. Katse eteenpäin ☮

        niin kauan oppii olla tukematta x-lineriä. Oli oikein suuttunut kun joku oli x-liner nimimerkin rekisteröintynyt. Selkeästi vivahdetta etten ihmettele että häneksi paljastuisi.


      • E-Lukka kirjoitti:

        Noh, tämä on nyt onneksi vain palsta missä poristaan toisinaan vähän mitä sattuu ja joskus väärillä asenteillakin, ei kannata jättää hampaankoloon. Katse eteenpäin ☮

        Mistä tiesi ettei se ollut x-liner? Se on minulle arvoitus.😁 kaikkea sitä löytyi vanhoja viestejä etsimällä 😁 ei siinä ollut mitään viittaamaan ettei olisi mahdollisesti ollut.


      • E-Lukka kirjoitti:

        Noh, tämä on nyt onneksi vain palsta missä poristaan toisinaan vähän mitä sattuu ja joskus väärillä asenteillakin, ei kannata jättää hampaankoloon. Katse eteenpäin ☮

        Varoitan tottakai rakkaita ihmisiä joita en halua jäädä vääriin ansoihin häntäkin yritin varoittaa ja sille se olikin hänelle päinvastoin nautintoa kun toista hakataan ja pitää vähätellä tunteita. Ehkä menee geeneissä.


      • E-Lukka kirjoitti:

        Noh, tämä on nyt onneksi vain palsta missä poristaan toisinaan vähän mitä sattuu ja joskus väärillä asenteillakin, ei kannata jättää hampaankoloon. Katse eteenpäin ☮

        Mutta ei minun tarvitse enää varoittaa/ porista kun tiedät. 😁


      • valtakunta
        E-Lukka kirjoitti:

        Noh, tämä on nyt onneksi vain palsta missä poristaan toisinaan vähän mitä sattuu ja joskus väärillä asenteillakin, ei kannata jättää hampaankoloon. Katse eteenpäin ☮

        Ei tästä asiasta. Enempää. Itsepähän omasta käytöksestä vastaa. Toivottavasti lisää bottiviestejä pursuisi niin se yhden henkisenväkivalta loppuisi seinää. Täällä me muut nimimerkit saadaan kiinni jos haluamme pitää yhteyttä muutenkin rekistymisen pakon takia lähtisi henkisen väkivallan tekijätkin ja niiden tukija joukkoja.


      • E-Lukka kirjoitti:

        Noh, tämä on nyt onneksi vain palsta missä poristaan toisinaan vähän mitä sattuu ja joskus väärillä asenteillakin, ei kannata jättää hampaankoloon. Katse eteenpäin ☮

        Sinäänsö puollan vieläkin rekisteröisymisen puolesta tuollaiset pahat ihmiset pääsee poliisien haaviin.😁


      • valtakunta kirjoitti:

        Varoitan tottakai rakkaita ihmisiä joita en halua jäädä vääriin ansoihin häntäkin yritin varoittaa ja sille se olikin hänelle päinvastoin nautintoa kun toista hakataan ja pitää vähätellä tunteita. Ehkä menee geeneissä.

        No mua saa ihan vapaasti naruttaa, olen aiemminkin maininnut että pystyn hyväksymään valheenkin totuutena jos se vain on hyvin perusteltu 🙂.
        Kiitos kuitenkin 😘


      • Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

        No,no...
        Minulla on hahmotushäiriö. Joskus en pysy kärryillä sitten millään.. varsinkin kun toisen ponit on laukalla.. 😃

        Juu.. nyt ymmärrän paremmin sinua.. tai luulen niin.. olet rikotusta peilistä tehty kubistinen taideteos, joka ei ole vielä saanut lopullista muotoaan.

        Metamorfoosisi on vielä käynnissä. Särjetystä ehjäksi.
        Mut hei.. olet löytänyt eheytymisen ikuisen lähteen.. suomi24 sinkut palstan. Minä olen jo vuosia eheyttänyt itseäni täällä, enkä muuten ole ainoa.

        Olet mies yhtä tunnistettava se on ihan sama mitä hahmoa käytät näissä alikehittyneille suunnatuissa dialogeissa


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olet mies yhtä tunnistettava se on ihan sama mitä hahmoa käytät näissä alikehittyneille suunnatuissa dialogeissa

        Jaahas, ja mitäs ylikehittynyttä algoritmia itse käytät alikehittyneiden dialogien tunnistamiseen, lukutaito ei sitten yksin riitä 😁 tai se että osaa tavata


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olet mies yhtä tunnistettava se on ihan sama mitä hahmoa käytät näissä alikehittyneille suunnatuissa dialogeissa

        Minusta voit ihan hyvin roikkua tuossa pikku-pirpanassa😁 ei kannata enää erehtyä, meitä samoiksi.


    • Anonyymi

      Kamalaa jos ei pääsis palstalla enää päteen😭

      • Kuka täällä pätee..? Sinäkö..?


      • Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

        Kuka täällä pätee..? Sinäkö..?

        Olisin niin surullinen puolestasi😭😭


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisin niin surullinen puolestasi😭😭

        Kaikkien palstalaisten puolesta. Yhyyyy.😭 aivan kamalaa😭😭😭😭😭


      • Anonyymi

        Hiljaa! 👺


      • Anonyymi

        Tziisus mitä volinaa. Olisit keksinyt itsellesi edes nimen! 👺


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tziisus mitä volinaa. Olisit keksinyt itsellesi edes nimen! 👺

        Älä itketä .yhyyyyy😭


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä itketä .yhyyyyy😭

        Noh, anokyyni ottaa nyt nessua 🤧 ja muumie taluttaa 🤭


    • Anonyymi

      😘😘😘

    • Anonyymi

      Ei olisi kiva. Nyt olen liian väsynyt perkaamaan ajatuksiani tekstiksi. Koitan kuitenkin... Palsta on joskus kiinnostava mauste. Kirjoittajathan palstan tekevät. Joo ei nyt, ehkä palaan aiheeseen myöhemmin, vähemmän väsyneenä.

      xLiner

      • Anonyymi

        No niinpä. Yhyyyyyy😭


      • Jees.. ota ny hetki ihan ihtellesi. Mutta mielelläni kuulisin mielipiteesi. Tiedät että arvostan sinun suorapuheisuuttasi ja mielipiteitäsi.


      • Ei tule ikävä palstakiusaajaa kohtaa. . Etkä ole edes suora vaan todellisuudessa hyvin erilaisuutta kohtaa epäinhimillinen kuvittelet tyhmempiä asioita ihmisistä mitä tiedän, mitä tekisi. Enkä ihmettele juuri ne pahat ihmiset arvostaa sinua, koska kiusaavat/kunnianloukkaavat ihmisiä todellisessa elämässä.


      • valtakunta kirjoitti:

        Ei tule ikävä palstakiusaajaa kohtaa. . Etkä ole edes suora vaan todellisuudessa hyvin erilaisuutta kohtaa epäinhimillinen kuvittelet tyhmempiä asioita ihmisistä mitä tiedän, mitä tekisi. Enkä ihmettele juuri ne pahat ihmiset arvostaa sinua, koska kiusaavat/kunnianloukkaavat ihmisiä todellisessa elämässä.

        Sellaisten tukijat on henkisen väkivallan tekijöitä ja varmasti lapsensakin vain henkisen väkivallan alaisena ollut.


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Jees.. ota ny hetki ihan ihtellesi. Mutta mielelläni kuulisin mielipiteesi. Tiedät että arvostan sinun suorapuheisuuttasi ja mielipiteitäsi.

        Minäkin olen suorapuheinen.😁 sekin että sinä väännät muiden tunteista, ettei pidä välittää kertoo vieläkin pahinta väkivaltaa mitä tiedän. Toivottavasti pujottelija puhuisi tunteista enemmän muille.


      • Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

        Minäkin olen suorapuheinen.😁 sekin että sinä väännät muiden tunteista, ettei pidä välittää kertoo vieläkin pahinta väkivaltaa mitä tiedän. Toivottavasti pujottelija puhuisi tunteista enemmän muille.

        Valehteleminen, räksyttäminen kaakattaminen, tuputtaminen, ja vaatiminen, eivät ole sama asia kuin suorapuheisuus.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Valehteleminen, räksyttäminen kaakattaminen, tuputtaminen, ja vaatiminen, eivät ole sama asia kuin suorapuheisuus.

        Juu tuollaista se x-linerillä ” Valehteleminen, räksyttäminen kaakattaminen, tuputtaminen, ja vaatiminen, eivät ole sama asia kuin suorapuheisuus.”. Toisten tunteinen kieltäminen on pahinta väkivaltaa mitä tiedän.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Valehteleminen, räksyttäminen kaakattaminen, tuputtaminen, ja vaatiminen, eivät ole sama asia kuin suorapuheisuus.

        Toivottavasti oppii ymmärtämään asian 😁


      • Anonyymi kirjoitti:

        Valehteleminen, räksyttäminen kaakattaminen, tuputtaminen, ja vaatiminen, eivät ole sama asia kuin suorapuheisuus.

        ” Emotionaalinen mitätöinti tapahtuu, kun yksilön tunteet torjutaan, niitä ei hyväksytä tai ne jätetään huomiotta. Tätä tapahtuu, kun jollekulle kerrotaan, että hänen tunteensa ovat epäasiallisia, arvottomia tai sopimattomia. Se on psykologisen väkivallan muoto, joka jää usein huomaamatta.”

        ” On yleistä, että emotionaalista mitätöintiä harjoitetaan “hyvin aikomuksin”. Esimerkiksi, kun joku sanoo olevansa surullinen ja toinen henkilö kertoo, ettei sille ole tarvetta tai että hän on liioittelee. Tai ettei hän ajattelisi sitä vaan antaisi surun vain mennä ohi.

        Monissa tapauksissa nämä sanat sanotaan tarkoituksena parantaa henkilön oloa. Käytännössä niillä on kuitenkin päinvastainen vaikutus. Toisen ihmisen tunteiden ja tuntemusten vähättely on hyödyllistä vain sille, joka ei ole halukas kuuntelemaan mitä muilla on sanottavaa. Alla kerromme kolme emotionaalisen mitätöinnin tyyppiä, joita kenenkään ei pitäisi koskaan sietää.”

        Jännä kun kertoi disseydent suoraselkäisesti että rehellinen olen.

        Kyllä pikku- pirpana osaa lukea
        https://mielenihmeet.fi/emotionaalisen-mitatoinnin-tyyppia-joita-ei-pida-koskaan-sietaa/


      • Anonyymi kirjoitti:

        Valehteleminen, räksyttäminen kaakattaminen, tuputtaminen, ja vaatiminen, eivät ole sama asia kuin suorapuheisuus.

        Epätervettä on esittää epärehellistä anonyyminä.


      • Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

        Epätervettä on esittää epärehellistä anonyyminä.

        Miksi et enää käytä 💩 merkkiä?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miksi et enää käytä 💩 merkkiä?

        En tykkää huonoista nimimerkeistä kuin tuosta. En käytä anonyymiä ollenkaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miksi et enää käytä 💩 merkkiä?

        Olen aina rehellinen oma itseni. 🥰 sen vuoksi pystyin viemään poliisillekin asian mutta köyhällä ei ole varaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi et enää käytä 💩 merkkiä?

        Oletko jäänyt kaipaamaan tätä miehen perähajua vai miksi pädet tällä asialla? Ei sun repertuaari tunnu uusiutuvan juurikaan


      • Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

        Jees.. ota ny hetki ihan ihtellesi. Mutta mielelläni kuulisin mielipiteesi. Tiedät että arvostan sinun suorapuheisuuttasi ja mielipiteitäsi.

        Voi ristus.

        Täällähän on joka ketjussa Valtis haukkumassa mua muille kirjoittajille. Olen hänelle ilmeisen tärkeä palstahahmo 😅

        xLiner


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko jäänyt kaipaamaan tätä miehen perähajua vai miksi pädet tällä asialla? Ei sun repertuaari tunnu uusiutuvan juurikaan

        Mitä vattua. Kakkis eli💩 ei ole valtis tai kukaan muukaan. Kakkis olen minä. Älkää sekoitelko mielikuvitusmaailmaanne totuuteen. T. 💩


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä vattua. Kakkis eli💩 ei ole valtis tai kukaan muukaan. Kakkis olen minä. Älkää sekoitelko mielikuvitusmaailmaanne totuuteen. T. 💩

        En ole edelleenkään myöskään mies. Olen nainen. Jotakin paskanjauhajaa se nähtävästi riepoo. Pitäköön ilonsa.💩


      • Anonyymi kirjoitti:

        Voi ristus.

        Täällähän on joka ketjussa Valtis haukkumassa mua muille kirjoittajille. Olen hänelle ilmeisen tärkeä palstahahmo 😅

        xLiner

        On se ottanut minutkin hampaisiinsa.

        Disukka vertasi minua sinuun ja valtakunta loukkaantui minun puolestani. Ja minä siitä sitten hänelle ettei tarvitse puolestani loukkaantua. Suoraan sanoin, kun höyrysi Disseä vastaan.

        Nyt minä mukamas kiusaan häntä. En ole koskaan kiusannut häntä. Enkä kiusaa. Hän kuvittelee asian vain olevan niin.

        Pysyttelen hänentä asiallisesti erossa. Harmittaa vaan tuo propaganda mitä hän levittää.

        Henkilökohtaisesti en yleensä alennu haukkumaan ihmisiä, sillä en ole vajaavaltainen ja haukkuminen on typerää. Se joka pilkaa ja haukkuu tässä tilanteessa on valtakunta itse.

        Valtakunnalle on vaikeaa ymmärtää, että joku voi olla eri mieltä vaikkapa juurikin sinusta. Kuten minä olen.

        Minä arvostan rehellisiä mielipiteitä ja sinä lauot niitä. Ja niissä on joskus jopa järkeäkin mukana. Siksipä olen nyt valtakunnan rikollinen numero kaksi. Sinä olet kirkkaasti ykkösenä.


    • Anonyymi

      Sun, pujottelijan ja muiden palstahahmojen profiilit menis ihan hukkaan.

      • Ei me kyllä mitään hahmoja olla. Ihan aitoja, oikeita ihtejämme vain.


      • Anonyymi

        Nämä on kyllä edelleen yhden ja saman miehen hahmoja kaikki, eikö tolla koulutuksella pitäis jo noin perusasia ymmärtää 😬


    • Anonyymi

      Olin iloinen kun palsta taas pelasi. Tämä puuha pitää yllä kirjoitustaitoa, että osaa rustata lauseita paperille. On tuttavia jotka kertovat etteivät osaa kirjoittaa mitään kun se ei ole heitä koskaan kiinnostanut. Kun olen palstoilla pyörinyt, minulta helposti suoltuu jos minkälainen teksti. On tämä kivaakin, käyn aamuin illoin, harvoin kirjoitan, mutta pikalukaisen muutamilta palstoilta, mitä sinne on kirjoiteltu. Oikein sopiva lisä elämän kirjoon.

      • Rikastuttava lisä, mielestäni.


      • Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

        Rikastuttava lisä, mielestäni.

