Vapaa kuvaus

Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: Varattu Lapset: Olen ylpeä vanhempi

Aloituksia

9

Kommenttia

11831

1. "Homostelu" taas ei ole Jumalan syntilistalla., joten se ei voi mitenkään jäädä uskoon tullessa. Ja niitä muita syntejä on niin paljon, ettei ne jää; niitä on teot ja tekemättä jättämiset. Siis varsin huomaamattomasti syntiä tehdään, mutta Jumala kyllä huomaa.

Sen Jumala on myöntänyt synniksi, jos mies makaa miehen kanssa tai naisen kanssa, jolla on kuukautiset. Muiden miesten ei tarvitse tehdä parannusta niistä. Ja itse olen tavallaan tehnyt "parannuksen" ateistina, koska en makaa miehen kanssa enää.
  2. Kuulija1. Homous ei liity hiomoon sen enempää kuin heterous tai biseksuaalisuus. Ihmisillä on erilaiset tunteet: joku on ylihimokas, jotain koko seksi ei taas kiinnosta lainkaan, ja on kaikkea siltä väliltä, myös homoilla.

Minkä himojen hedelmän sain, kun 6-vuotiaana poikana seksistä mitään tietämättömänä aloin kiinnostua miehistä? Ja missä synti oli?

"Raamatun alussa" käärmekin puhuu, ja ihmisten käsketään "täyttää maa"- sen jo tietää, ettei siitä hyvää seuraa. Mutta ei nuo sanat miksikään muutu; kirjoitettu mitä kirjoitettu.