Auto ja huono itsetunto

Tuula-38v

Joillekin auto on huonon itsetunnon pönkkä. Saa kerrankin päteä sillä, että auto kiihtyy parhaiten liikennevaloista. Mutta aina löytyy auto joka kiihtyy vieläkin paremmin. Mutta nämä todelliset rikkaat, ei niiden tarvitse mitään kenellekään todistaa. Heillä on hyvä itsetunto.

12

1394

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kemppainen

      voi voi, kaukaa sinunkin pitää juttua hakea.

      Uudenkarhea bmw 528i alla, se nautinto korville mikä tulee kun bmw:n kuutoskone kiertää harmonisesti, aivan täydellisesti yläkierroksilla, samalla kun itse puristuu lujaa penkkiä vasten ja bmw kiihtyy kiihtymistään. Täydellinen hallittavuus ja tuntuma tiehen....ja kone laulaa....aurinko paistaa ja lähes tyhjä tie.....ei turhaa liikennettä....mikä ajonautinto.....sitä se on....

      Kaikista huonoimman itsetunnon omaavat tulevat juuri jankuttamaan näistä wannabe-tyypeistä. Antaa kaikkien kukkien kukkia, ei ole keneltäkään mistään pois.

      Ai niin Tuula, tokihan sinunkin on saatava huonoa itsetuntoa purettua jonnekkin...kuten tänne palstalle.....

      • parkako

        Olisit nyt ostanut uuden 5-sarjalaisen, ei tuo ritsa ole enää uudenkarhea.

        2.8-litrainen kone ei ole mikään tykki.

        voi voi sinua


      • mmmotoristi

        Voisitko kertoa mitä yrität sanoa tällä:

        "Kaikista huonoimman itsetunnon omaavat tulevat juuri jankuttamaan näistä wannabe-tyypeistä. Antaa kaikkien kukkien kukkia, ei ole keneltäkään mistään pois."

        Ensimmäinen virke on käsittämätöntä potaskaa ja toinen latteuksien latteus.


      • sesiitä

        Uudenkarhea mutta vanha malli, ettäs kehtaat


      • kaide
        sesiitä kirjoitti:

        Uudenkarhea mutta vanha malli, ettäs kehtaat

        ...saksasta tuotu kierrätysesine? tuliko pesislippis kaupan päälle?


      • tomppa
        parkako kirjoitti:

        Olisit nyt ostanut uuden 5-sarjalaisen, ei tuo ritsa ole enää uudenkarhea.

        2.8-litrainen kone ei ole mikään tykki.

        voi voi sinua

        Älä takerru pikkuseikkoihin, millä muuten itse ajelet kun noin kateus pukkaa päälle...


      • panettelua
        sesiitä kirjoitti:

        Uudenkarhea mutta vanha malli, ettäs kehtaat

        ettäs kehtaat...hyvin kehtaa tuollaisella bemarilla ajella, tehoja aivan riittävästi. Nykymallit menneet överiksi, edellinen E39 huomattavasti tyylikkäämpi kuin nykyinen viitosbemari. Että hyvin kehtaa, nämä on muutaman vuoden vanhoinakin vielä uudenkarheita toisin kuin sinun ritsasi joten älä sössötä...


      • Petsku
        kaide kirjoitti:

        ...saksasta tuotu kierrätysesine? tuliko pesislippis kaupan päälle?

        Kuule, ei siellä Saksassa pesistä pelata. Saksasta haetut "kierrätysesineet" ovat hyvinkin hintansa arvoisia ja jos sulla ei ole siihen resursseja, niin ehkä bemari-lippikseen ainakin...


    • itse tykkään ajaa kovaa, ja teen sen mm, rarpäivillä yms. tilaisuuksissa, vaikka autoni on jo vanha, se siltikin on kiitettävän ripee, En rupee elvistelee, mut musta on mukava tunne ku palkasee ni sit lähtee, kilpailee en rupee, ainakaa julkisella tiellä, mutta teto siitä että pääsee jos haluu on varsin mukava.

    • 4motion

      Ehkä se susta tuntuu, että naapuri haastaa kiihdytyskisaan liikennevaloissa. Näin talvella liikennevaloissa, varsinkin jos on ylämäkeä edessä, olen jo oppinut valitsemaan sen vasemmanpuoleisimman kaistan (siis samaan suuntaan menevän). Liukkaalla pinnalla oma nelikko kiihtyy kevyellä kaasujalalla tarpeeksi (kiitos 2.8 l V6) ja ehkä siinä viereisellä kaistalla tuntuu, että "kisailen" kanssasi, vaikka poistun ihan normaalia vauhtia ja passaan ko. nopeusrajoitukseen.

    • Runttaaja.

      Köyhät pois alta, kun OOOO tulee. Eipä ole näillä keleillä haastajia löytynyt, kun guattro huolehtii pidosta ja tehoa on pellin alla kahden Avensiksen verran. Jos ei ole varaa hankkia premiumia (=Audi tai Volvo) niin on turha tulla jakoihin! Tuulat ja muut lällärit pysykööt kotona vaan.

      • oman firmansa pomo

        Mikä premium? Ovatko kaikki Audit ja Volvot premiumautoja? Miten se premium määritellään? Onko se sitä että kun oman kerrostalon keski-ikäisillä asukkailla on uudet Toyotat/Nissanit tai Volkkarit/Opelit tms. ja itse on hankkinut Saksasta vuoden `95 MB E:n (ajettu 470 000km) niin se on niinkun muita hienompi koska se on joskus kymmenen vuotta sitten maksanut enemmän kuin noi muut?

        Vai onko se sitä että kun on valmistunut tradenomiksi ja ostanut omakotitalon niin siihen voi ottaa kylkeen 50 000e lainaa uutta saksalaista autoa varten. Ja pitää sitä hienona koska naapurilla on vain Fiat.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      70
      2078
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      129
      1406
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      132
      1383
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      143
      1092
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      105
      957
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      360
      884
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      754
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      704
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      664
    Aihe