Vapaa kuvaus

Moi oon PusuMurmeli. Uusimaa.

Pidän: Koirista, poreesta, Köyhä Jonnesta, puusaunasta, huonekasveista.

En pidä: Idiooteista, kissoista, paprikasta.

Aloituksia

0

Kommenttia

25

1. Kyl me osataan rakastaa et tota oiskohan joku muu diagnoosi /:
  2. Kävele päivystykseen.
  3. Kai jokaisella erilailla.
    Löydämme toisemme? Mistä tahansa, mitä väliä sillä on, jos juttuun tullaan ja ulkonäkö miellyttää. En oikein ymmärrä, miten kulkuväline tai paikan sopiminen liittyvät asiaan. Jokaisella kerralla hieman erilailla kai?

Ei riisuuduta muitta mutkitta. Mitä järkeä siinä nyt olisi? Joskus kuitenkin himo on suunnattoman suuri toista kohtaan ja silloin jää muut puuhastelut sikseen. Voi siinä juoda ensin vaikka jotain helvetin teetä ja jutella. Että pääsee tunnelmaan.

Koskeminen on vaitonaista. Ei samanlaista kuin seurustellessa vakavasti. Ei kaunista, muttei rumaakaan. Himoa.

Kyllä minä ainakin kerron tarpeistani ja huolehdin niin ollen myös toisen tarpeista. Nautintohan siinä on pääasiana
    Eikö niin?
    Halailua/pusuttelua jälkeen- ja etukäteen, toisinaan ei. Jos mies on pettymys, lähden heti. En nää mitään syytä jäädä nukkumaan syliin, jos en viihdy miehen seurassa. Ja jos olen sopinut muuta sille illalle/päivälle/yölle, lähden.
    Se siitä sitten, hyvästi, näkemiin. Ehkä joskus törmäillään.

Ei näihin asioihin ole mitään oikeaa vastausta. Jokainen tehköön niin kuin parhaakseen näkee.