        Ei oo muuta olemassa


      • On tosi hyvä, pääsee kirjottaan taas. Ja kirjoitistaito tosiaan kehittyy täällä, toisin kuin jossain töissä typeriä raportteja kirjoittaessa asiakirjamallin mukaan. Mulle on tosi tärkee, että saan omia ideoita jakaa eteenpäin.


    • Oudoltahan se tuntuis, niin kauan ollut mukana kuvioissa

      • Tuntuisihan se tietty oudolta palstailla ilman sinua. Sä olet niin vakikamaa. Mutta onnekseni olet elämässäni myös irl.


      • Sinullahan on pikku-pirpana jäänyt matkaa, etkä ole edes äänessä täällä ollut sen jälkeen kovin. Vaikka tuolla eukolla onkin enemmän halua sosiaaliseen kanssa käymiseen.😅 mitäs kävis kun kirjoittelisit yhtä hempeitä ennen pikku-pirpanaa kuin pirpana tekisi onko tämä yksin oikeus vain pikku-pirpana.


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Tuntuisihan se tietty oudolta palstailla ilman sinua. Sä olet niin vakikamaa. Mutta onnekseni olet elämässäni myös irl.

        Vkl....irl


      • pujotteIija kirjoitti:

        Vkl....irl

        Kyllä. Odotan jo innolla.❤️


    • Hmm yymm, ei se tuntuisi enää miltään. Toteaisi vaan, aha toi on lopetettu. No, sitten on.

      Aika paljon muutenkin olen ihan muualla, kun netissä. On elämään tullut muunlaista mielenkiintoisempaa. Elän melko vapaasti kuten haluan ja se on vapauttanut minua koti/netti vankilasta.

      Tämä on ihan jees, kun ei meinaa malttaa lopettaa huhkimista. 🙂

      • Joo tässä on löytänyt korvaavia tilalle jo päivään, autoin jo ulkomaalaista suomenkielen opettelussa, ajatella se tykkää minusta vain sen vuoksi kun katselin se live esitystä ainoana henkilönä.😁 minulla on kiva tukea henkilöitä jotka tarvitsee apua päästääkseen töihin Suomessa ettei tarvitse muuttaa kun jo 29vuotta Suomessakin ollut


      • valtakunta kirjoitti:

        Joo tässä on löytänyt korvaavia tilalle jo päivään, autoin jo ulkomaalaista suomenkielen opettelussa, ajatella se tykkää minusta vain sen vuoksi kun katselin se live esitystä ainoana henkilönä.😁 minulla on kiva tukea henkilöitä jotka tarvitsee apua päästääkseen töihin Suomessa ettei tarvitse muuttaa kun jo 29vuotta Suomessakin ollut

        Löytyy varmasti korvaaviakin sivustoja. Mä en jaksa niitä edes etsiä. Kiinnyn niin huonosti ihmisiin netin välityksellä, että sen vuoksi en jaksa palstoja kahlata. Jos jotain asiaa funtsii, niin sitten voi jo etsiäkin mistähän tätäkin kyselisi ja lukisi. 👍

        Tukeminen on hyvä asia ja jees. 😊🫶


    • Yhden palstan olen menettänyt, enkä ole vieläkään löytänyt sille korvaavaa foorumia.
      Kaipaan yhä sitä palstaa.

      Tuo edesmennyt palsta oli täynnä eroottista värinää. Silloin oltiin vielä kolmekymppisiä, mutta jo keski-iän kynnyksellä.

      Enää ei värise, eikä kiinnosta moottoroidut vaginat. Pian kai pitää perehtyä katetrin toimintaan.

      • Voi Gattino-kultaseni.. vai että eroottista värinää pitäisi sinulle olla.. :D

        Osaat olla vastiva. Palstan eroottinen viettelijätär on Haaveilija, joten ei muuta kuin tuttavuutta tekemään.. :)

        Itse en ala flirttaamaan, olen kovin huono siinä, mutta toivon että siitä huolimatta jaksat minulle keskustella, sillä sinähän olet palstan aatelia.


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Voi Gattino-kultaseni.. vai että eroottista värinää pitäisi sinulle olla.. :D

        Osaat olla vastiva. Palstan eroottinen viettelijätär on Haaveilija, joten ei muuta kuin tuttavuutta tekemään.. :)

        Itse en ala flirttaamaan, olen kovin huono siinä, mutta toivon että siitä huolimatta jaksat minulle keskustella, sillä sinähän olet palstan aatelia.

        "Voi Gattino-kultaseni..."
        Aiaiai 😍

        "Itse en ala flirttaamaan..."
        Höh 😕

        No, onneksi oli eroottista värinää IRL. Tein naisseurueen kanssa laivamatkan, vaimokin oli mukana. Osasin käyttäytyä kuin seuramies ja hän oli hyvin tyytyväinen minuun.
        Harvemmin olen sosiaalinen.

        Toki jaksan keskustella kanssasi. En aina löydä johdonmukaisuutta omista jutuista, mutta olen enemmän sellainen fiilistelevä kummajainen kuin arvonsa tunteva aatelinen.


      • Gattino kirjoitti:

        "Voi Gattino-kultaseni..."
        Aiaiai 😍

        "Itse en ala flirttaamaan..."
        Höh 😕

        No, onneksi oli eroottista värinää IRL. Tein naisseurueen kanssa laivamatkan, vaimokin oli mukana. Osasin käyttäytyä kuin seuramies ja hän oli hyvin tyytyväinen minuun.
        Harvemmin olen sosiaalinen.

        Toki jaksan keskustella kanssasi. En aina löydä johdonmukaisuutta omista jutuista, mutta olen enemmän sellainen fiilistelevä kummajainen kuin arvonsa tunteva aatelinen.

        Mutta ihan parastahan sinussa on juuri tuo irrallisuutesi. Sä olet sä ja just hyvä tuollaisenaan.

        Vai että seuramieheksi pääsit. Se on harvinainen kunnia joka vain harvoille ja valituille annetaan. Yleensä seuramies on se, jolla käy aina flaksi. :)

        Jos vaimo oli tyytyväinen, hän lienee näyttänyt sen.


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Mutta ihan parastahan sinussa on juuri tuo irrallisuutesi. Sä olet sä ja just hyvä tuollaisenaan.

        Vai että seuramieheksi pääsit. Se on harvinainen kunnia joka vain harvoille ja valituille annetaan. Yleensä seuramies on se, jolla käy aina flaksi. :)

        Jos vaimo oli tyytyväinen, hän lienee näyttänyt sen.

        Kyllä, tuheron ehdin näkemään, ennen kuin peitto vedettiin päälle. :P


      • Gattino kirjoitti:

        Kyllä, tuheron ehdin näkemään, ennen kuin peitto vedettiin päälle. :P

        Heh. Toivoakseni se ei jäänyt siihen .. että sentään pääsit saman peiton alle.


    • Anonyymi

      Sivusta tarkkailijana ei tuntuisi missään.

      • Anonyymi

        No tässä yhden miehen massapostailussa ja yksinpuheluissa ny ei paljoo oo mitä seurata


    • Kyllä tuo botti laittoi todella miettimään, kun näytti niin toivottalta sen kanssa, että tässäkö tämä nyt oli? Siinä huomasi, miten on koukussa tähän paikkaan, kun tuli pelko että tätä ei kohta ole ja mitä sitten kun tämä loppuu? Kyllä se kertoo myös omasta elämän köyhyydestäkin. Oikeat ihmiset menee tuolla ulkona ja seurustelee livenä.

