Vapaa kuvaus

Suosikkibändit/artistit: U2, Christene Jackman, Karen Davis, yms. Koulutus: Ammattikoulu. Ammatti: Teollisuus/käsityöläinen. Siviilisääty: Sinkku. Lapset: Olen ylpeä vanhempi, yksinhuoltajaisi. Kristitty. Kol.3:3

Aloituksia

0

Kommenttia

21

1. Kirkko-opit eivät pelasta, vaan eksyttävät. Jeesus pelastaa:
    www.melaluoto.net
    www.jeesus-on-herra.com
  2. Rauhaa! Huomasin kirjoituksesi, enkä voinut vastaamattakaan olla.=) Oon itse uskossa ja toi kuvailemasi etsivän tunne on tuttu niiltä ajoilta kun aloin itse etsiä Jumalaa. Olin silloin sairastanut konkreettista unettomuutta jo useita kuukausia ja lääketiede ei kyennyt auttamaan minua. Ajatus kuolemasta ja synnintunto vaivasivat päivin öin. Rukoilin paljon ja kiertelin kirkoissakin, mutta Raamatun opetuksen mukaista pelastuksen tietä taikka Jumalan Pyhän Hengen parantavaa voimavaikutusta ei niissä piireissä kyllä osattu minulle osoittaa. Lopulta eräs lapsuudenystäväni joka ei kylläkään itse ollut uskossa vei minut tapaamaan isäänsä joka oli elävässä uskossa, vaikkei hän mihinkään ns.vapaaseen uskonsuuntaan kuulunutkaan. Heillä oli pieni uskovien yhteisöjoukko joka kokoontui toistensa kodeissa ja jossa opetettiin vain sen pohjalta mitä Raamattu pitää sisällään. Sain tehdä ratkaisuni ja lähteä uskovien kasteelle jonka jälkeen heti täytyin Pyhällä Hengellä saaden mm.kielilläpuhumisen armolahjan. Puolestani rukoiltiin Herran Jeesuksen nimessä ja parin viikon kuluttua kasteista yhtäkkiä vain paranin unettomuudestani, jota tuolloin oli kestänyt jo yli 6kk. Kiitos ja kunnia Jumalalle! Oon itse eteläsuomesta, mut pohjois-suomessa tiedän ainakin Tornion seudulta neuvoa missä Raamatun mukaista opetusta Pyhässä Hengessä, käy kattoos www.melaluoto.net Tää Hannu Melaluoto saarnaa Totuuden mukaista sanaa joten uskonnollisten ihmisten kritiikkikin on monesti aika päällekäyvää. Sama pätee kylläkin kaikkialla maailmassa missä uudestisyntyneet kristityt toimivat sanan palveluksessa.
  3. Sinun tulee aivan ensimmäiseksi tulla uskoon raamatun opettamalla tavalla ts. uudestisyntyä ylhäältä. Tämä onnistuu siten että rukoillen tunnustat Jumalalle syntisyytesi ja pyydät Jeesusta tulemaan elämääsi syntiesi sovittajaksi ja elämäsi Herraksi ja etsiytyen jo uskoontulleiden tykö jotka voivat opettaa Sinua raamatunmukaisesti eteenpäin: parannuksentekoon, kasteelle, täyttymään Pyhällä Hengellä jne. Katso sivut www.jeesus-on-herra.com ja etsiydy vastaavan raamatunopetuksen omaavien uskovien yhteyteen tai ota yhteyttä s-postitse ja/tai tule kokoukseen Turkuun! Itse olen tuota kautta tullut kirkkaasti raamatulliseen elävään uskoon, kokenut jopa Jumalan tekemän ihmeparanemisenkin aikoinaan! Tervetuloa ja siunausta!