Vapaa kuvaus

Rauhaa kaikille! Tulkoon meidän kaikkien osaksemme Jumalan Isän rakkaus, Jeesuksen Kristuksen armo ja Pyhän Hengen täyteys! Sähköpostia vastaanotan osoitteessa :[email protected]. Koulutus: --- Ammatti: Eläkeläinen Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

136

Kommenttia

3979

  1. Poistin pari pientä juttua. Toivoisin hartaasti, ettei kirjoituksissa olisi KENESTÄKÄÄN mitään tunnisteita, koska se ei mielestäni kuulu palstan henkeen, että henkilöistä keskustellaan. Sopiiko?
  2. Ensiksi kiitos Deboralle pyytettömästä työstä ja rohkaisevista sanoista.

    Tulinpahan sitten laittaneeksi anomuksen ja pienen selventävän keskustelun perusteella päädyimme ylläpidon kanssa tähän järjestelyyn.

    Vl-uskovat voivat olla rauhassa, en ole sitä taustaa. Lestadiolainen liike on minulle tuttu ja voinen lukea ystäviksei henkilöitä useammasta haarasta.

    Vihneenä minua tunnetaan ehkä vähemmän, mutta nyt on aika tutustua.

    Muuten olen palstaa seurannut jo vuosia ja sillointällöin kirjoitellutkin ainakin pari vuotta.

    Kyllä kävin jonkinasteisen Jaakobin painin objektiivisuuden kanssa. Ajattelin sitten, etten omaa mitään suuria kaunoja mitään liikkeen haaraa kohtaan, joten inhimilliset edellytykset pitäisi täyttyä. Vapaana miehenä aikaa on luultavasti tarpeeksi.

    Keskusteluilta odotan jonkinlaista tasoa, ettei mennä henkilökohtaisuuksiin, eikä siirrettäisi mitään kiistoja toiselta palstalta.

    En kuitenkaan laajasti seuraa muita palstoja, että olisin kaikesta selvillä.

    Erityisesti ajattelisin, että täällä voisi "ulkopuoliset" kysyä sen kysymyksen, joka on aina kiinnostanut, mutta ei ole ollut tilaisuutta esittää. Kaivamme sitten yhdessä sivistyneet vastaukset kiperimpiinkin kysymyksiin.

    Mikäli toimintani ei ole tyydyttävää, sopii valittaa, mutta toivon, että ne olisivat asiasta.
    Nimittäin uskon tästä pääsevän myös pois ylläpidon avustuksella, niinkuin tämä tehtävä on uskottukin.

    Jumalan siunausta kaikille ja loppukesää.
  3. Olen saanut tutustua sellaiseen Jeesukseen, että Hänen lihaantulemisensa, kuolemansa ja ylösnousemuksensa kattaa kaiken, jos uskomme, emmekä Häntä kiellä.

    Jos on kastettu liikaa tai liian vähän, ei vaikuta pelastukseen, koska se kaikki on lahjaa Jumalalta.