Vapaa kuvaus

Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: Varattu Lapset: Olen ylpeä vanhempi

Aloituksia

9

Kommenttia

11831

1. Se on miten kukin sen kokee. Itseä vähän inhotti ajatus suudella miestä, mutta kun tein sen eka ketaa, niin se olikin ihanaa. Ymmärsin, että miehethän suutelevat naisiakin, eikä se ole sen kummempaa. Ihan yhtä luonnollista suudella mies miestä kuin naista.

Olen naisten kanssa ollut rakastuneena, mutta paremmin kuitenkin sujuu miehen kanssa, miehet ymmärtävät toisiaan paremmin kuin miehet ja naiset toisiaan. Ja en ole koskaan rakastanut ketään niin paljon kuin nykyistä miestäni. Sekin on minulle aivan luonnollista. Ihmisiähän me kaikki oomme.
  2. Hmm, sittenhän kaikki onkin yksinkertaista ja selvää.
    Jeesus Kristus ei Raamatun mukaan antanut homoille minkäänlaista tuomiota.
    Tämä näin, jos " :).." tarkoitti konservatiivisilla ihmisillä homo-asiassa Jeesuksen opetuksia seuraavia.

"Huorin tekee se, joka eroaa ja ottaa toisen, sekä se joka ottaa jätetyn".
    "Älä tuomitse, sillä millä tuomiolla itse tuomitset, sinutkin tuomitaan".
  3. Juu, "Petetty raskaasti". Tämän ketjun aihe on se mitä olen juuri ajatellut.
    Mikä kirja, mikä uskonto? Olen tehnyt Raamatustamme erittäin lyhyen referaatin, jossa otan esille asioita, jotka vaikuttavat kuin kyseessä olisi satukirja täynnä kummallisia juttuja. Mielikuvitus on laukannut, tosiaankin!

- Ihminen ja Jumala ovat toisensa näköiset, ihminen Jumalan kuva.
    - Jumalan pojat ottivat vaimonsa ihmisten naisista.
    - Ihmisten ikä oli satoja vuosia, jopa 950 vuotta, vaikka ennen oltiin lyhytikäisiä.
    - Jumala muuttaa mielensä varsin usein.
    - Puhuva ja valehteleva käärme ja puhuva aasi.
    - Vettä taivaalla ihan kuin merissä.
    - Jumala esiintyy mielipuolisena, joka esim. surmasi 40 vuoden
    erämaavaelluksella kaikki ne, jotka halusivat mannan lisäksi lihaakin.
    - Sauva muuttui käärmeeksi.
    - Sauvaa lyömällä kallioon sai vettä.
    - Salomolla oli 1000 vaimoa.

- Meren keskelle tuli kuiva alue.
    - Myös joen keskelle tuli kuiva alue.
    - Jumala liikkui pilvessä ja puhui ihmisille.
    - Ihminen kalan sisällä useita päiviä.
    - Veden päällä kävely.
    - Vesi muutettiin viiniksi.
    - Viikunapuu kuivettui äkisti vain puhumalla tapahtuvaksi niin.
    - Kaikki maailman valtiot näki vuorelta, taisi olla hyvin pieni maailma silloin.
    - Parannettiin sairaita ja tahnoilla ja kosketuksilla.
    - Siirrettiin saastaiset henget ihmisestä sikoihin.

- Noustiin pilvessä taivaaseen.
    - Kuolleet heräsivät henkiin.
    - Tuli aivan valtava kalansaalis, ihan verkko repesi.
    - Tuli valtava vedenpaisumus vesisateesta, vesi nousi vuorten yli.
    - Tulinen helvetti.
    - Koko ihmiskunta tuhottiin sekä eläimet, paitsi muutama jäi eloon.
    - Kokonainen kaupunki tuhottiin tulikivillä.
    - Vauva syntyi neitsyestä.
    - Mies menetti näkönsä, mutta sai näkönsä takaisin 3 pv päästä.
    - Kaupungin muuri sortuu pasuunan äänen voimalla.

- Väkilukuun lasketaan vain miehet, kerran myös naiset ja lapsetkin.
    - Taivaasta tippuu ruokaa erämaahan, mannaa.
    - Selvitään leijonien häkistä vahingoittumatta.
    - Mennään taivaaseen.
    - Jumala kuljeskeli pitkin Israelia asuen teltassa.
    - Jumalalla sotajoukot miekkoineen.
    - Ihminen voi kuulemma siirtää vuoria rukouksen voimalla.
    - Ihminen voi juoda myrkkyjuomaa vahingoittumatta.
    - Jumala pudotti taivaasta isoja kiviä Israelin vihollisten päälle.
    - Monet näkivät Jumalan kasvoista kasvoihin, eräs painikin Jumalan kanssa.

