rikkakasvi
Vapaa kuvaus
Moi:) niin et ei muuta ku kommaamaa Linkit: http://www.aapeli.com Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: Varattu Lapset: Kyllä vielä joku päivä
Aloituksia
11
Kommenttia
85
Kotikoulu
Haluan nyt kertoa teille oman peruskoulutarinani, koskapa se varmasti poikkeaa teistä muista. Olen käynyt kouluni koton4612374Deborah Spungen; Nancy
Seikkailin Suomi24:n keskustelupalstalla noin viikko sitten ja ikään kuin vahingossa nuortenosastolla luin erään tekstin910553Onko kiire aikuistua?
Olen aina ihmetellyt sitä, että miksi nykyään kaikilla nuorilla on niin kiire kasvaa pois lapsuudesta (tai ei kasvaa, va442402tupakanpolttajatko aikuisempia?
Tällä palstalla usein puhutaan tupakan poltosta. Liittyykö se jotenkin aikuistumiseen? Onko ihminen tulossa aikuiseksi,482025Normaalia?
Milloin ihminen on mielisairas? Milloin pitäisi hakea apua? Onko kukaan tuntemanne henkilö mielisairas? (En halua kysyä,181417Tervehdys teille nuorille aikuisille ja muilleki ihanille tyypeil!
Arvakkaa mitä mä huomasin just tänää? No sen tietty, että en oo kirjottanu tän pitkää aikaa. ja toinen juttu: mä en oo e81250Vallan väärinkäyttöä uskonnoissa
Tänään tuli työpaikalla puheeksi erilaiset pienryhmäuskonnot ja sitten sen innoittamana tulin oikein nettiin katsomaan m9985MURREONGELMA, apua
Tuleeko kenellekään koskaan murreongelma, kun kirjoittaa jotakin tarinaa? Minulle tulee usein. Jotenkin se tulee auttom11780Amikseen satojen kilometrien taakse
No joo, ehkä tää kuuluis tonne siskot ja veljet -kohtaan, mutta olen huomannu, et monet käy helpommin tän palstan alta l5741opiskelulakko. pyääh
Aikas vaikeita noi opiskeluasiat. Olen etsinyt tietoa sanomalehtien ja netin kautta ammattikouluun hausta ja kaikesta se4528Oletteko kuullet tätä? Ette!
Olipa kerran lätäkönylitys kilpailu. Kaksi kilpailijaa kuiskuttelivat keskenään. Kolmas sai vihiä heidän juonestaan, ja1497