Vapaa kuvaus

Olen vm.-62 ja kahden aikuisen lapsen äiti. Elämänmyönteinen ja tulevaisuuteen valoisasti katsova luonnonläheinen ihminen. En turhaan stressaa ja otan vastaan sen, mikä eteen tulee. Suosikkibändit/artistit: HIM, Nightwish, Sonata Arctica, Amorphis, Apocalyptica, kelttiläinen musiikki Suosikkileffat: Gilbert Grape, Pirates Of The Caribbean trilogia Lempikirjat: Stephen Kingin kirjat Vapaa-aikanani: Ulkoilen, Luen, Nautin luonnosta, musiikin kuuntelu Suosikkipalstat Suomi24 Keskusteluissa: kaikki mahdollinen, josta saa aikaan keskustelua Katson tv:stä mieluiten: ulkolaisia sarjoja, True Blood, ulkolaiset leffat Kotieläimet: Kissa En pidä: eläinrääkkääjistä Parhaat matkakohteet: Irlanti Ruoka & juoma: ei ole lempparia Koulutus: Lukio Koulut: rakennusalan opisto Helsinki, Someron lukio Ammatti: Muu Työskentelen: keittiöhommissa Yhdistykset/kerhot: eläinsuojeluyhdistys Siviilisääty: Varattu Lapset: Olen ylpeä vanhempi Hakusanat: kissat, Johnny Depp, him, Nightwish

Aloituksia

8

Kommenttia

98

  1. Joko ihmiset pikkuhiljaa alkavat tajuta, mihin tässä ollaan menossa. Kokoomus ja Kepu ovat aina mainostaneet itseään isänmaallisina puolueina. Kyllä mulle ainakin on aina opetettu, että isänmaallisuus on ihan muuta kuin tätä.
    Tässä ollaan koko ajan ajamassa Suomea alas ja tekemässä yhtä isoa ja köyhää EUta. Tässä ollaan juuri ja juuri pääsemässä jaloilleen ja päättäjät vaan ovat jakamassa MEIDÄN verorahoja muille. Jos nuo maat eivät osaa talouttaan hoitaa, niin ulos vaan EUsta. Kyllä jokaiselle maalle täytyisi jotkut vaatimukset ja rajat asettaa. Kusessahan tässä ollaan kohta kaikki. Kuka tämän kaiken tulee maksamaan? Meidän lapset, joilta viedään tulevaisuus. Ei ihme, jos nuoret eivät ole enää isänmaallisia ja usko politiikkaan. Äänestäkää vaan Kataista, jos haluatte tämän menon jatkuvan. Noita autettavia maitahan tulee koko ajan vain lisää. Laitetaan oman maan asiat ensin kuntoon(työttömyys jne.) ja katsotaan sitten vasta toisten kulutusjuhlan rahoittamista.