Ikä

Lady

Mitä miehet ajattelevat ikäerosta? Entä jos nainen on vanhempi kuin mies? Haittaako se, vain onko ikä vain numeroita?

10

2274

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kehityskulku-

      Itse olen näet vasta alaikäisen bio-vaiheessa.

    • dayum

      että minkä verran sitä ikäeroa on. Eli jos sitä on vaikka 47 vuotta, niin onhan sitä jo aika paljon. Sitten jos sitä on 10 vuotta, niin ei enää niin kovin paljoa, mutta kuitenkin ehkä liikaa. Ei siis välttämättä, mutta ehkä. Riippuen tapauksista. Siis tarkoitan nyt vakavampaa seurustelua. Suuri ikäero voi aiheuttaa jonkin asteisia ongelmia suhteessa, ainakin kaveri/tuttavapiirit ovat varmasti erilaiset.

    • mitä haluaa, jos hakee hetken huumaa, sai sexi seuraa, 30v ei oo yhtään paha, suhteessa en millään jaksa uskoo et toimis.

      • 32v nainen

        Meillä ainakin toiminut jo yli 2vuotta, ikäeroa ei näy ulkoisesti, ei sisäisesti. Poikaystäväni kosinut minua, haluaa kihloihin, naimisiin, lapsia, harvinaisen kypsä ikäisekseen.


    • Bianca

      Nimimerkillä Kokemusta On...
      Kymmenen vuottakin ikäeroa voi olla joillekin liikaa, itse en pidä sellaista ikäeroa kauheana jos muuten synkkaa eikä se tuota ongelmia suhteen osapuolille.

      Valitettavasti (jotkut) miehetkin miettivät liikaa muiden ihmisten mielipiteitä ja homma kaatuu pelkästään ikäeroon, vaikka rakastaisi kuinka paljon.

      Sellaisia miehiä löytyy oikeasti. Harmittaa!

      • Bianca

        tarkoitin siis että minun tapauksessani olin miestä kymmenen vuotta nuorempi.


      • Hempukka
        Bianca kirjoitti:

        tarkoitin siis että minun tapauksessani olin miestä kymmenen vuotta nuorempi.

        Mä olen 45 ja mieheni 31vuotta. Sängyssä ainakin toimii ;)


    • Hansku83

      Ei sillä ikäerolla luulisi olevan kovin suurta merkitystä jos ajatukset jne kohtaavat ja pari on muuten "samalla tasolla". Tosin onhan sillä eri merkitys jos nainen on 35 ja mies 25 kuin että nainen on 24 ja mies vaikka 18.
      Itse olen tapaillut pari vuotta nuorempaa jätkää eikä häntä ikäero haittaa. Saa nyt sit nähdä mitä tästä loppujen lopuksi tulee. Hän itse sanoi ettei ikäero haittaa.

      • Pete;)

        Kyll vanhempi nainen on kaikinpuolin parempi. Turhat kikatukset ja ennakkoluulot ovat poissa.


      • Ryppy
        Pete;) kirjoitti:

        Kyll vanhempi nainen on kaikinpuolin parempi. Turhat kikatukset ja ennakkoluulot ovat poissa.

        Vanhat naiset ovat ryppyisiä. Miehen ja naisen tulee olla saman ikäsiä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      181
      4157
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      115
      2656
    3. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      324
      2234
    4. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      130
      2195
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      53
      1910
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      81
      1495
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      109
      1391
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      30
      1332
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1170
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      105
      1061
    Aihe