      • Kyllä sinun on vaikea löytää täältä on vaikea löytää sellaista seuraa kuin sinä haluat. Se on hyvin vaikeata pikku-pirpana on vielä vanhempi kuin minä😁


      • valtakunta kirjoitti:

        Kyllä sinun on vaikea löytää täältä on vaikea löytää sellaista seuraa kuin sinä haluat. Se on hyvin vaikeata pikku-pirpana on vielä vanhempi kuin minä😁

        En minä hänestäkään ollut kiinnostunut siinä mielessä. Mahdotonta minun on enää mitään saada kyllä minä sen tiedostan jo liianki hyvin. Ei kiinnosta enää edes elää.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        En minä hänestäkään ollut kiinnostunut siinä mielessä. Mahdotonta minun on enää mitään saada kyllä minä sen tiedostan jo liianki hyvin. Ei kiinnosta enää edes elää.

        Kyllä sua taas hymyilyttää kun Kirsi tulee palstalle . Sitten on koko masennus hävinnyt. Mutta minkäs teet kun oot niin huomionkipeä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä sua taas hymyilyttää kun Kirsi tulee palstalle . Sitten on koko masennus hävinnyt. Mutta minkäs teet kun oot niin huomionkipeä.

        Ei hänkään mulle enää juuri juttele. Ei me olla missään nähty ja ihastuttu toisiimme. Hänellä on joku oma kaivattunsa ja ystävät ja bileitä. Minä en kuulu hänen enkä kenenkään elämään.
        Minä en edes tiedä, onko hän sellainen josta tykkäisin jos livenä näkisin.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Ei hänkään mulle enää juuri juttele. Ei me olla missään nähty ja ihastuttu toisiimme. Hänellä on joku oma kaivattunsa ja ystävät ja bileitä. Minä en kuulu hänen enkä kenenkään elämään.
        Minä en edes tiedä, onko hän sellainen josta tykkäisin jos livenä näkisin.

        Voisko toi sun asenne itseesi ja elämään vaikuttaa ettei kukaan kiinnostu. Mä en ainakaan kiinnostusi ton tyyppisestä ihmisestä edes ystävämielessä


      • mustasusi kirjoitti:

        En minä hänestäkään ollut kiinnostunut siinä mielessä. Mahdotonta minun on enää mitään saada kyllä minä sen tiedostan jo liianki hyvin. Ei kiinnosta enää edes elää.

        Minusta sinun pitäisi käydä niissä missä nuoret aikuiset naiset bilettää kuin tanssiravintoloissa tai avoopiskeluita missä voit kohdata niitä.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Ei hänkään mulle enää juuri juttele. Ei me olla missään nähty ja ihastuttu toisiimme. Hänellä on joku oma kaivattunsa ja ystävät ja bileitä. Minä en kuulu hänen enkä kenenkään elämään.
        Minä en edes tiedä, onko hän sellainen josta tykkäisin jos livenä näkisin.

        Niin paha sitä on tuntea toinen kun toinen kirjoittaa vastauksena juu ei ehkä emmä tiiä tai ihan ok. tai juon nyt kahvia. lähden töihin . tulin töistä. täytyy mennä nukkuu. tollanen ei kerro ihmisestä mitään. mä en ole huomannut mitä kirsi tekee työkseen. töissä hän kuitenkin käy


      • valtakunta kirjoitti:

        Minusta sinun pitäisi käydä niissä missä nuoret aikuiset naiset bilettää kuin tanssiravintoloissa tai avoopiskeluita missä voit kohdata niitä.

        Ei minua edes huomata sellaisissa paikoissa jos semmoiseen menisinkin. Olen joskus ollut, ja yksin niistä saa kotiin lähteä.


      • mustasusi kirjoitti:

        Ei hänkään mulle enää juuri juttele. Ei me olla missään nähty ja ihastuttu toisiimme. Hänellä on joku oma kaivattunsa ja ystävät ja bileitä. Minä en kuulu hänen enkä kenenkään elämään.
        Minä en edes tiedä, onko hän sellainen josta tykkäisin jos livenä näkisin.

        Tämä on väärä aloittaa tunteista netissä kun sinulle ulkonäkö on niin vahvana ettei ne tunteet riitä hyväksymään sitä ulkonäköä sitten kun pitäisi olla siellä missä ne nuoret aikuiset opiskelee . Enemmän kun ne siirtyy työ elämään sitten ne ovatkin jo seurustelee irto/vakisuhteita.


      • valtakunta kirjoitti:

        Tämä on väärä aloittaa tunteista netissä kun sinulle ulkonäkö on niin vahvana ettei ne tunteet riitä hyväksymään sitä ulkonäköä sitten kun pitäisi olla siellä missä ne nuoret aikuiset opiskelee . Enemmän kun ne siirtyy työ elämään sitten ne ovatkin jo seurustelee irto/vakisuhteita.

        No moni nuori on kyllä jo löytänyt sen oman kultansa 18 vuoteen mennessä, mitä havaintoja olen tehnyt. Ja pitäisi itselläkin olla sitä ulkonäköä ja varakkuutta, että olisi jotain järkeä edes haaveilla kestään. Joten, ollaan sitten yksin saatana.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        No moni nuori on kyllä jo löytänyt sen oman kultansa 18 vuoteen mennessä, mitä havaintoja olen tehnyt. Ja pitäisi itselläkin olla sitä ulkonäköä ja varakkuutta, että olisi jotain järkeä edes haaveilla kestään. Joten, ollaan sitten yksin saatana.

        mikä olis hyvä palkka osa-aikatöistä kun nyt tienaat 30 000 vuodessa ja saat työaikana roikkua netissä


      • valtakunta kirjoitti:

        Tämä on väärä aloittaa tunteista netissä kun sinulle ulkonäkö on niin vahvana ettei ne tunteet riitä hyväksymään sitä ulkonäköä sitten kun pitäisi olla siellä missä ne nuoret aikuiset opiskelee . Enemmän kun ne siirtyy työ elämään sitten ne ovatkin jo seurustelee irto/vakisuhteita.

        Enkä minä tänne tullut mitään paria etsimään, vaan kaipailin omaa ihastustani aikani...


      • Anonyymi kirjoitti:

        mikä olis hyvä palkka osa-aikatöistä kun nyt tienaat 30 000 vuodessa ja saat työaikana roikkua netissä

        Minä olen nyt kotona enkä töissä.


      • mustasusi kirjoitti:

        Ei minua edes huomata sellaisissa paikoissa jos semmoiseen menisinkin. Olen joskus ollut, ja yksin niistä saa kotiin lähteä.

        Kuin sanoin että enemmän se ystävyys kannattaa sitä kautta tutustua opiskelu merkeissä eli tunne puoli. Myös hyväksyminen sekä päivittäinen tekeminen ja sitä myöten ystävä suhteeseen siirtyminen. Kuin dannykin tehnyt.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Enkä minä tänne tullut mitään paria etsimään, vaan kaipailin omaa ihastustani aikani...

        Niin puhut taas Netasta


      • valtakunta kirjoitti:

        Kuin sanoin että enemmän se ystävyys kannattaa sitä kautta tutustua opiskelu merkeissä eli tunne puoli. Myös hyväksyminen sekä päivittäinen tekeminen ja sitä myöten ystävä suhteeseen siirtyminen. Kuin dannykin tehnyt.

        No minulla ei ole mitään mahdollisuuksia mihinkään. Kaikki on mennyttä. Masennun nyt lopullisesti ja sekoan.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Minä olen nyt kotona enkä töissä.

        mutta silloin kun olet töissä. mähän sanoin että sä käyt osa-aikatöissä


      • mustasusi kirjoitti:

        Enkä minä tänne tullut mitään paria etsimään, vaan kaipailin omaa ihastustani aikani...

        Noh sanoit ettet minua sinne ketjuun niin olen kunnioittanut sitä sinun tunnetta ja antanut sinun olla rauhassa kun murehdit silloin prinsessaa.


