Vapaa kuvaus

Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: Varattu Lapset: Olen ylpeä vanhempi

Aloituksia

9

Kommenttia

11831

1. "SUURIN OSA" voi vaikuttaa siten, että ne erikoisemmat homot havaitaan selvästi, mutta ne lukemattomat muut sitten ovat huomaamattomia kuten heterot tai biseksuaalisetkin. He elävät keskuudessamme, eikä kukaan välttämättä edes huomaa, että homohan se siinä.

Ja oma tarinani lähtee siitä, kun olin 6-vuotias. Häkellyin huomatessani tuntevani kihelmöintiä miespuolisia kohtaan. Ajattelin olevani erikoinen ja ainoa laatuaan, koska olin huomannut olevan vain mies-nainen -pareja ja vain sellaisia tykkäämisiä.

Pidin tykkäämiseni visusti omana tietonani, ja myöhemmin opiskeluaikana yritin silmäpelillä saada kontaktia tykkäämiini nuoriin miehiin, mutta kukaan ei näyttänyt vastakiinnostusta, joten päättelin homoja olevan liian vähän. Ja koska homot olivat huonossa huudossa, en halunnut menettää kasvojani, ja päädyin avioon naisen kanssa.

Mutta vihdoin aloin olla ja elää omana itsenäni: homoelämää. Se oli tavallaan "valinta", aikaisempi valinta oli ympäristön vaikutuksen takia toisenlainen. Ja olin ollut oikeassa: kun aloin elää miehen kanssa, koko sukuni hylkäsi minut. Olisin siis ollut hylätty koko elämäni ajan, jos olisin paljastunut homoksi aiemmin.