Vapaa kuvaus



Ajan hermolla.

Rokki soi ja maantie kutsuu :)



Suosikkibändit/artistit: rock, kaikki menevä......



Kotimaa: ---

Koulutus: ---

Ammatti: Muu

Työskentelen: Teollisuudessa

Siviilisääty: ---

Lapset: ---

Aloituksia

11

Kommenttia

92

  1. Meillä sama tilanne oli vaan toisinpäin.
    Se on vaan kumma , kun tota tilannetta ei huomaa ollessaa tollaisessa suhteessa itse. Aikansa vastustaa, alistuu, ei välitä.....sit pettää hermo, ja huomaakin tilanteen vakavuuden. Nyt jälkeenpäin huomaan, että miehellä huonon itsetunnon takia tarve niitata mut lattian rakoon.
    Sitä tuli papin edessä luvattua kestää ylä- ja alamäet, ajattelin vaan "kyllä tää tästä". 3v sitä kesti, nyt on ainakin puntit tasan. Tyrannia ei ainakaan parisuhteeseen sovi!!!