Vapaa kuvaus

Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: Varattu Lapset: Olen ylpeä vanhempi

Aloituksia

9

Kommenttia

11831

1. Taitaa olla niin, että homouden pitämänä syntiä ja vääryytenä ja luonnottomana ei ole homoille kovinkaan rakentavaa. Itse ajattelen, että miten rakkaus voidaan oitis tuomita synniksi, kun rakastavat ovat homoja. Onko todellakin rakkaus tarkoitettu vain miesten ja naisten välille ?Sitä on vaikea hyväksyä. Sitähän ei Raamattukaan kiellä yhtään missään, joten sitä hokevat ovat väärässä jopa Raamatusta.
  2. Itse Jumalankin pitäisi saada tuomio, sillä hän surmasi omin käsin kaikki Egyptin esikoiset. En käsitä oliko siinä minkäänlaista oikeudenmukaisuutta. Kainin tapaus oli minusta myös epäoikedenmukainen. Samoin se, kun Jumala surmasi 40 v erämaavaelluksella kaikki ne, jotka eivät jaksaneet syödä päivästä toiseen pelkkää mannaa, vaan halusivat välillä lihaakin.

Jos minulta kysytään, niin en pidä Jumalaa millään tavalla oikeudenmukaisena. Eli hyvän tytön kysymyksiin ei voi vastata kuin että Jumalan oikeudenmukaisuus ei näy nyt millään lailla (missä hän piilee?) eikä siis Raamatussa yhtään paremmin.