burnetti

Pitäiskös tähän jotain...hmmmmm..öhhh......=:0)) hämärissä liikkuuvat opossumit....diu diu... mä olen aivan huuhaa ihminen...pelottavaa eikö totta....=;))))) ja himpun verran luonteesta...vittumainen vittumainen ja vittumainen ihminen..:D sit viel yks lisäys...MÄ vittuilen takas jos mulle vittuillaan..... Ja valittaa saa [email protected] Henkinen ikäsi on 18 vuotta. Olet 48% tylsä. Olet 52% friikki. Olet 23% inhetero. Olet 30% psykopaatti. Olet 13% kyylä. Kuolet 20.4.2056 ja kinkkytestin tulos huh 159..... BBrunetti liittyy keskusteluun. Hän on chattäillyt 100089 minuutin ajan.. En pidä: amppareista... Ruoka & juoma: valkoryssä ja lihapullat... Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: Olen ylpeä vanhempi
Aloituksia
240
Kommenttia
5423
Hmmm.....
Täällä se vaan käy karmea kato viestiketjuissa...... Surullista.......=:0(.......... Sitten juoru....Peter Munck on tal581268Heippa huuhaa...
Tässä on tullut koettua draamaa tääl huuhaal...Mut sellaista toivoisin että...Kun ja jos joskus tapaatte huuhaa ihmisiä.481265Vitsi......
Intiaanipoika kysyi eräänä päivänä hämmentyneenä äidiltään:-Äiti miks isoveljen nimi on Mahtava Myrsky? -Koska hänet sii311233ILTAAAAAAA.....
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . ........... tämä viesti on aivan tyhjänpäiväinen...mutta kun e481232Vitsia pukkaa....
näin perjantai päivän ratoksi......=:0))))) "mies katseli itseään peilistä....ja sanoi vaimolle..-tässä sitä on dynam261227Tää on...
sellainen testi sydeemi...... saas nähä.... mitä tapahtuu.... Wiikonloppuja kaikille!!! ja iloinen mieli...=:0))201223- 221218
Rakkaat kanssa siskot......
varsinkin muna anneli.....:) Älkää murehtiko ikääntymistänne.... ne on munat jotka pilaantuu, ei kanat.......;))))))))))341202heips kukkuu...
hanis bubbelit.... kuis tänään ja hiljaisuus senkun jatkuu.... Vai niin jaahas ollaan sit hiljaa..... ja se alkaa nyt,,,511186"järjen veiiiiiiiiiiiiiiiiit......
ja minusta orjas teiiiiiiiiiiit...taa daa daaa taaaaaa daaaaaa" diu diu iltaa vaan kaikille....=:0))))))381179Jassoo.. jokohan pulju....
aukes... kokeillaan noin... juuh... Niin ja huomenta vaan kaikille.... :))) Tänäänkin taitaa ihan hyvä päivä olla....:)401166Jaahas....
ollaan nyt kesäajassa...Itse siirsin kellon keittiöstä makkariin....heh... Huomenta kaikille.....Aurinko paistaa ja linn71130Puskahuutelijoille...
ihan oma vittuilu avaus.... moon valmis taistoon.... kerta nassuanne auotte jatkuvasti......!!!!!!!!!!!!!!! JOTEN AN241125- 1051104
- 261094
- 321042
Kolme hyvää tapaa poistaa........
ressiä ja patoutumia........... 1. huutaminen..AAAAAAAAAAAAARGHHHHHHHHHHHHh 2. Pelata tekkeniä...turpiin vaan menetelm71040ERILAISIA PIKKUJOULUJA!!!!
Valitse itsellesi sopiva.... Prinsessa ruusunen:Sammut sadaksi vuodeksi... Lumikki: Heräät seitsemän miehen kanssa.. Kei361037- 341033
- 311022