Vapaa kuvaus

Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: Varattu Lapset: Olen ylpeä vanhempi

Aloituksia

9

Kommenttia

11831

1. En tunne kovin monta homoa, mutta mun exä oli erittäin ihmisten auttaja ja vanhukset olivat sydäntä lähellä. Mä olen kysynyt mikä minussa on parasta, niin aina vastaus on ollut, että olen auttavainen. Olenhan auttanut esim.myös kahta perhettä Afrikassa vuosien aikana.

Siksi en todellakaan käsitä miksi homot pannaan siihen ryhmään, jotka ovat aivan kauheita koko yhteiskunnalle. No, ei olla kaikkein pahointa, mutta ei kai kaikkein parhaintakaan. Moni hetero ehkä on enemmän syy Jumalan Suomen rankaisuun kuin moni homo? Onko jollekin homot olleet aggersiiviä? En itse oo huomannut.

Vai tiedättekö homoja, jotka ovat yhteiskunnalle pahoja? Mä en vaan tiedä, mutta voin olla tyhmä. Moni hetero ja uskovainen on ollut kyllä poliisin kanssa tekemisissä. Enkä ole tuomari, vaan tiedän olevan homoja, jotka ovat joutuneet vankilaan. Kyllä heitä on, mutta en tiedä syitä.
  2. Voi uskovia pässinpäitä. Järjen käyttö on vähintäänkin suotavaa. Tässä se mitä Jumala on sanonut homoudesta ja Sodomasta:

3, Moos 20, jossa sytejä luetellaan israelilaisille, sanotaan ettei mies saa maata miehen kanssa kuten naisen kanssa. Koska naisilta ei kielletä mitään, niin ainoa johtopäätös on, ettei homous sinänsä ole kiellettyä. Tai Jumala on sitä mieltä että lesbous on OK, mutta miesten homous ei. Kuka sitä voi uskoa todeksi!

1 Moos 19 Sodomassa kaikki kaupungin miehet tulivat Lootin talolle aikomuksena maata kaksi muualta tullutta miestä. Lopulta ottivatkin Lootin hampaisiinasa, koska loot oli tullut aiemmin muualta asumaan Sodomaan ja pyrki hallitsemaan. Kaupungin miehet kävivät väkivalloin Lootin kimppuun. Kiima ei siis ollut se tekijä.

Siksi kai Jumala ei ole sanonut homotta Sodoman synniksi, eikä myöskään syyksi yhtään mihinkään. Sodoman synti Jumalan mukaan Hes 16:49 on omahyväisyys ja kun eivät auttaneet köyhiä.

En ole kuullut enkä nähnyt homojen toimivan Sodoman miesten kaltaisesti. Olen kyllä kuullut, että sotajoukot ja jengit ovat kohdelleet miehiä noin, mutta nöyryyttämistarkoituksessa. Ei heitä ole homoiksi sanottu. Siksi tuo Sodoman tapaus näyttää miesjoukon sadismilta, ei homoudelta. Mutta jos järki ei riitä, niin ei voi mitään.