tiiakka

Ajan hermolla.
Rokki soi ja maantie kutsuu :)
Suosikkibändit/artistit: rock, kaikki menevä......
Kotimaa: ---
Koulutus: ---
Ammatti: Muu
Työskentelen: Teollisuudessa
Siviilisääty: ---
Lapset: ---
Liittynyt sitten
Muokkaa profiilia11 aloitusta · 92 kommenttia
- Piti oikeen soittaa rajamäelle ja kysyä tota ajamis puolen kokemuksesta niillä kouluttajilla.
Vaatimus on kuullemma toi. Millonka ovat sitten lie ajaneetkaan ne 2v..... - Meillä sama tilanne oli vaan toisinpäin.
Se on vaan kumma , kun tota tilannetta ei huomaa ollessaa tollaisessa suhteessa itse. Aikansa vastustaa, alistuu, ei välitä.....sit pettää hermo, ja huomaakin tilanteen vakavuuden. Nyt jälkeenpäin huomaan, että miehellä huonon itsetunnon takia tarve niitata mut lattian rakoon.
Sitä tuli papin edessä luvattua kestää ylä- ja alamäet, ajattelin vaan "kyllä tää tästä". 3v sitä kesti, nyt on ainakin puntit tasan. Tyrannia ei ainakaan parisuhteeseen sovi!!! - Että toi kurssi hommeli ei vastaakkaan tämänpäivän työelämää. Jotenkin hölmöläisen touhua, eli kirjoista oppineet opettaa käytäntöä tuntematta. Sitten vielä ihmetellään, kun oppilaat ei työelämässä pärjääkkään......tai siis hommat ei hoidukkaan käden käänteessä. Voi hemmetin hemmetti......********
- Ainakin silloin ennen olivat sexyjä
- Lauri, jyrki69, Robbie, Ville Valo......iiiikk.
Huh, kelpaa vanhallekkin... Olihan niitä kasari hemmojakin, mut tänpäivän laulajista noi! - Uusi suhde jättää vain vanhan sinne alle muhimaan, jossain vaiheessa saattaa sitten pulpahtaa 10kertaa pahempana eteen. Omasta kokemuksesta viisastuneena, kannattaa tämä ero kitua loppuun ja sitten uutta etsimään...
Tämä on ihan mun mielipide, jokainen tekee miten parhaalta tuntuu. - Onneks on noita, jotka antaa vauhtia!! Yleensä kaikki vaan naureskelee, et joo joo eikö joku naisten homma riittäs sulle.....EI RIITÄ.
- Kyllä se raja just noilla nurkilla vois mennä.
Itelläkin piirittäjänä 25, mikäköhän niilläkin on kun me kypsät naiset ollaan suosiossa? - Kiitos tiedosta!! Hyviä kilometrejä vaan sulle!!
Näköjään ei aina kannata kuunnella kaikkia huhu puheita, tuntuu kuitenkin oppilaitoksilla olevan huimiakin eroja. Mä alan kuitenkin kerätä tarvittavia papereita rajamäkee varten! Katotaan miten akan käy ;) - Eli ainakin rajamäellä homma toimii!!
Ei sitte tarvii sormisuussa olla , kun tositoimiin pitää ryhtyä! Jos voi edelliseltä viel kysästä, niin mitenkäs on kaluston laita siellä rajamäellä?? - Kiitos vastauksesta!
Mä jo pelästyin, että noinko akk:t olis huonoja!
Kyllä noi armeijakorttilaiset tuntuu mollaavan nooita koulussa oppinsa saaneita mennen tullen!
Tossa oon itekkin katellu oppipaikkaa (rajamäki), hakuaika olis taas käsillä........kun tonne armeijaakaan ei naisia vuonna 1ja 2 päästetty :) - Taitaa toi sairaala olla aika hyvä alku....
Ite jouduin keuhko-osastolle keuhkokuumeen takia. Kuuntelin sen porukan yskimistä, ja oon ollu polttamatta siitä lähtien. Tuli sentään käryteltyä n.25v, enkä tarvinnu ees mitään purkkaa ym. Mikä sitten kellekkin sopii. Voimia vaan sulle.