Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
janetsu04
profiilit
janetsu04
janetsu04
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
3
Kommenttia
13
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
meillä on jo jonkin aikaa nukuttu yöt kasista kuuteen :)
08.08.2010 16:53
syödään illalla ja aamulla puuroa vaihtelevat määrät, yleensä aamulla menee vain muutama lusikallinen ja illalla ihan kohtuullisen suurikin annos. Sit päivällä syödään jo kaksi erilaista lihasosetta, vaikka neuvolantäti varmaan kieltäisi. Maitoa menee varmaan jotai 6-8 dl...
Meillä ryömitään innokkaasti ja ikää pikku-ukolla on 6,5 kk. Kova on ukko myös pörisemään kun on nyt sen huomannut. Hampaita löytyy kaksi kappaletta ja uusia taitaa olla tulossa. Nopeemmin on tämä kaveri kehittynyt mielestäni kuin isosiskonsa.
08.08.2010 16:52
menee täällä meillä. Nyt rv 28+3 ja eilen kävin neuvolassa. Vauva oli ainakin eilen pää alaspäin, mutta pyörii vielä aika lailla. Supistuksia ei ole pahemmin ollut. Maha kasvanut ihan riittävästi, niin että ainakin välillä tuntuu jo olevan haitolla. Esikoista täälläkin ootellaan ja kovasti on koitettu jo kaikkea pikkuiselle hommata tänne valmiiksi.
Mulla verenpaine kans ihan ok ja hb peräti 143!!! Tämä aamu alkoi kivasti vauvan aamujumpalla. Nyt koirulin kanssa lenkille.
26.09.2007 08:31
koitetaan aikaa tappaa. Vauvan vaatteita olen minäkin pessyt ja omia vaatteita siirrellyt vaatekaapista pois, että saa vauvan vaatteille tilaa. Masu on jo kasvanut ihan mukavasti. Mulla menossa 26+1.
09.09.2007 16:47
Meillä tämä "joululahja" on kyllä kans joku potkunyrkkeilijä. Viimeyönäkin meni ainakin tunti siihen kun yritin pikkuisen hötkyilyltä saada unen. Onneksi ei tarvinnut aamulla kiirehtiä itsellä mihinkään. Mun mies juttelee kans masulle ja saipa tuo yksi ilta potkun korvaan, heh.
Meillä viikkoja kasassa 25+1.
Selkä on viime aikoina alkanut ainakin pidemmän kävelylenkin loppussa vaivaamaan, mutta eipä onneksi pahasti kuitenkaan.
03.09.2007 13:34
itsellä menossa rv 23+4
22.08.2007 09:06
ollaan Jyväskylästä ja rv 20
28.07.2007 11:07
Täällä ois kans esikoistaan odottava mamma. Joulukuun 9. päivä on laskettuaika, ainakin luultavasti. Me kerrottiin ihan suoraan molempien vanhemmille että vauva taitaa olla tulossa. Ainakin mun vanhemmat oli ihan innoissaan. Eihän tietty näin alussa voi olla varma, että mitä tulee tapahtumaan, mutta toivottavasti joulukuun alussa saadaan paras joululahja etukäteen...
Tsemppiä ja hyvää vointia!!!
24.04.2007 07:51
meillä ainakin on mies tulossa mukaan... On kuitenkin molemmille ensimmäinen lapsi niin on siitä niin innoissaan että ei laittanut yhtään vastaan kun kysyin.
15.04.2007 19:56
Täälläkin on siis plussattu ja joitakin oireita oli ennen plussaamista havaittavissa, vahvimpana oli vihlova alaselkä. Onnea sinne!!!!
06.04.2007 10:22
tai voihan olla että menkat on vaan myöhässä, niinkuin mulla oli. Mutta toivotaan että sulla testi näyttäisi plussaa myöhemmin. Mulla ja miehelläni täytyy vaan jatkaa yrittämistä. Tsemppiä!!!
18.10.2006 22:06
mutta kait olet tietoinen että colajuomissa on samoja aineita kuin kahvissa. Ehkäpä ne laittavat mahasi sekaisin. Oletko koittanut meneekö maha sekaisin muilla limsoilla lantratessa?
31.07.2006 17:37
Voisin laittaa kuvia sähköpostilla. Ilmota osottees jos kiinnostaa.
28.11.2005 08:56
1 / 1