Vapaa kuvaus

Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: Varattu Lapset: Olen ylpeä vanhempi

Aloituksia

9

Kommenttia

11831

1. En tunne kovin monta homoa, mutta mun exä oli erittäin ihmisten auttaja ja vanhukset olivat sydäntä lähellä. Mä olen kysynyt mikä minussa on parasta, niin aina vastaus on ollut, että olen auttavainen. Olenhan auttanut esim.myös kahta perhettä Afrikassa vuosien aikana.

Siksi en todellakaan käsitä miksi homot pannaan siihen ryhmään, jotka ovat aivan kauheita koko yhteiskunnalle. No, ei olla kaikkein pahointa, mutta ei kai kaikkein parhaintakaan. Moni hetero ehkä on enemmän syy Jumalan Suomen rankaisuun kuin moni homo? Onko jollekin homot olleet aggersiiviä? En itse oo huomannut.

Vai tiedättekö homoja, jotka ovat yhteiskunnalle pahoja? Mä en vaan tiedä, mutta voin olla tyhmä. Moni hetero ja uskovainen on ollut kyllä poliisin kanssa tekemisissä. Enkä ole tuomari, vaan tiedän olevan homoja, jotka ovat joutuneet vankilaan. Kyllä heitä on, mutta en tiedä syitä.
  2. Juu, Nyt kyllä imettelen, missä se suuri homouden kiima Sodomassa oikein näkyy. Kaupungin joka ainoa mies saivat siis kiiman samaan aikaan kun kaksi miestä saapui kaupunkiin.

Sitten nuo kaikki miehet yllättäen menettivät sen himon, kun eivät halunneetkaan olla niiden miesten kanssa, vaan kävivät väkivaltaisesti Lootin kimppuun, joka oli myös tullut kaupunkiin asumaan toiselta paikkakunnalta vähän aikaisemmin. Mun järjen mukaan tuollainen himokas joukko olisi vaikka väkisisin maannut nuo miehet.

Mutta koska kyseessä näyttää olevan muukalaisviha, niin miehet vaihtuivat väkivallaksi Lootia kohtaan. Ei kuulkaa oo kovin homomaista eikä varsinkaan himokasta. Mutta ei voi mitään, kun ette tajua edes noin yksinkertaisia asioita. Ja juuri siksi Juuda ja Pietari ovat eri linjoilla kuin Jumala ja Jeesus.