Joillekin auto on huonon itsetunnon pönkkä. Saa kerrankin päteä sillä, että auto kiihtyy parhaiten liikennevaloista. Mutta aina löytyy auto joka kiihtyy vieläkin paremmin. Mutta nämä todelliset rikkaat, ei niiden tarvitse mitään kenellekään todistaa. Heillä on hyvä itsetunto.
Auto ja huono itsetunto
12
1394
Vastaukset
- Kemppainen
voi voi, kaukaa sinunkin pitää juttua hakea.
Uudenkarhea bmw 528i alla, se nautinto korville mikä tulee kun bmw:n kuutoskone kiertää harmonisesti, aivan täydellisesti yläkierroksilla, samalla kun itse puristuu lujaa penkkiä vasten ja bmw kiihtyy kiihtymistään. Täydellinen hallittavuus ja tuntuma tiehen....ja kone laulaa....aurinko paistaa ja lähes tyhjä tie.....ei turhaa liikennettä....mikä ajonautinto.....sitä se on....
Kaikista huonoimman itsetunnon omaavat tulevat juuri jankuttamaan näistä wannabe-tyypeistä. Antaa kaikkien kukkien kukkia, ei ole keneltäkään mistään pois.
Ai niin Tuula, tokihan sinunkin on saatava huonoa itsetuntoa purettua jonnekkin...kuten tänne palstalle.....- parkako
Olisit nyt ostanut uuden 5-sarjalaisen, ei tuo ritsa ole enää uudenkarhea.
2.8-litrainen kone ei ole mikään tykki.
voi voi sinua - mmmotoristi
Voisitko kertoa mitä yrität sanoa tällä:
"Kaikista huonoimman itsetunnon omaavat tulevat juuri jankuttamaan näistä wannabe-tyypeistä. Antaa kaikkien kukkien kukkia, ei ole keneltäkään mistään pois."
Ensimmäinen virke on käsittämätöntä potaskaa ja toinen latteuksien latteus. - sesiitä
Uudenkarhea mutta vanha malli, ettäs kehtaat
- kaide
sesiitä kirjoitti:
Uudenkarhea mutta vanha malli, ettäs kehtaat
...saksasta tuotu kierrätysesine? tuliko pesislippis kaupan päälle?
- tomppa
parkako kirjoitti:
Olisit nyt ostanut uuden 5-sarjalaisen, ei tuo ritsa ole enää uudenkarhea.
2.8-litrainen kone ei ole mikään tykki.
voi voi sinuaÄlä takerru pikkuseikkoihin, millä muuten itse ajelet kun noin kateus pukkaa päälle...
- panettelua
sesiitä kirjoitti:
Uudenkarhea mutta vanha malli, ettäs kehtaat
ettäs kehtaat...hyvin kehtaa tuollaisella bemarilla ajella, tehoja aivan riittävästi. Nykymallit menneet överiksi, edellinen E39 huomattavasti tyylikkäämpi kuin nykyinen viitosbemari. Että hyvin kehtaa, nämä on muutaman vuoden vanhoinakin vielä uudenkarheita toisin kuin sinun ritsasi joten älä sössötä...
- Petsku
kaide kirjoitti:
...saksasta tuotu kierrätysesine? tuliko pesislippis kaupan päälle?
Kuule, ei siellä Saksassa pesistä pelata. Saksasta haetut "kierrätysesineet" ovat hyvinkin hintansa arvoisia ja jos sulla ei ole siihen resursseja, niin ehkä bemari-lippikseen ainakin...
itse tykkään ajaa kovaa, ja teen sen mm, rarpäivillä yms. tilaisuuksissa, vaikka autoni on jo vanha, se siltikin on kiitettävän ripee, En rupee elvistelee, mut musta on mukava tunne ku palkasee ni sit lähtee, kilpailee en rupee, ainakaa julkisella tiellä, mutta teto siitä että pääsee jos haluu on varsin mukava.
- 4motion
Ehkä se susta tuntuu, että naapuri haastaa kiihdytyskisaan liikennevaloissa. Näin talvella liikennevaloissa, varsinkin jos on ylämäkeä edessä, olen jo oppinut valitsemaan sen vasemmanpuoleisimman kaistan (siis samaan suuntaan menevän). Liukkaalla pinnalla oma nelikko kiihtyy kevyellä kaasujalalla tarpeeksi (kiitos 2.8 l V6) ja ehkä siinä viereisellä kaistalla tuntuu, että "kisailen" kanssasi, vaikka poistun ihan normaalia vauhtia ja passaan ko. nopeusrajoitukseen.
- Runttaaja.
Köyhät pois alta, kun OOOO tulee. Eipä ole näillä keleillä haastajia löytynyt, kun guattro huolehtii pidosta ja tehoa on pellin alla kahden Avensiksen verran. Jos ei ole varaa hankkia premiumia (=Audi tai Volvo) niin on turha tulla jakoihin! Tuulat ja muut lällärit pysykööt kotona vaan.
- oman firmansa pomo
Mikä premium? Ovatko kaikki Audit ja Volvot premiumautoja? Miten se premium määritellään? Onko se sitä että kun oman kerrostalon keski-ikäisillä asukkailla on uudet Toyotat/Nissanit tai Volkkarit/Opelit tms. ja itse on hankkinut Saksasta vuoden `95 MB E:n (ajettu 470 000km) niin se on niinkun muita hienompi koska se on joskus kymmenen vuotta sitten maksanut enemmän kuin noi muut?
Vai onko se sitä että kun on valmistunut tradenomiksi ja ostanut omakotitalon niin siihen voi ottaa kylkeen 50 000e lainaa uutta saksalaista autoa varten. Ja pitää sitä hienona koska naapurilla on vain Fiat.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä702078- 1291406
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1321383- 1431092
- 105957
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten360884Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82754Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55704Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67664