      • valtakunta kirjoitti:

        Noh sanoit ettet minua sinne ketjuun niin olen kunnioittanut sitä sinun tunnetta ja antanut sinun olla rauhassa kun murehdit silloin prinsessaa.

        En minä ole prinsessaakaan yrittänyt itselleni. Ei hän halunnut olla edes kaveri.


      • Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

        Kuin sanoin että enemmän se ystävyys kannattaa sitä kautta tutustua opiskelu merkeissä eli tunne puoli. Myös hyväksyminen sekä päivittäinen tekeminen ja sitä myöten ystävä suhteeseen siirtyminen. Kuin dannykin tehnyt.

        jani ei halua tutustua sellaiseen jonka kaa ei haluis sänkyyn. kun päämäärä on että ystävä pitää olla sen näköinen jonka kaa haluu sänkyyn


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin puhut taas Netasta

        Tarviiko sitä tulla aina mainitsemaan nimeltä? Töissäki minua katsotaan ku hapanta makkaraa sinun takia.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        No minulla ei ole mitään mahdollisuuksia mihinkään. Kaikki on mennyttä. Masennun nyt lopullisesti ja sekoan.

        voi vittu tota valitusta. ite olet päättänyt että haluat teinitytön tai parikymppisen . et osaa olla realisti. Haukut itseäsi koska teinitytöt ei halua seurustella sun kaa


      • Anonyymi kirjoitti:

        jani ei halua tutustua sellaiseen jonka kaa ei haluis sänkyyn. kun päämäärä on että ystävä pitää olla sen näköinen jonka kaa haluu sänkyyn

        Niin miksei. Ei minun lähipiirissä pyöri mitään naisia. Vähiten mitään hyvännäköisiä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        voi vittu tota valitusta. ite olet päättänyt että haluat teinitytön tai parikymppisen . et osaa olla realisti. Haukut itseäsi koska teinitytöt ei halua seurustella sun kaa

        Niin koska elämä ajoi jo ohitseni.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Tarviiko sitä tulla aina mainitsemaan nimeltä? Töissäki minua katsotaan ku hapanta makkaraa sinun takia.

        Mutta nettaahan sä tarkoitat. ite olet nimen täällä kertonut niin syytä ittees


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Niin miksei. Ei minun lähipiirissä pyöri mitään naisia. Vähiten mitään hyvännäköisiä.

        eli sä hyväksyt vain hyvän näköiset teinit ja parikymppiset ystäväksi koska 40 vuotiaan kanssa et halua sänkyyn nii mitä turhaan ystävystyt sen ikäsen kaa


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mutta nettaahan sä tarkoitat. ite olet nimen täällä kertonut niin syytä ittees

        Niin syytänkin itseäni siitä. Olin tyhmä silloin. Mitään muuta ku harmia koitunut sen jälkeen.


      • mustasusi kirjoitti:

        En minä ole prinsessaakaan yrittänyt itselleni. Ei hän halunnut olla edes kaveri.

        Sinun pitää luottaa omaan charmiisi joku aina jossain tykkää myös iäkkäämmästäkin.🥰


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Niin koska elämä ajoi jo ohitseni.

        Netta oli 17 vuotta kun tapasitte . ei olis kannattanut nähäkään ennen sitä ikää


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Niin syytänkin itseäni siitä. Olin tyhmä silloin. Mitään muuta ku harmia koitunut sen jälkeen.

        ja oot vieläkin tyhmä. siksi kukaan nainen ei täällä halua tutustua suhun


      • mustasusi kirjoitti:

        Niin miksei. Ei minun lähipiirissä pyöri mitään naisia. Vähiten mitään hyvännäköisiä.

        Noh mutta siellä opiskelussa joutuu tekemään paritöitä🤔 mieskin joutunut tekemään.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Niin miksei. Ei minun lähipiirissä pyöri mitään naisia. Vähiten mitään hyvännäköisiä.

        Onko sulla mahdollisuus soittaa sun rumille kavereille.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Niin syytänkin itseäni siitä. Olin tyhmä silloin. Mitään muuta ku harmia koitunut sen jälkeen.

        onko joku käskenyt sun kaipailla nettaa täällä vaikka tiedät ettei netta rakasta sua


      • Anonyymi kirjoitti:

        eli sä hyväksyt vain hyvän näköiset teinit ja parikymppiset ystäväksi koska 40 vuotiaan kanssa et halua sänkyyn nii mitä turhaan ystävystyt sen ikäsen kaa

        Kyllä voin kaveri olla semmosenkin kanssa johon en ihastu, mutta sen on turha luulla sitten että minä alan seukkaamaan jossain platonisessa suhteessa semmoisen kanssa.


      • valtakunta kirjoitti:

        Sinun pitää luottaa omaan charmiisi joku aina jossain tykkää myös iäkkäämmästäkin.🥰

        Niin varmaan tykkää, jostain muusta kuin minusta. Minä en ole mikään fiksu normiäijä, josta kaikki naiset tykkää.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Niin koska elämä ajoi jo ohitseni.

        et sä tajua että nämä teinitytöt oli esim 10 vuotta sitten vielä lapsia.


      • valtakunta kirjoitti:

        Noh mutta siellä opiskelussa joutuu tekemään paritöitä🤔 mieskin joutunut tekemään.

        En minä voi tällä hetkellä lähteä opiskelemaan, koska rahat ei riittäis sillon mihinkää.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Kyllä voin kaveri olla semmosenkin kanssa johon en ihastu, mutta sen on turha luulla sitten että minä alan seukkaamaan jossain platonisessa suhteessa semmoisen kanssa.

        Sä siis luulet että jos säkisit jonkun tytötn että se on heti sun kimpussa. voi vittu


      • Anonyymi kirjoitti:

        Onko sulla mahdollisuus soittaa sun rumille kavereille.

        Ei ole. Minä en halua häiritä yhtäkään kaveria näillä mun ongelmilla.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Niin varmaan tykkää, jostain muusta kuin minusta. Minä en ole mikään fiksu normiäijä, josta kaikki naiset tykkää.

        no tyhmähän sä oot. Kukaan fiksu ei hauku 40 vuotta täyttäneitä naisia. Mutta sä haukut ja oot vielä ylpeä että saat nimitellä jos ei miellytä. ja sitten sä ihmettelet miksi kukaan ei tykkää susta


      • mustasusi kirjoitti:

        En minä voi tällä hetkellä lähteä opiskelemaan, koska rahat ei riittäis sillon mihinkää.

        Ei tarvitse kaikkia haalia ilmaisiakin kursseja on yksikin kurssi riittää kokeilu merkeissä opit uutta samalla.😁


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Ei ole. Minä en halua häiritä yhtäkään kaveria näillä mun ongelmilla.

        eikö kaverit ole sitä varten etteä heille voi puhua ilot ja surut. Mä en usko että sulla on edes kavereita


      • Anonyymi kirjoitti:

        et sä tajua että nämä teinitytöt oli esim 10 vuotta sitten vielä lapsia.

        Teinit ja teinit... En minä ihan jokaisesta ritsapillusta ole kiinnostunu. Vaikka niin yrität ihmisille koko ajan uskotella.


