Mitä miehet ajattelevat ikäerosta? Entä jos nainen on vanhempi kuin mies? Haittaako se, vain onko ikä vain numeroita?
Ikä
10
2285
Vastaukset
- kehityskulku-
Itse olen näet vasta alaikäisen bio-vaiheessa.
- dayum
että minkä verran sitä ikäeroa on. Eli jos sitä on vaikka 47 vuotta, niin onhan sitä jo aika paljon. Sitten jos sitä on 10 vuotta, niin ei enää niin kovin paljoa, mutta kuitenkin ehkä liikaa. Ei siis välttämättä, mutta ehkä. Riippuen tapauksista. Siis tarkoitan nyt vakavampaa seurustelua. Suuri ikäero voi aiheuttaa jonkin asteisia ongelmia suhteessa, ainakin kaveri/tuttavapiirit ovat varmasti erilaiset.
mitä haluaa, jos hakee hetken huumaa, sai sexi seuraa, 30v ei oo yhtään paha, suhteessa en millään jaksa uskoo et toimis.
- 32v nainen
Meillä ainakin toiminut jo yli 2vuotta, ikäeroa ei näy ulkoisesti, ei sisäisesti. Poikaystäväni kosinut minua, haluaa kihloihin, naimisiin, lapsia, harvinaisen kypsä ikäisekseen.
- Bianca
Nimimerkillä Kokemusta On...
Kymmenen vuottakin ikäeroa voi olla joillekin liikaa, itse en pidä sellaista ikäeroa kauheana jos muuten synkkaa eikä se tuota ongelmia suhteen osapuolille.
Valitettavasti (jotkut) miehetkin miettivät liikaa muiden ihmisten mielipiteitä ja homma kaatuu pelkästään ikäeroon, vaikka rakastaisi kuinka paljon.
Sellaisia miehiä löytyy oikeasti. Harmittaa!- Bianca
tarkoitin siis että minun tapauksessani olin miestä kymmenen vuotta nuorempi.
- Hempukka
Bianca kirjoitti:
tarkoitin siis että minun tapauksessani olin miestä kymmenen vuotta nuorempi.
Mä olen 45 ja mieheni 31vuotta. Sängyssä ainakin toimii ;)
- Hansku83
Ei sillä ikäerolla luulisi olevan kovin suurta merkitystä jos ajatukset jne kohtaavat ja pari on muuten "samalla tasolla". Tosin onhan sillä eri merkitys jos nainen on 35 ja mies 25 kuin että nainen on 24 ja mies vaikka 18.
Itse olen tapaillut pari vuotta nuorempaa jätkää eikä häntä ikäero haittaa. Saa nyt sit nähdä mitä tästä loppujen lopuksi tulee. Hän itse sanoi ettei ikäero haittaa.- Pete;)
Kyll vanhempi nainen on kaikinpuolin parempi. Turhat kikatukset ja ennakkoluulot ovat poissa.
- Ryppy
Pete;) kirjoitti:
Kyll vanhempi nainen on kaikinpuolin parempi. Turhat kikatukset ja ennakkoluulot ovat poissa.
Vanhat naiset ovat ryppyisiä. Miehen ja naisen tulee olla saman ikäsiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskallanko vielä kaivata sinua?
Siitä on niin kauan aikaa. Harmi, kun kaikki meni niin kuin meni. Elämässä oli aika raskasta silloin, ja näen sen sinun5914016T:ltä J-miehelle
Se kaunein jäi välillämme kokematta Sen olisin halunnut kokea. Miten olisit pitänyt mua hyvänä. Sen yhden kerran. Se oli374063Missä meetwursti on keksitty?
Tapasin hiljattain erikoisen rouvan Prisman leikkelehyllyjen välissä pälyilemässä. Kun tulin kohdalle, rouva alkoi raivo472365- 1542239
Finnairin lento myöhästyi PS:n kansanedustajan häiriköinnin vuoksi:
Poliisi poisti koneesta Ensimmäisen kauden kansanedustaja ja everstiluutnantti evp. Tomi Immonen häiriköi Finnairin lenn3381758- 1071616
Miten se pihvi pitää oikeaoppisesti paistaa?
Törmäsin erikoiseen episodiin eräässä ABC-ravintolassa. Pysähdyin kahvikupilliselle ja kohta ravintolan toisesta nurkast291488Miksi kirjoittelet sinkut-palstalla?
Olet sinkku? Kaipaat jutteluseuraa? Täällä on kivoja keskusteluja? Tapaat mielenkiintoisia ihmisiä? Joku muu syy?2011442- 621196
- 1021194