Enpä olisi uskonut!!

Suvaitsevaisuuskin

En ole ollut missään uskossa ja katsonut sen omalla
kohdallani hyväksi asiaksi. Tunnen etsimisen kipua ja oivaltamisen iloa. Olen kunniottanut muiden vakaumusta kunhan sen varjolla ei haeta itselle hyötyä tai satuteta muita.

Eksyin tälle palstalle ja huomasin että tänne on pesiytynyt umpimielisiä, pahoja ja valheellisia ihmisiä roppakaupalla. Hävetkää kiihkoilijat ja antakaa lastenne nähdä maailma sellaisena kuin se on. Ohjatkaa älkää hallitko!!!

8

1092

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • joutuu katkaisuhoitoon vähän myöhemmin.

      • Kyselijä

        Älä viitsi soimata jos joku sanoo mielipiteensä,
        vai oletko oppinut toisten parjaamisen siitä suu-
        resta kirjasta, eihän siellä niin sanota.

        Pyydä nyt anteeksi iltarukouksessasi ja mene seu-
        roihin vanhempien nuhdeltavaksi.


      • admata.
        Kyselijä kirjoitti:

        Älä viitsi soimata jos joku sanoo mielipiteensä,
        vai oletko oppinut toisten parjaamisen siitä suu-
        resta kirjasta, eihän siellä niin sanota.

        Pyydä nyt anteeksi iltarukouksessasi ja mene seu-
        roihin vanhempien nuhdeltavaksi.

        ...Parjata puskan takaa useita nimimerkkejä käyttäen?

        Lapsi on terve kun se leikkii, mutta sairas kun se ei osaa lopettaa;)


      • Suvaitsevaisuuskin
        admata. kirjoitti:

        ...Parjata puskan takaa useita nimimerkkejä käyttäen?

        Lapsi on terve kun se leikkii, mutta sairas kun se ei osaa lopettaa;)

        ...kyseenalaistamista ja lapsenmielistä kykyä vastaanottaa uutta.


      • Suvaitsevaisuuskin kirjoitti:

        ...kyseenalaistamista ja lapsenmielistä kykyä vastaanottaa uutta.

        Kyseenalaistaminen ja lapsenmielinen kyky oppia uutta ovat tärkeitä ja tarpeellisia meille kaikille:)

        Tärkeää on oppia myös se, että kohtelee toisia niinkuin haluaa itseään kohdeltavan;)


      • Kyselijä
        admata. kirjoitti:

        ...Parjata puskan takaa useita nimimerkkejä käyttäen?

        Lapsi on terve kun se leikkii, mutta sairas kun se ei osaa lopettaa;)

        nimimerkkiä.Tuntuu siltä, että sinä siellä puskassa
        olet et vaan pääse sieltä pois kun sinut on rajat-
        tu sinne omaan "hyvään" piiriin.Se on muuten synti
        kirjoitella tällä epäsuositulla koneella uskovaisen.
        Olet niin kauan terve kun kirjoittelet, mutta sairas jos et älyä lopettaa.


      • admata.
        Kyselijä kirjoitti:

        nimimerkkiä.Tuntuu siltä, että sinä siellä puskassa
        olet et vaan pääse sieltä pois kun sinut on rajat-
        tu sinne omaan "hyvään" piiriin.Se on muuten synti
        kirjoitella tällä epäsuositulla koneella uskovaisen.
        Olet niin kauan terve kun kirjoittelet, mutta sairas jos et älyä lopettaa.

        >>
        Tuntuu siltä, että sinä siellä puskassa
        olet et vaan pääse sieltä pois kun sinut on rajat-
        tu sinne omaan "hyvään" piiriin.
        >>

        Mikä mahtaa olla tämä kokemasi "hyvä piiri", mihin koet että minut on rajattu? Miksi koet että olisin ylipäänsä rajattu johonkin?

        Minulla on ystäviä laidasta laitaan ja en koe että olisin rajattu yhtään mihinkään. Puskalla tarkoitan itse sitä että vaihtuvin nimimerkkein huutelee anonyymiuden suojista.

        >>
        Se on muuten synti
        kirjoitella tällä epäsuositulla koneella uskovaisen.
        >>

        Tuo meni kyllä nyt pahasti ohi hilseen. Mahdatko olla aivan selvinpäin?

        >>
        Olet niin kauan terve kun kirjoittelet, mutta sairas jos et älyä lopettaa.
        >>

        Totta töriset:) Välillä on terveellistä pitää täältäkin lomaa:)


      • ihme porukkaa
        Kyselijä kirjoitti:

        Älä viitsi soimata jos joku sanoo mielipiteensä,
        vai oletko oppinut toisten parjaamisen siitä suu-
        resta kirjasta, eihän siellä niin sanota.

        Pyydä nyt anteeksi iltarukouksessasi ja mene seu-
        roihin vanhempien nuhdeltavaksi.

        Kaikkihan te täältä poistatte. Kun kaikki on niiiiiiin sopimatonta. HUIH


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      127
      1316
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      100
      1003
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      944
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      917
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      298
      798
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      95
      758
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      658
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      55
      613
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      140
      599
    Aihe