      • Anonyymi kirjoitti:

        eikö kaverit ole sitä varten etteä heille voi puhua ilot ja surut. Mä en usko että sulla on edes kavereita

        Ei mulla sellaisia kavereita juuri olekaan. Olen sen sanonu miljoonasti ennenki. Tämmönen nepsy saa olla ihan yksin vaan. Ketään ei kiinnosta.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Ei mulla sellaisia kavereita juuri olekaan. Olen sen sanonu miljoonasti ennenki. Tämmönen nepsy saa olla ihan yksin vaan. Ketään ei kiinnosta.

        siis millasia kavereita sulla sitten on jos niiden kanssa ei voi jutella. Ohan sulla niitä miekkailukavereita mutta tuskin sä niiden kanssa juttelet


      • hän ei ole enää 17. Olen nähnyt paljon tuoreempiakin kuvia. Ei ole ulkonäkö muuttunut kolmessa vuodessa, paitsi parempaan suuntaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        siis millasia kavereita sulla sitten on jos niiden kanssa ei voi jutella. Ohan sulla niitä miekkailukavereita mutta tuskin sä niiden kanssa juttelet

        Ei niille kuulu minun suruasiat eikä mikään yksityisasia. Eivät ole siitä kiinnostuneita.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        hän ei ole enää 17. Olen nähnyt paljon tuoreempiakin kuvia. Ei ole ulkonäkö muuttunut kolmessa vuodessa, paitsi parempaan suuntaan.

        Hei hienoa että aloit taas kaipaa nettaa. Masennus hävis kun pääset ajattelee Nettaa ja kuvittelee millaista elämä olis hänen kanssaan.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        hän ei ole enää 17. Olen nähnyt paljon tuoreempiakin kuvia. Ei ole ulkonäkö muuttunut kolmessa vuodessa, paitsi parempaan suuntaan.

        niin netasta on tullut aikuinen ja ei ole enää lapsi


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Ei niille kuulu minun suruasiat eikä mikään yksityisasia. Eivät ole siitä kiinnostuneita.

        No mistä sä juttelet kavereitten kaa jos omasta elämästä ei voi jutella. Sanoiyt ettet juttele pinnallisista aiheista niin mitä tohon jää


      • Anonyymi kirjoitti:

        No mistä sä juttelet kavereitten kaa jos omasta elämästä ei voi jutella. Sanoiyt ettet juttele pinnallisista aiheista niin mitä tohon jää

        Ei niillä ole mitään sanottavaa mulle, jos jostain avaudun. Kaikilla on omat ongelmansa, ja muilla on parisuhteet ja menee hyvin. Ei ne tiedä tämmöisestä mitään.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Ei niillä ole mitään sanottavaa mulle, jos jostain avaudun. Kaikilla on omat ongelmansa, ja muilla on parisuhteet ja menee hyvin. Ei ne tiedä tämmöisestä mitään.

        sullahan on ihania kavereita. ovat kuitenkin sun elämässä koska ovat kavereita


      • Anonyymi kirjoitti:

        sullahan on ihania kavereita. ovat kuitenkin sun elämässä koska ovat kavereita

        Ne on mitä ne on. Niillä on oma elämä ja minulla oma.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Ne on mitä ne on. Niillä on oma elämä ja minulla oma.

        Ohan munkin ystävillä oma elämä ja silti pidetään yhteyttä. jutellaan ilot ja surut. Mutta kun sulla ei ole ystäviä ja kavereita niin sulla ei ole kokemusta. Haluat väittää että sulla on kavereita mutta et puhu heidän kanssaan mitään. Ei ole ihme ettet osannut netankaan kanssa jutella kun sulla ei ole kokemusta sosiaalisesta kanssakäymisestä.


    • Olen iloinen että pääsee eroon palsta kiusaajista x-lineristä pahin henkisen väkivallan harjoittaja mitä tiedän😁

      • Selkeästi pahin, mitä tiedän🤔 ei ole tervettä valehdella yleisesti muiden elämästä omiansa totuuksia ja haukkua sen pohjalta. .
        Joku joka suojelee on tehnyt tuon botinkin varmasti. Sen uskon.


      • Anonyymi

        Eikö sun naisena esiintyvä mies kannattais pitää huoli ettei niitä sun mielikuvitisskidejä kiusata? Hah bion mukaan jo yhdeksän, että näin viksuut


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eikö sun naisena esiintyvä mies kannattais pitää huoli ettei niitä sun mielikuvitisskidejä kiusata? Hah bion mukaan jo yhdeksän, että näin viksuut

        Niih mieti kun ne roikkuisi sinussa, ”isi,isi” eikö olisi pelottavaa. Kyllä ne moni toivoisi siinä kohtaa mielikuvitukseksi ja sinäkin minulle kellit ettei kukaan minuun langea. Eikö ne mieheni kellit riitä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eikö sun naisena esiintyvä mies kannattais pitää huoli ettei niitä sun mielikuvitisskidejä kiusata? Hah bion mukaan jo yhdeksän, että näin viksuut

        Muutenkin epäilen sielunsilmin vielä joku päivä sinäkin turhaantuisit ja nolaisit minut tuolla apina kävelyllä vain koska voit. lyön vetoa nuhteet tuokin vaimo antoi kotona
        https://www.instagram.com/reel/C6HBWDFIeE6/?igsh=OTg5M2dodnk2eTIy


    • Anonyymi

      Parempi ku loppuis!

      • Anonyymi

        Amen. Alas vaan tämä naisvihakusilaatikko. Vai mitä sanoo ihana yksäri?


    • Anonyymi

      Hyvältä.

      • Anonyymi

        Ois mahtavaa, nämä yliälyköt sais muuta tekemistä ku trollaavan miehen alapääjutuissa päteminen


    • Anonyymi

      Kävin lukemassa ensimmäisen kerran ylilautaa ja järkytyin kyllähän täällä on sentään kesy ja kiva meininki.

      • Ylilaudalla pennut laittelee kuvia ja videoita ihmisistä ja julkisesti lynkkaa niitä siellä. Täältä puuttuu se mahdollisuus.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Ylilaudalla pennut laittelee kuvia ja videoita ihmisistä ja julkisesti lynkkaa niitä siellä. Täältä puuttuu se mahdollisuus.

        Hyvä niin. Niin no itse koen että täällä on kuitenkin vielä ihmisiä joilla on sydänpaikallaan. Kaiken öyhöttämisen alla. Kyllähän sen pahoinvoinnin ja mt-ongelmien leviämisen huomaa näilläkin sivustoilla.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä niin. Niin no itse koen että täällä on kuitenkin vielä ihmisiä joilla on sydänpaikallaan. Kaiken öyhöttämisen alla. Kyllähän sen pahoinvoinnin ja mt-ongelmien leviämisen huomaa näilläkin sivustoilla.

        Niinhän sen huomaa. Ei ole enää omakaan mielenterveys kunnossa.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Ylilaudalla pennut laittelee kuvia ja videoita ihmisistä ja julkisesti lynkkaa niitä siellä. Täältä puuttuu se mahdollisuus.

        Ookko mies joutunu tulilinjalle tsek


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ookko mies joutunu tulilinjalle tsek

        En tiedä. En ole käynyt katsomassa.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Niinhän sen huomaa. Ei ole enää omakaan mielenterveys kunnossa.

        Siinä on sekin kun mt-ongelmiin liittyy monesti se että huumorintaju häiriintyy kaikki otetaan niin vakavasti se vaikuttaa yleiseen ilmapiirin helposti. Lisäksi huomaa ihmiset ovat kamalan harhaisia ja kantavat kaunaa. Tuokin botin nostamien viestien luulisi herättelevän ihmisiä että nämä jutut ovat samanlaisia vuodesta toiseen. Ei näitä kannatta ottaa kuoleman vakavasti.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Siinä on sekin kun mt-ongelmiin liittyy monesti se että huumorintaju häiriintyy kaikki otetaan niin vakavasti se vaikuttaa yleiseen ilmapiirin helposti. Lisäksi huomaa ihmiset ovat kamalan harhaisia ja kantavat kaunaa. Tuokin botin nostamien viestien luulisi herättelevän ihmisiä että nämä jutut ovat samanlaisia vuodesta toiseen. Ei näitä kannatta ottaa kuoleman vakavasti.

