Rauhan Sanan alamäki

sulautuu

Rauhan Sanan porukka on pahassa alamäessä. Näyttävät sulautuvan pois nopeasti. Tämä riivattu ihmisjoukko sulautuu osaksi kansankirkkoa ilman minkäänlaista identiteettiä.

Itse kyllästyin porukkaan jokunen vuosi sitten, koska ilmapiiri oli ahdistava.

9

1066

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rauhansanalaisista?

      Rauhansanalainen on piinannut ja ahdistanut minua jo pitkään? Teen hänestä rikosilmoituksen uskonnonvapauteen viittaamalla.

      Loppuu se vainoaminen.

      • Lasse-setä

        Eikö rikosilmoitus pitäisi tehdä poliisille?


    • ...jo,...

      Ihmettelin jo, että miksi tällainen avaus saa olla palstalla lähes tunnin, kunnes tajusin shefun vaihtuneen.

      • Ei ole tarvis tehdä vertailuja, sopiiko. Täällä on vedelty hautajaisvirsiä parin muunkin haaran puolesta, vaikka vainaja vielä toistaiseksi puuttuu.

        Avaukset ovat näpärällä, ovatko tyylikkäitä vai ei. Nyt kuitenkin on mahdollisuus toisinajattelevilla väittää vastaan. Elikkä tuoda julki, miksi juuri meidän porukkaan kannattaa tulla. Nimittäin jokaisessa liikkeen haarassa täytyy olla myös rauhaan, vapauteen ja iloon asti uskoneita, ei mikään liike ainakaan hengellinen pysy koossa kauaa yksinomaan katkeruuden ja kaunan voimalla. Tai sitten olen ihan väärässä. Mutta siitä minua ei voida rangaista. Siunausta kaikille ja ideaa ajatusten vaihtoon. Aina me jotain opimme.


      • tottakai pitää saada olla

        MIksi ei saisi olla?? Jos joku on todella ahdistunut Rauhansanalaisesta tai muuten vaan haluaa sanoa mielipiteensä, niin tottakai hänen pitää saada sanoa se.

        Onko rauhansanalaiset täällä jotekin erityisasemassa??? Ei uppoavaa laivaa pelasteta suojelemalla.


      • ...tarvis...
        vihne kirjoitti:

        Ei ole tarvis tehdä vertailuja, sopiiko. Täällä on vedelty hautajaisvirsiä parin muunkin haaran puolesta, vaikka vainaja vielä toistaiseksi puuttuu.

        Avaukset ovat näpärällä, ovatko tyylikkäitä vai ei. Nyt kuitenkin on mahdollisuus toisinajattelevilla väittää vastaan. Elikkä tuoda julki, miksi juuri meidän porukkaan kannattaa tulla. Nimittäin jokaisessa liikkeen haarassa täytyy olla myös rauhaan, vapauteen ja iloon asti uskoneita, ei mikään liike ainakaan hengellinen pysy koossa kauaa yksinomaan katkeruuden ja kaunan voimalla. Tai sitten olen ihan väärässä. Mutta siitä minua ei voida rangaista. Siunausta kaikille ja ideaa ajatusten vaihtoon. Aina me jotain opimme.

        Ei ole tarvis vertailla, mutta verrataan kuitenkin.

        Olet mielestäni suoriutunut tehtävän alkutaipaleella todella hienosti. Sinulta on riittänyt sovittelevia ja maltillisia huomautuksia silloin kun niitä on ollut hyvä antaa. Olet pystynyt esiintymään puolueettomana, vaikka sinullakin oma taustayhteisö onkin. Tähän täällä ei olla totuttu aikaisemmin.
        Kiitos sinulle ja hyvää sekä menestyksekästä jatkoa virassasi.


      • -janni-
        ...tarvis... kirjoitti:

        Ei ole tarvis vertailla, mutta verrataan kuitenkin.

        Olet mielestäni suoriutunut tehtävän alkutaipaleella todella hienosti. Sinulta on riittänyt sovittelevia ja maltillisia huomautuksia silloin kun niitä on ollut hyvä antaa. Olet pystynyt esiintymään puolueettomana, vaikka sinullakin oma taustayhteisö onkin. Tähän täällä ei olla totuttu aikaisemmin.
        Kiitos sinulle ja hyvää sekä menestyksekästä jatkoa virassasi.

        edellisen kanssa. Maltti on kristityn yksi hengen hetelmä. Ei kuitenkaan etelänhetelmä vaan ihan suomalaista satoa.
        Siunausta sinulle kuka sitten oletkin.
        Lippu korkealla


    • ahdistunut

      Rauhan sanalaiset ovat hyvin ahdistavaa porukkaa, kovia kaksinaismoralisteja, mukamas niin suvaitsevaisia, mutta löyvät tarvittaessa todella rankasti siis henkisesti.

      Olen hyvin ahdistunut

    • luulin että kuopattu

      JAa vieläkö niitäkin on olemassa? EN syyllistä henkilöä, mutta se lahko on ikävä.

      Luulin, että he ovat sulatuneet aikaa sitten, mutta olinkin ikäväkseni väärässä.

      Huonoja kokemuksia siitä lahkosta, joka leikki kovasti suvaitsevaista, mutta olikin jotain aivan muuta. Varsinkin sille Himangan ja Muonion johtajalle olisi pari sanaa sanottavana.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      201
      5220
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      125
      3209
    3. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      143
      2445
    4. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      342
      2384
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      55
      2002
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      81
      1576
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      119
      1531
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      31
      1413
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1230
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      105
      1101
    Aihe