Vapaa kuvaus

mitäköhän tähänkin taas säveltäis. Autoista ja ajamisesta kiinnostunut, pa/ka kuljettaja, joka vapaa ajallaan harrastelee oman auton virittelyä, ja kysyttäessä auttaa jos osaa auttaa. Metsästelen elämänkumppania sillointällöin. Alkoholia käytän kohtuullisuuden rajoissa, Autot ja liikenne on melko lähellä sydäntäni, joten yritän oppia niistä kokoajan jotain uutta, Olen työkseni ajanut Taksia, pienoisbussia, kuin kuorma-autoakin, joten ala on yleisesti melko tuttu. ja koska katson ajokokemukseni riittävän, niin saatan sillointällöin puuttua joihinkin aiheisiin aika hanakasti, kuitenkin muistaen, etten ole kaikkitietävä. Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

27

Kommenttia

1014

  • Uusimmat aloitukset
  • Suosituimmat aloitukset
  • Uusimmat kommentit
  1. Kävipä kerran niin, että kaverien kanssa lähettiin mökille viettämään vapaata viikonloppua, välipysähdykset määrättiin ennen ku lähettiin, ni ei tarvinnu pitää näkökontaktiä, kahella autolla ku mentiin. Josain vaihees kattelin ku mut ohitettiin, vauhtii oli melko vilkkaasta liikenteestä huolimatta paljon (rajotus 80, ittellä 90, ohittajalla 120). vähän päästä jono lakkas vetämästä, eikä vastaankaa tullu enää ketää,
    arvasin heti mitä tapahtu, ja kavereitten kans lähettii kattoo et kui pahast oli käyny.
    kun päästiin kolaripiaikalle, (loiva pitkä mutka oikeelle mäen päällä) ni sieltä löyty se edellä mainittu ohittaja (Audi 200 Avant, nokka ja kylki kasassa, kuski jalka murtui) vastaantulija (Nissan Micra, murskautuneena, kuski kuoli, appari vammautui, nykyään elää pyörätuolissa?) sekä mun pari kaverii (Toyot Carina II etukulma kasassa, kuski+kaksi matkustajaa, selvittiin säikähdyksellä) Audi kuski oli ohittamassa kavereitani, (keltainen viiva+ohituskielto merkit) kun Micra tuli vastaan, Audi ei kerinnyt kavereitteni eteen, Audi ajoi nokkakolarin Micran kanssa, ja kääktyi vinottain kavereitteni eten, Micra lensi katolleen ojaan. vielä oikeus-salissa Audi kuski selitti että "Hän on ajanut jo niin kauan, (25-30vuotta hänen iästään päätellen)että hät tietää missä voi ohittaa ja missä ei." paikassa jossa hän ohitti kavereitani oli hänen mielestään täysin turvallista ohittaa.

    Jos aikuinen mies tietää asiat näin hyvin, niin jodun oikeasti harmittelemaan sitä mikä minä pian olen, vaikka jo täysi-ikäinen olenkin
  2. viime talvena hinasin kolne autoo pois penkasta autot olivat mersedes E-srj, volvo V70, sekä VW passat, KAIKISSA oli mm abs sekä jonkin sortin sutimisenesto, mersussa mersussa joku ajovakauden hallinta, (ei saa sladii millää on kokeiltu) kaikkien kuskit totes et en voi auttaa ku mul ei oo hinaus autoo, KAIKKI näistä autoista hinasin tielle, omalla autollani jossa EI ole MITÄÄN nykyajan tingeltangeleita, on takaveto, ja huonorta taloudellisesta tilanteesta johtuen oli 3.0 mm KESÄRENKAAT alla,
    auto nyt tosin sattu olee semmonen kummajainen ajoilta jolloin osattiin tehä toimivia alustoja,
    autohan oli volvo 240 -82

    päästöistä mynnän sinun tosin olevan täysin oikeassa, eli enemmän elektroniikkaa pitämään kulutus ja päästöt kurissa, ja vähemmän turhuuksiin, eli abs, tcs, eps, yms, unholaan ja ajotaito kunniaan.