Mikä siinä on niin hankalaa kertoa se suhteen loppumisen todellinen syy? Minua **tuttaa henkilökohtaisesti tosi paljon, kun lopun hetkellä ei viittitä kertoa rehellisesti, et miks se päättyy. Tulee vaan jotain epämääräistä selittelyä ja jaarittelua. Jos pettää niin pettää, onko se niin hankala sanoa, että kävi näin. Kyllähän se sattuu, mutta ittiä ainakin tympäsee vielä enemmän se, että sillä kenties viimeisellä kerralla, kun vielä voisi puhua, ei osata enää olla rehellinen. Eikä se ole niin mukavaa jälkikäteen kuulla sitä oikeaa syytä. Eikö se ole sama antaa kaiken paskan tulla kertaryminällä päälle? **TTU...
Miksei voi kertoa totuutta?
10
471
Vastaukset
- Koita jaksaa
Niinpä.
Pettäjä väittää aina suojelevansa petettyä, mutta se on vale. Pettäjä suojelee valehtelemalla vain itseään. Pettäjä on siis raukka, joka jättää ennemmin jälkeensä kasan paskaa kuin että osallistuisi sen kasansa siivoamiseen.
Pettäjä tietenkin perustelee valheitaan "ritarillisesti" ettei halua loukata petettyä tai aiheuttaa tälle enempää pahaa. Ja tekee sitä silti valehtelemalla...
Totuus olisi helpompi kuulla suoraan. Sen voi kertoa nätistikin. Kyllähän sitä jotain vaistoaa ja epäilee kuitenkin. Ja jossain kohtaa totuus selviää. Maailma on niin pieni. - häh???
Niin. Miksei ole lupa sanoa että olen oikeesti sinuun kyllästynyt ja voisitko kadota pliis.
- vai häh...
Toi on lapsellista. Pitää vähän avata sitä "kyllästymistä". Mikä ei enää tunnu hyvältä, mikä siinä mättää. Tietysti noita on keskustelemalla käyty läpi jo useaan kertaan oikeassa parisuhteessa, mutta siitä huolimatta eron syyt on selitettävä toiselle. Jollei siihen kykene, ei ole tarpeeksi kypsä ja aikuinen edes seurustelemaan.
Eikä kellekään sanota että "voisitko kadota pliis". Tai ehkä teinien kesken, mutta ei enää aikuisten.
- Häh????
Meillä on erilaiset kiinnostuksen kohteet (enkä oikeasti vain usko enää että ihminen voi muuttua).
Et sytytä minua sängyssä, ja haluan parisuhteen jossa kumppani sytyttää minut ei millään kikoilla vaan pelkällä läsnäolollaan.
Häpeän sinua kavereiden seurassa, enkä oikeasti usko että ihminen muuttuu, vaikka kuinka sitä vakuutat. (Vaatii todella kanttia sanoa toiselle TÄMÄ suoraan ja rehellisesti, vaikka se totta olisikin; moniko kestää tämmöistä kuulla kun "vaaditaan rehellistä avaamista"??)
Olet liian tyhmä/tarkkaavaisuushäiriöinen/harkitsematon/huonostikasvatettu/mauton/dysfaattinen/kömpelö/ruma/lihava.
En rakasta sinua tarpeeksi, jotta haluaisin jatkaa tätä sitoutumissuuntautuneisuutta. Haluan toistaiseksi olla vapaa ja jatkaa etsintää, ehkä löydän jonkun paremman.
Näitähän ne ovat ne syyt. Kaikki ne tietävät. Haluaistko sinä tietää mikä näistä syistä oli juuri se joka johti eroon?- Koita jaksaa
Minä haluaisin kuulla tuon, jos se on totuus. Asiat voi kertoa monella tavalla. Tuonkin voi kertoa ihan nätisti ja rakentavasti. Tuo olikin jo aika hyvä.
Ilman muuta on hyvä tietää omista huonoista puolistaan. Ehkä niitä voi parantaa seuraavaa kumpaania ajatellen. Jollekin jonkun huono puoli on sitä paitsi hyvä puoli.
Enemmän jätettyä vaivaa, jos täytyy itse arvailla mikä mätti. Ei se ole kovin kehittävää, sillä arvaukset voivat mennä väärin.
- tiedetään
heh... noin justiin.
Ja jos jonkun noista sanoo, niin siitähän vasta vauhkotaan. Miten julmasti jätetty... - Tämmöistä se on
Ota huomioon et siinä vaiheessa kun jättää ei enää kiinnosta entinen suhde ja kumppani, joten mitäpä sitä selittelemään. Usein kai on jo uusi elämä katsottuna (ei välttämättä kumppani!). Naiset ainakin: suhteen aikana pitäis puhua kaikesta mut jos jättävät niin eipä paljoa kiinnosta selvittää miksi...
- did say
Ai naiset ainakin... näytäpä se mies joka siinä sitten vielä selittelee kun uusi muija on jo katottuna ja varmisteltuna.
Btw näit jättänei miehii on itse asiassa enemmän. - vanha lehmä
Ai, mulle avomies sanoi: "senkin vanha lehmä"... Sen jälkeen kylmenin...
En halua kosketusta...inhottaa.. kuitenkin edelleen saman vuokrakaton alla..Juu, mut jätettiin kylmästi äskettäin sillä aikaa kun olin asioilla. Ei tosin ollut ihan ensimmäinen kerta, mutta nyt se olikin lopullinen.
Eli se mikä tässä mullakin, että en tiedä eron syytä, en edes tiennyt meillä menevän niin huonosti. Mutta sehän se, että ajatellaan joistakin asioista eri tavalla, esimerkiksi mikä on hyvä parisuhde. Myös minun kohdalla puhuminen auttais, olis kiva tietää mikä oli niin pielessä. Eli mikä minussa oli vikana. Ei se ehkä ole kivaa kuultavaa, mutta tieto helpottaa. Nyt vain ihmettelen miten onni yhtäkkiä vain meni pois.Sen vain tiedän, ettei syynä ole "joku toinen".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2133410Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2401673Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus971533- 921429
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461374Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1601306Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121228Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze1231049Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t27979Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89962