dark-signs

dark-signs profiilikuva
Joulu 2024
Vapaa kuvaus

Sosiaalisesti+lahjakas+ja+Andrea+Pirlon+näköinen+nykyaikainen,+suvaitsevainen+ja+eurooppalaishenkinen+mies.

Liittynyt 21v sitten
283 aloitusta · 21562 kommenttia
Hienoa että myös armeijan käyneet pystyvät hyväksymään sivareiden ja totaalikieltäytyjien mielipiteet. Tämä tuntuu valitettavasti olevan näillä palstoilla melko harvinaista, sillä suurin osa näistä armeijan käyneistä tuntuu olevan aina näitä ääri-isänmaallisia fasisteja jotka ovat vaatimassa sivareille ja totaalikieltäytyjille jopa kuolemantuomiota maanpetturuudesta.

Tuo on kyllä ihan totta että se vankilassa istuminen maksaa yhteiskunnalle aika hyvän summan verorahoja, ja näin ollen totaalikieltäytyjiä ei pitäisi laittaa linnaan mielipiteidensä vuoksi.

Tuossa on myös ihan täyttä tosiasiaa että ne menevät armeijaan joita homma innostaa, sillä armeija ei todellakaan tarvitse riveihinsä aivan kaikkia. Tämä asia on tajuttu jo kaikissa muissa Euroopan maissa paitsi meillä suomessa, sillä muut valtiot ovat jo luopuneet yleisestä asevelvollisuudesta ja siirtyneet valikoivaan asevelvollisuuteen tai palkka-armeijaan.
Suurin syy armeijasta kieltäytymiseen oli minulla yksinkertaisesti se että en pysty hyväksymään millään tavalla armeijan tarkoitusta. Minulle on ihan sama onko suomen armeija hyökkäys vai puolustusarmeija, mutta rauhanpuolustajana minä en vaan sen tarkoitusta hyväksy.

En hyväksy sitä että ihmiset tappavat toisiaan jonkun valtion itsenäisyyden puolesta. Valitettavasti suomalaisten päähän on jotenkin hakattu väkisin se mielipide että maanpuolustus on tärkeä asia, ja tämän kyseenalaistajat katsotaan heti maanpetturiksi.

Mielestäni ihmisten tarkoitus on elää maan päällä sovussa keskenään. Sekä hyväksyä kaikki ihmiset ihonväriin, uskontoon ja kansalaisuuteen katsomatta. Armeijan ylläpitäminen taas noudattaa aivan erilaisia maailmankatsomuksia, ja sen vuoksi en hyväksy armeijan tarkoitusta.

Ei sinänsä mikään yllätys sillä suomalaiset ovat yleensäkin erittäin ahdasmielisiä ja kapeakatseisia kaikissa asioissa, suomalaisten pitäisi alkaa ottaa mallia muista Eurooppalaisista ja alkaa hieman suvaita eri mieltä olevia henkilöitä.

Siviilipalveluksen voi halutessaan keskeyttää ja alkaa totaalikieltäytyjäksi, mutta siviilipalveluksesta ei voi enää siirtyä armeijaan. Sillä yksikin päivä siviilipalveluksessa riittää siihen ettei armeijaan ole enää menemistä.

Armeijan voi aina halutessaan keskeyttää ja siirtyä siviilipalvelukseen tai sitten alkaa totaalikieltäytyjäksi. Ainakin itse muistan sen että Lapinjärven sivarikeskuksessa oli jonkin verran armeijassa käyneitä sivareita jotka olivat keskeyttäneet palveluksensa kuka mihinkin syihin vedoten.
Sain nyt puheistasi sellaisen kuvan että vähättelet holokaustia, etkä pidä juutalaisten kansanmurhaa niin kauheana asiana kun sitä kuuluisi pitää. Miksi meidän suomalaisten ei pitäisi tuntea siitä mitään syyllisyyttä?

Ensinnäkin suomalaiset olivat toisen maailmansodan aikana tämän pahimman kansanmurhaajavaltion eli natsi-Saksan liittolaisia, ja näin ollen suomalaiset eivät juurikaan vastustaneet natsien tekemiä joukkomurhia.

Lisäksi olen lukenut myös sellaista että suomalaiset lähettivät sota-aikana juutalaisia tapettavaksi natsi-Saksan tuhoamisleireille, ja on ihan turha väittää etteikö suomalaiset olisi tienneet mikä näiden juutalaisten kohtalo tulee siellä olemaan.

Valitettavasti suurin osa suomalaisista haluaa vähätellä tätä tapahtumaa ja kieltää kokonaan suomen osuuden tässä natsi-Saksan aiheuttamassa kansanmurhassa.

Kaiken huipuksi osa suomalaisista pitää näitä juutalaisten luovutuksia natsi-Saksalle oikeutettuina sen vuoksi koska suomalaiset saivat vastineeksi aseita ja muuta sotakalustoa Saksalaisilta. Eli joidenkin mielestä ihmishenkiä voi vaihtaa tarvittaessa aseiksi tai rahaksi, ei voi muuta sanoa kun että pahasti on vääristyneet maailmankatsomukset näillä ihmisillä.

Kirjastosta löydät varmasti ainakin luettavaa tästä kyseisestä aiheesta, ja itse olenkin tutustunut tähän asiaan varsin runsaasti.