- Uhataan maailman loppuvan ennen aikojaan.
    - Jeesus tulee taivaasta takaisin.
    - Maailman tulevat tuomitsemaan Paavali, pyhät, Jumala tai Jeesus,
    riippuen kirjoittajasta.
    - Eräs käski aurinkoa pysymään paikoillaan (vaikka aurinko ei oikeasti liikukaan)
    ja aurinko pysytteli korkeimalla tasolla koko päivän.

- Enkelit
    - Noitanainen
    - Riivajat
    - Paha henki
    - Lohikäärme meressä
    - Öinen syöjätär
    - Metsänpeikko
    - Jättiläiset
    - Jeesus
    - Jumala

Kuka uskoo tähän uskomattomaan kirjaan, jossa ei taida totuutta olla?
    Miksi tuollaisia asioita ei ole sen koommin tapahtunut? Vain Raamatussa.
  4. Vai niin luminarsku. Miksiköhän Jumala ei minusta vaikuta siltä, että pitää orjia samanarvoisina kuin muitakain? 2. Moos 21: 12 "Joka lyö ihmisen kuoliaaksi, se rangaistakoon KUOLEMALLA". Mutta orjien kohdalla eri: jakeet 20-21:
    "Jos joku lyö orjansa kuoliaaksi, niin häntä RANGAISTAKOON. Mutta jo SE elää päivän tai kaksi, niin ÄLKÖÖN LYÖJÄÄ RANGAISTAKO".
    Sama laki kaikille? Renki ja piika voivat lähteä pois milloin haluavat, mutta esim. 21:2 hebreal. orja piti palvella 6 vuotta ennekuin pääsi vapaaksi. Miksi vääristelet Raamattua niin valtavasti?

Tuosta laskentajutusta sanon vain sen, että se mielestäni todistaa osaltaan että Raamattu on miesten kirjoittama. Vain miehet olivat jotakin! Niin paljon on sotajuttujakin.

Pidät mua ateistina, mutta olin hyvin monta vuotta uskovana. Vasta kun tajusin ja näin, ettei Jumala toimi kenenkään elämässä eikä kukaan parantunutkaan, niin epäilykseni heräsi. Ja kun serkkuni kehotti mua lukemaan Raamattua enemmän, niin totuus valkeni: Jumala ei voi olla sellaine kuin Raamatussa kirjoitetaan. Esim mielipuolinen tappaja, kuten kun surmasi kaikki ne jotka erämaavaelluksella halusivat mannan lisäksi myös lihaakin välillä. Ymmärrettävää, kestihän vaellus peräti 40 v. Mutta Jumala ei ymmärtänyt.

Tuossa Matt 25:ssä Jeesus nimenomaan sanoo, että ne jotka eivät auta lähimmäisiään, eivät pääse taivaaseen. Se on selvää puhetta, vai puhuiko Jeesus mielestäsi vain lämpimikseen? En ole tarkoitushakuinen tässä, vaan se on Jeesuksen puhetta siitä ketkä pääsevät taivaaseen ja ketkä eivät. Sinä "luminarsku" olet tarkoitushakuinen, jos et tätä tajua. Uskottelet että siinä siinä tuomitaan ne, jotka ovat hylänneet Jeesuksen pelastusteon. Niin ei sanota siinä jatkossa, jossa selitetään miksi sellainen tilanne on päässyt syntymään. Se on todella asiakokonaisuus, mutta et tajua sitä tai et halua tajuta, että jako vuohiiin ja lampaisiin tapahtui sen perusteella, ketkä auttoivat lähimmäsiään elämänsä aikana ja ketkä eivät.

Ja Jeesus sanoi vielä sellaistakin, että ne tekevät HUORIN, jotka erovat ja ottavat uuden puolison sekä ne, jotka naivat jo jätetyn. Sellaista Jeesus ei sanonut homoista, mutta onneksi nykyajan uskovat korjaavat Jeesuksen tekemän virheen, ja muistuttavat homojen menevän helvettiin.

Tuo Wilkerson on mulle tuttu ja muistin jälkeenpäin, että hän kertoi myös riettaista papeista. Mutta tällä hetkellä on tillanne sellainen, että vain uskovat piirit ovat tehneet pahojaan, kuten katoliset, lestadiolaiset ja ortodoksit, eivät suinkaan homot. Pitäiskö uskovat siten poistaa maan päältä, kun eivät osaa olla kunnolla, vaan pahoinpitelevät esim homoja ja raiskaavat lapsia? Siitähän Juuda ja Pietari sun mielestä varoitti Sodomaan verraten, kun uskovat piirit ovat syyllistyneet "haureuteen ja luonnottomiin lihanhimoihin". Sitähän lapsiin sekaantuminen on. Hyi uskovia!