Vapaa kuvaus

Rauhaa kaikille! Tulkoon meidän kaikkien osaksemme Jumalan Isän rakkaus, Jeesuksen Kristuksen armo ja Pyhän Hengen täyteys! Sähköpostia vastaanotan osoitteessa :[email protected]. Koulutus: --- Ammatti: Eläkeläinen Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

136

Kommenttia

3979

1. Olipa kerran maallikkosaarnaaja, joka kertoi, ettei ole riidellyt vaimonsa kanssa. Vaimo oli paikalla ja vähän hymähteli ja esitti lievän vastalauseen. Johon mies totesi, että kaikki on anteeksiannettu.

Ihmisen ja Jumalan ero on siinä, että Jumala pyyhkii synnit pois. Ihminen vain hautaa ne matalaan multaan, että on kätevää kaivaa ne ylös.

Eikö olisi ihan vilpittömästi ihanaa uskoa elävänsä sellaisen Jumalan hoidossa, joka puhdistaa jatkuvasti ja neuvoo vielä ihmissuhteissakin?

Paavali sanoi: 1.kor 4: 3. Mutta vähän minä sitä tottelen, että minä teiltä tuomitaan eli inhimilliseltä päivältä: ja en minä itsekään tuomitse minuani;
    4. Sillä en minä tiedä mitään kanssani; mutta en minä sentähden vanhurskautettu ole, vaan Herra on se, joka minun tuomitsee.