Vapaa kuvaus

Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: Varattu Lapset: Olen ylpeä vanhempi

Aloituksia

9

Kommenttia

11831

1. Onhan se 3 Moos 18 käypää, mutta ei kai monellekaan juuri niin asiat ole.

Ei saa olla sillä lailla sukulaisensa kanssa, ei vanhempiensa kanssa, ei sisarusten, ei lastensa kanssa, äitipuolien ym, tätiensä, setien, miniän, ei saa uhrata lapsia Molokille, ei mies miehen kanssa, ei saa ottaa vaimoksi vaimon pojan tyttöä ym.

Kaikki muu on kielletty, mutta naiset saavat olla keskenään. Sitä ei ole kielletty.

Ne sinun apostolit pyyhkäisivät Jumalan käskyt omavaltaisesti pois, vaikka Jeesus kielsi niin tekemästä, kun yksikään piirto ei katoa. Heh heh.
  2. Mutta PERTSA. Eikö sinusta ole yhtään kummalista, että satojen käskyjen ja ohjeiden joukossa ei Mooseksessa eikä muuallakaan VT:ssa ole ainuttakaan Jumalalta tullutta sanaa lebsoille? Vain homomiehiä koskevaa?

Sikäli merkittävää, että miksi kaikkitietävältä Jumalalta olisi pääsyt vahingossa naiset unohtumaan ja Paavali pantiin korjamaan Jumaan erehdys? Ei kuule Pertsa vakuuta minua. Sinun Jumalasi on siis erehtyväinen? Ja Paavali täydellinen? En mä millään usko tuollaista!

Jos kerran Jumala ei tuominnut lesboja sanallakaan, niin ei kait homous silloin voi olla mikään yksiselitteinen synti. Näin niinkuin loogisesti ajatellen. Sitä mä ajan takaa. Siis Jumalan sanojen ja Paavalin sanojen ilmeistä keskinäistä epäloogisuutta. Ja sitä ettei homomiehet yksin voi olla syntisiä Jumalan mielestä.

Ja Paavalin mukaanhan maailmaloppu piti tulla jo siihen aikaan ja miesten pitää yhä elää kuin heillä ei olisikaan vaimoja. Samoin naiset eivät saa sanoa mitään seurakunnissa, heidän pitää rukoilla huivi päässä. Ja Paavali ei tykkännyt VT:n ohjeista, vaan halusi noudatettavan vain paria käskyä. Ja mitä kertoo ihmisestä Paavalin tapainen hyökkäys Room 1 29- ? Aika mielipuolinen ja järjetön!