Vapaa kuvaus

Rauhaa kaikille! Tulkoon meidän kaikkien osaksemme Jumalan Isän rakkaus, Jeesuksen Kristuksen armo ja Pyhän Hengen täyteys! Sähköpostia vastaanotan osoitteessa :[email protected]. Koulutus: --- Ammatti: Eläkeläinen Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

136

Kommenttia

3979

  1. Ei ole tarvis tehdä vertailuja, sopiiko. Täällä on vedelty hautajaisvirsiä parin muunkin haaran puolesta, vaikka vainaja vielä toistaiseksi puuttuu.

    Avaukset ovat näpärällä, ovatko tyylikkäitä vai ei. Nyt kuitenkin on mahdollisuus toisinajattelevilla väittää vastaan. Elikkä tuoda julki, miksi juuri meidän porukkaan kannattaa tulla. Nimittäin jokaisessa liikkeen haarassa täytyy olla myös rauhaan, vapauteen ja iloon asti uskoneita, ei mikään liike ainakaan hengellinen pysy koossa kauaa yksinomaan katkeruuden ja kaunan voimalla. Tai sitten olen ihan väärässä. Mutta siitä minua ei voida rangaista. Siunausta kaikille ja ideaa ajatusten vaihtoon. Aina me jotain opimme.
  2. Ensiksi kiitos Deboralle pyytettömästä työstä ja rohkaisevista sanoista.

    Tulinpahan sitten laittaneeksi anomuksen ja pienen selventävän keskustelun perusteella päädyimme ylläpidon kanssa tähän järjestelyyn.

    Vl-uskovat voivat olla rauhassa, en ole sitä taustaa. Lestadiolainen liike on minulle tuttu ja voinen lukea ystäviksei henkilöitä useammasta haarasta.

    Vihneenä minua tunnetaan ehkä vähemmän, mutta nyt on aika tutustua.

    Muuten olen palstaa seurannut jo vuosia ja sillointällöin kirjoitellutkin ainakin pari vuotta.

    Kyllä kävin jonkinasteisen Jaakobin painin objektiivisuuden kanssa. Ajattelin sitten, etten omaa mitään suuria kaunoja mitään liikkeen haaraa kohtaan, joten inhimilliset edellytykset pitäisi täyttyä. Vapaana miehenä aikaa on luultavasti tarpeeksi.

    Keskusteluilta odotan jonkinlaista tasoa, ettei mennä henkilökohtaisuuksiin, eikä siirrettäisi mitään kiistoja toiselta palstalta.

    En kuitenkaan laajasti seuraa muita palstoja, että olisin kaikesta selvillä.

    Erityisesti ajattelisin, että täällä voisi "ulkopuoliset" kysyä sen kysymyksen, joka on aina kiinnostanut, mutta ei ole ollut tilaisuutta esittää. Kaivamme sitten yhdessä sivistyneet vastaukset kiperimpiinkin kysymyksiin.

    Mikäli toimintani ei ole tyydyttävää, sopii valittaa, mutta toivon, että ne olisivat asiasta.
    Nimittäin uskon tästä pääsevän myös pois ylläpidon avustuksella, niinkuin tämä tehtävä on uskottukin.

    Jumalan siunausta kaikille ja loppukesää.