En tiedä pystytkö näkemään tapahtumaa livenä, mutta ainakin tästä aiheesta on tullut televisiosta monia erilaisia dokumettiohjelmia joissa on käsitelty tätä kyseistä aihetta.

Vasta vähän aikaa sitten televisiossa näytettiin tämä 6-osainen sarja nimeltä Auscwitz ja lopullinen ratkaisu, siinä kerrottiin natsi-Saksan tuhoamisleirien toiminnasta ja natsien aatteista joiden tarkoituksena oli koko Euroopan juutalaisväestön surmaaminen. Katsoin itse jokaisen jakson, ja täytyy sanoa että nämä natsit eivät ole mielestäni edes ihmisiä vaan pelkkiä tappokoneita.
Hienoa että pystyt hyväksymään minun sivarivalintani. Mielipiteeni ja asenteeni eivät ole muuttuneet, sillä olen aina suhtautunut positiivisesti totaalikieltäytyjiin. Eikä minulla ole ollut koskaan mitään heitä vastaan, kuten näillä maanpuolustusfanaatikoilla.

Olen rauhan aatteen kannattaja, joten sen vuoksi en pidä valtion itsenäisyyttä puolustamisen arvoisena asiana. Jos kannattaisin suomen aseellista puolustamista, niin siinä tapauksessa mielipiteeni olisivat pahasti ristiriidassa minun rauhan aatteeni kanssa.

Mikä siinä sitten on niin ihmeellistä jos toiset haluavat erottua massasta ja uskaltavat näyttää erilaiselta kun muut ihmiset.

Jo vuonna 1969 pitkätukkaiset peace-henkiset nuoret hengailivat Woodstockissa ja julistivat rauhan aatetta, sekä kapinoivat vanhempiensa vääristyneitä ja vanhanaikaisia arvoja vastaan.

Samoihin aikoihin Vietnamin sota sai aikaan kovaa kritiikkiä nuorison keskuudessa ympäri maailmaa, myös suomalaiset nuoret alkoivat ihannoida vasemmiston levittämään rauhan aatetta ja alkoivat kyseenalaistaa näitä 30-luvun militaristisia arvoja joissa ihannoitiin talvisotaa ja sotaveteraanien "sankaritekoja" rintamalla.

Mielestäni 60-luvun loppupuoli oli hienoa aikaa, koska silloin alkoi tietynlainen vapautuminen kaikissa asioissa ja kunnon peace-aika oli vielä voimissaan.

Valitettavasti meillä suomessa nämä ajat alkavat olla jo historiaa, ja heti Neuvostoliiton hajoamisen jälkeen tämä maanpuolustusintoilu alkoi nostaa suosiota suomessa entisestään.
Kovasti ne suomalaiset vaan olivat innokkaita lähtemään mukaan jatkosotaan, ja kaiken lisäksi vielä oikein hyökkääjän asemasta.

Etkö ole huomannut sitä että sodassa se voittava osapuoli määrää aina säännöt ja häviäjien kohtalona on alistua niitä tottelemaan. Tämä ei ole pelkästään mikään Hitlerin tai Stalinin ajattelutapa, vaan tämä asia on nähty aina sotatilanteessa.

Häviävänä osapuolena Saksa joutui voittajavaltioiden miehittämäksi, mutta voittajavaltiot säästyivät miehityksiltä ja sotakorvausten maksuilta vaikka olivat pommittaneet hävinneiden valtioiden kaupungit pirstaleiksi ja aiheuttaneet monien siviilien kuoleman.

Väität aina minua stallariksi joka ei kunnioita ollenkaan ihmisoikeuksia, mutta samaan aikaan lietsot täällä itse muukalaisvihaa suomen kansalaisiin ja solvaat kaikkia ulkomaalaisia. kiellät olevasi natsi, mutta siitä huolimatta sinun mielipiteesi ovat juuri kun Hitlerin suusta otettuja. No ei sinänsä mikään yllätys, sillä en ole nähnyt juuri koskaan sellaista natsia joka myöntäisi suoraan aatteensa.

Ylistät omaa suomalaista herrarotua ihan kun Hitler aikoinaan ylisti puhdasrotuista Saksalaista kansaa, sitten vihaat kaikkia eri rotuisia ihmisiä heidän ihonvärin, uskonnon ja kansalaisuuden perusteella. Näin Hitler ajatteli myös kaikista hänen vihaamistaan ihmisroduista.

Lisäksi sinulla on hirveä pelko siitä jos suomalaiset naiset seurustelevat tai menevät naimiiin ulkomaalaisen miehen kanssa, ja hankkivat lapsia jotka eivät olekaan puhdasrotuisia suomalaisia. Tämän vuoksi haluaisit tietenkin kieltää avioliiton suomalaisen ja ulkomaalaisen välillä. Näin Hitler pelkäsi myös jos saksalaiset hankkivat lapsia juutalaisten tai muiden "väärärotuisten" kanssa.

Pitäiskö kaikkien suomalaisten käydä kysymässä sinun mielipidettäsi siitä kenen kanssa he saavat seurustella, mennä naimisiin tai hankkia lapsia. Et näytä näkevän mitään muuta maailmaa sieltä sinivalkoisten lasiesi takaa.