Rauhan Sanan alamäki

sulautuu

Rauhan Sanan porukka on pahassa alamäessä. Näyttävät sulautuvan pois nopeasti. Tämä riivattu ihmisjoukko sulautuu osaksi kansankirkkoa ilman minkäänlaista identiteettiä.

Itse kyllästyin porukkaan jokunen vuosi sitten, koska ilmapiiri oli ahdistava.

9

1118

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rauhansanalaisista?

      Rauhansanalainen on piinannut ja ahdistanut minua jo pitkään? Teen hänestä rikosilmoituksen uskonnonvapauteen viittaamalla.

      Loppuu se vainoaminen.

      • Lasse-setä

        Eikö rikosilmoitus pitäisi tehdä poliisille?


    • ...jo,...

      Ihmettelin jo, että miksi tällainen avaus saa olla palstalla lähes tunnin, kunnes tajusin shefun vaihtuneen.

      • Ei ole tarvis tehdä vertailuja, sopiiko. Täällä on vedelty hautajaisvirsiä parin muunkin haaran puolesta, vaikka vainaja vielä toistaiseksi puuttuu.

        Avaukset ovat näpärällä, ovatko tyylikkäitä vai ei. Nyt kuitenkin on mahdollisuus toisinajattelevilla väittää vastaan. Elikkä tuoda julki, miksi juuri meidän porukkaan kannattaa tulla. Nimittäin jokaisessa liikkeen haarassa täytyy olla myös rauhaan, vapauteen ja iloon asti uskoneita, ei mikään liike ainakaan hengellinen pysy koossa kauaa yksinomaan katkeruuden ja kaunan voimalla. Tai sitten olen ihan väärässä. Mutta siitä minua ei voida rangaista. Siunausta kaikille ja ideaa ajatusten vaihtoon. Aina me jotain opimme.


      • tottakai pitää saada olla

        MIksi ei saisi olla?? Jos joku on todella ahdistunut Rauhansanalaisesta tai muuten vaan haluaa sanoa mielipiteensä, niin tottakai hänen pitää saada sanoa se.

        Onko rauhansanalaiset täällä jotekin erityisasemassa??? Ei uppoavaa laivaa pelasteta suojelemalla.


      • ...tarvis...
        vihne kirjoitti:

        Ei ole tarvis tehdä vertailuja, sopiiko. Täällä on vedelty hautajaisvirsiä parin muunkin haaran puolesta, vaikka vainaja vielä toistaiseksi puuttuu.

        Avaukset ovat näpärällä, ovatko tyylikkäitä vai ei. Nyt kuitenkin on mahdollisuus toisinajattelevilla väittää vastaan. Elikkä tuoda julki, miksi juuri meidän porukkaan kannattaa tulla. Nimittäin jokaisessa liikkeen haarassa täytyy olla myös rauhaan, vapauteen ja iloon asti uskoneita, ei mikään liike ainakaan hengellinen pysy koossa kauaa yksinomaan katkeruuden ja kaunan voimalla. Tai sitten olen ihan väärässä. Mutta siitä minua ei voida rangaista. Siunausta kaikille ja ideaa ajatusten vaihtoon. Aina me jotain opimme.

        Ei ole tarvis vertailla, mutta verrataan kuitenkin.

        Olet mielestäni suoriutunut tehtävän alkutaipaleella todella hienosti. Sinulta on riittänyt sovittelevia ja maltillisia huomautuksia silloin kun niitä on ollut hyvä antaa. Olet pystynyt esiintymään puolueettomana, vaikka sinullakin oma taustayhteisö onkin. Tähän täällä ei olla totuttu aikaisemmin.
        Kiitos sinulle ja hyvää sekä menestyksekästä jatkoa virassasi.


      • -janni-
        ...tarvis... kirjoitti:

        Ei ole tarvis vertailla, mutta verrataan kuitenkin.

        Olet mielestäni suoriutunut tehtävän alkutaipaleella todella hienosti. Sinulta on riittänyt sovittelevia ja maltillisia huomautuksia silloin kun niitä on ollut hyvä antaa. Olet pystynyt esiintymään puolueettomana, vaikka sinullakin oma taustayhteisö onkin. Tähän täällä ei olla totuttu aikaisemmin.
        Kiitos sinulle ja hyvää sekä menestyksekästä jatkoa virassasi.

        edellisen kanssa. Maltti on kristityn yksi hengen hetelmä. Ei kuitenkaan etelänhetelmä vaan ihan suomalaista satoa.
        Siunausta sinulle kuka sitten oletkin.
        Lippu korkealla


    • ahdistunut

      Rauhan sanalaiset ovat hyvin ahdistavaa porukkaa, kovia kaksinaismoralisteja, mukamas niin suvaitsevaisia, mutta löyvät tarvittaessa todella rankasti siis henkisesti.

      Olen hyvin ahdistunut

    • luulin että kuopattu

      JAa vieläkö niitäkin on olemassa? EN syyllistä henkilöä, mutta se lahko on ikävä.

      Luulin, että he ovat sulatuneet aikaa sitten, mutta olinkin ikäväkseni väärässä.

      Huonoja kokemuksia siitä lahkosta, joka leikki kovasti suvaitsevaista, mutta olikin jotain aivan muuta. Varsinkin sille Himangan ja Muonion johtajalle olisi pari sanaa sanottavana.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      127
      1316
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      100
      1003
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      944
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      917
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      298
      798
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      95
      758
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      658
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      55
      613
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      140
      599
    Aihe