Vapaa kuvaus

Heipä hei kaikki lopunajan voidellut ! Vuosi 2011 on ollut hyvin haastava lähes viikosta viikkoon. Tuntee mitä on elää ns. jatkoajalla. Mut silti Olisin tehnyt seuraa 'pilvenreuna väelle' ilman lähes täyskäännöstä. Tällä tarkoitan terveellisemmillä elämäntavoilla, säännöllisellä liikunnalla jne. Tulevana tammikuun aikana tulee 74v. kuluneeksi syntymästäni. Hui hai! Komeat 77v. on takana. Kyllä se tuntuu; meno hidastuu. Ei kannata rehkiä enää itseään ihan piippuun, se tietää seuraavana päivänä' huilailupäivää. Kotieläimet: Eläinrakas Koulutus: Peruskoulu Ammatti: Eläkeläinen Työskentelen: Hyötyliikunta, REI-KI-meditaatio Ase tai siviilipalvelus: stm. Pohj. Savon prikaati 1958 Siviilisääty: Varattu Lapset: --- Syntynyt Isalmen mlk talven keskelle lievästi autistisena(asperger oireyhtymä) aamulla n klo 6 tienoilla. Lisäys tehty 13.2 2015.

Aloituksia

1181

Kommenttia

5535

  1. Muistaako kukaan näin aikaista talvea?

    Tiedetään, että ihmisen muisti on lyhyt, mutta hyvä sääkirjanpito jo auttaa asiassa. Meillä lunta on silmämääräisesti lä
    70 plus
    3
    160
  2. Hyvälaatuisen asentohuimauksen hoitokeinoista.

    Juur parhaillaan Prismadokumentti käsitteli hyvänlaatuisen asentohuimauksen erästä hoitosovellusta. Näistä on tullut ohj
    70 plus
    5
    160
  3. Tähän upeaan esitykseen toimiva video

    Eli Rita streic'hin laulamaan The Last Rose of Summer'iin. Esitys on Elen kantanauha aarteita. Eräs nettiystävä etsi tä
    70 plus
    25
    159
  4. Onean marraskuun perjantai-illan hartaushetki, olkaa hyvät

    Eräs soitetuimmista sävelmisstä maailmassa Amazing Grace! http://www.youtube.com/watch?v=9tYV4vkb4aA&feature=related
    70 plus
    15
    159
  5. On taktisesti perin väärin

    Asettaa liian näkyville paikoille liian pitkiä miehiä. Nehän viedään taka tyvisinä erinäisiin hoitopaikkoihin kesken kok
    Suomen Keskusta
    1
    159
  6. Mitä riivattua! Yrtetäänkö tällä provoilukaraokella päästä Guinnesin ennätysten kirjaan?????

    Väkilukuun suhteutettuna tuo provotsunami hakkaa ainakin Oqowango joen W eli länsipuolisen väestön älämölötason 6-0. No
    Presidentti
    3
    159
  7. Aamulla siristiliput salkoon!

    Vapaan Suomen vapaata ilmatilaa, myös äänestyspäivää juhlistamaan. Puolueeton kannanotto liputuskin!
    Presidentti
    4
    158
  8. Kokeilkaa ainakin!

    Oikeasti olemme Universumin olioita - avaruudessa toimivia atomikoosteita. Elonkipinämme, heikkovirtainen 'sähkölataus'
    Kysy terveydestä
    1
    158
  9. Kaikkea sitä näkee !

    Just tulevassa TV-1, Avara luonto dokumentissa nuori Puuma pureskeli Hulluruohon kortta ehkä tietäen päihtyvänsä. Tuo ru
    70 plus
    14
    157
  10. Mitä vähemmän he lukevat...

    Tietenkin; sitä pöllömpiä he ovat. Olin yli 60v kun sain tietää autismin a-tasosta aspergersyndikastani. Tohkeissani ilm
    Miehen logiikka
    3
    157
  11. Rusi vs Suomen valtio.

    Meidän poika vs Jumala!
    Yleistä politiikasta
    5
    157
  12. J. julistajan bannaus toisi palstalle asiallisuutta!!!!!!!!!

    Sen tuhannet skitsot sivunikit sisältävät vain ja pelkästään halosvammaista päästöä. Vaatikaa netin käyttäjät tuon fasi
    Presidentti
    4
    156
  13. Aika laittaa Vappusima käyntiin

    Eikä kait se niin iankaikkisen vaarallista ol vaikka rosentteja tulis yli päivittäiskaupan tuotteen.
    70 plus
    8
    156
  14. MM menestyksemme jäi odotettua heikommaksi.

    Pienehkö edustusjoukkueemme kokonaissaldo oli meikämannelle pettymys. Mielestäni kovin saavutus kisoissa oli Suomen osal
    70 plus
    18
    155
  15. Kevättalvea jo!

    Aamuiset pakkaslukemat puolittuvat iltapäivän tunteina. Kylmää on edelleen, mutta päivänvalon lisääntyminen ilahduttaa.
    70 plus
    2
    155
  16. Nimim. yhteenlaskutoimitus

    Oletko tuntenut mielestäsi joko varhais- tai puberteetti-iässä turvattomuuden tunnetta. En lähtisi tälläistä kyselemään,
    5
    154
  17. Minkä ikäisestä alkaen muistatte asioita?

    Ensimmäinen muisto lienee isän jatkosotaan lähtö v.1941. Äiti saattoi isää vanhaa heinätietä pitkin metsän läpi. Hän itk
    70 plus
    20
    153
  18. J. julistajan bannaus toisi palstalle asiallisuutta!!!!!!!!!

    Kun tyypillä on täyspäiväisenä harrastuksena vain provotehtailu tuhansin eri nikein, ylläpidon pitäisi puuttua tähän vil
    Presidentti
    5
    153
  19. Heijastimilla taas käyttöä!

    Etenkin pilvisinä iltoina pimeän aika on jo elokuun loppupuolellakin viikko viikolta pitempi. On paljon valaisemattomia
    70 plus
    3
    153
  20. Masetaipumuksen hyödyllisyys????

    Muistaakseni Saarnaajan Kirjasta, Bibliasta luin murrosikäisenä tekstin, murhe on sydämelle hyväksi. Ai että mitenkä?
    Masennus
    2
    152