        Ei tänne rakastunut ihminen tule vitsiä vääntämään. Mutta toiset ottaa sen vitsinä, ja näkee siinä mahdollisuuden kiusaamiselle ja nenästä vetämiselle yms.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Ei tänne rakastunut ihminen tule vitsiä vääntämään. Mutta toiset ottaa sen vitsinä, ja näkee siinä mahdollisuuden kiusaamiselle ja nenästä vetämiselle yms.

        Juuri tuota meinasin. Hirveän aggressiivinen suhtautuminen kaikkeen. Rakastunut ihminen jakaa tunteensa sille joka niihin vastaa. Ei tuntemattomien ihmiset niihin osaa millääntunteen palolla vastata eikä kuulukaan. Rakkauteen kuuluu myös leikkimielisyys ja tietynlainen kiusoittelu. Rakastunut ihminen säteilee hyvää energiaa ja onnea.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Ei tänne rakastunut ihminen tule vitsiä vääntämään. Mutta toiset ottaa sen vitsinä, ja näkee siinä mahdollisuuden kiusaamiselle ja nenästä vetämiselle yms.

        Sekä minun mielestäni jos et haluais olla silmätikkuna. Vaihtaisit nimimerkkin tai kirjoitelisit Anonyyminä. Jotenkin tuntuu että nautit tilanteesta missä saat huomiota ja pääset märehtimään surkeutta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Juuri tuota meinasin. Hirveän aggressiivinen suhtautuminen kaikkeen. Rakastunut ihminen jakaa tunteensa sille joka niihin vastaa. Ei tuntemattomien ihmiset niihin osaa millääntunteen palolla vastata eikä kuulukaan. Rakkauteen kuuluu myös leikkimielisyys ja tietynlainen kiusoittelu. Rakastunut ihminen säteilee hyvää energiaa ja onnea.

        Ei silloin jos se menee epätoivoiseksi. Ja on yksipuolista jne. Kyllä siitä ilo katoaa jossain vaiheessa.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Ei silloin jos se menee epätoivoiseksi. Ja on yksipuolista jne. Kyllä siitä ilo katoaa jossain vaiheessa.

        Eihän se muiden vika ole. Elämässä nyt on jokaisella huonoja aikoja niistä on mentävä eteenpäin.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Ei tänne rakastunut ihminen tule vitsiä vääntämään. Mutta toiset ottaa sen vitsinä, ja näkee siinä mahdollisuuden kiusaamiselle ja nenästä vetämiselle yms.

        itehän sä jatkoit feikkien kaa kirjoittelu vaikka sulle selvis ettei netta ole tänne kirjoittanut. Mutta mitäpä sitä ei tekis huomion saamiseksi


    • Anonyymi

      Alas vaan tämä yhden miehen ja muutaman ns elämänkoulun koviksen show

    • Kieltämättä tämä palsta on ollut hyödyllinen itselleni, ainakin oma tutkimustoimintani on noussut huomattavasti viime aikoina, kun voin esitellä niitä asioita mitä olen tutkinut muillekin, ja saan ehkä rakentavaa kritiikkiä tai kysymyksiä.

      Nyt on kohta 40 sivua tehtynä näistä aiheista, mistä olen mm. kirjoittanut tällä palstalla, ja varmaan noin 60-70 tieteellistä viitettä kasassa, voi olla että tuosta tulee noin 100-sivuinen kirjoitus erilaisista anti-aging terapioista. Yritän rajoittaa viitteiden lukumäärää, ja otan mukaan vain parhaimmat ja tärkeimmät tutkimukset.

      Jos palsta loppuisi kokonaan, olisihan se jonkinlainen menetys.

    • Ei tuntuisi miltään.
      Ei merkitsisi mitään minulle.

      Tämä sinkut palsta on ehkä huonoin mitä täältä löytyy, mutta oletan että koko suomi24 loppuisi jos joku loppu tälle tulisi. Ei silti vaikuttaisi mitenkään.
      Poislukien omat kirjoitukseni, en ole täällä nähnyt yhtään mitään merkittävää tai mielenkiintoista. Ja käytän näitä vain egoistisiin tarkoituksiin, luen täältä omia kirjoituksiani.

    • Vauva-palsta on vain vähän selväjärkisempien ja tavallisimpien huono? kopio tästä. Mutta varmaan sitäkin voisi kehittää kohti yhä uusia alennustilojen ennätyksiä.

    • Anonyymi

      Miltä se ny tuntus si tarttis vaan ehtiä joku toinen paikka misä aikaa kuluttaa joutessaan

    • Anonyymi

      Piisaisikohan joka toisellekaan keskimmäiseksi nimeksi Erkani silloin niin käydessä tiedä häntä.
      Tapani Piisinen

    • Anonyymi

      Tänne puretaan mieltä ja sen kyllä huomaa. Hyvä niin. Se, että ärsyynnytään toisten kirjoittelusta niin kuin se teksti olisi "juuri sulle" tarkoitettu. Eihän kukaan minua täällä tunne. Voin kirjoittaa vapaasti, kenet haluaisin kaveriksi joutumatta vastuuseen. Onneksi täältä pääsee aina pian pois arkeen todelliseen...Helatorstaita.

      • Minulle tämä on muutakin kuin mielen varoventtiili. Olen löytänyt erityisen ihania ihmissuhteita täältä. Arvokkainta antia.


    • Kuvasit sanoillasi omatkin tunteeni Pirppis. Kyllä minäkin ikävöisin palstalaisia. Tai surisin sitä mahdollisuutta, etten kuule heistä enää mitään.

      Palsta itsessään ei ole mulle tärkeä. Mulle on aina eri palstoilla merkannut ihmiset jotka niissä käy. Ajatukset, tunteet, sanoitukset, kokemukset jne. Ja joskus tulee jopa ymmärretyksi. Tai neuvotuksi. Tai lohdutetuksi. Aika monta vaikeaa rastiakin on nää palstat käyneet läpi. Mutta myös ilon ja naurun hetkiä.

      Muistelen vieläkin henkilöitä, joihin olen "tutustunut" jo yli kymmenen vuotta sitten. Miten he menivät elämässään eteenpäin, mitä vuoria on tullut ylitetyiksi ja miten he selvisivät.

      Tänään olen hauskutellut pohtimalla mitä sinkkulaiset puuhastelevat. Näen muutaman häärivän äitienpäivää, joidenkin viettävän lauantaipäivää. Yhden näen suunnittelemassa, toisen kirjoittamassa, jonkun työn touhussa. Sinut PP näen hissuttelevan kodissasi rentoutuneena. Ehkä kahvimukin tai drinkin kanssa. Taustalla soi musiikkia. Tilaa ympäröi seesteisyys, pehmeä valo ja tasapaino.

      En voi kieltää ettenkö pitäisi monesta palstalaisesta. En tietenkään kaikista, mutta jokaisella on kuitenkin arvonsa. Kuinka moni on tässä samaa mieltä? Ei todellakaan moni. Jos menetän teidät, eräällä tavalla surisin. Mutta muistaisin teidät silti. Ja minulla on monenmoisia muistoja eri henkilöistä. Ehkä karrikoin ne kansiin vielä jonakin päivänä :) Kun on uuden satuaikakauden aika.

      • Anonyymi

        Justiinsa noin jetsulleen.


      • Niin.. aikalailla osuvaa tuo hämy ja musiikki. Kevyt drinksu siihen kylkiäiseksi.. juuri tuollain minä tsillaan.

        Eilen tosin oli seuraa, kun pujottelija oli täällä.. juuri hetki sitten lähti äitiepäivää viettämään.
        Muutoin meni näkemyksesi ihan nappiin.

