Vapaa kuvaus

Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: Varattu Lapset: Olen ylpeä vanhempi

Aloituksia

9

Kommenttia

11831

  1. Paavali on aiheuttanut niin paljon pahaa, kun hän silkkaa pahuuttaan pani Room 1 loppuun vielä panettelevia ja herjaavia syytöksiä niistä heteromiehistä, jotka halusivat olla mieluummin miesten kanssa. Mua ainakin on pidetty hyvänä, rehellisenä ja auttavaisena miehenä. Siksi voin sanoa, että Paavali itse on se pahantekijä, kun tuomitsee ihmisiä syyttä. Olisiko kyseessä läpeensä pahanilkinen mies ja mustamaalaja? Ja hänen seuraajiaan riittää!

    Tätä homovihaa ei voi käsittää, sillä Jumala kieltää kyllä sellaisen, että miehet tai naiset pukeutuvat toisen sukupuolen vaatteisiin. Sellaistakin tapahtuu, mutta missä uskovien tuomio? Eipä näy eikä kuulu. Homoudesta Juma ei saarnaannut laisinkaan, eikä Jeesus sen koommin. Mistä tämä viha juuri homoja kohtaan tulee muusta kuin ihmisten omasta ajatusmaailmastaan. Ei vaikuta terveeltä, ja se alkoi jo Paavalista.
  2. Todellakin ainakin niillä palstoilla, joissa keskustelun aiheena on homous, niin suurin osa ilmoittaa jonkun lausuman kertojaksi JUMALAN tai JEESUKSEN, vaikka todellisuudessa ne ovat Paavalin sanoja. Se on todella kummallista, mutta myös äärimmäisen tarkoitushakuista. Kyllähän Paavalilla on paljon muutakin materiaalia esimerkiksi sovinistista ja alaistavaa naisiin kohdistuvaa määräilyä. En ole kuitenkaan kuullut, että kukaan käskisi naisia panemaan myssyn päähänsä rukoilun ajaksi. Semmoinenkin on Paavalin käsky. Tuommoiset ovat tyystin pantu mielestä ja ajatuksista pois.

    Mutta jos homoudesta halutaan löytää kielteistä, niin siihen juuri Paavali sopii kuin tilattuna. Jeesuksesta ei ole apua, mutta se puolijumala Paavali, johon on sitten hyvä tukeutua. Jeesus pannaan syrjään siksi aikaa! Olen pitänyt itseäni aika uskaliaana, kun olen kertonut ihmisille, että olen menettänyt kaiken uskoni Paavalín opetuksiin, pitäen häntä vain hieman ääliömäisenä sortajana ja sovinistina. Itseään hän kyllä on jaksanut kehua vähän väliä. Esim kuinka juuri hän on parempi kielillä puhumisessa kuin ne muut.

    Todellakin, kun hoksasin Paavalin kaksinaamaisuuden, olen puhunut jatkuvasti häntä vastaan, tietäen olevani saatanallinen toisinajattelija uskovien silmissä. Yllätyin siis, että täällä Kirkko kuulolla- on muitakin Paavalin opin hylänneitä. Jos vertaa esimerkiksi sitä, ketkä Jeesuksen sanojen mukaan eivät peri taivasten valtakuntaa, niin Paavalilla tämä ryhmä on ihan eri, Paavalin oma tuomio. Mutta siitä uskovat jaksavat paasata. Ainakin homoja vastaan. Kuinka moni puhuu Jeesuksen opetuksesta, että esimerkiksi se, joka ei anna lähimmäiselleen sydämestään anteeksi, ei pääse taivasten valtakuntaan?

    Ja huomaan kirkon väen pysyvän visusti pois tästä niin arasta aiheesta.
  3. Olen taas sun perässä, vähän myöhässä... Aina sä vääristelet Raamattua ja yrität väkisin löytää homovastaisuutta. Ikävä kyllä lainauksessasi ei taaskaan ole homokieltoa... Sori.

    2. Kor 6:17 on 3. Mooses 5, joka kuuluu näin: "Jos joku rikkoo siten ,että hän vaikka kuulee vannotuksen ja voisi olla todistajana, mutta ei kuitenkaan ilmoita siitä ja niin joutuu syynalaiseksi; tai jos joku TIETÄMÄTTÄÄN KOSKEE JOHONKIN SAASTAISEEN, joko saastaiseen metsäeläimen raatoon, ja on siten tullut saastaiseksi, tai jos tietämättä koskee ihmisen saastaan... (mm. naisten kuukautiset tai miehen siemensyöksy).... ja tuokoon hyvityksenä Herralle naaraspuolen pikkukarjasta...". No tämä oli taas tätä Paavalia, jota pidän muutenkin aivan ääliönä. Ei hänen lainauksissan ole mitään totuutta eikä tolkkua, se on Raamatun väärennystä. Ja sinä seuraat Paavalin oppeja, koko ajan olet harhapoluilla. Tuostakaan ei saanut homokieltoa...

    Ja sun Johannes, voi voi: KUKA IKINÄ MENEE EDEMMÄKSI EIKÄ PYSY KRISTUKSEN OPISSA, HÄNELLÄ EI OLE JUMALAA. JOS JOKU TULEE TEIDÄN LUOKSENNE EIKÄ TUO TÄTÄ OPPIA KRISTUKSESTA, NIIN ÄLKÄÄ SANOKO HÄNTÄ TERVETULLEEKSI, SILLÄ MUUTEN JOUTUU OSALLISEKSI HÄNEN PAHOISTA TEOISTAAN. Ketähän ihmistä ajattelit omalla lainauksellasi? Homoako taas? Ei tärpännyt.

    Itse olen ollut mukana joissakin pienemmissä seurakunnissa, mutta ovatko ne lahkoja, ehkä. Olen niiden rukoilussa kertonut homoudestani, mutta eipä mitään "parannusta" oo tapahtunut.
  4. Ihan muistin varaisesti, 1. Samuel 18 alkaen ja 2. Samuel 1 asti. Siinä he tekivät liiton sekä keskenään että Jumalan edessä, Saul sanoi Daavidia vävykseen ja haukkui poikansa Joonatanin, että on häpäissyt itsensä ja äitinsä hävyn tykkäämäällä Daavidista, Joonatan ilmoitti, että jos Daavidista tulee kuningas, niin hän tulee olemaan lähinnä Daavidia. Tämä kaiken vainon ja sotimisen keskellä. Kaikin puolin hyvin rakkaudellinen ja sitoutunut homosuhde. Vasta Joonatin kuolemn jälkeen Daavid otti vaimon. Sitä ennen naiset eivät kiinnostaneet, koska oli niin rakas ja ihana Joonatan. Jumala ei antanut tuomiota näille, vieläpä kehui Daavidia, että hän teki kaiken mikä oli Herran mieleen. Ihmettelen, miten surkeat tiedot Raamausta on homovihaisillla uskovilla. Kyllä Jeesus tiesi paremmin nämäkin asiat!

    Ja Paavalin sanat. Hän on mies, jolla tuskin on sananvaltaa. Vai miten mies, joka sanoo ettei ole silti saanut vanhurskautta, saatana esti vierailun, kirjoittaa oman mieen mukaan kuin mieletön, ei saanut ketään aasialaista kääntymään kristityksi... sanoo että VT:n laki kuuluu muinaisuksontoon, ja sanoo vielä, että vain mies on Jumalan kuva. Onko tosiaan Paavali puolijumala? Ei mun mielestä kuin tavallinen pulliainen, joka vihaa homoja.