rikkakasvi

rikkakasvi profiilikuva
Joulu 2024
Vapaa kuvaus

Moi:) niin et ei muuta ku kommaamaa Linkit: http://www.aapeli.com Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: Varattu Lapset: Kyllä vielä joku päivä

Liittynyt 21v sitten
11 aloitusta · 85 kommenttia
Minusta ihan normaalia. Me kaikki kasvamme joskus isoiksi, jokainen vaan ajallaan. Ehkä sinusta nyt tuntuu, että olt pitkä, mutta ei lopun elämää, niin voin uskoa.

Minun kasvamiseni loppui joskus sinun ikäisenä, ja olen siis 168, eli en paljoa lyhempi. Silloin olin aina kaikkia muita pidempi ja se oli ärsyttävää, mutta ei kestänyt kuin muutama vuotta, niin kaikki oli samaa pituusluokkaa. Vaikka toisaalta, tosi moni jää alle 170, enkä oikeastaan tunne yhtään ketään tyttöä, joka olisi minun pituiseni tai pidempi lukuunottamatta sisariani. Enää se ei kuitenkaan haittaa, sillä olen suurinpiirtein keskiluokkaa. Kukaan ei ole ikinä kiusannut minua pituudellani, mutta kaikki ovat huomanneet hujoppiuteni, ja se on aina ollut inhottavaa.

Totuus on kuitenkin, että olimmepa minkä mittaisia tahansa, olemme kelvollisia ja hyviä ihmisiä kaikkeen.