        Meillä ei hirveämmin äitienpäivää vietetä, mutta pujis osti minulle ruusun, niin sain äitienpäiväkukan. Poitsu tuskin muistaa edes koko päivää. Näin meillä.

        Ja palatakseni aiheeseen, niin on jännä miten sitä kiintyy ihmisiin, joiden kanssa vaan juttelee. Jakaa asioita. Joitakin toki olen tavannutkin, mutta aika harvan loppupeleissä kuitenkin.

        Siksi kokisin palstan loppumisen kuin hyvän ystävän menetyksenä. En palstan takia, mutta juurikin täällä olevien erilaisten ihmisten takia.

        Jotenkin koen, että tänne osaa olla rehellisempi kuin irl. Olen toki rehellinen muutoinkin, mutta palstalle ehkä vapautuneemmin kuitenkin.

        Kaikki oikean elämäni läheiset ovat jo niin tottuneet minuun ja minä heihin, ettei poikkipuolisuutta synny ja tarvitsen juuri sitä kasvaakseni ihmisenä.

        Näin jälkeenpäin voin sanoa, että olin todella jumittunut omiin ajatusmalleihini ennen palstaa. Täällä erilaisuus tuo ihan uusia aspekteja ajatusmaailmaani ja se on mielestäni hyvin avartavaa.

        Siksipä palsta ja sen ihmiset ovat minulle niin kovin tärkeitä. Nämä reilu kolme vuotta ovat olleet innoittavia. Ja olen kehittynyt ihmisenä valtavasti. Kiitos siitä kuuluu osittain sinulle ja Disukalle, jotka otitte minut vastaan, kun saavuin ensikertaa palstalle.

        Oikeastaan olen monesta kiitollinen palstalaisille. Monessa murheessa ja dilemmassa olen saanut näiltä ihmisiltä tukea ja uusia näkökulmia, mitkä ovat auttaneet eteenpäin.
        Kuin oma psykoterapeutti.. :)

        Niin.. kivaahan täällä on turista syntyjä syviä.


    • Anonyymi

      Miltä tuntuisi jos sotilaat lopetettaisiin maailmasta kokonaan, jaq sodat.

      ..tuli mieleen kun kaupungissa niin tiedän paikkoja mihin mennä saa maksu-seksiä, ja tehdä suunnitelmia kuten hankkia laittomia aseita, mutta ei kiinnosta sinänsä...

      "I need something and I got a business idea"
      - "but at first lets take off your pressure, some of girls can do, then we can talk business"

    • Anonyymi

      "You need a gun? You haveguns"
      -"But I wanna new one.. Colt Pytho"
      "we'll see what we can do."

    • Anonyymi

      Se olisi todella mälsää, jos loppuisi.

    • Anonyymi

      minulle joskus c-kääntäjä an6qq faroit5uksiaL powigle data loss if using thisw 2ay... eli bitt3jä voi joutua hukkqqn.. fqeoirus... muutwen niin koodi ok.

      • Valitettavasti en ymmärrä sinua.


    • Anonyymi

      Olisi täll hetkellä todella hyvä uutinen.

      • Jaa, se että palsta loppuisi. Valitettavaa, jos koet noin. Mutra minkäpä tuolle mitään mahtaa.


    • Anonyymi

      sitt3n jow joku tä5k34ä ju55u niiin onko vfaqi nolla niin miljonäärilin aldo näy55ää 1e3u4oq.

      jee miljonää4ist6ä ke4jäläis4eksi..

      Uskutaibudxe
      Nohickkernyypu
      Pirhandymies

      joo pitäisi vähän muuttaa tätä nimittelijän-koodia jotta noin monimut5kaisia..

    • Anonyymi

      Milloinkahan eduskunnan lusmuilijat maksavat velkänsa äänestäjille Paavo Kipponen on ainakin minulle velkaa 20 miljoonaa eruoa.. perint5ään...

    • Anonyymi

      Maur4i P3kkaq4in3n on minull3 velkaa noin 231miljoonaa eueoa

    • Anonyymi

      Intrum-Justitia itselleni velkaa vain noin223 miljoonaa eueoq.

    • Anonyymi

      Miltä Sinulle tuntuisi jos robotteja ei olisi olemassaq ollenkaan?

      Oikeasti nähnyt6 paljon asio5ta kun kaupungtin keskustassa ollut talonmiehenä: hyvä viisaus on t5ä aina... älä puutu toisten asioihinjoista mi6ään et ensinkään tiedä..

    • Anonyymi

      No jaa, suomi24 on niin rikkinäinen paikka ettei tuo lainkaan haittaisi, jotain mikä on odotettavissa. Palstoja on ollut ja mennyt aikaisemminkin, yksi lisää listaan.

      Pistetään biisi joka ehkä sopisi.

      https://youtu.be/L8MJKwA9LZo?si=jfAZBTrPKzO_Jl78

      • Oho.. biisivalinnallesi siis.

        Olipas pitkäpiimäinen biisi. Kunnon veisu.


    • Anonyymi

      elämä voisi sitten tuntui Dootilt5a, kuin Madontilta, tai elepantilta..

    • Anonyymi

      voi ei lucifer minut ahmikoon iDoo5i, uusi Aplen puhelimen nimiikin tai massaDUUTi dinsauruskin voisio lla

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Hyvästi, mies

      Tulen nyt tänne harvoin. Lakkasin unelmoimasta meistä. Päästin irti tästä meidän välisestä tilanteesta. Vaikka mitään ei
      Ikävä
      44
      3081
    2. Sä saisit kenet

      Sä vaan haluaisit
      Ikävä
      88
      2095
    3. Nuorempi mies, vanhempi nainen

      Olen aivan sekaisin itseäni n. 20 vuotta vanhemmasta naisesta. En saa häntä mielestäni millään, vaikka olen yrittänyt. E
      Ikävä
      78
      1719
    4. Hiihtäjälegenda Juha Mieto avautuu Farmin "leidien" käytöksestä - Tämä yllätti: "Me miehet oltiin.."

      Juha Mieto on mukana Farmi Suomi: Revanssi -realityssä. Tsemppiä Farmille, Mietaa! Lue Juha Miedon haastattelu: https:
      Suomalaiset julkkikset
      25
      1445
    5. Oikein hyvää perjantai päivää

      Hyvää huomenta ja kaikkea hyvää. ☺️🤍🍁✨🧡
      Ikävä
      239
      1235
    6. Parisuhteettomuus- kyse valinnasta, kelpaamisesta vai siitä ettei osaa hakea

      Parisuhteettomuus- kyse valinnasta, kelpaamisesta vai siitä ettei osaa hakea? Ikivanhan aloituksen provosoimana mietin m
      Sinkut
      148
      1104
    7. Semmonen juttu, että..

      ..ikävä iski. Mietin kaikkea sitä, mitä sä antaisit mulle ja mitä mä antaisin sulle. Millasta meillä olisi yhdessä, kos
      Ikävä
      28
      1074
    8. Kyllä tämä tästä kääntyy hoki Orpo tänään eduskunnassa

      Mihin suuntaan se sitten kääntyy? Kyllä on mielenkiintoista odottaa tätä "käännöstä" mihin Orpo uskoo. Milloin ja miten
      Maailman menoa
      116
      1059
    9. Mietin vain sua

      Kuinka saat pään ihan pyörälle. Oltaisiin hyviä yhdessä. Joku uskomaton kemia meidän välillä. Ulkopuolisista varmaan näy
      Ikävä
      13
      1018
    10. Mennäänkö sitten mies

      Naimisiin joskus? Haluaisitko?
      Ikävä
      48
      1011
    Aihe